Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 28. jun, 2019 09:03

Jesper skrev:
texy skrev:@Thommo

Jamen du skal da have lov til at være utilfreds med eller skuffet over Bobby. Din ærgrelse over hans niveau piller ikke ved min glæde over det.
Jeg synes nu alligevel at Thommo til tider har en pointe. Jeg synes også der er lidt langt mellem snapsene. Hans betydning for holdet er stadigvæk stor, men jeg savner han oftere kommer frem til chancer. Især set i lyset af at vores midtbane scorer så lidt. Og så synes jeg man glemmer lidt at Firmino har været klart bedst, da Coutinho var legekammerat. Firmino skal også fodres med andre bolde end indlæg.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeres holdning er helt fair. Jeg deler den bare slet ikke. I min optik har vi et af verdens bedste angreb, FORDI vi har Firmino. Jeg er ikke i tvivl om, at Mané og Salah ville score langt mindre med eksempelvis Aguero (som for mig er en af verdens allerbedste 9ere).

Firminos udgangsposition er mellem de to midtforsvarere. I den position er man ikke retvendt lige så ofte, som tilfældet er med Salah og Mané, der (fordi de ikke skal spille normalt kantspil - det gør vores backs) kommer løbende med front mod mål ind i banen fra midterlinjen eller 20 meter frem. Vi spiller altså med tre reelle angribere, fordi vores backs er wings. Og det virker så godt, fordi vi har en af de mest selvopofrende angribere i verden. Det er i øvrigt nok også den taktiske årsag til, at vores centrale midtbane ikke scorer lige så meget som eksempelvis Man City's, hvor de bruger reelle kantspillere og mindre offensive backs.

Og så er jeg ikke engang begyndt at tale om det arbejde, som han yder for vores centrale midtbane.

Men jeg vil da ekstremt gerne have en spiller i truppen, der kan presse Firmino. Jeg deler som nævnt bare slet ikke holdningen om, at han skulle være et svagt led. Tværtimod.
Kloppite

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 28. jun, 2019 10:01

Thommo skrev: Jeg har tjekket de sidste 18 kampe med Firmino i afstemningen, 1645 stemmer afgivet, 110 på Bobby dvs hver 14,95 stemme er på Bobby. Godt nok sølle af verdens bedste på den plads iflg Hekkem. Og jeg er ligeglad med hvad Klopp siger, jeg kommer aldrig på den der vogn med"in X we trust"jeg har min egen mening :shock: jeg synes det andet er svagt. Og burde han da ikke være afgørende når han spiller det der burde være DEN mest afgørende plads, efter min mening. Og gu er han da ej i nærheden af den bedste, tag de røde briller af, engang imellem. Hvis han var i i top 25 af den bedste på den position havde vi vundet PL, er jeg helt overbevist om. Og det er i uenige om, og 2. pladsen er jo også fin nok som nogle ytrede, jeg synes den er træls den plads.

Men lur mig om ikke i får jeres vilje, Klopps dengse med 38 pl kampe, hvis han er uden skader, og spiller bare han kan trække trøjen på, som fører til 9-10 kasser og 2 assist.....Og endnu en 2. plads.
Og det med rødt er vel ammunition for mig, han kan vel bare gøre sit job, og være afgørende :dontknow:
Du har vist misforstået noget. Firmino er verdens bedste til at spille Firminos position. Det er ikke det samme som at sige han er verdens bedste angriber (eller en anden position i en traditionel opstilling) Du ser ikke andre 9'ere arbejde så dybt i banen, men samtidigt er vores forreste forsvarsspiller. Du ser ikke andre spillere i verden yde så meget defensivt arbejde, med udgangsposition som 9'er. Du ser ikke andre der arbejder så meget for holdets tjeneste, og samtidigt har et acceptabelt slutproduktet som Firminos.

Fodbold er i dag, ikke blot at kende sin position, men finde rytmer, der udgør man kan anvende andre positioner i kampens forløb og i spilmønstrer. Matip er ikke kun en midterforsvar. Han er også spilopbygger, hvilket vi har kunnet udnytte i hans fremryk med bolden for at skabe ubalance i modstandernes organisation. Det har skabt stor forvirring for modstanderne, at Matip lige pludselig forlader sin midtforsvarsposition og agere central midtbanespiller. Eller Robertsons, der hamrer op og nedad venstresiden, som nogle gange venstre kant, andre gange som venstre back. Her anvender vi samme spiller, til at agere flere positioner i sammen spilmønster og finder nye rytmer for at nedbryde modstandernes organisation.

Har vi en anden 9'er end Firmino (forreste angriber / Midter angriber / kald det hvad du vil), så vil hans arbejde ikke kunne udføres som Firminos. Den anden 9'ers arbejde vil være på andre vilkår og andre betingelser. Klopp udnytter Firminos kompetencer til fulde, og holdet bærer stor nytte af hele Firminopakken (oppres, genpres, taklinger, opspilsstation, udnyt kanalerne, arbejde i feltet, afslutninger, afleveringer, driblinger, udfordringer).

Firminos værdi for holdet, skal ikke kun gøres op i et højt slutprodukt. Men hans værdi, skal gøres op i alle faktorer lagt sammen (også heriblandt slutproduktet). Derfor er Firmino verdens bedste til at spille Firminos position.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 28. jun, 2019 10:05

Filos of Isk skrev:
Hekkem skrev:
Filos of Isk skrev: Men han kunne blive skadet.
Origi kan sagtens spille angriber(no shit Sherlock), men han spiller den jo ikke som Firmino gør, potentielt kunne Fernandes måske godt spille de mere 10'er agtige aspekter af Firmino-rollen.
Fernandes forventer vel at skulle spille og ikke bare vente på en skade eller karantæne. Han slå vel heller ikke Fabinho, Milner, Henderson eller Gini af på den centrale midtbane.
Jeg tænker helt klart at hvis vi henter Fernandes, så bliver hans primære mål at etablere sig som den ene af de to 8'ere, vi roterer ret meget på midten og skifter spillertyper en gang imellem, så Klopp vil gerne have muligheder.

Men da vi har ret mange midtbanespillere, så er det meget godt for ham at have flere pladser at kunne spille, medmindre han bare etablerer sig på midten.

Jeg tænkte egentlig mest at Fernandes som CF mest var et bijob fordi han er midtbanespiller først og fremmest og ikke fordi Firmino ikke må få konkurrence.
Giver god mening :) Firmino rollen er vanskelig at beskrive, for han fylder mere end hvad en normal 9'er, eller en falsk 9'er gør. Firmino er vigtig for Mane og Salah, der kan gør nytte af Firminos rolle. Firmino er med til at gøre Mane og Salah gode.
Jesper skrev:
texy skrev:@Thommo

Jamen du skal da have lov til at være utilfreds med eller skuffet over Bobby. Din ærgrelse over hans niveau piller ikke ved min glæde over det.
Jeg synes nu alligevel at Thommo til tider har en pointe. Jeg synes også der er lidt langt mellem snapsene. Hans betydning for holdet er stadigvæk stor, men jeg savner han oftere kommer frem til chancer. Især set i lyset af at vores midtbane scorer så lidt. Og så synes jeg man glemmer lidt at Firmino har været klart bedst, da Coutinho var legekammerat. Firmino skal også fodres med andre bolde end indlæg.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Vi skal også huske på han spillede lidt længere tilbage i banen, for at gøre plads til Mo Salah skulle spille central angriber. Det bevirkede, Firmino ikke kom så meget med i feltet, da hans arbejde lå længere tilbage i banen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 28. jun, 2019 18:47

Det er fuldstændigt fejlagtigt at bedømme Firmino ud fra klassiske angriberstats. Han er slet ikke den type spiller, i hvert fald ikke for os. Han er en de angribere der arbejder mest og han gør spillerne omkring sig bedre. Jeg vil vove den påstand, at han er verdens bedste angriber uden bold. Han laver så mange intelligente løb, som giver Salah og Mané den plads de har behov for. Det er ikke alle der kan se det (Thommo), men han er helt essentiel for vores angreb. Mané og Salah ville ikke scorer så mange mål uden Firmino på banen og det kan man altså ikke læse ud af stats.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 28. jun, 2019 22:37

Firmino har den rolle Kuyt havde på Rafa holdet, bare på en anden plads.
Salah er jo reelt vores 9’er og når vi går i 4-2-3-1 er Salah også selvskrevet på toppen med Firmino bag sig.

Jeg var jo egentlig lidt imod salget af Ings da jeg så ham som en ret god 1:1 backup for Firmino.

Problemet er jo også lidt at vi ikke har set hvad Origi og Brewster foretager sig til træning, så vi kan kun gætte på om pilen peger opad eller nedad for dem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 28. jun, 2019 23:03

Mads T. skrev:Det er fuldstændigt fejlagtigt at bedømme Firmino ud fra klassiske angriberstats. Han er slet ikke den type spiller, i hvert fald ikke for os. Han er en de angribere der arbejder mest og han gør spillerne omkring sig bedre. Jeg vil vove den påstand, at han er verdens bedste angriber uden bold. Han laver så mange intelligente løb, som giver Salah og Mané den plads de har behov for. Det er ikke alle der kan se det (Thommo), men han er helt essentiel for vores angreb. Mané og Salah ville ikke scorer så mange mål uden Firmino på banen og det kan man altså ikke læse ud af stats.
Den sidste påstand er netop noget af en påstand. Var det en anden god angriber, så lur om de alligevel ikke havde scoret et mål eller to.
Ikke for at tale Firmino ned, men gode spillere blomster uanset hvad.
Derudover har min anke sådan set bare været, at der er for langt mellem snapsene. I nogle kampe kommer han frem til chancer. Men i min optik en kende for lidt. Og uagtet han åbenbart ikke må vurderes som angriber (???), selv om han spiller angriber, så vil jeg alligevel til evighed påstå at det nu engang er en ret vigtig del af hans jobbeskrivelse. Heldigvis er han hulens god til andre ting, men det udelukker vel ikke at han skal/kan score mål!
Så for at relatere til tråden. Jeg så gerne at man i truppen havde et alternativ. Også som type. Det ville give Klopp endnu bedre kort på hånden.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 29. jun, 2019 09:24

Jesper skrev: Ikke for at tale Firmino ned, men gode spillere blomster uanset hvad.
Hvordan hænger det sammen med påstanden om at Coutinho er en verdensklassespiller (en påstand jeg er enig i), når han ikke blomstrer i Barcelona?

Firmino kan noget for vores hold, som jeg ikke tror ret mange andre ville kunne. Og omvendt er jeg ikke sikker på, at han ville blomstre og have samme betydning under en manager med andre krav til spillestil.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 29. jun, 2019 09:33

texy skrev:
Jesper skrev: Ikke for at tale Firmino ned, men gode spillere blomster uanset hvad.
Hvordan hænger det sammen med påstanden om at Coutinho er en verdensklassespiller (en påstand jeg er enig i), når han ikke blomstrer i Barcelona?

Firmino kan noget for vores hold, som jeg ikke tror ret mange andre ville kunne. Og omvendt er jeg ikke sikker på, at han ville blomstre og have samme betydning under en manager med andre krav til spillestil.
Jo jo, undtagelsen bekræfter reglen. Der er jo mange faktorer. Påstanden er bare, at Salah og Mane leverer grundet Firmino. Jeg påstår at de havde leveret lige så godt med en anden topangriber. Om vi samlet set havde været lige så gode, det ved jeg ikke, men det er altsammen hypotetisk

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jun, 2019 10:21

Jesper skrev:
texy skrev:
Jesper skrev: Ikke for at tale Firmino ned, men gode spillere blomster uanset hvad.
Hvordan hænger det sammen med påstanden om at Coutinho er en verdensklassespiller (en påstand jeg er enig i), når han ikke blomstrer i Barcelona?

Firmino kan noget for vores hold, som jeg ikke tror ret mange andre ville kunne. Og omvendt er jeg ikke sikker på, at han ville blomstre og have samme betydning under en manager med andre krav til spillestil.
Jo jo, undtagelsen bekræfter reglen. Der er jo mange faktorer. Påstanden er bare, at Salah og Mane leverer grundet Firmino. Jeg påstår at de havde leveret lige så godt med en anden topangriber. Om vi samlet set havde været lige så gode, det ved jeg ikke, men det er altsammen hypotetisk

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror ikke, at Klopp finder det hypotetisk. Han kender mekanismerne i fodbold, og der er en grund til, at Firmino altid har været første mand på holdkortet under Klopp, og at Klopp mener, at Firmino altid er verdensklasse. Han leverer med andre ord lige præcis det, som Klopp ønsker af nr. 9. Det er vel heller ikke hvem som helst, der udvælges som den foretrukne angriber på det brasilianske landshold ?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 29. jun, 2019 10:36

Jeg forstår bare ikke i den her diskussion at det nærmest er helligbrøde at argumentere for at Firmino gerne hyppigere må komme frem til chancer og dermed mål? Det er et oprigtigt spørgsmål. Jeg taler jo på ingen måde dårligt om Firmino og jeg sætter stor pris på ham.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 29. jun, 2019 10:59

Jesper skrev:Jeg forstår bare ikke i den her diskussion at det nærmest er helligbrøde at argumentere for at Firmino gerne hyppigere må komme frem til chancer og dermed mål? Det er et oprigtigt spørgsmål. Jeg taler jo på ingen måde dårligt om Firmino og jeg sætter stor pris på ham.
Selvfølgelig må han det.

Men målt på mål/assist har Firmino haft sin dårligeste sæson i sin LFC tid, imens vi havde den bedste sæson i noget nær 20 år, desværre uden gevinst. Og det var endda ikke på baggrund af Mo Salahs vandvidssæson. Hvilket vel er det perfekte bevis på, at Firminos værdi ikke nødvendigvis kan måles på mål/assist. Så ville vi have lavet 97 point i 17/18 sæsonen, hvor han scorede 15 kasser.

Til gengæld var han voldsomt imponerende målt på mål/assist i CL og der havde vi også succes. Det var han ikke rigtig i år, omend hans sejrsmål mod PSG i første kamp, jo viste sig at være guld værd. Bogstavelig talt. Men udover det mål, kom samtlige af hans mål/assist i sejren mod Røde Stjerne på hjemmebane og i kampene mod Porto. Ingen af delene var de specielt nødvendige. Imponerende 2 mål og 1 assist mod Porto og uden dem havde vi alligevel vundet 3-1 sammenlagt.

Argumentet er jo langt mere, at det at vi henter en angriber som scorer 20 mål ind, ikke nødvendigvis gør Liverpool til et bedre hold. Det vil med garanti svække vores genpres og dermed vores defensive stabilitet og udgangspunkt. Det kunne også ganske realistisk sætte en dæmper på målene vi får fra vores kanter. Også kan man igen sige, at Salah vel reelt er vores angriber som skal score 20 mål. Og vi behøver vel ikke engang længere sige at han bare gør det fra kanten ligesom Messi gør, for Salah har jo i store dele af sæsonen spillet som forreste mand.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 29. jun, 2019 11:01

Jesper skrev:
texy skrev:
Jesper skrev: Ikke for at tale Firmino ned, men gode spillere blomster uanset hvad.
Hvordan hænger det sammen med påstanden om at Coutinho er en verdensklassespiller (en påstand jeg er enig i), når han ikke blomstrer i Barcelona?

Firmino kan noget for vores hold, som jeg ikke tror ret mange andre ville kunne. Og omvendt er jeg ikke sikker på, at han ville blomstre og have samme betydning under en manager med andre krav til spillestil.
Jo jo, undtagelsen bekræfter reglen. Der er jo mange faktorer. Påstanden er bare, at Salah og Mane leverer grundet Firmino. Jeg påstår at de havde leveret lige så godt med en anden topangriber. Om vi samlet set havde været lige så gode, det ved jeg ikke, men det er altsammen hypotetisk
Ja, du har ret i, at det er lidt af en hypotetisk debat. Jeg engagerer mig så meget i den, fordi det for mig er lidt absurd, at den tredjedel af et angreb, som vores manager tidligere har udpeget som det vigtigste element, nu efter en helt suveræn sæson udstilles som svag (som jeg læste det).

Jeg accepterer, at der er folk med den holdning. Men jeg kan simpelthen ikke forstå den. Vi scorede flere mål i 13/14 sæsonen. Men som hold har vi ikke leveret et bedre resultat i klubbens 127 årige historie. Vi har vundet flere titler på en sæson, men ikke fået flere point. Og uanset, at vi måske er skuffede over ikke at have vundet PL, så stod vi på fodboldkalenderens sidste dag med den måske største pokal af alle.

Vi har - og har haft - mange større stjerner end Firmino. Men styrken i det her hold ligger i, at vi spiller som et hold. Og ingen udover Bobby, Hendo og Robbo er et bedre eksempel på den spillemæssige lim, der gør os til et sammenhængende og succesfuldt hold. Ja, der er brug for stjerner og individualister. Men i lige så høj grad er der brug for selvopofrende holdspillere. Og for mig får man i Firmino en kombination af den pakke. Og det synes jeg er ret unikt på en af angrebspositionerne.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jun, 2019 12:42

Jesper skrev:Jeg forstår bare ikke i den her diskussion at det nærmest er helligbrøde at argumentere for at Firmino gerne hyppigere må komme frem til chancer og dermed mål? Det er et oprigtigt spørgsmål. Jeg taler jo på ingen måde dårligt om Firmino og jeg sætter stor pris på ham.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det ville da være kanon, men det er svært at være klar foran mål, når man er ved sidelinjen eller midterlinjen for at deltage i spillet, eller man jagter 6'eren en halv banelængde. Han skal jo gøre noget anderledes (end han sikkert får besked på at gøre), hvis han skal komme til flere chancer og være mere til stede i feltet, da sandsynligheden er klart størst for en scoring derinde.

Firmino vil helt sikkert skulle spille mere selvisk, og det tror jeg slet ikke ligger til hans personlighed, og det understreges vel også af, at han efter sigende skulle have nogle ret heftige add ons for scoringer, så hvis han tænkte på sig selv og sin bankkonto, så skulle han da bare søge sin egen chance meget oftere, som de fleste angribere gør, men Firmino vælger hellere afleveringen, hvis holdkammeraten dermed har en større chance for at score.

2018/19's "bedste" angrebstrioer:

http://www.90min.in/posts/6384320-top-5 ... -19-season

I sidste sæson mener jeg, at vi var det eneste hold med 3 mand med mere end 10 mål i ligaen i de 5 største ligaer, så det fortæller vel også, at det ikke er et dårligt samlet udbytte, vi har ?

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lunderskov » lørdag, 29. jun, 2019 16:09

Niels K skrev:
Jesper skrev:Jeg forstår bare ikke i den her diskussion at det nærmest er helligbrøde at argumentere for at Firmino gerne hyppigere må komme frem til chancer og dermed mål? Det er et oprigtigt spørgsmål. Jeg taler jo på ingen måde dårligt om Firmino og jeg sætter stor pris på ham.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det ville da være kanon, men det er svært at være klar foran mål, når man er ved sidelinjen eller midterlinjen for at deltage i spillet, eller man jagter 6'eren en halv banelængde. Han skal jo gøre noget anderledes (end han sikkert får besked på at gøre), hvis han skal komme til flere chancer og være mere til stede i feltet, da sandsynligheden er klart størst for en scoring derinde.

Firmino vil helt sikkert skulle spille mere selvisk, og det tror jeg slet ikke ligger til hans personlighed, og det understreges vel også af, at han efter sigende skulle have nogle ret heftige add ons for scoringer, så hvis han tænkte på sig selv og sin bankkonto, så skulle han da bare søge sin egen chance meget oftere, som de fleste angribere gør, men Firmino vælger hellere afleveringen, hvis holdkammeraten dermed har en større chance for at score.

2018/19's "bedste" angrebstrioer:

http://www.90min.in/posts/6384320-top-5 ... -19-season

I sidste sæson mener jeg, at vi var det eneste hold med 3 mand med mere end 10 mål i ligaen i de 5 største ligaer, så det fortæller vel også, at det ikke er et dårligt samlet udbytte, vi har ?
jeg vil mene vi har den bedste trio..
ja barca og psg scorede flere mål men se lige deres modstandere!!
barca spiller i spanien som vel har en del flere hold pp huddersfield niveau end vi har i england
samme gælder med psg, de spiller enda i en liga med endnu lavere niveau hvor jeg vil mene at nederste 4 hold i ligue 1 kun har niveau til toppen af superligaen!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 30. jun, 2019 11:34

– Klopp kaller ham uerstattelig

Firmino beskrives som en perfekt spiller.

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/6 ... stattelig/

Besvar