Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1287
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 22. jul, 2019 21:28

Fekir til Betis, godt vi ikke købte ham da hvis han ikke har niveau til mere.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 22. jul, 2019 22:08

Fowler89 skrev:
mandag, 22. jul, 2019 21:28
Fekir til Betis, godt vi ikke købte ham da hvis han ikke har niveau til mere.
Ja så var der nok alligevel noget galt med hans knæ..

Oomph242
Indlæg: 5675
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. jul, 2019 22:17

Niels K skrev:
søndag, 21. jul, 2019 18:59
Med det hold og den træner, vi har, tænker jeg ikke særlig meget over, hvad alle vores konkurrenter gør - ikke kun når det drejer sig om Man City. Jeg tror, at de med rette har mere travlt med at se til os, og jeg mener ikke, at Man City har købt sig stærkere til denne sæson. Det mener jeg faktisk også, at de har svært ved, og det samme kan siges om os.

De har/havde et sammenspillet hold, og det kan man først for alvor tale om nu for vores vedkommende, så jeg mener, at vi kan blive endnu stærkere af, at vi bliver mere sammenspillede og rutinerede. Vi får forhåbentlig flere afgørende kendelser vores vej næste sæson, og så skal vi gerne stå med 4 eller 6 point efter vores 2 indbyrdes kampe mod Man City, så mener jeg, at den tipper over til os.
Måske har de ikke købt sig stærkere, men bredden er blevet bedre. Samt virker De Bruyne til, at være klar igen og han er måske deres bedste spiller... Jeg tror desværre de lægger større afstand til os i denne sæson.

Jeg frygter også flere af vores afgørende spillere kan være trætte op til sæsonen. Det er ikke meget sommerferie de har haft...

Jeg havde gerne set køb et par stærke spillere ind. Så vi rigtigt kunne have taget kampen op, selv med et par skader..
Lad os håbe vi endnu engang kan gå nogenlunde skadesfrit igennem sæsonen.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 22. jul, 2019 22:44

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
søndag, 21. jul, 2019 18:59
Med det hold og den træner, vi har, tænker jeg ikke særlig meget over, hvad alle vores konkurrenter gør - ikke kun når det drejer sig om Man City. Jeg tror, at de med rette har mere travlt med at se til os, og jeg mener ikke, at Man City har købt sig stærkere til denne sæson. Det mener jeg faktisk også, at de har svært ved, og det samme kan siges om os.

De har/havde et sammenspillet hold, og det kan man først for alvor tale om nu for vores vedkommende, så jeg mener, at vi kan blive endnu stærkere af, at vi bliver mere sammenspillede og rutinerede. Vi får forhåbentlig flere afgørende kendelser vores vej næste sæson, og så skal vi gerne stå med 4 eller 6 point efter vores 2 indbyrdes kampe mod Man City, så mener jeg, at den tipper over til os.
Måske har de ikke købt sig stærkere, men bredden er blevet bedre. Samt virker De Bruyne til, at være klar igen og han er måske deres bedste spiller... Jeg tror desværre de lægger større afstand til os i denne sæson.

Jeg frygter også flere af vores afgørende spillere kan være trætte op til sæsonen. Det er ikke meget sommerferie de har haft...

Jeg havde gerne set køb et par stærke spillere ind. Så vi rigtigt kunne have taget kampen op, selv med et par skader..
Lad os håbe vi endnu engang kan gå nogenlunde skadesfrit igennem sæsonen.
Jeg er enig i at vi i en optimal verden, i hvert fald i min optik, havde sørget for forstærkninger på et par positioner. Og således kan man argumentere for at City har større bredde. Men så skal vi vist heller ikke tale os selv mere ned. Vi er, trods alt, dobbelte finalister i CL. Verdens største klubturnering ved og mærke.
Og vores trup er ung og stort set alle går ind i deres bedste alder. Vi har ledere på og uden for banen. Vi har et par engelske anførere, der kan hjælpe de unge på vej.
Jeg har svært ved at at se, hvad der lige gør City så meget bedre. Hvis man sætter vores hold og vurderer det direkte imod deres, så synes jeg vores efterhånden ser mindst lige så stærkt ud.
Det der taler imod os, især i meget lang turnering som PL jo er, er selvfølgelig at vi kan være sårbare overfor formdyk og skader.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 22. jul, 2019 23:37

Jesper skrev:
mandag, 22. jul, 2019 22:44
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
søndag, 21. jul, 2019 18:59
Med det hold og den træner, vi har, tænker jeg ikke særlig meget over, hvad alle vores konkurrenter gør - ikke kun når det drejer sig om Man City. Jeg tror, at de med rette har mere travlt med at se til os, og jeg mener ikke, at Man City har købt sig stærkere til denne sæson. Det mener jeg faktisk også, at de har svært ved, og det samme kan siges om os.

De har/havde et sammenspillet hold, og det kan man først for alvor tale om nu for vores vedkommende, så jeg mener, at vi kan blive endnu stærkere af, at vi bliver mere sammenspillede og rutinerede. Vi får forhåbentlig flere afgørende kendelser vores vej næste sæson, og så skal vi gerne stå med 4 eller 6 point efter vores 2 indbyrdes kampe mod Man City, så mener jeg, at den tipper over til os.
Måske har de ikke købt sig stærkere, men bredden er blevet bedre. Samt virker De Bruyne til, at være klar igen og han er måske deres bedste spiller... Jeg tror desværre de lægger større afstand til os i denne sæson.

Jeg frygter også flere af vores afgørende spillere kan være trætte op til sæsonen. Det er ikke meget sommerferie de har haft...

Jeg havde gerne set køb et par stærke spillere ind. Så vi rigtigt kunne have taget kampen op, selv med et par skader..
Lad os håbe vi endnu engang kan gå nogenlunde skadesfrit igennem sæsonen.
Jeg er enig i at vi i en optimal verden, i hvert fald i min optik, havde sørget for forstærkninger på et par positioner. Og således kan man argumentere for at City har større bredde. Men så skal vi vist heller ikke tale os selv mere ned. Vi er, trods alt, dobbelte finalister i CL. Verdens største klubturnering ved og mærke.
Og vores trup er ung og stort set alle går ind i deres bedste alder. Vi har ledere på og uden for banen. Vi har et par engelske anførere, der kan hjælpe de unge på vej.
Jeg har svært ved at at se, hvad der lige gør City så meget bedre. Hvis man sætter vores hold og vurderer det direkte imod deres, så synes jeg vores efterhånden ser mindst lige så stærkt ud.
Det der taler imod os, især i meget lang turnering som PL jo er, er selvfølgelig at vi kan være sårbare overfor formdyk og skader.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Underforstået: Mere sårbare end City. Hvilket jo blot underbygger dit argument om at deres bredde er større end vores. Hvilket er en naturlig følge af at de har, eller i hvert fald bruger, mange flere penge end os.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. jul, 2019 07:37

De opererer med disse 25 spillere:

https://www.mancity.com/players/mens

Vi har det bedste målmandspar i ligaen og det bedste centrale 4 kløver. Vi skal helst ikke til at betale flere hu8ndrede tusinde pund om ugen for en reserveback, og der skal være muligheder for at sluse unge spillere ind på holdet, og det foregår ofte via back pladsen. Larouci og Ki-Jana er spændende unge spillere, man håber på¨, Gomez og Milner kan spille dér, og det kan Fabinho også (når Lallana skal spille 6'er ;) )

Jeg synes, vi er glimrende dækket ind på backs, selvom det altid vil gøre ondt, hvis vi skal spille uden en af PL's 2 bedste backs i længere tid.

Klopp ønsker ikke at spille som Man City (Barca), da det keder ham, og vi skal derfor ikke sammenligne os typemæssigt på midten. Vi har en vild motor, og de har lidt mere vævre typer af den offensive slags. I dén afdeling har vi 2 nærmest nye spillere til den ne sæson i Oxlade og Keita, og i CL semi'en så vi altså, at Gini godt kan finde ud af at score mål, som han gjorde før sin Liverpooltid, og Hendo så vi til sidst også i en mere offensiv udgave, så der er masser at tro på og arbejde med.

Vores angribere spillede nærmest det hele, og der er jo ikke en med deres niveau, der vil sidde på bænken hele sæsonen eller håbe på en skade til en af dem. Igen må vi stole på en spiller, vi kender i Origi, en dygtig Shaqiri og den unge joker, som jeg tror bliver et hit i Brewster. Så god var Sané vel heller ikke sidste sæson, og Mahrez får vel heller ikke benene til at ryste under een ?

De har mistet deres kaptajn i Kompany, Silva spiller sin sidste sæson, og derefter må det være Fernandinho og Aguero, der skal til Kina. Mon Pep vil foretage generationsskiftet, eller skal en ny mand, og hvem siger, at det lykkes - særligt hvis de rammes benhårdt af FFP ?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 23. jul, 2019 10:24

Ifølge Chris Bascombe, skulle der være en spiller til førsteholdstruppen på vej.

Der har været virkelig meget snak om Pepe fra Lille og de franske journalister har længe meldt om vores interesse, selvom de Liverpool-baserede journalister (som altid) har dementeret al interesse i spilleren. Han skulle ifølge rygterne selv være mest interesseret i at skifte til os og venter på at vi tager kontakt på trods af interesses fra flere andre hold heriblandt Man u og Arsenal. Jeg tror det er ham vi går efter til at styrke bredden i vores angreb.

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » tirsdag, 23. jul, 2019 13:00


Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 23. jul, 2019 14:02

Mads T. skrev:Ifølge Chris Bascombe, skulle der være en spiller til førsteholdstruppen på vej.

Der har været virkelig meget snak om Pepe fra Lille og de franske journalister har længe meldt om vores interesse, selvom de Liverpool-baserede journalister (som altid) har dementeret al interesse i spilleren. Han skulle ifølge rygterne selv være mest interesseret i at skifte til os og venter på at vi tager kontakt på trods af interesses fra flere andre hold heriblandt Man u og Arsenal. Jeg tror det er ham vi går efter til at styrke bredden i vores angreb.
Hvad skriver han helt konkret? Ofte synes jeg bare at de antager et eller andet, de her “sikre” kilder


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 23. jul, 2019 22:19

Fedt Klopp interview, specielt den del der handler om udvikling af talent: https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-16634983

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 25. jul, 2019 08:14

Før og efter kampen, så forholdt Klopp sig til Coutinho, Fernandez og indkøb helt generelt. Alt blev sparket til indkast. Jeg forstår udmærket hans argumenter med at arbejde med truppen og få talenter til at blomstre. Men igen og igen er det det økonomiske argument han hiver frem. Vi har ikke råd, det bliver dyrt. Og den tromme har Klopp, faktisk bortset fra topcheferne, slået på længe. Jeg tænker her om Klopp vitterligt er blevet Wenger, hvor klubben havde penge, men at han ikke ville bruge dem eller om han har fået den noget utaknemmelige opgave at være talsmand for den spændetrøje topledelsen har lagt ham i. Lige præcis her kunne man godt have ønsket Edwards var mere synlig. At han tog de tæsk, for tæsk er det i mine øjne man fortjener, når man konstant spiller det kort. Jo, det kan da godt være det er sandheden. En sandhed der ville give mere mening, hvis Gordon havde kommet med en reel udmelding om Anfield Road tribunen, i stedet for det der øregas, men nu lyder det bare mærkeligt rent kommunikativt blandt fans, når man samtidig efter sæsonen praler af 250 millioner pund i præmie- og tv-penge.
Det er svært at forstå, at Tottenham lige pludselig kan gå ind i markedet omkring Dybala, når vi synes at stå stille. For en smule udvikling skal der til, også på transfers.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. jul, 2019 08:40

Jeg tror lidt at for både Klopp og Wenger er det et tilfælde af at der er penge, men ikke så mange at man kan slå Man City(for Arsenal var det Chelsea), på deres banehalvdel. De skal stadig være klogere end Mourinho og Pep.

Vi har råd til dyre lønninger, men ikke super mange af dem, det kommer jo også med ind i det, hvis Dybala skal til Liverpool uden udsigt til nødvendigvis at spille hver gang - ihvertfald ikke før han har lært at spille mere Kloppsk - så vil han også have mere i løn, mens i Tottenham ved han jo at han hurtigt vil kunne spille sig på holdet især da hans tilgang vil åbne døren for et Eriksen exit.

Og Arsenal endte jo også lidt med at sætte sig for dyrt med f.eks. Özil og så glipper CL et år og så falder korthuset lidt sammen. Og det skal vi jo også undgå.

