Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » tirsdag, 06. aug, 2019 18:34

khede skrev:
tirsdag, 06. aug, 2019 18:05
Jeg fatter intet af dette transfervindue, vi sælger og sælger og får intet brugbart til nu. Hvis Spurs nu også henter Cou, så går jeg fanme snart bananas :wall:

Vil bare lige indskyde at jeg stoler på Klopp, men at han i Dortmund startede sin egen nedtur ved ikke at handle ind og tro på det hele nok skulle gå.

Vi tabte mesterskabet sidste år på manglende bredde til City, at man så ikke handler og bruger tåbeligt spin omkring spillere der vender tilbage og manglende penge, er bare udenfor min forståelse.
Vi sidder på hænderne og jeg frygter det bliver dyrt.
Vi har pengene og der er pladser der kan forbedres , hvorfor ikke smede mens jernet er varmt :?:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 06. aug, 2019 19:27

Med alle de rygter der om Coutinho, så er det vist tydeligt for enhver at han er på til leje/salg. Jeg fatter ikke hvis vi ikke henter ham hjem på et sæson lån. Det er muligt han ikke vil få en fast plads, men vi kan sagtens bruge hans kvaliteter. Han vil forstærke styrken i vores trup markant. Jeg vil simpelthen ikke kunne bære at se ham i en Spurs trøje, og kun lige til nøds i Arsenal.
"We're not racist, we only hate the mancs"

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » tirsdag, 06. aug, 2019 19:49

richs skrev:
tirsdag, 06. aug, 2019 18:34
khede skrev:
tirsdag, 06. aug, 2019 18:05
Jeg fatter intet af dette transfervindue, vi sælger og sælger og får intet brugbart til nu. Hvis Spurs nu også henter Cou, så går jeg fanme snart bananas :wall:

Vil bare lige indskyde at jeg stoler på Klopp, men at han i Dortmund startede sin egen nedtur ved ikke at handle ind og tro på det hele nok skulle gå.

Vi tabte mesterskabet sidste år på manglende bredde til City, at man så ikke handler og bruger tåbeligt spin omkring spillere der vender tilbage og manglende penge, er bare udenfor min forståelse.
Vi sidder på hænderne og jeg frygter det bliver dyrt.
Vi har pengene og der er pladser der kan forbedres , hvorfor ikke smede mens jernet er varmt :?:
Helt enig

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » tirsdag, 06. aug, 2019 19:50

Emmy skrev:
tirsdag, 06. aug, 2019 19:27
Med alle de rygter der om Coutinho, så er det vist tydeligt for enhver at han er på til leje/salg. Jeg fatter ikke hvis vi ikke henter ham hjem på et sæson lån. Det er muligt han ikke vil få en fast plads, men vi kan sagtens bruge hans kvaliteter. Han vil forstærke styrken i vores trup markant. Jeg vil simpelthen ikke kunne bære at se ham i en Spurs trøje, og kun lige til nøds i Arsenal.
Jeg kan ikke klare at se Cou i andre PL trøjer og jeg er ikke i tvivl om han helst vil tilbage til os, tror kun han tager til Spurs eller Arsenal fordi vi åbenbart ikke gider ham :cry:

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 06. aug, 2019 20:45

https://www.empireofthekop.com/2019/08/ ... t-melwood/

Dorukhan Tokoz (CM fra Besiktas) spottet i Liverpool video. Kan være han er ny signing?

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 06. aug, 2019 21:24

khede skrev:
tirsdag, 06. aug, 2019 19:50
Emmy skrev:
tirsdag, 06. aug, 2019 19:27
Med alle de rygter der om Coutinho, så er det vist tydeligt for enhver at han er på til leje/salg. Jeg fatter ikke hvis vi ikke henter ham hjem på et sæson lån. Det er muligt han ikke vil få en fast plads, men vi kan sagtens bruge hans kvaliteter. Han vil forstærke styrken i vores trup markant. Jeg vil simpelthen ikke kunne bære at se ham i en Spurs trøje, og kun lige til nøds i Arsenal.
Jeg kan ikke klare at se Cou i andre PL trøjer og jeg er ikke i tvivl om han helst vil tilbage til os, tror kun han tager til Spurs eller Arsenal fordi vi åbenbart ikke gider ham :cry:
Hvis pengene var der til et indkøb i den størrelse, så tror jeg vi havde købt ham. Han ville nærmest kunne gå lige ind på holdet.....

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 06. aug, 2019 22:57

Jeg ved ikke lige hvilken tråd der ville være bedst at diskutere dette i, så det blev her: synes I vores trup er bred nok? Og med bred mener jeg også kvaliteten på de yderste mandater.
Jeg stiller mig tvivlende. I forsvaret har vi Lovren, Matip og Gomez som alle har haft en vis skadesfrekvens.
På midtbanen er der en aldrende Milner. Henderson, der ikke kan holde til 3 kampe pr uge set over tid, Keita har været en del skadet. Ox vil formentlig få følgeskader.
Lallana er et kapitel for sig selv. Shaqiri har haft problemer.
I angrebet har vi på forunderlig vis kun reserver i Brewster, som er komplet uprøvet. Og Origi, som nok er god som reserve, men jeg ser ham ikke som andet. Med andre ord, de tre forreste må dermed ikke få skader eller formnedgange. Og de skal kunne spille 70 kampe!
Jeg undres når vi kun har købt to ungdomsspillere samt en udpræget reservespiller.
Og samtidigt udlejer Wilson.
Jeg er seriøst bange for at Klopp gambler og satser på for få spillere, der reelt vil være til rådighed, men det er for lidt i min optik.
Hvad tænker I?


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Icipher » tirsdag, 06. aug, 2019 23:18

Fowler89 skrev:https://www.empireofthekop.com/2019/08/ ... t-melwood/

Dorukhan Tokoz (CM fra Besiktas) spottet i Liverpool video. Kan være han er ny signing?
Det ville da være pænt håbløst, CM er vel den position hvor vi er dækket ok ind. 6-7 spillere til 3 pladser, hvorimod vi i de forreste rækker er papirstynde.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 06. aug, 2019 23:23

Jeg tror Edwards har is i maven og får en aftale i stand med Barcelona og Coutinho inden deadline. Så er lejeprisen formentlig presset så tilpas langt ned, at vi gerne vil være med.

Er enig i, at vi godt kunne bruge noget større bredde oppe foran og på vores backs.

Såfremt vi ikke henter nogen i dette vindue, tror jeg vi kan se frem til et vildt vindue næste sommer, hvor der muligvis allerede på nuværende tidspunkt kan være lavet aftaler for 2020.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 07. aug, 2019 08:08

Tottenham har åbentbart købt dybala til 523 mill.
Hvor var vi 523 er billigt for en ung offensiv spiller med hans kvaliteter.
Eriksen videre til man u så :?:

De andre top 6 styrker sig nu, mens vi sover

Brugeravatar
Icipher
Indlæg: 596
Tilmeldt: lørdag, 01. feb, 2014 12:14
Geografisk sted: København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Icipher » onsdag, 07. aug, 2019 08:49

richs skrev:Tottenham har åbentbart købt dybala til 523 mill.
Hvor var vi 523 er billigt for en ung offensiv spiller med hans kvaliteter.
Eriksen videre til man u så :?:

De andre top 6 styrker sig nu, mens vi sover
For ikke at nævne at det lige præcis er den spillertype vi har brug for - en offensiv midtbane som kan score og lave assists.

Vi har praktisk talt 0 kreative midtbanespillere i truppen PT. Keita er vel det der kommer tættest på.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » onsdag, 07. aug, 2019 08:58

Icipher skrev:
richs skrev:Tottenham har åbentbart købt dybala til 523 mill.
Hvor var vi 523 er billigt for en ung offensiv spiller med hans kvaliteter.
Eriksen videre til man u så :?:

De andre top 6 styrker sig nu, mens vi sover
For ikke at nævne at det lige præcis er den spillertype vi har brug for - en offensiv midtbane som kan score og lave assists.

Vi har praktisk talt 0 kreative midtbanespillere i truppen PT. Keita er vel det der kommer tættest på.
Krævede Dybala ikke en løn på £350.000 hvis han skulle skrive med United?
Jeg har MEGET svært ved at se Levy gå med til et beløb i nærheden af dette..

Jeg tror ikke denne handel bliver til noget


Sent from my iPhone using Tapatalk

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 07. aug, 2019 09:13

Mon ikke Dybala krævede den løn, fordi han ikke ville til MU. Jeg kunne godt se ham i Spurs, Eriksen i MU og Pogba til RM. Jeg fatter stadig ikke, at vi lejede Wilson ud, når vi ikke har fået noget ind. Vores backups i det offensive, ser endog meget tynd ud

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » onsdag, 07. aug, 2019 09:21

Jeg har svært ved at se hele den rokade gå op. Real gider ikke betale den efterspurgte sum for Pogba og Solskjær har nu offentligt tilsvinet Real.
Hvis Dybala vil have £350.000 i United, tvivler jeg på han vil nøjes med det halve i Spurs. Han er vel Sydamerikaner.

Derudover vil Levy nok også forsøge at presse prisen for højt op på Eriksen. Og når United ikke får solgt Pogba, smider de nok ikke £50-60M for en spiller der er gratis næste sommer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 07. aug, 2019 10:06

Panikken herinde er til at tage og føle på.

Den her trup, som åbenbart slet ikke er konkurrencedygtig, har lige leveret det største trofæ i fodbold og spilet med om PL-titlen til sidste kampdag. Det er en trup, hvor de fleste spillere lige nu bevæger sig ind i den alder, som nogle beskriver som peaket for en fodboldspiller (26-29). Det er en trup, hvor "marginal-spillere" som Shaqiri, Origi og Matip leverede stort, når der var brug for det. I Shaqiri's tilfælde med bedre mål/assist stats end eksempelvis Man City's dyrt købte Mahrez.

Og truppen ledes af en mand, som foreløbig har gjort spillerne bedre, end de var, før de mødte ham. En mand hvis idéer, ledelsesstil, karisma og beslutninger har medført,, at Liverpool lige nu igen er en storklub. Her i dette transfervinduet er hans beslutninger så ikke længere kompetente, og der drages paralleller til hans sidste tid i Dortmund, hvor han kontinuerligt måtte se sine bedste spillere forsvinde.

Jeg skal ikke påstå, at truppen ikke vil have større sandsynlighed for en titel, hvis der blev købt en ny spiller. Det er da meget muligt. Men når det ikke er gjort, så tror jeg, at det er, fordi Klopp ikke mener at det nødvendigvis vil styrke os, eller at den rigtige spiller ikke er til salg endnu ( #mbappe2020 :D ).

Uanset hvad, så forstår jeg ikke panikken herinde. De fleste andre sæsoner har vi været i panik, fordi vi skulle erstatte en vigtig spiller. Denne sæson kører vi bare videre med de CL-vindere, som allerede er inde i Klopps systemer og taktiske krav. Jeg tror ikke et sekund på, at vi kommer til at stå stille, bare fordi vi ikke har købt nye spillere.
Kloppite

Besvar