Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 15. nov, 2019 15:29

Niels K skrev:
fredag, 15. nov, 2019 14:50
Absolut. Han kommer dog ikke til kort i PL på fysikken, og han fulgte altså meget godt med i vores tempo, så det tænker jeg nok skal gå.
Prisen, der florer, lyder på 25 mio pund/euro.
Nej, og selv hvis han gjorde, så kan fysik jo trænes op. Jeg kunne godt forestille mig at vi har nogle scouts der har fået instrukser om at holde særligt øje med defensive midtbaner.

25 millioner lyder rigtig nok, det snart-snarlige kontraktudløb taget i betragtning, han er også et sted hvor han vil kunne acceptere at være 2. valg i en periode, men stadig kan han være god nok til rent faktisk at gøre truppen bedre på den semi-korte bane.
Det er jo monster svært for et godt hold at finde spillere der både er gode nok til at gøre truppen bedre, men som ikke er så store stjerner at de ikke vil sidde på bænken eller bliver alt for dyre i forhold til hvilken værdi de tilfører.
Altså i sommer havde vi Pepe, som jo ville være et genialt køb hvis Salah missede en frygtelig masse kampe pga. skader, men som var frygtelig dyr hvis Salah ikke misser halvdelen af sæsonen. (sådan sat groft op).

Jokeren er måske lidt Grujic, jeg kan ikke helt gennemskue om vi bare hiver ham hjem og giver ham en Emre Can-agtig rolle hvor han kan spille både DM og CM. Set udefra ser det jo ud til at han trives bedste som CM, men altså der har Klopp og de øvrige trænere jo haft muligheden for at se ham til træning og danne sig et meget bedre billede end vi har.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 15. nov, 2019 15:51

Filos of Isk skrev:
fredag, 15. nov, 2019 15:29
Niels K skrev:
fredag, 15. nov, 2019 14:50
Absolut. Han kommer dog ikke til kort i PL på fysikken, og han fulgte altså meget godt med i vores tempo, så det tænker jeg nok skal gå.
Prisen, der florer, lyder på 25 mio pund/euro.
Nej, og selv hvis han gjorde, så kan fysik jo trænes op. Jeg kunne godt forestille mig at vi har nogle scouts der har fået instrukser om at holde særligt øje med defensive midtbaner.

25 millioner lyder rigtig nok, det snart-snarlige kontraktudløb taget i betragtning, han er også et sted hvor han vil kunne acceptere at være 2. valg i en periode, men stadig kan han være god nok til rent faktisk at gøre truppen bedre på den semi-korte bane.
Det er jo monster svært for et godt hold at finde spillere der både er gode nok til at gøre truppen bedre, men som ikke er så store stjerner at de ikke vil sidde på bænken eller bliver alt for dyre i forhold til hvilken værdi de tilfører.
Altså i sommer havde vi Pepe, som jo ville være et genialt køb hvis Salah missede en frygtelig masse kampe pga. skader, men som var frygtelig dyr hvis Salah ikke misser halvdelen af sæsonen. (sådan sat groft op).

Jokeren er måske lidt Grujic, jeg kan ikke helt gennemskue om vi bare hiver ham hjem og giver ham en Emre Can-agtig rolle hvor han kan spille både DM og CM. Set udefra ser det jo ud til at han trives bedste som CM, men altså der har Klopp og de øvrige trænere jo haft muligheden for at se ham til træning og danne sig et meget bedre billede end vi har.
Berge udtaler efter kampen på Anfield:

Berge legger heller ikke skjul på at det var stort å spille på en mektig arena som Anfield.

Etter kampen skal også Klopp ha kommet bort og sagt at 21-åringen er en imponerende spiller, ifølge VG.

Genk-spilleren mener det å spille på Anfield er en drøm for alle, og avslører til slutt at han gjerne skulle spilt der så ofte som mulig


Vedr. Grujic, så tror jeg, at Klopp kalder ham hjem til sommer, hvis han er overbevist, og ellers sker der inetet ved, at han tager et år mere i Hertha Berlin, da han så bliver 25, men vi har ham på kontrakt til sommeren 2023.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 15. nov, 2019 17:10

120 mille for Sancho!

Jadon Sancho transfer fee 'set by Borussia Dortmund' amid Man Utd and Liverpool interest

The England international has been heavily linked with a move to the Premier League over the summer

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-20889046

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 15. nov, 2019 17:52

Krise i Napoli gjør Liverpool interessert i angrepstjerne

15.11.2019 kl 15:18

Høyt profilerte spillere i Napoli er i clinch med eier Aurelio De Laurentiis, i en klubb som virker å være i fullstendig kaos. De Laurentiis har svart med at det kan bli aktuelt å selge spillere som har satt seg til motverge, inkludert flere av de største stjernene til Liverpools motstander i gruppespillet i Champions League.
En av de som nevnes som et mulig salgsobjekt er hjemmefavoritten Lorenzo Insigne, hvor Liverpool er en av klubbene som nevnes som interesserte, sammen med bl.a. Borussia Dortmund og Inter.
En ventes salgssum er nevnt som £55M, men Liverpool og andre vil nok håpe at situsjonen gjør at prisen kan prutes ned.
Daily Mail

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 17. nov, 2019 11:32

Niels K skrev:
fredag, 15. nov, 2019 17:52
Krise i Napoli gjør Liverpool interessert i angrepstjerne

15.11.2019 kl 15:18

Høyt profilerte spillere i Napoli er i clinch med eier Aurelio De Laurentiis, i en klubb som virker å være i fullstendig kaos. De Laurentiis har svart med at det kan bli aktuelt å selge spillere som har satt seg til motverge, inkludert flere av de største stjernene til Liverpools motstander i gruppespillet i Champions League.
En av de som nevnes som et mulig salgsobjekt er hjemmefavoritten Lorenzo Insigne, hvor Liverpool er en av klubbene som nevnes som interesserte, sammen med bl.a. Borussia Dortmund og Inter.
En ventes salgssum er nevnt som £55M, men Liverpool og andre vil nok håpe at situsjonen gjør at prisen kan prutes ned.
Daily Mail
Med det store cirkus i Napoli i øjeblikket, så er det da fristende at kigge den vej i troen på, at der må være spillere der er trætte af situationen. Og umiddelbart er Insigne og Koulibaly de to største trækplastre for mig.

Men jeg tror ikke, at det er den vej vi går. De er begge 28 år. Jeg har svært ved at se Liverpool hente en spiller over 26 år med mindre han er transferfri.

Så allermest håber jeg, at den nuværende situation i Napoli betyder, at de ikke er fuldt fokuserede, når vi har dem på Anfield snart.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 18. nov, 2019 08:35

Jeg tror Texy har ret ang. 26+ årige spillere; Medmindre der er tale om en niveauløfter i stil med Salah, Allie eller Van Dijk.
Altså hvis der var en 27-årig udgave af Gerrard derude, så tror jeg ikke klopp ville holde sig tilbage.

Ender de to ikke i PSG?
Inter henter sikkert Meeetens hvis de kan slippe afsted med det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 18. nov, 2019 08:50

Mertens og Insigne skal vi bare holde nallerne fra

Men hvis Koulibaly bliver sat til salg så skal vi selvfølgelig være med. En verdensklasse midterforsvarer på 28, det kan nærmest ikke blive bedre
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 24. nov, 2019 16:47

Hent Kent retur.

Og har skrevet det mange gange før men Bergwijn

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 24. nov, 2019 19:40

Niels K skrev:
fredag, 15. nov, 2019 13:39
Emmy skrev:
fredag, 15. nov, 2019 12:05
Sandbjerget må absolut være en and. Ingen gang på jord.
Altså vi har haft spejdere på ham siden 2017, og nu siger deres sportsdirektør, at vi følger ham nøje. Det er jo ikke en and, at Klopp går personligt hen til ham og hyggesnakker efter begge opgør og efter det sidste på Anfield, siger han til ham, at han er en interessant spiller, en meget interessant spiller.

Jeg kan desuden ikke rigtig forestille mig, at der er nogle herinde, der kan have set meget til ham udover i vores 2 seneste indbyrdes opgør, og hvordan man kan have en negativ indstilling til ham efter disse, forstår jeg ikke. Han var virkelig god på Anfield. Vil man supplere sin oplevelse af ham med lidt video'er, så skuffes man altså heller ikke.

Jeg tror ikke, at man skal tage sorgerne på forskud mht. skader, da vi har den medicinske afdeling til at tjekke dette grundigt, og det går da meget godt godt med Gomez og Oxlade pt., selvom dommedagsprofetierne har fløjet lystigt rundt i luften fra tid til anden.

Jeg ved ikke, om han har hele pakken, men jeg synes nu, at han ser rigtig spændende ud, og så er det da useriøst at afskrive ham pga. nationalitet :dontknow:
Og en vigtig detalje omkring Sander Berge, er at han spiller i Belgisk fodbold, og hvis han rykker fra den Belgiske 1. div, vil han jo fortsætte en stolt Liverpool tradition. Store kanoner som både Mignolet og ikke mindst Jovanovic har jo tidligere med stor success skiftet fra at være profiler i Belgien (den ene over Stoke), til at være spillere der ville have +90 FIFA ratings i Liverpool. Jeg tror ikke Berge er en and og her skæver jeg ikke til hans nationalitet, men kvaliteten af den fodbold han spiller til dagligt. Jeg mener han på afstand må siges at have alle kendetegnene for at være den perfekte Damien Comolli-signing.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 24. nov, 2019 19:51

Btw, vi havde tidligere en diskussion omkring statistisk og transfers, Ian Graham var i freakonomics forleden, det starter ca 39 minutter inde. http://freakonomics.com/podcast/london-live/

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 24. nov, 2019 19:52

pow9199 skrev:
Niels K skrev:
fredag, 15. nov, 2019 13:39
Emmy skrev:
fredag, 15. nov, 2019 12:05
Sandbjerget må absolut være en and. Ingen gang på jord.
Altså vi har haft spejdere på ham siden 2017, og nu siger deres sportsdirektør, at vi følger ham nøje. Det er jo ikke en and, at Klopp går personligt hen til ham og hyggesnakker efter begge opgør og efter det sidste på Anfield, siger han til ham, at han er en interessant spiller, en meget interessant spiller.

Jeg kan desuden ikke rigtig forestille mig, at der er nogle herinde, der kan have set meget til ham udover i vores 2 seneste indbyrdes opgør, og hvordan man kan have en negativ indstilling til ham efter disse, forstår jeg ikke. Han var virkelig god på Anfield. Vil man supplere sin oplevelse af ham med lidt video'er, så skuffes man altså heller ikke.

Jeg tror ikke, at man skal tage sorgerne på forskud mht. skader, da vi har den medicinske afdeling til at tjekke dette grundigt, og det går da meget godt godt med Gomez og Oxlade pt., selvom dommedagsprofetierne har fløjet lystigt rundt i luften fra tid til anden.

Jeg ved ikke, om han har hele pakken, men jeg synes nu, at han ser rigtig spændende ud, og så er det da useriøst at afskrive ham pga. nationalitet :dontknow:
Og en vigtig detalje omkring Sander Berge, er at han spiller i Belgisk fodbold, og hvis han rykker fra den Belgiske 1. div, vil han jo fortsætte en stolt Liverpool tradition. Store kanoner som både Mignolet og ikke mindst Jovanovic har jo tidligere med stor success skiftet fra at være profiler i Belgien (den ene over Stoke), til at være spillere der ville have +90 FIFA ratings i Liverpool. Jeg tror ikke Berge er en and og her skæver jeg ikke til hans nationalitet, men kvaliteten af den fodbold han spiller til dagligt. Jeg mener han på afstand må siges at have alle kendetegnene for at være den perfekte Damien Comolli-signing.
Med det mener du han var skyld I "alle"/mange dårlige signings over en periode.

Var han ikke også blandt andet skyld i vi fik Hendo og Suarez?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » søndag, 24. nov, 2019 20:31

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 24. nov, 2019 19:52
pow9199 skrev: Jeg mener han på afstand må siges at have alle kendetegnene for at være den perfekte Damien Comolli-signing.
Med det mener du han var skyld I "alle"/mange dårlige signings over en periode.

Var han ikke også blandt andet skyld i vi fik Hendo og Suarez?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Korrekt! Ydermere mener jeg også han var skyld i både 1. og 2. verdenskrig, cancer, Zanka, Kirsten Hyldgaard, Zizek og alle de andre store lidelseshistorie vi har oplevet i det 20. og 21. århundrede.

Og nu for at være lidt mere seriøs, og ikke hjælpe dig med at lægge yderligere ord i munden på mig eller andre, så mener jeg det jeg skrev: At vi har en dårlig historik med spillere der var profiler i den belgiske liga (jeg tror i tilgift endda hverken Comolli stod bag Jovanovic eller Mignolet, om end de har kvaliteterne til at være en af hans signings); at Comolli ligeledes havde en dårlig historik; at Sander Berge fra min indrømmet begrænsede viden om hans virke og kvaliteter, ikke ligefrem stråler af at være den type spiller vi søger efter.

Skulle det ske at Comolli vender tilbage og gør det bedre end Edwards et al., samt at Berge hentes og bliver vores nye Gerrard æder jeg mine ord. Det er også altid lettere at gøre, når et sted mellem 60-75% af hvad jeg siger kan siges at være tilsat en del (her 80-85%) sarkasme.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 25. nov, 2019 08:28

Uden ellers at ville forholde mig til hvad du skriver, så mener jeg det er dybt useriøst at bruge vores transfersucces fra belgiske klubber som et argument. Du kunne lige så godt sige at vi ikke må skrive under om tirsdagen, for der er vi mere uheldige.

Der er latterligt mange gode spillere fra Belgien, så det er jo ikke et argument, men snarere hvor godt vores scouting har været.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. nov, 2019 08:35

ilusio skrev:
mandag, 25. nov, 2019 08:28
Uden ellers at ville forholde mig til hvad du skriver, så mener jeg det er dybt useriøst at bruge vores transfersucces fra belgiske klubber som et argument. Du kunne lige så godt sige at vi ikke må skrive under om tirsdagen, for der er vi mere uheldige.

Der er latterligt mange gode spillere fra Belgien, så det er jo ikke et argument, men snarere hvor godt vores scouting har været.
Kevin de Bruyne er vel et godt eksempel på at der kan være langt fra et højt niveau i Belgien og til ditto i PL. Men at det stadig kan lykkedes for spilleren at komme fra A til B, omend det nogle gange kan være via omveje.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 25. nov, 2019 09:58

pow9199 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 24. nov, 2019 19:52
pow9199 skrev: Jeg mener han på afstand må siges at have alle kendetegnene for at være den perfekte Damien Comolli-signing.
Med det mener du han var skyld I "alle"/mange dårlige signings over en periode.

Var han ikke også blandt andet skyld i vi fik Hendo og Suarez?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Korrekt! Ydermere mener jeg også han var skyld i både 1. og 2. verdenskrig, cancer, Zanka, Kirsten Hyldgaard, Zizek og alle de andre store lidelseshistorie vi har oplevet i det 20. og 21. århundrede.

Og nu for at være lidt mere seriøs, og ikke hjælpe dig med at lægge yderligere ord i munden på mig eller andre, så mener jeg det jeg skrev: At vi har en dårlig historik med spillere der var profiler i den belgiske liga (jeg tror i tilgift endda hverken Comolli stod bag Jovanovic eller Mignolet, om end de har kvaliteterne til at være en af hans signings); at Comolli ligeledes havde en dårlig historik; at Sander Berge fra min indrømmet begrænsede viden om hans virke og kvaliteter, ikke ligefrem stråler af at være den type spiller vi søger efter.

Skulle det ske at Comolli vender tilbage og gør det bedre end Edwards et al., samt at Berge hentes og bliver vores nye Gerrard æder jeg mine ord. Det er også altid lettere at gøre, når et sted mellem 60-75% af hvad jeg siger kan siges at være tilsat en del (her 80-85%) sarkasme.
Haha, mener dog det er en fornærmelse at putte Zanka i den kategori. Han er værre Billede

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar