Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 13. jun, 2019 11:11

liverpoolfc86 skrev:Min mening er vi skal hente 3 spillere. 1 til hver kæde og de 3 skal udfordre start 11.

Hvis vi skal have mesterskabet, skal det være nu og det kræver kvalitet.

Som det er flere der skriver, at får vi en skade til en af de top spillerne bliver vi presset. Hendo, Lallana, Ox har jo en Nasty skades historik.

Det kan godt ske det vil gå ud over en spiller eller 2 og de vil sidde på bænken nogle kæmpe og det ikke vil være tilfredsstillende, men se den trup Madrid er ved at have nu. Store spiller med kombi af unge talenter og med 2 klasse spillere på bænken også


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Tror ikke man skal frygte at det giver utilfredshed. Såfremt vi rotere klogt og rigtigt. Kan de ekstra hvil gøre spillerne når de spiller præstere bedre. Der må være en stor motivation/tilfredstillende i at spille flere kampe på sit topniveau, fremfor at spille alle kampe og have 20% hvor man er under niveau.

Derudover at være en del af et hold, som kæmper med om trofæer er alt andet lige sjovere end at starte hver kamp i en klub der kun kæmper for CL kval.

Jeg tror også det er en faktor ifht. City kan have SÅ vanvittig en trup.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 13. jun, 2019 11:29

TG12 skrev:
Jeg har svært ved at se vi realistisk set kan drømme om et mesterskab, hvis ikke vi får Backups til 1. Front trioen, 2. Robertson, 3. CB.
Jeg er sådan set fuldstændig enig i, at vi nok skal bruge backups / alternativer til de første 2 positioner, som du nævner, mens jeg ikke mener, at det på nogen måde er nødvendigt i midterfosvaret.

Men selv uden forstærkninger på de positioner, mener jeg ikke, at man kan kalde det for urealistisk at drømme om mesterskabet. Vi var altså kun et enkelt sølle point fra Man City i 18/19 sæsonen med den eksisterende trup. Og vores spillere står stort set alle sammen foran den alder man typisk påstår er spillernes peak-alder, mens vigtige spillere hos Man City som Aguero, David Silva og Fernandinho alle er over 30 og forsvarets leder Kompany er rejst.

Og så har de færreste af os nok nogen klar idé om, hvorvidt unge spillere som Brewster, Wilson, Hoever, Phillips og Jones har niveauet til at spille med i den kommende sæson. Men det har vores træner-team garanteret.

Jeg tror på, at vi henter mindst en spiller, som vi bliver ret begejstrede for at have signet. Men uanset hvad, så tør jeg godt at drømme om succes på baggrund af kontinuitet.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. jun, 2019 11:55

Jeg er meget enig med dig, texy.

Liverpool har opnået et pointgennemsnit i PL på 2,55 i denne sæson. Hvis man ser på 6 spilleres snit, så lader det ikke til, at reserverne har haft en særlig negativ indflydelse på vores resultater:

Salah 2,55
Mané 2,53
Firmino 2,50
Origi 2,50
Shaqiri 2,46
Sturridge 2,39

Man skal også her tænke på, at reserverne vel er sat ind nogle gange, hvor vi manglede mål sidst i kampen. Alle 3 har dog været en del bedre som indskiftere, end når de startede kampene, men Brewster tager Sturridge's plads, og så må vi se, om Origi bliver eller vil videre, det vel afgør, om vi henter en ny spiller ind, og så skal Oxlade nok også tælles med som en mulig kantangriber ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 14. jun, 2019 09:08

Efter de store udskrivninger allerede af Real Madrid er Marco Asensio tilsyneladende sat til salg, og prisen skulle lyde på 85 mio. pund:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... g-for-salg

Klopp har vel været rygtet til at være særdeles interesseret i Asensio lige siden, han nærmest kom til Liverpool, og der er tidligere rygtet, at vi har lagt bud ind på ham til Real Madrid.

Det vil da være noget af statement at sende til omverdenen, hvis vi går i forhandlinger om Asensio, eller ? Jeg kan godt få øje på spillersalg, der kan finansiere købet, og her har vi vel en spiller, der kan spille kanterne samt ACM ?

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » fredag, 14. jun, 2019 09:16

Assensio kan rent positionsmæssigt dække en kant. Men jeg ser ikke at han udfylder samme taktiske rolle som Mané/Salah i vores 4-3-3. Så skal det igen være fordi Klopp insisterer på at ændre til 4-2-3-1. Hvis det er tilfældet, så er det en velkomment signing. Vi skal bare ha noget kvalitet ind i truppen og så må de slås om det, plus vi kan kæmpe med i pokalerne samtidig med at en håndfuld spillere får pause.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 14. jun, 2019 09:37

zalcos skrev:Assensio kan rent positionsmæssigt dække en kant. Men jeg ser ikke at han udfylder samme taktiske rolle som Mané/Salah i vores 4-3-3. Så skal det igen være fordi Klopp insisterer på at ændre til 4-2-3-1. Hvis det er tilfældet, så er det en velkomment signing. Vi skal bare ha noget kvalitet ind i truppen og så må de slås om det, plus vi kan kæmpe med i pokalerne samtidig med at en håndfuld spillere får pause.
Jeg tror, at talentet og fodboldhjernen er så udtalt hos Asensio, at han kan det, han sætter sig for, men han skal først og fremmest ville Liverpool, og der er ingen tvivl om, at han skal være indstillet på hårdt arbejde ift. at være en del af et Klopp mandskab.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 14. jun, 2019 12:49

Ifølge Echo så er den klare udmelding. Ingen Fekir! Ingen Pepe! Og ingen Assensio! Det overskyggende argument er, at man mener, at klubben helt seriøst MENER deres udmelding om, at der ikke vil blive brugt store summer på transfers denne sommer.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-16428081

Så er jeg personligt tilbage der, hvor jeg synes at Ziyech kunne være et stærkt køb, hvis den rapporterede frikøbsklausul på £25M er korrekt.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 14. jun, 2019 13:11

texy skrev:Ifølge Echo så er den klare udmelding. Ingen Fekir! Ingen Pepe! Og ingen Assensio! Det overskyggende argument er, at man mener, at klubben helt seriøst MENER deres udmelding om, at der ikke vil blive brugt store summer på transfers denne sommer.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-16428081

Så er jeg personligt tilbage der, hvor jeg synes at Ziyech kunne være et stærkt køb, hvis den rapporterede frikøbsklausul på £25M er korrekt.
Skal vi holde os indenfor fx et sådant budget, så er det for det første helt fint med mig, da jeg er mega tilfreds med vores trup og for det andet ikke ser det store behov for tilgange udefra, da vi har spillere tilbage fra skader og spillere, der skal testes i pre-season, som sikkert kan udfylde en plads eller 2. Endelig er jeg enig i, at Ziyech ligner det bedste bud indenfor dét budget, og han har bestemt niveau'et (bedømt på CL) til at vi kan holde høj nok kvalitet, hvis det er ham, der starter kampene.

Jeg håber dog også på nogle rigtig store talenter til akademiet, så vi har den højeste kvalitet hele vejen igennem og en fødekæde til mange år frem.

Det bliver også spændende at følge med i, hvem vi sælger, hvem knyttes stærkere til 1. holdet af de unge, og hvem bliver udlejet til hvilke klubber.

PS. Læser lige at en del ITK'ere ikke udelukker et køb af Fekir, og der er en agent, der udtaler sig anonymt om, at der er forhandlinger i gang. Vi ser ud til at ville byde 30 mille, hvor Lyon stadig ligger på de 50, så der er jo lang vej, hvis der er noget som helst sandhed i dette. Fekir ville dog rigtig gerne til Liverpool sidst, og der er kun 1 år tilbage af hans kontrakt, så for mig lyder de 30 mille som det rigtige niveau - også når man tager det med helbreddet med, som den vist strandede på sidst ?

Vi får se :D

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 14. jun, 2019 14:26

Niels K skrev: PS. Læser lige at en del ITK'ere ikke udelukker et køb af Fekir, og der er en agent, der udtaler sig anonymt om, at der er forhandlinger i gang. Vi ser ud til at ville byde 30 mille, hvor Lyon stadig ligger på de 50, så der er jo lang vej, hvis der er noget som helst sandhed i dette. Fekir ville dog rigtig gerne til Liverpool sidst, og der er kun 1 år tilbage af hans kontrakt, så for mig lyder de 30 mille som det rigtige niveau - også når man tager det med helbreddet med, som den vist strandede på sidst ?

Vi får se :D
Neeej, 30 millioner for Fekir, så er risikoen jo også til at leve med.
Angiveligt(ifølge James Pearce) var det måden hans operationer i knæet var blevet udført der var bekymrende og Liverpools lægestab ville have ekspertudtalelser og så strandede den lidt der af en kombination af at Liverpool ikke længere vurderede at han var 50+ millioner værd og at Lyon ikke ville gå ned i pris for deres kaptajn og at der var et VM lige om hjørnet(plus min egen lommeteori om at der kom en åbning hos Alisson, der gjorde at Liverpool følte at pengene var bedre brugt på en god keeper).
-Vi ved jo reelt ikke hvad der skete da ingen parter officielt har sagt ret meget og der er vel ingen informationer som begge klubber er enige om. Udover at Fekir ikke skiftede til Liverpool i 2018.
- Så er der muligvis også nogle lønknaster i forhold til Fekir, hvis han ikke er det samme værd i transfersum, så vil klubben måske også gerne gøre lønnen mere bonus baseret, medmindre man har en rigtig god forsikringsaftale om spillernes løn.

Werner er der også nogle der mener kan fås for mellem 20 og 30.
Så er spørsgmålet lidt om Werners niveau i forhold til Origi(og Brewster) kontra Ziyech i forhold til Shaqiri(og Wilson) :dontknow:

Ziyech er måske mere alsidig og troen på Brewster er givetvis større. Werner har dog en bedre alder. Og Origi skal jo også lige forlænge inden at vi tager ham for givet.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. jun, 2019 13:26

Hørte nogen sige i dag om vores VB problem:
De spillere der er gode nok til at spille VB for Liverpool er ikke interesserede i at være backup for Robbo, men de spillere der er interesserede i at være reserve for RObbo, er ikke gode nok til Liverpool. Det er Robbo's niveau.
en mulighed er en der kan spille CB også, især hvis rygterne om Lovren og AC Milan er sande.

løsningen er nok at finde en VB, der kan dække flere positioner, har Gomez en venstrebenet tvilling?

Tierney kunne være en mulighed hvis vi også har mulighed for spilletid til ham i midterforsvaret(i tilfælde af skader).

Ellers må vi jo tage en chance med en spiller fra en lavere liga eller der er lidt nede i ranordnen i en anden storklub.
Real Madrig har hentet Mendy og har stadig Marcello og de får Theo Hernandez, så Sergio Reguilón er måske billigt til salg :dontknow: .
Ellers så må vi sætte vores lid til vores scouts, de fandt trods alt på at hente Robertson

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 17. jun, 2019 14:15

Hvad med Ryan? Kunne han ikke også spille venstre wing?

Jeg mener: hvis han kan det kan han jo stå i lære hos både Robbo og Mane og skulle nok kunne få 15-20 kampe fra start hen over året + indhop.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. jun, 2019 14:45

ilusio skrev:Hvad med Ryan? Kunne han ikke også spille venstre wing?

Jeg mener: hvis han kan det kan han jo stå i lære hos både Robbo og Mane og skulle nok kunne få 15-20 kampe fra start hen over året + indhop.
Sessegnon går jeg ud fra.

Han er også en mulighed, jeg tror hans hype er ebbet lidt ud og han har kun et år tilbage på kontrakten, så han er ikke så dyr som for et år siden.
Men jeg tror bare at hold som Arsenal, Tottenham, evt. også hold mindre som f.eks. Leicester og Man Utd kan tilbyde mere spilletid.

Jeg kan bedre lide ham på højrekanten med sit venstreben.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 17. jun, 2019 15:16

Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:Hvad med Ryan? Kunne han ikke også spille venstre wing?

Jeg mener: hvis han kan det kan han jo stå i lære hos både Robbo og Mane og skulle nok kunne få 15-20 kampe fra start hen over året + indhop.
Sessegnon går jeg ud fra.

Han er også en mulighed, jeg tror hans hype er ebbet lidt ud og han har kun et år tilbage på kontrakten, så han er ikke så dyr som for et år siden.
Men jeg tror bare at hold som Arsenal, Tottenham, evt. også hold mindre som f.eks. Leicester og Man Utd kan tilbyde mere spilletid.

Jeg kan bedre lide ham på højrekanten med sit venstreben.
Det kan være, men Klopp kunne jo holde traditionen ved lige og hente en spiller fra en nedrykker ;)
Ryan tror jeg kunne være "billig" og samtidig høste en del erfaring de næste par år. Liverpool har jo vist at hvis du accepterer at spille hvor der er plads og kæmper for det, så kan man som ung godt slå igennem. Også på et af verdens bedste hold.

Som investering, fremtidsudsigter og ift hans positioner, så synes jeg han passer godt.
Som person aner jeg intet om ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. jun, 2019 15:54

ilusio skrev:
Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:Hvad med Ryan? Kunne han ikke også spille venstre wing?

Jeg mener: hvis han kan det kan han jo stå i lære hos både Robbo og Mane og skulle nok kunne få 15-20 kampe fra start hen over året + indhop.
Sessegnon går jeg ud fra.

Han er også en mulighed, jeg tror hans hype er ebbet lidt ud og han har kun et år tilbage på kontrakten, så han er ikke så dyr som for et år siden.
Men jeg tror bare at hold som Arsenal, Tottenham, evt. også hold mindre som f.eks. Leicester og Man Utd kan tilbyde mere spilletid.

Jeg kan bedre lide ham på højrekanten med sit venstreben.
Det kan være, men Klopp kunne jo holde traditionen ved lige og hente en spiller fra en nedrykker ;)
Ryan tror jeg kunne være "billig" og samtidig høste en del erfaring de næste par år. Liverpool har jo vist at hvis du accepterer at spille hvor der er plads og kæmper for det, så kan man som ung godt slå igennem. Også på et af verdens bedste hold.

Som investering, fremtidsudsigter og ift hans positioner, så synes jeg han passer godt.
Som person aner jeg intet om ham.
Jeg læste et Interview i FourFourTwo med ham, hvor han fokuserede meget på spilletiden i forhold til sine karriere valg.

Jeg tror også han er ved at fokusere mere på at spille offensivt end som back, men vi har selvfølgelig meget offensive backs. Det handler jo meget om hvor dyr han bliver, især i løn. Men jeg syntes han ser spændende ud. Han er også homegrown, det er godt at fylde kvoten lidt ud på bænken.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. jun, 2019 17:10

Men jeg tror det enten bliver en kombination af Lewis, Milner, Clyne og Gomez eller en relativ obskur vb ligesom Robertson var. Men der er da en lille sandsynlighed for at vi henter Sessegnon, Angeliño(PSV Eindhoven),Tierney eller en anden semi-kendt vb.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar