Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 17. dec, 2019 10:47

Oomph242 skrev:
fredag, 13. dec, 2019 22:40
Minamino, Ben White og Timo Werner ind i Januar ville ikke være dårligt.
Håber meget på Minamino og Werner. Den første tror jeg er hjemme. Werner tror jeg smutter fra Leipzig og jeg håber virkelig det er til os - der er vel også en grund til at de har budt på nordmanden i RB Salzburg.

Tænk sig hvilke offensive muligheder vi ville have med Firmino, Salah, Mané, Werner, Origi, Minamino, Shaqiri og Chamberlain. Plus det vil holde alle mand skarpe, da næste mand i køen også er topspiller

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 17. dec, 2019 10:56

athomsen skrev:
Oomph242 skrev:
fredag, 13. dec, 2019 22:40
Minamino, Ben White og Timo Werner ind i Januar ville ikke være dårligt.
Håber meget på Minamino og Werner. Den første tror jeg er hjemme. Werner tror jeg smutter fra Leipzig og jeg håber virkelig det er til os - der er vel også en grund til at de har budt på nordmanden i RB Salzburg.

Tænk sig hvilke offensive muligheder vi ville have med Firmino, Salah, Mané, Werner, Origi, Minamino, Shaqiri og Chamberlain. Plus det vil holde alle mand skarpe, da næste mand i køen også er topspiller
Werner 16 mål i 15 kampe. Det er god statistik, det siger sig selv jo. 3 af dem på straffe. Alle 16 mål indenfor feltet.

Ved ikke hvad jeg skal synes om ham. Statistikken taler for sig selv. Meeeen? Hvad siger I andre. 800 mio? Skal vi gå all in?

Vel næsten samme niveau som Lewandowski bortset fra han også score på hovedstød. Det gør Werner ikke.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 17. dec, 2019 11:18

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 17. dec, 2019 10:56
athomsen skrev:
Oomph242 skrev:
fredag, 13. dec, 2019 22:40
Minamino, Ben White og Timo Werner ind i Januar ville ikke være dårligt.
Håber meget på Minamino og Werner. Den første tror jeg er hjemme. Werner tror jeg smutter fra Leipzig og jeg håber virkelig det er til os - der er vel også en grund til at de har budt på nordmanden i RB Salzburg.

Tænk sig hvilke offensive muligheder vi ville have med Firmino, Salah, Mané, Werner, Origi, Minamino, Shaqiri og Chamberlain. Plus det vil holde alle mand skarpe, da næste mand i køen også er topspiller
Werner 16 mål i 15 kampe. Det er god statistik, det siger sig selv jo. 3 af dem på straffe. Alle 16 mål indenfor feltet.

Ved ikke hvad jeg skal synes om ham. Statistikken taler for sig selv. Meeeen? Hvad siger I andre. 800 mio? Skal vi gå all in?

Vel næsten samme niveau som Lewandowski bortset fra han også score på hovedstød. Det gør Werner ikke.
Hvorfor byde 800 millioner når han har en klausul på omkring 30 millioner euro?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 17. dec, 2019 11:21

YNWA! skrev:
tirsdag, 17. dec, 2019 11:18
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 17. dec, 2019 10:56
athomsen skrev:
Oomph242 skrev:
fredag, 13. dec, 2019 22:40
Minamino, Ben White og Timo Werner ind i Januar ville ikke være dårligt.
Håber meget på Minamino og Werner. Den første tror jeg er hjemme. Werner tror jeg smutter fra Leipzig og jeg håber virkelig det er til os - der er vel også en grund til at de har budt på nordmanden i RB Salzburg.

Tænk sig hvilke offensive muligheder vi ville have med Firmino, Salah, Mané, Werner, Origi, Minamino, Shaqiri og Chamberlain. Plus det vil holde alle mand skarpe, da næste mand i køen også er topspiller
Werner 16 mål i 15 kampe. Det er god statistik, det siger sig selv jo. 3 af dem på straffe. Alle 16 mål indenfor feltet.

Ved ikke hvad jeg skal synes om ham. Statistikken taler for sig selv. Meeeen? Hvad siger I andre. 800 mio? Skal vi gå all in?

Vel næsten samme niveau som Lewandowski bortset fra han også score på hovedstød. Det gør Werner ikke.
Hvorfor byde 800 millioner når han har en klausul på omkring 30 millioner euro?
Friskøbsklausulen alene gør, at han er et forsøg værd. Går det ikke med ham i PL, kan han sælges for 2-3 gange så meget. Plus han er en særdeles kompetent konkurrent til vores angribere. Jeg vil være skuffet, hvis vi ikke gør forsøget på at hente ham.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 17. dec, 2019 12:59

Den fortjener næsten at komme herind nu. Der et par straffe og et par tap ins, men også virkelig mange gode løb, god positionering og nogle flotte individuelle mål. Jeg synes han minder en del om Vardy, eller tør man sige det, Agüero. Han har i hvert fald noget fart, som Firmino i hvert fald mangler.


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 17. dec, 2019 13:08

Mads T. skrev:Den fortjener næsten at komme herind nu. Der et par straffe og et par tap ins, men også virkelig mange gode løb, god positionering og nogle flotte individuelle mål. Jeg synes han minder en del om Vardy, eller tør man sige det, Agüero. Han har i hvert fald noget fart, som Firmino i hvert fald mangler.

Tak :)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. dec, 2019 13:11

Det ville da med stor sikkerhed være et godt køb med Werner, men hvis vi henter Minamino her i januar, så tror jeg ikke på, at vi også henter Werner - hverken i januar eller til sommer.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 17. dec, 2019 13:31

Niels K skrev:
tirsdag, 17. dec, 2019 13:11
Det ville da med stor sikkerhed være et godt køb med Werner, men hvis vi henter Minamino her i januar, så tror jeg ikke på, at vi også henter Werner - hverken i januar eller til sommer.
Til de rygtede priser udelukker det ene vel ikke det andet? Kommer begge ind er det vel ensbetydende med, at Shaqiri sælges til sommer og så har vi samtidig fået det supplement til angrebet, som mange mener vi mangler.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. dec, 2019 15:09

Niels K skrev:
tirsdag, 17. dec, 2019 13:11
Det ville da med stor sikkerhed være et godt køb med Werner, men hvis vi henter Minamino her i januar, så tror jeg ikke på, at vi også henter Werner - hverken i januar eller til sommer.
Det er rigtigt. Hvis der ryger spillere ud, så skal der naturligvis nye ind, og Werner for Shaq lyder ikke dumt, hvor Minamino kan være en bytter for Lallana. Der er alligevel svært at se for sig, at der kan være tilfredsstillende med spilletid til dem begge, hvis der ingen alvorlige skader kommer, men vi må se, hvad fremtiden bringer.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 17. dec, 2019 19:27

Enig i, at det virker urealistisk at tro på både Minamino og Werner i samme vindue. Men jeg tror dog ikke vi skal se Minamino (og evt Werner) som direkte erstatninger for Shaqiri og Lallana, for ud over central midt er vores trup en smule tynd og flere af vores nøglespillere har spillet MANGE kampe over de seneste godt 2,5 sæsoner. Så vi kan sagtens bruge en eller flere spillere der både kan aflaste, uden at niveauet falder lige så meget som det af og til gør nu, skærpe intensiteten i kampen om pladser og presse eksempelvis Shaq og Origi til at udvikle sig yderligere, hvis de vil gøre krav på en seriøs plads i truppen.

Jeg ville være overrasket, hvis der sker andet end en udlejning af Brewster og købet af Minamino i det kommende vindue, mens jeg ser sommervinduet som et hvor der kan (og bør) ske en del udskiftning i truppen, og her passer Werner (eller tilsvarende profilerede køb) bedre ind. 1-2 spillere ind/ud dette vindue, 3-5 spillere ind/ud til sommer virker realistisk, ud fra den måde vi har set Klopp og Edwards agere de senere år.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 17. dec, 2019 19:34

pow9199 skrev:Enig i, at det virker urealistisk at tro på både Minamino og Werner i samme vindue. Men jeg tror dog ikke vi skal se Minamino (og evt Werner) som direkte erstatninger for Shaqiri og Lallana, for ud over central midt er vores trup en smule tynd og flere af vores nøglespillere har spillet MANGE kampe over de seneste godt 2,5 sæsoner. Så vi kan sagtens bruge en eller flere spillere der både kan aflaste, uden at niveauet falder lige så meget som det af og til gør nu, skærpe intensiteten i kampen om pladser og presse eksempelvis Shaq og Origi til at udvikle sig yderligere, hvis de vil gøre krav på en seriøs plads i truppen.

Jeg ville være overrasket, hvis der sker andet end en udlejning af Brewster og købet af Minamino i det kommende vindue, mens jeg ser sommervinduet som et hvor der kan (og bør) ske en del udskiftning i truppen, og her passer Werner (eller tilsvarende profilerede køb) bedre ind. 1-2 spillere ind/ud dette vindue, 3-5 spillere ind/ud til sommer virker realistisk, ud fra den måde vi har set Klopp og Edwards agere de senere år.
Troede Minamino var på plads

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 17. dec, 2019 21:56

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 17. dec, 2019 19:34
Troede Minamino var på plads

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det tror jeg bestemt også han er, men er stadig hverken bekræftet af os selv eller Salzburg

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 17. dec, 2019 22:16

Mads T. skrev:Den fortjener næsten at komme herind nu. Der et par straffe og et par tap ins, men også virkelig mange gode løb, god positionering og nogle flotte individuelle mål. Jeg synes han minder en del om Vardy, eller tør man sige det, Agüero. Han har i hvert fald noget fart, som Firmino i hvert fald mangler.

Dagens 2 mål er igen spøjse.

En jule handel af Timo, uanset klub vil være tyveri. De ligger til at kan vinde bundesligaen og jeg tror det er helt og aldeles umuligt, at han skifter før det bliver sommer.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11279
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 17. dec, 2019 23:00

Mads T. skrev:Den fortjener næsten at komme herind nu. Der et par straffe og et par tap ins, men også virkelig mange gode løb, god positionering og nogle flotte individuelle mål. Jeg synes han minder en del om Vardy, eller tør man sige det, Agüero. Han har i hvert fald noget fart, som Firmino i hvert fald mangler.

Det bringer minder om Torres de første par sæsoner i Klubben.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 18. dec, 2019 21:44

Maddison. Køb Go go go go



Besvar