Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 04. jul, 2019 10:50

Niels K skrev:Kunne Filipe Luis fra Atletico Madrid på en Bosman være et bud på VB på en fx 2 årig kontrakt ? Det skal vel enten være en spiller i den alder eller en ung gut ?
var han ikke pivringe i Chelsea..?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. jul, 2019 11:07

TG12 skrev:
Niels K skrev:Kunne Filipe Luis fra Atletico Madrid på en Bosman være et bud på VB på en fx 2 årig kontrakt ? Det skal vel enten være en spiller i den alder eller en ung gut ?
var han ikke pivringe i Chelsea..?
Her en en plausibel forklaring på den ikke imponerende mængde spilletid:

https://bleacherreport.com/articles/252 ... at-chelsea

Han har til gengæld været imponerende i Atletico, og vi vil jo også gå efter hans offensive kvaliteter.

Fowler89
Indlæg: 1264
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 04. jul, 2019 11:31

TG12 skrev:
Niels K skrev:Kunne Filipe Luis fra Atletico Madrid på en Bosman være et bud på VB på en fx 2 årig kontrakt ? Det skal vel enten være en spiller i den alder eller en ung gut ?
var han ikke pivringe i Chelsea..?
Han var ringe fordi det var Chelsea han røg til. Chelsea har en tendens til at købe spillere og lade dem rådne på bænken eller leje dem ud.

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 04. jul, 2019 20:19

Spændende om Kai Havertz bliver i Leverkusen. Han havde jeg gerne set i rødt.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » fredag, 05. jul, 2019 14:05

Så gerne vi gik lidt mere offensivt til sommervinduet, vi risikere at blive overhalet indenom af top 6 klubberne alt i mens vi sidder på hænderne.

Alle andre top 6 klubber syntes ivrige efter at forstærke sig (flere har gjort det), mens vi stoler på at det vi har er nok til at holde hjem (eller blive mester jf. John Henry)

Bevares vi har en ung trup der er i udvikling og måske bliver bedre, men jeg syntes stadig vores bredde er for smal til at spille med om mesterskabet - især hvis der kommer markante skader.

Vi har pengene og tiltrækning kraften - køb nu min. 2 klassespillere der kan løfte og presse resten af truppen samt et par ung talenter (har hente 1). Vi skal ikke kun holde afstanden til plads 3-6 , vi skal også lukke hullet op til Man. City.

Så gerne en:
En klasse angriber eller en målfarlig offensiv midt (eller begge)

Vi er tæt på toppen, vi er nød mere end blot se på eller følge trop - vi skal foran

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 05. jul, 2019 14:57

richs skrev:Så gerne vi gik lidt mere offensivt til sommervinduet, vi risikere at blive overhalet indenom af top 6 klubberne alt i mens vi sidder på hænderne.

Alle andre top 6 klubber syntes ivrige efter at forstærke sig (flere har gjort det), mens vi stoler på at det vi har er nok til at holde hjem (eller blive mester jf. John Henry)

Bevares vi har en ung trup der er i udvikling og måske bliver bedre, men jeg syntes stadig vores bredde er for smal til at spille med om mesterskabet - især hvis der kommer markante skader.

Vi har pengene og tiltrækning kraften - køb nu min. 2 klassespillere der kan løfte og presse resten af truppen samt et par ung talenter (har hente 1). Vi skal ikke kun holde afstanden til plads 3-6 , vi skal også lukke hullet op til Man. City.

Så gerne en:
En klasse angriber eller en målfarlig offensiv midt (eller begge)

Vi er tæt på toppen, vi er nød mere end blot se på eller følge trop - vi skal foran
Det er bare nemmere at udpege svage sider, der er nemme at forstærke når man hedder Arsenal, Spurs, Chelsea eller Man Utd end når man hedder Liverpool for tiden. Derfor skal vi da stadig holde øje, men altså i mine øjne gjorde det ikke Man City bedre at de købte Mahrez sidste år, tværtimod tror jeg det har skabt uro blandt nogle af spillerne, men hvis nu Bernado Silva og Sané havde fået lange skader, så havde Mahrez jo været årtiets bedste handel.

Jeg tror lidt at vi lurer på at prisen for Coutinho eller Dembele falder, nok Dembele, men det er bare mit gæt.

Det passer mig fint at vi ikke går helt amok og byder på 8 forskellige spillere, vi skal fortsætte med at være kloge og sælgerklubberne skal ikke tro de bare kan få van Dijk penge for spillere på Ziyech niveau.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » fredag, 05. jul, 2019 16:02

Filos of Isk skrev:
richs skrev:Så gerne vi gik lidt mere offensivt til sommervinduet, vi risikere at blive overhalet indenom af top 6 klubberne alt i mens vi sidder på hænderne.

Alle andre top 6 klubber syntes ivrige efter at forstærke sig (flere har gjort det), mens vi stoler på at det vi har er nok til at holde hjem (eller blive mester jf. John Henry)

Bevares vi har en ung trup der er i udvikling og måske bliver bedre, men jeg syntes stadig vores bredde er for smal til at spille med om mesterskabet - især hvis der kommer markante skader.

Vi har pengene og tiltrækning kraften - køb nu min. 2 klassespillere der kan løfte og presse resten af truppen samt et par ung talenter (har hente 1). Vi skal ikke kun holde afstanden til plads 3-6 , vi skal også lukke hullet op til Man. City.

Så gerne en:
En klasse angriber eller en målfarlig offensiv midt (eller begge)

Vi er tæt på toppen, vi er nød mere end blot se på eller følge trop - vi skal foran
Det er bare nemmere at udpege svage sider, der er nemme at forstærke når man hedder Arsenal, Spurs, Chelsea eller Man Utd end når man hedder Liverpool for tiden. Derfor skal vi da stadig holde øje, men altså i mine øjne gjorde det ikke Man City bedre at de købte Mahrez sidste år, tværtimod tror jeg det har skabt uro blandt nogle af spillerne, men hvis nu Bernado Silva og Sané havde fået lange skader, så havde Mahrez jo været årtiets bedste handel.

Jeg tror lidt at vi lurer på at prisen for Coutinho eller Dembele falder, nok Dembele, men det er bare mit gæt.

Det passer mig fint at vi ikke går helt amok og byder på 8 forskellige spillere, vi skal fortsætte med at være kloge og sælgerklubberne skal ikke tro de bare kan få van Dijk penge for spillere på Ziyech niveau.
Dembele ville være en fin tilgang , han er ihvertfald også hurtig og pågående i stil.

Enig i at ziyech ikke er Van dijk pris, men er efterspørgsel stor ender prisen ofte højt og så er det nok ikke os der er køber. Det er stadig en spændende spiller så forhåblig kommer pris til at ligge til os

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jul, 2019 07:21

Niels K skrev:Kunne Filipe Luis fra Atletico Madrid på en Bosman være et bud på VB på en fx 2 årig kontrakt ? Det skal vel enten være en spiller i den alder eller en ung gut ?
Dani Alves er også Bosman spiller:

https://www.goal.com/en/news/dani-alves ... u7ws05f64j

Ikke to helt tossede brassere at have som reserver en sæson eller 2 :D

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. jul, 2019 09:10

Alves går all-in på at returnere til Barcelona og det skal nok lykkes for ham
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. jul, 2019 14:14

Jeg tror Pepe fra Lille snart er Liverpool spiller. Det ligner samme forløb som vi så med VVD og Alisson (se den norske). Vi benægtede også hele tiden at være interesseret, og endda dagen før Alisson blev Liverpool spiller, benægtede vi at vi havde interesse i ham. Og nu er Klopp tilbage fra ferie, så der sker snart noget - tror jeg.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1264
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 07. jul, 2019 16:43

Godt nok en stille og rolig transfersæson vi har haft indtil videre. Gad vide om der kommer forstærkninger?

Jeg har lige læst Icardi bliver rygtet til os, han er super god, men hans attitude...

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 09. jul, 2019 11:04

Jeg synes, vi skal kapre Malcolm, inden han havner hos Everton. Han har nogle kvaliteter, som Klopp kan udvikle.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » tirsdag, 09. jul, 2019 12:14

Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 09. jul, 2019 11:04
Jeg synes, vi skal kapre Malcolm, inden han havner hos Everton. Han har nogle kvaliteter, som Klopp kan udvikle.
Ja Everton har været gode til at samle de spillere op (især far Barca) , der ligger lige i udkanten eller lige er smuttet forbi næsen af de lidt større klubber.

De har så også haft lidt start problem med at få dem igang (måske pga andre interne problemer) - Blandt Digne, Mina, Gomes, Richarlison og andre kan der godt ligge en større arbejdsplads og vente.

Malcom er da bestemt en spændende offensiv spiller som kun være et fint back up med udviklingspotetiale i - han er trods alt kun 22 år.

På Wiki com står der han er Everton spiller :o

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » tirsdag, 09. jul, 2019 12:41

Harvey Elliott ligner vores næste indkøb og jeg har læst at han tilsyneladene skal træne og indgå direkte i førsteholdstruppen - så det er åbentbart ikke til akademi.

Han er 16 år og den yngste spiller der har spillet i PL, debut i ligacup som 15årig (Fulham).
Kantspiller der beskrives som teknisk god og hurtig som ofte skære ind i banen for at afslutte.

Spændende spiller der vel trods alt kun skal snudse lidt til PL i år.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. jul, 2019 12:33

Jeg begynder at blive lidt bekymret. Vi har købt en ung forsvarer. Og en endnu yngre midtbanespiller er på vej. Ingen af den må forventes at forstærke os i år.
Mange unge får chancen og det er jo fantastisk. Men vi kan ikke lade så meget ansvar falde tilbage på komplet uprøvede spillere, såfremt vi får skader i angrebet eller på venstre back.
Derudover så skal vi hele tiden forbedre os. Man City har forstærket sig. Vi har ikke.
Jeg skriger ikke på en ny vanvidssommer, men jeg synes at vi har brug for forstærkninger og ny konkurrence på enkelte pladser. Simpelthen fordi vi fortsat skal være en europæisk supermagt. Og fordi vi skal vinde PL. Slut prut. Også set i lyset af mange kampe til næste sæson, en sommer med mange landskampe og at vi ikke hele tiden kan påtænke at de tre forreste aldrig er skadede.
Så Edwards, strø lidt magi ud, tak.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar