Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » torsdag, 12. mar, 2020 15:03

Niels K skrev:
tirsdag, 10. mar, 2020 13:31
En anden i samme boldgade er jo Dries Mertens, som jeg også synes er en super spiller, og jeg tror, der er masser af krudt i disse 2 små spillere 2-3 sæsoner endnu.
Han har forlænget i Napoli

Edit: Checkede lige efter, jeg var lidt for hurtig v tasterne, der bliver kun spekuleret i, at han skriver under på en 2-årig forlængelse.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 13. mar, 2020 09:09

Det lyder som om, Joao Felix har et lille crush på Liverpool :lol:

Atleticos stjerneskudd kommer med innrømmelse rundt Liverpools scoring

Joao Felix fikk en god opplevelse på Anfield i går - på flere måter.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/3 ... s-scoring/

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 13. mar, 2020 12:13

Niels K skrev:Det lyder som om, Joao Felix har et lille crush på Liverpool Billede

Atleticos stjerneskudd kommer med innrømmelse rundt Liverpools scoring

Joao Felix fikk en god opplevelse på Anfield i går - på flere måter.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/3 ... s-scoring/
Køb ham og Werner og Kai

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 18. mar, 2020 09:36

Hevder Liverpool har kontaktet Skrtel for å forhøre seg om målvakt

Liverpool skal ha ha kontaktet sin tidligere spiller, Martin Skrtel, for å få informasjon om hans lagkamerat i Trabzonspor, Ugurcan Cakir. De røde har vært linket til den 23 år gamle målvakten også tidligere. Cakir har hatt en solid sesong i Trabzonspor, hvor han har spilt 25 kamper i den tyrkiske superligaen.

Skrtel skal ha kommet med positive tilbakemeldinger angående Cakir, noe som kan føre til at Liverpools interesse for keeperen øker. Cakir kan være tiltenkt en rolle som en erstatter for Adrian, som ikke har imponert i sine siste kamper for de røde.

Takvim

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 18. mar, 2020 11:43

Niels K skrev:
onsdag, 18. mar, 2020 09:36
Hevder Liverpool har kontaktet Skrtel for å forhøre seg om målvakt

Liverpool skal ha ha kontaktet sin tidligere spiller, Martin Skrtel, for å få informasjon om hans lagkamerat i Trabzonspor, Ugurcan Cakir. De røde har vært linket til den 23 år gamle målvakten også tidligere. Cakir har hatt en solid sesong i Trabzonspor, hvor han har spilt 25 kamper i den tyrkiske superligaen.

Skrtel skal ha kommet med positive tilbakemeldinger angående Cakir, noe som kan føre til at Liverpools interesse for keeperen øker. Cakir kan være tiltenkt en rolle som en erstatter for Adrian, som ikke har imponert i sine siste kamper for de røde.

Takvim
Enten er vi imponerede af Ugurcan Cakir, eller også har hans agent sat en reminder hver anden-tredje måned om at han skal starte et rygte om Cakir til Liverpool :shock: .

Vi skal jo have en ny andenmålmand på et tidspunkt. Jeg aner intet om Cakir, men hvis vi henter ham, så er han forhåbentlig god ;) . Men altså Adrian har jo helt overordnet gjort det godt og det kolaps vi frygtede ved Allie's første skade, udeblev i høj grad fordi han formåede at gå kold ind og kommunkere rigtig fint med et forsvar han slet ikke kender.

For et år siden diskuterede vi reservekeepere og der var jeg ikke overbevist om at det var bedre med en keeper der er god til at operere i feltet, da det kunne betyde han var ringere inde på stregen. Men jeg tænker at en keeper, der ikke er god i feltet og med føderne vil lide i Liverpool og det vil også gå ud over hans andre keeper-evner. Og det tror jeg nogle gange var det der skete for Mignolet nogle gange.
Så jeg tror det er vigtigt at vores nye anden keeper, hvis vi skal have en ny, er dygtig til at komme ud i feltet og kan behandle bolden effektivt.

Men jeg tror vi beholder Adrian enten indtil Kelleher er klar eller til at vores scouts finder den nye Alisson, altså Roma hentede Allie for at være reserve, muligvis med henblik på at Wojciech Szczesny kunne være på vej væk senere. Om Cakir er en spiller der kan komme ind og imponere som reservekeeper?
- jeg aner det ikke, problemet er jo at hvis han åbentlyst er Alisson-god, så køber Chelsea, PSG eller Juventus ham jo og gør ham til førstekeeper.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » onsdag, 18. mar, 2020 20:17

Filos of Isk skrev:
onsdag, 18. mar, 2020 11:43
Men jeg tror vi beholder Adrian enten indtil Kelleher er klar eller til at vores scouts finder den nye Alisson, altså Roma hentede Allie for at være reserve, muligvis med henblik på at Wojciech Szczesny kunne være på vej væk senere. Om Cakir er en spiller der kan komme ind og imponere som reservekeeper?
- jeg aner det ikke, problemet er jo at hvis han åbentlyst er Alisson-god, så køber Chelsea, PSG eller Juventus ham jo og gør ham til førstekeeper.
Ved du (eller andre) hvad status på rygtet om at Adrian smutter hjem til Spanien til sommer? Og hvis Adrian smutter så jeg selv gerne Karius få chancen som 2. keeper. Dels vil jeg onder jeg ham gerne at få success hos os, og dels vil jeg gerne have den flotteste reserve-keeper i PL

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 18. mar, 2020 22:41

pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
onsdag, 18. mar, 2020 11:43
Men jeg tror vi beholder Adrian enten indtil Kelleher er klar eller til at vores scouts finder den nye Alisson, altså Roma hentede Allie for at være reserve, muligvis med henblik på at Wojciech Szczesny kunne være på vej væk senere. Om Cakir er en spiller der kan komme ind og imponere som reservekeeper?
- jeg aner det ikke, problemet er jo at hvis han åbentlyst er Alisson-god, så køber Chelsea, PSG eller Juventus ham jo og gør ham til førstekeeper.
Ved du (eller andre) hvad status på rygtet om at Adrian smutter hjem til Spanien til sommer? Og hvis Adrian smutter så jeg selv gerne Karius få chancen som 2. keeper. Dels vil jeg onder jeg ham gerne at få success hos os, og dels vil jeg gerne have den flotteste reserve-keeper i PL
Status er vel at det er et rygte. Hverken mere eller mindre.
Det ville være typisk Klopp at forvandle Karius til verdens bedste reservekeeper.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5658
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 19. mar, 2020 07:16

Filos of Isk skrev:
onsdag, 18. mar, 2020 22:41
pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
onsdag, 18. mar, 2020 11:43
Men jeg tror vi beholder Adrian enten indtil Kelleher er klar eller til at vores scouts finder den nye Alisson, altså Roma hentede Allie for at være reserve, muligvis med henblik på at Wojciech Szczesny kunne være på vej væk senere. Om Cakir er en spiller der kan komme ind og imponere som reservekeeper?
- jeg aner det ikke, problemet er jo at hvis han åbentlyst er Alisson-god, så køber Chelsea, PSG eller Juventus ham jo og gør ham til førstekeeper.
Ved du (eller andre) hvad status på rygtet om at Adrian smutter hjem til Spanien til sommer? Og hvis Adrian smutter så jeg selv gerne Karius få chancen som 2. keeper. Dels vil jeg onder jeg ham gerne at få success hos os, og dels vil jeg gerne have den flotteste reserve-keeper i PL
Status er vel at det er et rygte. Hverken mere eller mindre.
Det ville være typisk Klopp at forvandle Karius til verdens bedste reservekeeper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mon så ikke det var sket? Karius var i klubben to år under Klopp uden, at blive bedre og virker bestemt ikke til at have udviklet sig siden. Jeg tror klubben vil gøre alt for, at få ham solgt.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11221
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 19. mar, 2020 08:03

Karius har i mine øjne ingen chance for at slå igennem i Liverpool. Hans psyke virker ikke specielt stærk, og skulle han komme mellem stængerne på Anfield, vil der gå et gys igennem tilskuerne, hver gang der er optræk til det mindste. Det vil helt klart bringe ham yderligere ud ad kurs, og dermed forstærke hans nedtur.

I en økonomisk situation, hvor Liverpool skulle vende hver en 25-øre kunne det måske komme på tale, at man skulle se om udviklingen kunne vendes. I den nuværende tror jeg Karius spillerværdi (pengemæssigt) allerede er afskrevet, måske ikke rent regnskabsteknisk men "i hovederne" på ledelsen, og dermed må strategien være, at alt hvad man kan få ind over 0 for Karius vil være et plus.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 19. mar, 2020 08:29

Cynwal skrev:
torsdag, 19. mar, 2020 08:03
Karius har i mine øjne ingen chance for at slå igennem i Liverpool. Hans psyke virker ikke specielt stærk, og skulle han komme mellem stængerne på Anfield, vil der gå et gys igennem tilskuerne, hver gang der er optræk til det mindste. Det vil helt klart bringe ham yderligere ud ad kurs, og dermed forstærke hans nedtur.

I en økonomisk situation, hvor Liverpool skulle vende hver en 25-øre kunne det måske komme på tale, at man skulle se om udviklingen kunne vendes. I den nuværende tror jeg Karius spillerværdi (pengemæssigt) allerede er afskrevet, måske ikke rent regnskabsteknisk men "i hovederne" på ledelsen, og dermed må strategien være, at alt hvad man kan få ind over 0 for Karius vil være et plus.
Det er jo lige netop bekymringen og det ville kræve en enorm indsats for manden selv hvis han skulle vende den udvikling. Eller der skulle ske et eller andet i hans privatliv, der kunne oversættes til banen.
Men hvis en sportsmand først har fået tvivlen ind i hovedet, så er det jo nok sjældent at han får den ud igen, men det er sådan en ting der er svært at samle statistisk evidens for.

Og ja, selv hvis Karius kommer ind og redder 4 straffespark i en CL finale, så vil der stadig være fans der ikke vil være trygge ved ham.

Jeg tror bestemt også at Karius forlader klubben og at man ikke nødvendigvis får så mange penge ind for ham, men man har jo også allerede fået et pænt loan-fee ind, så tabet i forhold til transfersummen er nok til at leve med under alle omstændigheder.
Men Klopp er godt nok også en bedre mandskabsplejer end din gennemsnitstræner. Og han tager nogle gange en lidt utraditionel og mere tålmodig tilgang til nogle problemer end os der er flasket op på hysterimediecirkus gør.

Igen, jeg tror også at Karius bliver solgt. Helt generelt skal man jo aldrig fokusere på hvad man gav for spilleren når man vurderer om man vil sælge eller ej, men derimod om et konkret beløb er tilstrækkelig kompensation for den værdi han tilfører klubben.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 19. mar, 2020 08:53

Han skal bare væk. Uanset hvor flot en fyr han end er, så er han en ringe målmand med en skrøbelig psyke.
"We're not racist, we only hate the mancs"

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » torsdag, 19. mar, 2020 09:14

Bemærk at jeg ikke skrev jeg mente det på nogen måde var sandsynligt, blot at jeg gerne så ham få medgang hos os.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » mandag, 23. mar, 2020 07:17

I følge denne artikel, som referere til Liverpool Echo, så mener journalisten, at vi skal hente Robert Skov ind som backup til Robertson.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ol/8060443

Jeg kender slet ikke Robert Skov. Ville han overhovedet være god nok som backup?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 23. mar, 2020 08:15

Mugge skrev:I følge denne artikel, som referere til Liverpool Echo, så mener journalisten, at vi skal hente Robert Skov ind som backup til Robertson.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ol/8060443

Jeg kender slet ikke Robert Skov. Ville han overhovedet være god nok som backup?
Han blev nævnt i analyzing Anfield podcasten, som en mulighed baseret på hans rigtig fine offensive tal.
Han var en af flere spillere fremhævede og analyse eksperten på podcasten ville se nærmere på ham inden han bestemte dig.

Det vil jo være de defensive kvaliteter der afgør det for Skov og selvfølgelig om han kan holde til at træne og spille på det niveau. Men han er jo en mere oplagt signing end Robbo var i sin tid. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 23. mar, 2020 08:30

Emmy skrev:
torsdag, 19. mar, 2020 08:53
Han skal bare væk. Uanset hvor flot en fyr han end er, så er han en ringe målmand med en skrøbelig psyke.
Præcis derfor har Karius, og man frygter desværre også Adrian på sigt, ikke en fremtid på Anfield. Man kan sige mange pæne ting om Liverpool supportere, men de tilgiver ikke.

For Karius skyld er det bedst han bliver flyttet, manden kom med ganske fine resultater fra Tyskland hvorefter vi (og tilfældigheder, og måske hans skrøbelige sind...) tæt ved har ødelagt en mands karriere..

Karius ku ha gjort det Bedre ingen tvivl om det, men fansene ku ha gjort det LANGT bedre.

YNWA karius, og lykke til på den fremtidige rejse.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar