Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » tirsdag, 07. jul, 2020 21:04

richs skrev:
tirsdag, 07. jul, 2020 17:07
Det bliver en spændende ny sæson.

Jeg gætter på at 4 klubber er i spil til mesterskabet.

Liverpool: Vi har været stærke i min. 2 år , kunsten bliver at holde dampen oppe, især når vi vi ikke har penge og derfor rigtigt kan/vil køber noget.

Man city: stærke og måske også med nye navne, mister de retten til CL , så er ligaen ændret til første prioritet.

Man United: Visser godt takter og måske er der flere spillere på vej. En giftig outsider.

Chelsea : spiller godt , men mangler lidt. Det kommer næste år med super gode indkøb og flere store navne på vej. Får de også Havertz + en god forsvar - så tror jeg de er med helt fremme.

Som det står nu:
Tror placeringerne 20/21 kunne blive
1/2: city/Liverpool
3:Chelsea
4:man u

Men meget kan ændre sig og styrkeforholdet bliver nok skubbet med indkøb, da vi nok ikke køber bliver det ikke til vores fordel.
Er lidt bange for at vores passive stil på indkøb , koster ift vores forspring i år. Kan håbe at nogle af de halv nye og de unge finder formen frem (minamino, keita, Curtis, Elliot )
Jeg tror top-6 igen bliver til top-4 de næste par år. Bare med city i stedet for Arsenal i denne omgang. Leicester, Wolves, Tottenham og Arsenal (everton) er vel de resterende top-10 mandskaber som er et stykke efter top-4, men dog aldrig i nedrykningsfare.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. jul, 2020 23:20

richs skrev:
tirsdag, 07. jul, 2020 17:07
Det bliver en spændende ny sæson.

Jeg gætter på at 4 klubber er i spil til mesterskabet.

Liverpool: Vi har været stærke i min. 2 år , kunsten bliver at holde dampen oppe, især når vi vi ikke har penge og derfor rigtigt kan/vil køber noget.

Man city: stærke og måske også med nye navne, mister de retten til CL , så er ligaen ændret til første prioritet.

Man United: Visser godt takter og måske er der flere spillere på vej. En giftig outsider.

Chelsea : spiller godt , men mangler lidt. Det kommer næste år med super gode indkøb og flere store navne på vej. Får de også Havertz + en god forsvar - så tror jeg de er med helt fremme.

Som det står nu:
Tror placeringerne 20/21 kunne blive
1/2: city/Liverpool
3:Chelsea
4:man u

Men meget kan ændre sig og styrkeforholdet bliver nok skubbet med indkøb, da vi nok ikke køber bliver det ikke til vores fordel.
Er lidt bange for at vores passive stil på indkøb , koster ift vores forspring i år. Kan håbe at nogle af de halv nye og de unge finder formen frem (minamino, keita, Curtis, Elliot )
Din forudsigelse ser jo meget åbenlys ud ift. den nuværende formkurve på holdene. Sæsonen er dog lang, så dem med en god slutspurt manglede noget tidligere på sæsonen og omvendt.

Vi har jo en del point at give af, så hvis vi ikke er så umenneskelig stærke næste sæson, så kan det godt gå hen og blive helt godt alligevel. Der skal dog givetvis en umenneskelig præstation a lá de sidste 3 sæsoner til, før man bliver mestre, og det tror jeg ikke, der er andre end os og Man City, der kan præstere. scum har aldrig vundet et mesterskab med lige så mange point, som vi fik sidste sæson.

Flest brugte penge på indkøb og lønninger giver jo statistisk de bedste placeringer, men det er jo ikke sådan vi er kommet til tingene under Klopp. Vel har vi købt et par rigtig dyre spillere, men netspend har jo været oceaner fra de 2 manc-klubber, og så har vi været knivskarpe med at ramme rigtigt.
Vi gør tingene på vores egen måde og maksimerer på hver en post i klubben og til hver træning.

Udover Klopp skal man nok ikke undervurdere betydningen af spillere som Henderson og Milner ift. moral, intensitet og holdånd. Tabet af Kompany kunne ikke uden videre opvejes, og de har flere profiler på vej væk.

Holdet der vinder skabet skal være uden svagheder individuelt og organisatorisk, og der mangler scum og Chelsea stadig en del forsvarsmæssigt, og Man City har tabt 9 kampe denne sæson indtil videre.

Når vi er så suveræne i denne sæson og sidste sæson for den sags skyld, så bekymrer det mig ikke spor, at vi kører videre med stort set samme trup, når den rent faktisk peaker aldersmæssigt. Det lyder på alle vores spillere som om, at de har tænkt sig at vinde rigtig mange medaljer med dette hold, så hvorfor skulle vi være anderledes end alle de andre hold i Europa, der vinder igen og igen. De bliver da ikke pludselig mætte af at vinde mesterskabet. Sådan er en eliteidrætsmand jo ikke skruet sammen.

Vi ved nu præcist, hvad det kræver at vinde, så nu består testen vel i, om vi kan være med i alle turneringer ?

Endelig så mener jeg, at Spurs, Arsenal og Wolves har dygtige trænere og en rigtig god spillertrup, hvor der ikke skal rammes rigtigt mange gange, før de matcher Chelsea og scum, og det samme kan man sige om Leicester.

Jeg forudser en sæson nogenlunde som denne, hvor afstanden nok vil være mindre til Man City, og så vil de samme hold blande sig om 3-6 pladsen, hvor Sheffield Utd også kunne hedde Everton, da de har en brand go' manager, som lige skal have lov til at handle lidt.

Liverpool og Manchester City har endret alt:

– Neste sesong blir tøffere

Pep Guardiola & Co måtte strekke våpen denne sesongen i Premier League. Neste år tror han at det blir enda tøffere å vinne og at Liverpool og City har forandret tankegangen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/7 ... -toeffere/
Senest rettet af Niels K onsdag, 08. jul, 2020 12:25, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jul, 2020 08:51

Our back-up players are good enough, claims angry Klopp

https://www.independent.ie/sport/soccer ... 49419.html

Jeg er faktisk også fristet af idéen om at give de få kampe, Robbo skal have et break til Neco, da han vil have godt af så mange kampe som muligt, og da jeg tror, han vil give den lige så meget gas derovre som i højre.

Jeg er nu ikke så sikker på, at Klopp er helt overbevist om kvaliteten til Origi og Shaqiri, hvor skader også spiller ind. Nu har vi til gengæld Taki, og så er planen formentlig, at Brewster skal køres ind. Det sammenholdt med, at vores afrikanske spillere ikke skal til slutrunde gør vel, at vi ikke køber en angriber denne sommer ? Men vil vi sælge Origi + Shaqiri alligevel, hvis der er købere ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jul, 2020 09:53

Jurgen Klopp praises Rhian Brewster as he hints at plan to “save money” with youth

Jurgen Klopp has lauded Rhian Brewster for “showing his talent” during his impressive loan spell with Swansea as he hinted at how the club’s youth will help “save money.”

https://www.thisisanfield.com/2020/07/j ... ith-youth/

Klopp’s ‘long-term dream’ is ‘team full of Scousers,’ but wants anyone with a ‘Scouse soul’ to want Liverpool

https://www.empireofthekop.com/2020/07/ ... liverpool/
Senest rettet af Niels K onsdag, 08. jul, 2020 10:16, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. jul, 2020 10:09

REPORT: TWO LIVERPOOL STAFF MEMBERS TELL KLOPP TO GO AND SIGN £35M STAR THIS SUMMER

https://www.hitc.com/en-gb/2020/07/08/r ... is-summer/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. jul, 2020 11:19

Thiago ønsker å dra til Liverpool

Den troverdige journalisten Fabrizio Romano, som ofte er først ute med overgangsnyheter, svarer onsdag kveld at Thiago Alcantara ønsker en overgang til Liverpool.

De rødkledde skal ikke ha lagt inn et bud enda, og forhandlingene skal heller ikke ha kommet igang.

James Pearce understreket Romanos poeng etter onsdagens kamp, og sier at det gjenstår å se om Liverpool endrer posisjonen sin.

Fabrizio Romano

https://www.liverpool.no/rykteborsen#th ... -liverpool

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 13. jul, 2020 15:43

Liverpool could sign Gelhardt for a bargain with Wigan in meltdown

https://www.rousingthekop.com/2020/07/1 ... -meltdown/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 14. jul, 2020 16:27

Hurtig spekulation fra min side. Hvis Lallana, Lovren og Clyne forsvinder til sommer, så skulle det frigive £280K om ugen i lønninger (ifølge nedenstående link).

https://www.spotrac.com/epl/liverpool-f.c/payroll/

Lallana's rolle ser jeg Curtis Jones overtage. Clyne's rolle overtages af Neco. Om Lovren's rolle kan overtages af Nat Phillips, Hoever eller Van den Berg ved jeg ikke helt. Men i mine øjne har det til gengældt fungeret godt, når Fabinho rykkes ned i positionen. Så potentielt kan den position også dækkes af spillere i vores nuværende trup.

Kunne man mon så friste en 33-årig Cavani med en to-årig kontrakt? Måske til £150K om ugen? Han er transferfri og ville i mine øjne være en fremragende backup til vores front-trio. Formentlig kunne det give lidt ro på bagsmækken i form af et ekstra år til at få gjort Brewster klar.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 14. jul, 2020 16:32

texy skrev:
tirsdag, 14. jul, 2020 16:27
Hurtig spekulation fra min side. Hvis Lallana, Lovren og Clyne forsvinder til sommer, så skulle det frigive £280K om ugen i lønninger (ifølge nedenstående link).

https://www.spotrac.com/epl/liverpool-f.c/payroll/

Lallana's rolle ser jeg Curtis Jones overtage. Clyne's rolle overtages af Neco. Om Lovren's rolle kan overtages af Nat Phillips, Hoever eller Van den Berg ved jeg ikke helt. Men i mine øjne har det til gengældt fungeret godt, når Fabinho rykkes ned i positionen. Så potentielt kan den position også dækkes af spillere i vores nuværende trup.

Kunne man mon så friste en 33-årig Cavani med en to-årig kontrakt? Måske til £150K om ugen? Han er transferfri og ville i mine øjne være en fremragende backup til vores front-trio. Formentlig kunne det give lidt ro på bagsmækken i form af et ekstra år til at få gjort Brewster klar.
En Cavani ville være spændende. Han er garant for mål.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 16. jul, 2020 20:36

Bayern midfielder “sure” he has next club sorted

The Reds have been linked with Bayern Munich’s world-class midfielder Thiago Alcantara, but it’s difficult to see a huge outlay being made on a 29-year-old with injury history and one year left on his contract, given the club’s recent dealings in the market.

And that goes double for a summer where everything regarding finances in football is uncertain at best.

Even so, Bild journalist Christian Falk appeared on the B/R Football Ranks podcast recently and said that Thiago is “very sure that he has a club and we know the club.”

The sticking point remains the fee, though, with Bayern keen to recoup funds while not running the risk of letting the playmaker leave for free in a year.

Falk says there have been “no negotiations yet” and it remains to be seen if the Reds even take their interest one step further with a bid.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 16. jul, 2020 21:02

Meeeeeeen hjææææææælp mig lige en gang her gutter.

Vi missede Werner som vel ligger i top 10 over angribere pt i Europa.

Hvis vi skal hente en der er realistisk som Werner var, hvem skal vi så hente, hvis vi skal have fat i en angriber der laver +15 mål måske endda +20.

Dem er der squ faktisk ikke ret mange af.

Kom med jeres seriøse bud på en vi burde og realistisk skulle kunne hente der laver så mange mål som front angriber eller wing.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 17. jul, 2020 08:42

Et frækt bud på Eriksen i Inter? Conte er ikke tilfreds og det begynder at lyde som om de vil sælge og tjene en skilling. Han ville være helt perfekt på vores midtbane. Arbejdsom, teknisk, assist og mål.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 17. jul, 2020 10:58

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 16. jul, 2020 21:02
Meeeeeeen hjææææææælp mig lige en gang her gutter.

Vi missede Werner som vel ligger i top 10 over angribere pt i Europa.

Hvis vi skal hente en der er realistisk som Werner var, hvem skal vi så hente, hvis vi skal have fat i en angriber der laver +15 mål måske endda +20.

Dem er der squ faktisk ikke ret mange af.

Kom med jeres seriøse bud på en vi burde og realistisk skulle kunne hente der laver så mange mål som front angriber eller wing.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
puha, den er svær. Jeg tror en stor del af grunden til at han havnede i Chelsea er at hans præstationer i CL gjorde at Chelsea fik øjnene op for at han var mere end bare en der måske kunne blive god en dag, men en signing som vill få fans op af stolen allerede inden han spillede sit første minut.

Texy kom med Cavani for et par dage siden og det er vel det bedste bud på en der har bevist han kan score basser på et højt niveau. Cavani er også ret mobil i forhold til sin størelse, så han vil kunne begå sig fremme i vores forreste gelled. jeg tvivler dog på at Cavani selv er med på den og at Klopp er usikker nok på Firmino til at gå den vej, men måske.

Altså jeg tror som sådan ikke at Klopp føler at han mangler en målræv, han har Salah. Jeg tror mere det var et spørgsmål om at han godt kunne lide Werner fordi han passer ind i Klopps filosofi og havde et stort talent, som han var i gang med at få det bedste ud af. Altså jeg tror mere det for Klopp handler om at få de bedste spillere ind på holdet og være en del af truppen, mere end at han vil have en brik, der passer lige præcis ind i den her firkant.

Der bliver talt meget om at der skal frisk blod ind og at vi skal gå fremad ellers går vi tilbage, men det fungerer jo kun hvis de spillere, der kommer ind forbedrer gennemsnits kvaliteten, selvfølgelig skal vi ikke have Oblak og Curtois som 2. og 3. keeper, det bliver nok ret dyrt i forhold til den begrænsede gevinst, men jeg tror Klopp ser sådan på det at transfers skal bevæge os fremad og ikke tilbage eller til siden, så det nytter ikke noget bare at scrolle ned på listen og finde den næstbedste Werner-type.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 17. jul, 2020 15:03

Emmy skrev:
fredag, 17. jul, 2020 08:42
Et frækt bud på Eriksen i Inter? Conte er ikke tilfreds og det begynder at lyde som om de vil sælge og tjene en skilling. Han ville være helt perfekt på vores midtbane. Arbejdsom, teknisk, assist og mål.
Han har været direkte elendig seneste halvandet år. Tænker han ville forstærke Everton, men ikke i nærheden af at forstærke os

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 17. jul, 2020 15:11

athomsen skrev:
Emmy skrev:
fredag, 17. jul, 2020 08:42
Et frækt bud på Eriksen i Inter? Conte er ikke tilfreds og det begynder at lyde som om de vil sælge og tjene en skilling. Han ville være helt perfekt på vores midtbane. Arbejdsom, teknisk, assist og mål.
Han har været direkte elendig seneste halvandet år. Tænker han ville forstærke Everton, men ikke i nærheden af at forstærke os
Helt enig.

Har altid sagt 100% nej tak

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar