Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jan, 2020 17:32

Vi fortsætter med at linkes til Norwich spillere og forståeligt nok. Ham hér synes jeg er rigtig god, men han skal nok gro 5 kg. muskler på overkroppen, før det bliver rigtig godt :army8:

Reports: Rumours of Liverpool interest in Todd Cantwell finally emerge

https://www.rousingthekop.com/2020/01/0 ... ly-emerge/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jan, 2020 20:22

WHERE NEXT ? Mario Gotze still talks to Jurgen Klopp and says reuniting with former manager at Liverpool is ‘always an option’ with free transfer on the cards

https://talksport.com/football/652822/b ... ree-agent/

God til at holde et hurtigt flow i bolden, når modstanderne skal nedbrydes, og der skal findes åbninger.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 08. jan, 2020 20:28

Niels K skrev:WHERE NEXT ? Mario Gotze still talks to Jurgen Klopp and says reuniting with former manager at Liverpool is ‘always an option’ with free transfer on the cards

https://talksport.com/football/652822/b ... ree-agent/

God til at holde et hurtigt flow i bolden, når modstanderne skal nedbrydes, og der skal findes åbninger.
Giv os Maddison stedet.

Rygterne siger også Leon Bailey

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 08. jan, 2020 22:59

Niels K skrev:
onsdag, 08. jan, 2020 20:22
WHERE NEXT ? Mario Gotze still talks to Jurgen Klopp and says reuniting with former manager at Liverpool is ‘always an option’ with free transfer on the cards

https://talksport.com/football/652822/b ... ree-agent/

God til at holde et hurtigt flow i bolden, når modstanderne skal nedbrydes, og der skal findes åbninger.
Ja gratis til sommer , hvorfor ikke. 27 år, kender klopp og omvendt - fin brede spiller eller måske endda mere når han vender sig til pl

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 08. jan, 2020 23:05

richs skrev:
onsdag, 08. jan, 2020 22:59
Niels K skrev:
onsdag, 08. jan, 2020 20:22
WHERE NEXT ? Mario Gotze still talks to Jurgen Klopp and says reuniting with former manager at Liverpool is ‘always an option’ with free transfer on the cards

https://talksport.com/football/652822/b ... ree-agent/

God til at holde et hurtigt flow i bolden, når modstanderne skal nedbrydes, og der skal findes åbninger.
Ja gratis til sommer , hvorfor ikke. 27 år, kender klopp og omvendt - fin brede spiller eller måske endda mere når han vender sig til pl.

En anden spændende spiller er grelish fra villa , så ham her til aften igen , god med bold og til at dække den, gode bevægelser og fin forståelse .
Kunne være en interesant spiller der ikke mindst kender ligaen. 24 år dog ikke så målfarlig i sine stats , men spiller jo også for Aston villa der ligger i bunden.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. jan, 2020 17:56

richs skrev:
onsdag, 08. jan, 2020 22:59
Niels K skrev:
onsdag, 08. jan, 2020 20:22
WHERE NEXT ? Mario Gotze still talks to Jurgen Klopp and says reuniting with former manager at Liverpool is ‘always an option’ with free transfer on the cards

https://talksport.com/football/652822/b ... ree-agent/

God til at holde et hurtigt flow i bolden, når modstanderne skal nedbrydes, og der skal findes åbninger.
Ja gratis til sommer , hvorfor ikke. 27 år, kender klopp og omvendt - fin brede spiller eller måske endda mere når han vender sig til pl
Jeg er helt klart på den signing også, men er overrasket over de 27 år, jeg troede sgu egentligt han var 32-33 år.Google er enig med dig, så jeg troede jo forkert.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 09. jan, 2020 17:59

Mario Götze er ikke i nærheden af at have det niveau, han havde en gang. Han er ikke længere god nok til for alvor at spille en rolle i Dortmund, og dermed er han naturligvis heller ikke god nok til Liverpool. Hans næste skridt må være en subtop-klub i en af de store ligaer.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 09. jan, 2020 18:22

Jeg er altså heller ikke solgt på Götze og det siger jo noget om hvor gode vi er blevet. Han kan jo sagtens vinde noget af det tabte tilbage og få god vind i sejlene i en ny klub, jeg tror bare at konkurrencen om pladserne er for stor til at Liverpool er den klub


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. jan, 2020 18:52

Filos of Isk skrev:
torsdag, 09. jan, 2020 18:22
Jeg er altså heller ikke solgt på Götze og det siger jo noget om hvor gode vi er blevet. Han kan jo sagtens vinde noget af det tabte tilbage og få god vind i sejlene i en ny klub, jeg tror bare at konkurrencen om pladserne er for stor til at Liverpool er den klub


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han deler vandene, men jeg synes, han er en fremragende fodboldspiller i sin bedste alder, som Klopp kender ud og ind. Det er lidt sjovt, at vi er helt oppe at køre på forventningerne til Minamino, mens nogle ikke har de store tanker om en spiller som Mario Götze... (jeg tror også på Minamino bare lige for god ordens skyld)

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 09. jan, 2020 22:14

Nu blev Götze jo ramt af en stofskiftesygdom som holdt ham ude i lang tid. Sygdommen havde/har indflydelse på hans muskler og spørgsmålet er i hvilken grad han er kommet sig oven på sygdommen eller om han nogensinde kommer sig helt. Han har i hvert fald ikke været i samme gear som før sygdommen.

Jeg synes overhovedet ikke, at han er værd at gå efter.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 10. jan, 2020 09:09

Mads T. skrev:
torsdag, 09. jan, 2020 22:14
Jeg synes overhovedet ikke, at han er værd at gå efter.
Helt enig.

Vi skal så vidt muligt ikke gå efter spillere, der har peaket. Heller ikke selvom de er tiltænkt en backup-rolle. Så skal det i hvert fald være fordi, at der ikke er bedre alternativer.

På Götze's bedste positioner har vi allerede mange spændende etablerede, nye og unge spillere.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 10. jan, 2020 11:10

texy skrev:
fredag, 10. jan, 2020 09:09
Mads T. skrev:
torsdag, 09. jan, 2020 22:14
Jeg synes overhovedet ikke, at han er værd at gå efter.
Helt enig.

Vi skal så vidt muligt ikke gå efter spillere, der har peaket. Heller ikke selvom de er tiltænkt en backup-rolle. Så skal det i hvert fald være fordi, at der ikke er bedre alternativer.

På Götze's bedste positioner har vi allerede mange spændende etablerede, nye og unge spillere.
Grunden til at jeg bringer historien/rygtet op er fordi, jeg personligt synes, han er en fantastisk dygtig spiller, som Klopp har et indgående kendskab til.

Det vil være usædvanligt, hvis en spiller har peaket som 27 årig, da det burde være deres prime alder. Jeg vil derfor se det mere som en ny start i et nyt land med en ny/gammel træner, som burde være manden der om nogle, kunne få ham op på sit bedste niveau igen.

Derudover skulle han kun hentes, hvis det var fordi, at vi ville bytte ham for en anden af vores spillere, fordi vi dermed blev stærkere, og der kunne jeg godt få øje på en forbedring ift. Shaqiri og/eller Origi.

Endelig er han jo på en fri transfer, så selvom han tjener 165.000 £ om ugen pt., så ville vi jo kunne tjene en god mønt på ham, hvis han skulle videre efter en sæson eller 2, som vi også kan med fx. Shaqiri.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 10. jan, 2020 11:21

Niels K skrev:
fredag, 10. jan, 2020 11:10
texy skrev:
fredag, 10. jan, 2020 09:09
Mads T. skrev:
torsdag, 09. jan, 2020 22:14
Jeg synes overhovedet ikke, at han er værd at gå efter.
Helt enig.

Vi skal så vidt muligt ikke gå efter spillere, der har peaket. Heller ikke selvom de er tiltænkt en backup-rolle. Så skal det i hvert fald være fordi, at der ikke er bedre alternativer.

På Götze's bedste positioner har vi allerede mange spændende etablerede, nye og unge spillere.
Grunden til at jeg bringer historien/rygtet op er fordi, jeg personligt synes, han er en fantastisk dygtig spiller, som Klopp har et indgående kendskab til.
Citat Klopp fra november 2018:

We didn’t look for players we had already worked with. If you do that, you know their good, their bad and you wonder whether you will do it again.

Questioned also about Aubameyang, Klopp added: “It’s not boring [to not try signing him] but you know everything about each other so how can you develop? Where is the next step? Where is the next push for development?


https://www.teamtalk.com/news/klopp-exp ... senal-pair

Der er simpelthen ingenting, der taler for Götze til Liverpool. Og det hele er kun baseret på, at han har kontraktudløb og stadig har et godt forhold til Klopp (ligesom næsten alle hans tidligere spillere i øvrigt...)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 10. jan, 2020 12:13

AJJ skrev:
fredag, 10. jan, 2020 11:21
Niels K skrev:
fredag, 10. jan, 2020 11:10
texy skrev:
fredag, 10. jan, 2020 09:09
Mads T. skrev:
torsdag, 09. jan, 2020 22:14
Jeg synes overhovedet ikke, at han er værd at gå efter.
Helt enig.

Vi skal så vidt muligt ikke gå efter spillere, der har peaket. Heller ikke selvom de er tiltænkt en backup-rolle. Så skal det i hvert fald være fordi, at der ikke er bedre alternativer.

På Götze's bedste positioner har vi allerede mange spændende etablerede, nye og unge spillere.
Grunden til at jeg bringer historien/rygtet op er fordi, jeg personligt synes, han er en fantastisk dygtig spiller, som Klopp har et indgående kendskab til.
Citat Klopp fra november 2018:

We didn’t look for players we had already worked with. If you do that, you know their good, their bad and you wonder whether you will do it again.

Questioned also about Aubameyang, Klopp added: “It’s not boring [to not try signing him] but you know everything about each other so how can you develop? Where is the next step? Where is the next push for development?


https://www.teamtalk.com/news/klopp-exp ... senal-pair

Der er simpelthen ingenting, der taler for Götze til Liverpool. Og det hele er kun baseret på, at han har kontraktudløb og stadig har et godt forhold til Klopp (ligesom næsten alle hans tidligere spillere i øvrigt...)
Det har du muligvis ret i men ovenstående citat, tror jeg, dengang var ment for ligesom at fjerne fokus fra, at vi ville plyndre Dortmund for alverdens spillere, da det hele tiden var et tema i medierne.
Klopp introducerede Götze på 1. holdet som 17 årig, og så smuttede han som 21 årig til Bayern München, så sportsligt er der med ham en masse for Klopp at arbejde med.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 10. jan, 2020 12:21

Vi har måske prøvet os på Timo Werner i sommers:

Why Timo Werner ‘turned down’ an approach from Liverpool in 2019

https://www.thisisanfield.com/2020/01/w ... l-in-2019/

Besvar