Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 10. aug, 2020 17:54

Hvis Zorcs kommentarer om, at muligheden for at hente Sancho denne sommer nu endegyldigt er forpasset, så kan vi måske være med i kampen om ham næste sommer. Det ville ikke være ringe.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 10. aug, 2020 20:05

Så blev det officielt. Velkommen Tsimikas

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 10. aug, 2020 20:45

texy skrev:
lørdag, 08. aug, 2020 16:56
@Drejer

Jeg vil da håbe, at du har ret. Men jeg tror, at du voldsomt overvurderer, hvad vi kan få for Wilson, Origi, Grujic og Shaqiri i det nuværende marked. Men hvis vi skal ud og handle, så er jeg sikker på, at du har ret i, at det især er på salg af de fire, vi skal hente penge til det.

Og så bringer du helt rigtigt en altafgørende situation på banen. Gini. Vi skal have afklaret hurtigst muligt, om han vil forlænge med os. For vil han ikke det, så er Alcantara linket højaktuelt. Og det betyder, at vi desværre skal ud og finde købere til Gini.
Ifølge rygter forventer vi at få £20 M. for Wilson.

https://www.liverpool.no/rykteborsen#li ... for-wilson

Måske mine prisforslag ikke er helt ved siden af 8-)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 10. aug, 2020 20:46

Hr. Drejer skrev:
texy skrev:
lørdag, 08. aug, 2020 16:56
@Drejer

Jeg vil da håbe, at du har ret. Men jeg tror, at du voldsomt overvurderer, hvad vi kan få for Wilson, Origi, Grujic og Shaqiri i det nuværende marked. Men hvis vi skal ud og handle, så er jeg sikker på, at du har ret i, at det især er på salg af de fire, vi skal hente penge til det.

Og så bringer du helt rigtigt en altafgørende situation på banen. Gini. Vi skal have afklaret hurtigst muligt, om han vil forlænge med os. For vil han ikke det, så er Alcantara linket højaktuelt. Og det betyder, at vi desværre skal ud og finde købere til Gini.
Ifølge rygter forventer vi at få £20 M. for Wilson.

https://www.liverpool.no/rykteborsen#li ... for-wilson

Måske mine prisforslag ikke er helt ved siden af 8-)
Så burde der squ efterhåden være penge til at hente en stjerne i start 20erne

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 10. aug, 2020 21:34

Ben White og Sarr som de næste?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 10. aug, 2020 21:42

Kelly skrev:
mandag, 10. aug, 2020 21:34
Ben White og Sarr som de næste?.
Vil personligt hellere have Thiago Silva på en fri og Alcantara til en skarp pris (så vi allerede har ham i stalden, npr Gini's kontrakt udløber).

Så satser vi på, at vi har tiltro til vores økonomi i januar eller til næste sommer, og går efter noget større end Sarr, mens vi bringer Van den Berg eller Hoever igennem til at tage over for Silva.
Kloppite

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 11. aug, 2020 00:03

texy skrev:
mandag, 10. aug, 2020 21:42
Kelly skrev:
mandag, 10. aug, 2020 21:34
Ben White og Sarr som de næste?.
Vil personligt hellere have Thiago Silva på en fri og Alcantara til en skarp pris (så vi allerede har ham i stalden, npr Gini's kontrakt udløber).

Så satser vi på, at vi har tiltro til vores økonomi i januar eller til næste sommer, og går efter noget større end Sarr, mens vi bringer Van den Berg eller Hoever igennem til at tage over for Silva.
Hvor tror du Thiago Silva vil ligge lønmæssigt? Angiveligt skulle han ønske 10M€ om året for at skrive under med Fiorentina,, som ganske belejligt ligger i et land med en rundhåndet forskerordning. Jeg ved ikke hvordan betingelserne er i England, slet ikke efter brexit, men historisk set har det ikke været en ting. Ydermere lyder de 10M ret lavt sat, da han i PSG får 16M om året.

Mener du vi får værdi for pengene ved at hente ham? Eller er det bare fordi du tænker han har en sæson på topniveau tilbage, og derfra sikkert derfra vil affinde sig med en gradvist faldende mængde spilletid?

