Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 15. jul, 2019 14:09

Scherwin skrev:
mandag, 15. jul, 2019 13:45
Jeg er 95 % sikker på det er Klopp som ikke køber ind og ikke klubben.

Vi har latterlig mange penge til rådighed hvis ønskes. men Klopp tror på de unge og trup harmoni betyder alfa omega for Klopp.

Og vi har vanvittig mange world-class talenter på vej.
Rooolig nu - vi har mange spændende talenter ja, men derfra og til at de kan tage steppet er der lang vej. Bare se Jordon Ibe og Jack Robinson - med mange flere.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » mandag, 15. jul, 2019 15:15

TG12 skrev:
mandag, 15. jul, 2019 14:09
Rooolig nu - vi har mange spændende talenter ja, men derfra og til at de kan tage steppet er der lang vej. Bare se Jordon Ibe og Jack Robinson - med mange flere.
Ibe! Han er jo mindst 5 niveauer over Sterling. Langt bedre - og bedre en Messi/Pelé/Ronaldo/Maradona samlet i en - sådan ca var holdningen da i hvert fald. :D

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. jul, 2019 16:17

Bojangles skrev:
mandag, 15. jul, 2019 15:15
TG12 skrev:
mandag, 15. jul, 2019 14:09
Rooolig nu - vi har mange spændende talenter ja, men derfra og til at de kan tage steppet er der lang vej. Bare se Jordon Ibe og Jack Robinson - med mange flere.
Ibe! Han er jo mindst 5 niveauer over Sterling. Langt bedre - og bedre en Messi/Pelé/Ronaldo/Maradona samlet i en - sådan ca var holdningen da i hvert fald. :D
Jeg vil også sige at Ibe er den bedste wing back af de nævnte :lol:

Og var han født ti-femten år tidligere og var kommet frem dengang 4-4-2 stadig var standarden, så havde han givetvis også haft en mere imponerende karriere.

Jer ærgrer mig over jeg ikke helt var aktiv herinde i den periode, for jeg ville da helt sikkert have været i farezonen for at lade mig rive med af Ibe-hypen.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pede » mandag, 15. jul, 2019 22:34

Husker man Ibes første par kampe på førsteholdet, var der også grund til hypen. Han var for vild! Men det fik hurtigt en ende, desværre. At vi så stadig scorede en glimrende pris på ham, var jo ikke så tosset. :D

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 15. jul, 2019 22:49

Scherwin skrev:
mandag, 15. jul, 2019 13:45
Jeg er 95 % sikker på det er Klopp som ikke køber ind og ikke klubben.

Vi har latterlig mange penge til rådighed hvis ønskes. men Klopp tror på de unge og trup harmoni betyder alfa omega for Klopp.

Og vi har vanvittig mange world-class talenter på vej.
Hvad har Klopp tilrådighed efter nye kontrakter og ny Anfield udvidelse?

“unge og trup harmoni betyder alfa omega for Klopp” muligvis men men det er aldrig noget jeg har hørt udtalt fra Klopp. Samt har jeg heller aldrig hørt om managers som ikke ønsker deres trup forstærket op til en ny sæson.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 16. jul, 2019 08:18

Oomph242 skrev:
mandag, 15. jul, 2019 22:49

Hvad har Klopp tilrådighed efter nye kontrakter og ny Anfield udvidelse?

“unge og trup harmoni betyder alfa omega for Klopp” muligvis men men det er aldrig noget jeg har hørt udtalt fra Klopp. Samt har jeg heller aldrig hørt om managers som ikke ønsker deres trup forstærket op til en ny sæson.
Det er jo lige det.

Jeg tænker lidt at Klopp også gerne vil have nye spillere, men listen over ønsker er givetvis ret kort og mange af dem er sikkert for dyre(Mbappe :dontknow: , Pepe), ikke interesserede i at skifte lige nu(Kai Havertz), kræver for meget i løn(de Ligt)eller vil hellere skifte til hold med mindre konkurrence om pladserne(Zaha) eller bare andre hold (Werner til Bayern måske de Ligt til Juve).

Og så køber vi yngre spillere for at få dem ind inden de begynder at få for høje krav om spilletid fra dag 1. Det er død kedeligt, men sådan er det.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 16. jul, 2019 11:39

To spillere må simpelthen vække vores interesse, i min optik i hvert fald. Eriksen, der vil væk. Coutinho, hvis agent dels har fattet at hans position er mere end truet og derfor åbenlyst flirter.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 16. jul, 2019 12:17

Jeg tror også at fokus har været på at bevare stammen på holdet, og det har kostet mange penge. Men vores konkurrenter forstærker sig - Man C og Spurs har købt ind til deres start-11. Og det kan vise sig at være en dyr lektie for os.

Vi har fået spillere tilbage fra skader, og det er ligesom nye tilgange - ifølge Klopp. Men vi skal vel regne med skader i løbet af en lang sæson, hvor vi deltager i mange turneringer. Vi ved at Lallana er skadesforfulgt, det samme kan vel siges om Oxen, Gomez.

Jeg håber vi får nogle nye ansigter i truppen. Vi skal bygge på vores succes fra sidste år. Vi skal forstærke os, da vores konkurrenter forstærker sig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » tirsdag, 16. jul, 2019 12:55

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 16. jul, 2019 12:17
Jeg tror også at fokus har været på at bevare stammen på holdet, og det har kostet mange penge. Men vores konkurrenter forstærker sig - Man C og Spurs har købt ind til deres start-11. Og det kan vise sig at være en dyr lektie for os.

Vi har fået spillere tilbage fra skader, og det er ligesom nye tilgange - ifølge Klopp. Men vi skal vel regne med skader i løbet af en lang sæson, hvor vi deltager i mange turneringer. Vi ved at Lallana er skadesforfulgt, det samme kan vel siges om Oxen, Gomez.

Jeg håber vi får nogle nye ansigter i truppen. Vi skal bygge på vores succes fra sidste år. Vi skal forstærke os, da vores konkurrenter forstærker sig.
Helt enig - sker det ikke er risikoen for et skidt tilbage frem for et skidt frem for stor. City's bredde er noget bedre end vores, hvilket nok giver en gemmensnitlig bedre start 11er, set over 38 kampe.
Jeg havde håbet vi smed kassen og købt to klassespillere og derefter gik seriøst efter mesterskabet - især set udfra sidste sæson. Vi var/er tæt på så det er med at smede mens jernet er varmt - uden investeringer er vi meget afhængig af skader og ikke mindst de andres holds skader.
Vinduet lukker om 23 dage (8/8), så der begynder nok for alvor at ske noget om 14 dage

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. jul, 2019 08:29

https://www.teamtalk.com/news/de-ligt-s ... xit-clause
As such, Spanish daily Marca claims Raiola has convinced Juventus to insert a sell-on clause into the defender’s deal, with a future fee – set to kick-in but not before summer 2021 – guaranteeing De Ligt can move on again should any club match his €120m (£108m) exit fee.
Nu ved jeg jo ikke om det passer, men det lyder til at et køb af de Ligt ikke ville have fremtidssikret bagkæden i 10 år alligevel, medmindre der kommer total deflation i fodbold økonomi i mellemtiden.
SKY nævnte det også i går/forgårs men jeg tror lidt at Marca også var deres hemmelige kilde.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 18. jul, 2019 08:32

I har vel alle læst der store Klopp interview ang. transfers her fra starten af opholdet i USA, hvor Klopp sådan rent økonomisk understreger at der kun er 4 klubber der hvert år kan bruge løs. Det giver mening. Han er dog for første gang ret specifik vedr. en evt. sommer transfer. Han peger dog på et ikke-specifikt område/mål, men han har sat antal på; nemlig et indkøb. Før har han ikke sat tal på.
I mine øjne burde tallet være to (venstre back og angriber/offensiv spiller), men det er måske igen økonomien der trods alt begrænser.
Jeg tror at man skal vurdere dette vindue ud fra tre forhold: udbygning af træningsanlæg, forlængelse af kontrakter og en udbygning af stadion. Så selv om vi har tjent absurd med penge, så har vi altså også udgifter.
Derudover er balancen på holdet også god, vi er trods alt CL mestre, jeg havde bare forventet to indkøb.
Hvor tror I det ene indkøb på banen skal spille?


