Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 06. okt, 2019 06:45

khede skrev:Jeg siger glem Maddisson, så er han altså heller ikke bedre, nap Hawertz i stedet for
Tjaa du har squ nok ret.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 06. okt, 2019 07:14

liverpoolfc86 skrev:
khede skrev:Jeg siger glem Maddisson, så er han altså heller ikke bedre, nap Hawertz i stedet for
Tjaa du har squ nok ret.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Uanset hvem det bliver, så er den type spiller ønsket som supplement. Men måske sidder han på bænken. Keita.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. okt, 2019 07:56

Jesper skrev:
søndag, 06. okt, 2019 07:14
liverpoolfc86 skrev:
khede skrev:Jeg siger glem Maddisson, så er han altså heller ikke bedre, nap Hawertz i stedet for
Tjaa du har squ nok ret.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Uanset hvem det bliver, så er den type spiller ønsket som supplement. Men måske sidder han på bænken. Keita.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Jeg tror godt Keita kunne være løsningen på vores midtbane problem. Desværre bliver han alt for ofte skadet...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 06. okt, 2019 09:24

Jeg syntes ikke at vi så nogle ukendte svagheder hos Maddison, men det mest bekymrende for mig var at Rodgers ikke stolede på ham på midten.
Jeg vil dog sige at hvis han får nogle flere år i Leicester, så kan det jo godt være ham bliver god nok.

Havertz har vel også hele tiden været højere på ønskelisten tænker jeg.

Vi må se hvordan Keita og Oxlade klarer sig i løbet af sæsonen, jeg tvivler på at Havertz skifter før til sommer. Men Oxlade virker ikke optimistisk omkring den korte bane - så vi skal nok sætte vores lid til Keita. Der dog har været meget uheldig med skader og især timingen af dem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 06. okt, 2019 09:41

Ja, det er som forventet to ubekendte. Ox får problemer med at finde niveau, men det var forventeligt. Og Keita har ret beset hidtil været et mindre flop. Ham vil jeg dog gerne give tid, for talentet er i min optik åbenlyst.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » søndag, 06. okt, 2019 19:19

Filos of Isk skrev:
søndag, 06. okt, 2019 09:24
Jeg syntes ikke at vi så nogle ukendte svagheder hos Maddison, men det mest bekymrende for mig var at Rodgers ikke stolede på ham på midten.
Jeg vil dog sige at hvis han får nogle flere år i Leicester, så kan det jo godt være ham bliver god nok.

Havertz har vel også hele tiden været højere på ønskelisten tænker jeg.

Vi må se hvordan Keita og Oxlade klarer sig i løbet af sæsonen, jeg tvivler på at Havertz skifter før til sommer. Men Oxlade virker ikke optimistisk omkring den korte bane - så vi skal nok sætte vores lid til Keita. Der dog har været meget uheldig med skader og især timingen af dem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
I udekampe har Brendan Rodgers positioneret Maddison på venstre kanten, mens han på hjemmebanen har været positioneret ham på midten. Det afhænger meget om hvilken tilgang Leicester har til kampen. Mod Liverpool regner de ikke med at have bolden vanvittigt meget, og spiller lidt mere i længderetningen af banen, så er det overflødigt med en teknikker som Maddison inde centralt, men derimod kan han finde et godt sammenspil med blandt andet Vardy, samt Leicester kan anvende en central arbejdsmand mere på midten.

Når de forventer at have bolden mest, og spiller det passningsspil Brendan Rodgers så gerne vil have, så er der større værdi i at have Maddisons tekniske egenskaber inde centralt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 06. okt, 2019 19:57

Steven Bergwijn.

Gini må tage en snak med ham.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » søndag, 06. okt, 2019 22:40

Jesper skrev:
søndag, 06. okt, 2019 09:41
Ja, det er som forventet to ubekendte. Ox får problemer med at finde niveau, men det var forventeligt. Og Keita har ret beset hidtil været et mindre flop. Ham vil jeg dog gerne give tid, for talentet er i min optik åbenlyst.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Keita er ikke en mulighed, som jeg ser det, at vi bliver mere offensive fra midtbanen. I såfald skal Klopp til at spille ham på en anden måde end han har gjort tidligere. Jeg kan godt lide Keita, og hans energi og fremryk med bolden. Jeg ser dog ikke han rent teknisk er på et niveau der matcher James Maddison eller Kai Haverts for den sag skyld. Kan vi spille muskler økonomisk med Bayern, Real Madrid, Barcelona, Man City eller PSG med hensyn til kunne hente Kai Haverts ? Det tror jeg desværre ikke. Så skal det være fordi Klopp har bedre overtalelsesevner samt den tyske nationalitet, der skal gøre at Kai Haverts vil foretrække Liverpool i forhold til de andre nævnte. Han bliver en dyr spiller at hente. Pt. i denne sæson har han ikke bedrevet så vanvittigt meget, ud fra de 2-3 kampe, samt highlights jeg har set af Leverkusen.

I denne sæson er jeg mere imponeret af James Maddison. Der er dog flere elementer der skal arbejdes med Maddison end der er med Kai Haverts. Blandt andet gegenpress, og det ikke at være for selviscenesættende som Maddison kan være en gang imellem. Her er Kai Haverts mere ydmyg.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 07. okt, 2019 22:11

Jeg har en eller anden idé om, at Klopp's store mål er at få gang i fødekæden af spillere på akademiet/udlån ind helt tæt på 1. holdet, og jeg er utrolig spændt på at se, hvem det lykkes for i løbet af denne sæson og pre season næste sommer. Brewster tror jeg på, men det er den sværeste plads at gøre det på, hvor han spiller. Det virker dog som om, at alle er bag ham, for at det skal lykkes, så mon ikke det sker ?

Elliott, Grujic og Hoever imponerer mig mest, men det ser også lovende ud for Curtis og Larouci ikke at forglemme Kelleher ;)

Kan vi beholde vores bedste spillere endnu en sæson, så taler vi jo primært breddespillere, så det må være fedt for de unge, hvis det er dem, der skal udgøre bredden, når nogle "gamle" falder fra og andre i yderkanten sælges.

Det vil være en flot markering, hvis vi kan introducere en række nye spillere fra akademiet til 1. holdet, i forbindelse med, at det nye akademi står færdigt til sommer.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 08. okt, 2019 06:32

Niels K skrev:
mandag, 07. okt, 2019 22:11
Det vil være en flot markering, hvis vi kan introducere en række nye spillere fra akademiet til 1. holdet, i forbindelse med, at det nye akademi står færdigt til sommer.
Det er vel strengt taget ikke Akademiet, der bygges nyt til. Det bliver jo "bare" liggende der, hvor det har været i mange år i Kirkby, men Melwood med seniorholdet flytter i nybyggede faciliteter som er lavet som tilbygning til Kirby.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. okt, 2019 07:02

Cynwal skrev:
tirsdag, 08. okt, 2019 06:32
Niels K skrev:
mandag, 07. okt, 2019 22:11
Det vil være en flot markering, hvis vi kan introducere en række nye spillere fra akademiet til 1. holdet, i forbindelse med, at det nye akademi står færdigt til sommer.
Det er vel strengt taget ikke Akademiet, der bygges nyt til. Det bliver jo "bare" liggende der, hvor det har været i mange år i Kirkby, men Melwood med seniorholdet flytter i nybyggede faciliteter som er lavet som tilbygning til Kirby.
Det er bedre formuleret :army7: En af hensigterne er, at Klopp skal kunne besigtige de unge meget mere, end tilfældet er i dag, og at det kan gøre det lettere at komme igennem det i forvejen meget lille nåleøje.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 08. okt, 2019 11:56

Niels K skrev:
tirsdag, 08. okt, 2019 07:02
Det er bedre formuleret :army7: En af hensigterne er, at Klopp skal kunne besigtige de unge meget mere, end tilfældet er i dag, og at det kan gøre det lettere at komme igennem det i forvejen meget lille nåleøje.
Samt det psykologiske i at der fysisk ikke er så langt mellem ungdomsholdet og seniorholdet. Det at de unge går op og nedad seniorspiller på gangene og i lokalerne vil medfører de 'kender' dem bedre. Det bliver lettere at få dem indlemmet på holdet og i spillertruppen, såfremt et talent rykkes op.

De skal jo dele alt fra fysiorum, genoptræningsrum, spillerum, bordtennisbord, fodboldbord, madkø, træningslokaler og træningsbaner. De unge for rigtig meget ud af det.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 11. okt, 2019 11:05

I forbindelse med, at Man Utd linkes lidt til Dembele i Lyon, kom jeg til at tænke på, om det ikke næsten er den liga, hvor spillerne hypes mest, og prisen dermed skrues helt urealistisk op?

Har vi eksempelvis ikke undgået et par kugler ved at misse ud på nogle af de højt profilerede spillere, som vi har været sat i forbindelse med fra Ligue 1? Først var det Lemar. En ganske fin spiller, men slet ikke i nærheden af at kunne retfærdiggøre det næsten £100M, som vi efter sigende skulle give for ham. Så var det Fekir. Igen en god spiller, men måske også en spiller, som leverede en sæson over evne lige før, vi næsten købte ham. Og senest var det så Pepé, som vi vist ikke rigtigt var interesserede i, men alligevel blev kædet sammen med, så prisen kunne skrues op. Indtil videre har han været en alvorlig skuffelse i PL, hvor Arsenals eget talent Saka ser langt bedre ud.

Vors egen Fabinho havde heller ikke PL-niveauet lige efter skiftet fra Frankrig til England. Det er dog heldigvis kommet.

På trods af Fabinho's succes hos os, så skræmmer sporene mig dog. Depay, der var håbløs i Man Utd ligner så meget en verdensstjerne i Lyon, at der var flere herinde, der i sommer kunne se idéen i at hente ham til LFC. Ndombele har trods et par fine kampe ikke været den store stabiliserende succes i Spurs. Han minder lidt om Bakayoko, der heller aldrig brød igennem hos Chelsea.

Jeg er sikker på, at der er flere succes-historier end Fabinho og den helt store med Hazard. Men jeg er gået hen og blevet ret skeptisk i forhold til at betale store penge for spillere fra Ligue 1 med mindre de også har præsteret overbevisende i CL eller EL - som eksempelvis #Mbappé2020. Især fordi det har overrasket mig, hvor ubrugelig Pepé er i forhold til den hype, der var omkring ham.

EDIT: Inden folk finder Kanté og andre frem, så går min pointe på, om man kan købe færdige verdenstjerner i Ligue 1. For det er i det prisleje, der sælges. Kanté gik billigt til Leicester, hvor han viste sig at være en verdenstjerne - men han blev ikke solgt som en sådan.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 11. okt, 2019 11:19

Du har ret. Det er virkelig høje priser og medmindre, talentet er åbenlyst som med Mbappe, så mener jeg ikke, at vi skal op at betale 70-100 mille for spillere fra Ligue 1. Rabiot på en fri kunne jeg godt se en idé i, selvom der måske kunne være spørgsmålstegn ved, om han passede ind i Liverpool på personlighed, og så er jeg stadig lun på Depay, som jeg sagtens kunne se, var en rigtig god spiller i scum, men som jo også viser det for Holland lige som Gini gør det. Det virker som om, Depay er modnet meget som menneske, og ville han ikke være en opgradering ift. Origi/Shaqiri/Wilson ?

Jeg tænker dog ikke, at han skal koste mere end 50 mille.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 11. okt, 2019 11:22

Niels K skrev:Du har ret. Det er virkelig høje priser og medmindre, talentet er åbenlyst som med Mbappe, så mener jeg ikke, at vi skal op at betale 70-100 mille for spillere fra Ligue 1. Rabiot på en fri kunne jeg godt se en idé i, selvom der måske kunne være spørgsmålstegn ved, om han passede ind i Liverpool på personlighed, og så er jeg stadig lun på Depay, som jeg sagtens kunne se, var en rigtig god spiller i scum, men som jo også viser det for Holland lige som Gini gør det. Det virker som om, Depay er modnet meget som menneske, og ville han ikke være en opgradering ift. Origi/Shaqiri/Wilson ?

Jeg tænker dog ikke, at han skal koste mere end 50 mille.
Der er vel mange der lige bruger en sæson til at vende sig til den liga de er købt ind til. Uanset om det er Spanien, Italien, Tyskland eller England.

Med hensyn til Pepe, så er jeg nervøs for han bliver rigtig god.

Der er rigtig mange fra den franske liga jeg godt kunne tænke mig.

Pepe, Lacazette, Fekir, Depay. Tror alle 4 kunne bruges på vores hold pt. Om ikke andet så på bænken. For synes den er smal offensiv. Enig I at Depay kunne være en fed handel. 300 mio.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar