Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 14. nov, 2019 10:48

Ja, det er ikke så nemt, men det er på den anden side et luksusproblem, for det er jo faktisk en del lettere at skulle håndplukke en enkelt spiller løbende, end det er at skulle starte forfra eller at finde 5 nye hver sommer.

Jadon Sancho ser ud til at mistrives i Dortmund, og han var jo bekendt med, at Klopp gerne ville have ham, men Man City ville jo ikke sælge til os:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-17253903

Kan han fåes for 100 mille, så mener jeg egentlig, at vi skal slå til. Jeg forestiller mig, at Elliott kan komme op på et niveau, der ligner, og ligger man de 2 sammen, så har vi jo sikret os fremtidens widemen for et ok beløb.

Sæsonen må jo vise, om Brewster og Origi har det, der skal til for at være Firmino's afløser, selvom Mané og Salah også spiller angriber, og hvis de findes for lette, så er der jo Werner ikke at forglemme Mbappe ;)

A pro pos Robbo, så må vi se, om anklen kan klare opgøret mod CP, men ellers giver det mulighed for at teste hans reserve af. Milner kan altid gøre et godt job, men stilles han overfor Zaha, så viste 4-3 kampen, at han får det svært, hvorfor jeg tror, at Gomez får den opgave. Larouci og Lewis kommer nok til at koncentrere sig om Liga Cup'en denne sæson.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 14. nov, 2019 11:27

En spiller som jeg også er vild med er Dani Olmo. Jeg så Spaniens kampe ved U21 Europamesterskabet, og han var blandt de absolut bedste ved dén slutrunde. Super spiller.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 14. nov, 2019 17:23

Vi følger Sander Berge, som også rigtig gerne vil spille for os.

Han ligner en rigtig Klopp spiller:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-17257107

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 14. nov, 2019 20:47

Niels K skrev:
torsdag, 14. nov, 2019 17:23
Vi følger Sander Berge, som også rigtig gerne vil spille for os.

Han ligner en rigtig Klopp spiller:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-17257107
Jeg kan ikke se det. Han er ung og stor. Men det er Grujic også. Og sidstnævnte spiller nu på anden sæson fast i Bundesligaen.

Og så har Berge allerede i en alder af snart 22 haft to længerevarende skadesforløb. Forrige sæson var det et muskelproblem og i sidste sæson var det et problem med læggen.

Den tror jeg ikke på.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 14. nov, 2019 23:22

texy skrev:
torsdag, 14. nov, 2019 20:47
Niels K skrev:
torsdag, 14. nov, 2019 17:23
Vi følger Sander Berge, som også rigtig gerne vil spille for os.

Han ligner en rigtig Klopp spiller:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-17257107
Jeg kan ikke se det. Han er ung og stor. Men det er Grujic også. Og sidstnævnte spiller nu på anden sæson fast i Bundesligaen.

Og så har Berge allerede i en alder af snart 22 haft to længerevarende skadesforløb. Forrige sæson var det et muskelproblem og i sidste sæson var det et problem med læggen.

Den tror jeg ikke på.
Skræmmende skadeshistorik og nordmand. Det håber jeg er en and.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 15. nov, 2019 08:21

texy skrev:
torsdag, 14. nov, 2019 20:47
Niels K skrev:
torsdag, 14. nov, 2019 17:23
Vi følger Sander Berge, som også rigtig gerne vil spille for os.

Han ligner en rigtig Klopp spiller:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-17257107
Jeg kan ikke se det. Han er ung og stor. Men det er Grujic også. Og sidstnævnte spiller nu på anden sæson fast i Bundesligaen.

Og så har Berge allerede i en alder af snart 22 haft to længerevarende skadesforløb. Forrige sæson var det et muskelproblem og i sidste sæson var det et problem med læggen.

Den tror jeg ikke på.
Jeg kan godt se, at den ikke ser så god ud med skaderne, men vi følger ham vel ikke for sjov ? Klopp var også henne og anerkende hans gode præstation, og Belgian football journalist Sven Claes, who covers Genk for Het Belang van Limburg siger følgende om Sander Berge:

You chose Ally Samatta as the man to watch in the first meeting - what about for the return match?

"This time I would pick Sander Berge, Genk's No.25. The Norwegian defensive midfielder is, at this moment, the best player at the club - very talented and a hot prospect. I expect him to shine in the Premier League one day".

Og det er jo om en spiller i en klub, der er kendt for at sende ret store talenter afsted kontinuerligt.

Jeg var imponeret over Sander Berge i begge opgør mod os - særligt på Anfield, og så kunne jeg ikke lade være med at se noget Youtube, hvor jeg godt kan lide det, jeg ser - særligt hans drev med bolden og gode teknik/overblik./fysik.

Vi har Milner og Lallana med fremskreden alder, og Gini og Henderson er også derop ad, så der skal jo løbende nyt blod ind, og han er da ikke helt ved siden af, selvom jeg også har stor fidus til Grujic.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 15. nov, 2019 11:01

Med den fokus vi har på skadeshistorik, så tror jeg der skal noget helt specielt til før vi vil den vej.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 15. nov, 2019 11:56

Koulibaly skulle eftersigende "kun" koste 69m euro. Ville gerne se ham ved siden af Van Dijk :o

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 15. nov, 2019 12:05

Sandbjerget må absolut være en and. Ingen gang på jord.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 15. nov, 2019 12:17

Det vil jeg også gerne. Men synes faktisk han er for gammel og så burde han i stedet koste det halve

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » fredag, 15. nov, 2019 12:35

Mange interessante emner. Mbappe og Sancho er naturligvis drømmesignings - det må de være for de fleste hold, tænker jeg. Jeg ved ikke, om vi er dér, hvor vi kan eller vil være med i disse kapløb? Personligt håber jeg på Timo Werner og Denis Zakaria, da jeg tror, det er typer, der vil komplementerer vores trup godt. Hvis der er hold i, at Koulibaly kan købes for de penge, der bliver nævnt her i tråden, er det naturligvis også fristende, men jeg synes samtidig ikke, at Matip har spillet sig af holdet, eller at Joe Gomez for den sags skyld skal længere bag køen. Er et salg af Lovren løsningen her? Jeg synes, det har ligget i kortene i to års tid efterhånden.

PS. Jeg kan forstå, at Salah er skadet på ubestemt tid. Tror I, der kommer en erstatning til vinter, hvis han fortsat sidder ude til den tid?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 15. nov, 2019 13:23

Hvor har du læst at Salah er skadet på ubestemt tid?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 15. nov, 2019 13:39

Emmy skrev:
fredag, 15. nov, 2019 12:05
Sandbjerget må absolut være en and. Ingen gang på jord.
Altså vi har haft spejdere på ham siden 2017, og nu siger deres sportsdirektør, at vi følger ham nøje. Det er jo ikke en and, at Klopp går personligt hen til ham og hyggesnakker efter begge opgør og efter det sidste på Anfield, siger han til ham, at han er en interessant spiller, en meget interessant spiller.

Jeg kan desuden ikke rigtig forestille mig, at der er nogle herinde, der kan have set meget til ham udover i vores 2 seneste indbyrdes opgør, og hvordan man kan have en negativ indstilling til ham efter disse, forstår jeg ikke. Han var virkelig god på Anfield. Vil man supplere sin oplevelse af ham med lidt video'er, så skuffes man altså heller ikke.

Jeg tror ikke, at man skal tage sorgerne på forskud mht. skader, da vi har den medicinske afdeling til at tjekke dette grundigt, og det går da meget godt godt med Gomez og Oxlade pt., selvom dommedagsprofetierne har fløjet lystigt rundt i luften fra tid til anden.

Jeg ved ikke, om han har hele pakken, men jeg synes nu, at han ser rigtig spændende ud, og så er det da useriøst at afskrive ham pga. nationalitet :dontknow:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 15. nov, 2019 14:13

ElTorro skrev:
fredag, 15. nov, 2019 12:35
Mange interessante emner. Mbappe og Sancho er naturligvis drømmesignings - det må de være for de fleste hold, tænker jeg. Jeg ved ikke, om vi er dér, hvor vi kan eller vil være med i disse kapløb? Personligt håber jeg på Timo Werner og Denis Zakaria, da jeg tror, det er typer, der vil komplementerer vores trup godt. Hvis der er hold i, at Koulibaly kan købes for de penge, der bliver nævnt her i tråden, er det naturligvis også fristende, men jeg synes samtidig ikke, at Matip har spillet sig af holdet, eller at Joe Gomez for den sags skyld skal længere bag køen. Er et salg af Lovren løsningen her? Jeg synes, det har ligget i kortene i to års tid efterhånden.

PS. Jeg kan forstå, at Salah er skadet på ubestemt tid. Tror I, der kommer en erstatning til vinter, hvis han fortsat sidder ude til den tid?
Last things first.
Jeg tror ikke at Salah er ude specielt længe, men man ved aldrig han har jo spillet på den ankel.
Problemet er jo også at selvom Salah er ude i en længere periode, så bliver det jo meget svært for os at lokke en erstatningsspiller ind, der kan løfte niveauet i Salahs(forhåbentlig imaginære) fravær. Så jeg tvivler på at der sker noget. Altså Dortmund og Leipzig vil jo nok se på det og tænke at de kan få nogenlunde det samme for Sancho og Werner til sommer, så hvorfor sælge midt i sæsonen.

Denis Zakaria og Timo Werner smager også mere af Liverpool signings, men vi må også bare erkende at vi er et bedre sted end vi har været i utrolig lang tid, så det er svært ved at bruge vores sidste 5-10 transfervinduer til at forudsige de næste 2-5, da vi simpelthen bare står markant stærkere nu, både økonomisk og bestemt også i forhold til hvor attraktive vi er.

Jeg tror lidt du har ret ang. Koulibaly, han bliver møg dyr og vi har altså et rigtig godt forsvar som det. Jeg tror gerne vi vil beholde Lovren som 3.-4. valg, men hvis han skal videre og have et par år som stamspiller i en mellemstor europæisk klub, så skal han jo afsted til sommer, så det kunne jeg godt forestille mig at han gør, hvis der er tilbud fra nogle spændende klubber(Roma, AC Milan, Dortmund, Leverkusen, Leipzig, Atletico).

Niels K skrev:
fredag, 15. nov, 2019 13:39
Jeg tror ikke, at man skal tage sorgerne på forskud mht. skader, da vi har den medicinske afdeling til at tjekke dette grundigt, og det går da meget godt godt med Gomez og Oxlade pt., selvom dommedagsprofetierne har fløjet lystigt rundt i luften fra tid til anden.

Jeg ved ikke, om han har hele pakken, men jeg synes nu, at han ser rigtig spændende ud, og så er det da useriøst at afskrive ham pga. nationalitet :dontknow:
Nej, det er jo meget vigtigt at vores lægestab ser på spilleren og er grundige i lægetjekket og ikke så meget på skadehistorien, som selvfølgelig kan fortælle hvad de skal se efter til lægetjek, men ikke meget mere end det.

Jeg syntes det giver rigtig god mening at kigge på en ung defensiv midtbanespiller; Lallana's kontrakt får lov at løbe ud og selvom Grujic gjorde det fornuftigt i Cardiff, så tyder meget vel på at hans største mulighed for succes er længere fremme i banen. Efterhånden som Chambo og/eller Keita nærmer sig start 11'eren bliver det selvfølgelig nemmere at lade Hendo eller Gini overtage den defensive midt hvis Fab er træt/skadet, men lige nu er de to fast inventar på holdet i forvejen. Vi bliver jo nok heller ikke ved med at være så heldige at Fabinho ikke får så meget spilletid for landsholdet.

"Kigger på" er selvfølgelig heller ikke det samme som "kommer til at byde 50 millioner", og Genk ved jo godt at de skal sælge ham til sommer eller miste ham på fri transfer i 2021, så de er jo allerede i gang med at prøve at få hans pris til at stige. Men det er jo mega svært at vurdere hvordan han vil klare det i PL.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 15. nov, 2019 14:50

Absolut. Han kommer dog ikke til kort i PL på fysikken, og han fulgte altså meget godt med i vores tempo, så det tænker jeg nok skal gå.
Prisen, der florerer, lyder på 25 mio pund/euro.

Besvar