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 18. jul, 2019 08:59

Der er vel heller ingen, der har havde forventet, at vi ville opleve et transfervindue som det sidste sommer. Ved også godt, at der er blevet brugt en del penge på at forny kontrakter med profilerne, hvilket er rigtig fornuftigt, men der må sgu stadig være tale om en pænt sund økonomi i klubben - især oven på CL-triumfen. For mig at se er det ret dumt ikke at investere i truppen. De andre klubber kommer jo til at investere, især nok City, og hvordan i alverden skal vi overhale dem i mesterskabskampen, hvis de forstærker sig, og vi næsten ikke gør(hvis altså det bliver scenariet)? Man kunne jo sagtens se mod nogle spillere, der ikke koster 50-60 millioner pund. Brandt havde en lav frikøbsklausul, stor blunder ikke at gå efter ham, synes jeg. Det samme har Ziyech. Han vil ikke gå ind i startopstillingen, men hvis (Gud forbyde det) Mané eller Salah bliver skadet, er han altså en noget stærkere substitut end Origi, uagtet hvor godt jeg kan lide Origi.

VanDjik4
Indlæg: 306
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af VanDjik4 » torsdag, 18. jul, 2019 09:38

Jeg håber stadigvæk på en VB reserve for Robbo, da de unge gutter som ham Larouzi ser desværre ikke stærk nok ud til PrL. Evt kan man bruge Milner på VB igen, som en mulighed hvis det værste skulle ske at Robbos mindre skade bliver forværret. (Tænker dog Klopp henter en VB reserve, når Moreno er ude af klubben som har vikariat derude uden rigtig succes siden EL finalen mod Sevilla i 2016.)

Vil dog pynte gevaldig på holdet, med en spiller ala. Coutinho, som der snakkes meget om at han kommer tilbage på en 2 årige "lejeaftalen", men skal vidst tages med et gran salt.. da Klopp har sidste ord, i den sag så det sker desværre ikk(?)e da Coutinho gad ikke være "en af drengene" , men gik efter de store penge .. ? Og blev endnu en i rækken efter Messi i Barcelonas DNA.

Hvad med Julian Brandt fra den tyske liga, som kan dække begge pladser oppe i angrebet, samt spille 10eren.

Spurs er jeg ikke bange for, at de overtager LIVERPOOLs succes ligenu, men at Man City forstærker sig mere PGA deres olie tank. De kan sagtens slåes af tronen, da tænker Pep og co vil gå efter CHL succes nu da Man City har aldrig vundet Champions League..

Så må liverpool gå efter PrL trofæet, 2019-20. Det kan være Coutinho (+Klopp) har luret, at han kan være nøglen til at få Liverpool helt op i gear?

YNWA , når man ikke kan få Mbappe, så må man gå efter en tidligere topspiller i klubben.. Cou10

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 18. jul, 2019 09:47

Brandt er desværre solgt til Dortmund i dette transfervindue.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 18. jul, 2019 10:11

Hvorfor har så mange så svært ved at indse/acceptere, at vi ikke er Man C? Dvs. vi kommer aldrig til have en dyrt indkøbt bænk som deres. Og ja, det gør os mere sårbare over for skader end dem. Men sådan er det jo...

Når Klopp handler dyrt, så er det på centrale positioner, der vurderes at give en markant forbedring (Van Dijk, Allison).

Og lad os så se, hvad det bliver til med den FFP-sag mod City.

ps. Nej tak til Cou. Han er dels alt for dyr, og dels er han ikke en spillertype, vi har brug for i den nuværende situation. Der går meget sentimentalitet i den her. Uden hans fortid i Liverpool ville ingen jo nævne ham som et seriøst Liverpool-emne...

Besvar