250 millioner pund er jo heller ikke super meget når gode spillere skal have 8-10 millioner om året, plus de koster 50-100 i transfer fee, som så fordeles ud over kontraktlængden, og så er der jo ingen garantier for at de samme penge kommer ind om et år igen, men spilleromkostningerne har vi i hele kontraktperioden. Og hvis den spiller lukker et hul i startopstillingen så er det jo penge givet godt ud, da sandsynligheden for at han gør placeringen bedre, så øges betragteligt, men er det en spiller til bænken, så ser regnestykket helt anderledes ud - og jo det vil gøre os mindre sårbare overfor skader, men jo kun hvis spilleren kommer godt ind på holdet og har det godt og er 100% klar mentalt og fysisk når skaden kommer og det er ikke alle spillere der vil trives i den rolle.

Og vi har jo også den ulempe at vi ikke ved hvad de forskellige spilleragenter siger til klubbens folk. så hvis de 10 spillere vi helst vil have gerne vil skifte til Liverpool men først om et år eller to, så er det vel bare at vente?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 25. jul, 2019 08:48

Du har helt ret, og det har Cynwal også belyst før. Det er rent kommunikativt, jeg synes det er noget malplaceret at bruge det økonomiske kort hele tiden.
Desuden så vil jeg så mene, rent spillemæssigt, at vi har brug for et par indkøb.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 25. jul, 2019 09:33

@Jesper

https://t.co/UD4AJIy1aG

Man kan jo altid debattere, hvad pengene skal gå til. De fleste fan’s vil jo nok bare have “marquee signing’s”. Men pengene skal jo følge med og FSG har valgt at bruge pengene fra sidste regnskab på, at forlænge aftalerne med de fleste nøglespillere. Hvad man osse kan se i regnskabet er, at man har valgt at nedbringe gælden. Afbetaling til FSG for deres lån til Main stand og man har osse nedbragt den “gamle” gæld fra Chip og Chap’s tid. Gælden er nedbragt med ca. £33 M. el ca. Dk 280 millioner. Jeg har ikke kunne finde ud af, hvordan Kirkby bliver finansieret men man kan se i regnskabet at £14 M. er gået til “infrastruktur”. Jeg antager det er Kirkby og noget kan altså godt tyde på, at man finansierer Kirkby uden lån, men direkte fra driften.

Hvis ikke man skal nedbringe gælden i de “gode tider”, hvornår skal man så.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. jul, 2019 09:43

Jesper skrev:
torsdag, 25. jul, 2019 08:48
Du har helt ret, og det har Cynwal også belyst før. Det er rent kommunikativt, jeg synes det er noget malplaceret at bruge det økonomiske kort hele tiden.
Desuden så vil jeg så mene, rent spillemæssigt, at vi har brug for et par indkøb.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ah, ja. Det kan godt være vi kunne ændre kommunikationen, men altså man kommer jo aldrig til at kommunikere så alle kan lide det. Jeg syntes det giver god mening at fejre at klubbens økonomi er kommet på sporet igen. Så ved jeg ikke om de kunne være skarpere på hvad de siger, men for mig giver det god mening at man ikke handler for envher pris især når det kommer til squad spillere.

Selvfølgelig kunne bruge et par indkøb, men i mine øjne er der ikke mange spillere derude der har hele pakken vi mangler. Der er unge fremadstormende spillere som: Havertz, Sancho og andre, men de vil formentlig have gavn af at bruge et år eller to mere i deres nuværende klubber så de er mere klar når de kommer til en stor(/større) klub. Og som også ligner nogle der har det fint med at blive hvor de er da der stadig er plads til at de kan udvikle sig der.

Så er der spillere som Coutinho, Dybala, O. Dembele, James Rodriguez, Draxler og andre spillere der (måske) skal videre fra andre topklubber, men om de er til at købe for penge der giver mening og om de overhovedet vil trives med en rolle hvor de ikke er en af holdets helt store stjerner, det tvivler jeg på.

Så er der spillere fra et lavere niveau, som måske kunne være super spændende, men det er uklart om de vil forbedre os væsentligt. Neres, Pepe og Ziyech - typerne.

Besvar