Hr. Drejer
Indlæg: 13711
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 11. aug, 2020 00:14

texy skrev:
mandag, 10. aug, 2020 17:54
Hvis Zorcs kommentarer om, at muligheden for at hente Sancho denne sommer nu endegyldigt er forpasset, så kan vi måske være med i kampen om ham næste sommer. Det ville ikke være ringe.

Han laver sikkert en 'Coutinho' .
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 11. aug, 2020 08:31

texy skrev:
mandag, 10. aug, 2020 17:54
Hvis Zorcs kommentarer om, at muligheden for at hente Sancho denne sommer nu endegyldigt er forpasset, så kan vi måske være med i kampen om ham næste sommer. Det ville ikke være ringe.
Der så også lige fik afsløret at Sancho's kontrakt nu angiveligt løber til 2023 og ikke 2021, så der sker nok ikke et prisfald før 2022. Men det er jo også der han nærmer sig en alder hvor vi godt kan lide at hente spillerne. Transfermarkt har justeret, det kan jo være der er kommet en frikøbsklausul på :dontknow: .

Mané er også 29 der, så det er lidt bedre i forhold til at hente en langsigtet afløser, men jeg ville ikke afvise at Mané fortsætter et godt stykke op i 30'erne på højt niveau.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 11. aug, 2020 08:41

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 08:31
texy skrev:
mandag, 10. aug, 2020 17:54
Hvis Zorcs kommentarer om, at muligheden for at hente Sancho denne sommer nu endegyldigt er forpasset, så kan vi måske være med i kampen om ham næste sommer. Det ville ikke være ringe.
Der så også lige fik afsløret at Sancho's kontrakt nu angiveligt løber til 2023 og ikke 2021, så der sker nok ikke et prisfald før 2022. Men det er jo også der han nærmer sig en alder hvor vi godt kan lide at hente spillerne. Transfermarkt har justeret, det kan jo være der er kommet en frikøbsklausul på :dontknow: .

Mané er også 29 der, så det er lidt bedre i forhold til at hente en langsigtet afløser, men jeg ville ikke afvise at Mané fortsætter et godt stykke op i 30'erne på højt niveau.
Hvis vi leger lidt med tanken om, at vi har været i dialog med ham, og at han ønsker at spille for Liverpool, så har han måske fundet ud af, at vi ikke kommer til at betale +100 mille, agenthonorar og en kæmpeløn for at skrive med ham, og derfor har han måske fået tilføjet en frikøbsklausul mod at han forlænger og bliver min. et år mere ? Ren spekulation fra min side.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 11. aug, 2020 08:46

texy skrev:
mandag, 10. aug, 2020 21:42
Kelly skrev:
mandag, 10. aug, 2020 21:34
Ben White og Sarr som de næste?.
Vil personligt hellere have Thiago Silva på en fri og Alcantara til en skarp pris (så vi allerede har ham i stalden, npr Gini's kontrakt udløber).

Så satser vi på, at vi har tiltro til vores økonomi i januar eller til næste sommer, og går efter noget større end Sarr, mens vi bringer Van den Berg eller Hoever igennem til at tage over for Silva.
Den er jeg også meget mere til, og måske vurderes Nat Phillips endda god nok til at tage den 4. plads ? Jeg tror, at Jones kommer til at tage de kampe, hvor Mané skal have pause, og hvis vi ikke sælger Shaqiri, så tager han samt Elliott over for Salah.
Thiago Alcantara er min absolutte ønskespiller, da han vil hæve vores niveau til træning og i kamp. Jeg kan lige se for mig, hvordan han vil splitte shitty's pres mod os og give gode muligheder for at tage deres forsvar på sengen. Han vil give os mulighed for at spille på flere måder og for at sammensætte holdet på flere måder, og han vil med stor sikkerhed ikke kræve nævneværdig tilvænningstid.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 11. aug, 2020 08:52

Hr. Drejer skrev:
mandag, 10. aug, 2020 20:45
texy skrev:
lørdag, 08. aug, 2020 16:56
@Drejer

Jeg vil da håbe, at du har ret. Men jeg tror, at du voldsomt overvurderer, hvad vi kan få for Wilson, Origi, Grujic og Shaqiri i det nuværende marked. Men hvis vi skal ud og handle, så er jeg sikker på, at du har ret i, at det især er på salg af de fire, vi skal hente penge til det.

Og så bringer du helt rigtigt en altafgørende situation på banen. Gini. Vi skal have afklaret hurtigst muligt, om han vil forlænge med os. For vil han ikke det, så er Alcantara linket højaktuelt. Og det betyder, at vi desværre skal ud og finde købere til Gini.
Ifølge rygter forventer vi at få £20 M. for Wilson.

https://www.liverpool.no/rykteborsen#li ... for-wilson

Måske mine prisforslag ikke er helt ved siden af 8-)
Dvs. vi holder fast i vores prisansættelse fra før corona:

Prices set for out-of-favour Reds

How much we spend will be very much influenced by how much we bring in this year, and Liverpool have set their targets now.

If those prices are not met, the chances are that players will be sticking around at Melwood to play a squad role in 2020/21.

The Athletic‘s James Pearce writes that the Reds want to recoup £6 million for Loris Karius, while both Marko Grujic and Harry Wilson are rated at £20m—with Newcastle, Southampton and Leeds interested in the latter.

Xherdan Shaqiri doesn’t have a set price according to the report, but his future “depends on what offers are forthcoming”.

Adam Lallana, Nathaniel Clyne and Dejan Lovren have all departed since the end of the season.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 11. aug, 2020 09:09

Niels K skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 08:52
Hr. Drejer skrev:
mandag, 10. aug, 2020 20:45
texy skrev:
lørdag, 08. aug, 2020 16:56
@Drejer

Jeg vil da håbe, at du har ret. Men jeg tror, at du voldsomt overvurderer, hvad vi kan få for Wilson, Origi, Grujic og Shaqiri i det nuværende marked. Men hvis vi skal ud og handle, så er jeg sikker på, at du har ret i, at det især er på salg af de fire, vi skal hente penge til det.

Og så bringer du helt rigtigt en altafgørende situation på banen. Gini. Vi skal have afklaret hurtigst muligt, om han vil forlænge med os. For vil han ikke det, så er Alcantara linket højaktuelt. Og det betyder, at vi desværre skal ud og finde købere til Gini.
Ifølge rygter forventer vi at få £20 M. for Wilson.

https://www.liverpool.no/rykteborsen#li ... for-wilson

Måske mine prisforslag ikke er helt ved siden af 8-)
Dvs. vi holder fast i vores prisansættelse fra før corona:

Prices set for out-of-favour Reds

How much we spend will be very much influenced by how much we bring in this year, and Liverpool have set their targets now.
I tilføjelse til det, så lader det til at den enorme succes den nye trøje allerede ser ud til at være, har haft en ret stor indflydelse på dette.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 11. aug, 2020 09:12

Dagens rygte om Antonio Rudiger til Liverpool er jeg med på. Super spiller der supplerer de nuværende forsvarsspillere rigtig godt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 11. aug, 2020 09:46

Niels K skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 08:41

Hvis vi leger lidt med tanken om, at vi har været i dialog med ham, og at han ønsker at spille for Liverpool, så har han måske fundet ud af, at vi ikke kommer til at betale +100 mille, agenthonorar og en kæmpeløn for at skrive med ham, og derfor har han måske fået tilføjet en frikøbsklausul mod at han forlænger og bliver min. et år mere ? Ren spekulation fra min side.
Ligesom Werner :doh1:

Men ja, tænker ikke nødvendigvis det har noget med os at gøre, men hvis han og Dortmund har aftalt en klausul på f.eks. 120 millioner teuro, der eksisterer imellem 1. juni og 15. juli hvert år, ville give mening. Dortmund risikerer ikke at miste ham gratis eller kommer under press for at sælge.

Tror desværre ikke at Sancho er så sat på Liverpool at han har valgt den løsning kun for vores skyld, men han opretholder gode relationer til klubben, der lidt har brug for forstærkninger, samtidig med at han er sikker på at han kan skifte i fremtiden. Men jeg tror da at Sancho godt er klar over at han har en god hånd her, han skal ikke skifte hjem til England hvis det ikke er det rigtige tidspunkt og hvis jeg var ham ville jeg da også være i tvivl om Man Utd lige nu er det rette tid og sted, hvorfor jeg heller ikke tror han har super travlt med at forcere et skifte. Så kunne han have ladet sin kontrakt løbe ud, men det bliver der jo også set lidt skævt til i fodbold, hvilket er sjovt, fordi spillerne må heller ikke forcere et skifte. Han vil nok gerne forlade Dortmund på en god måde.
Kelly skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 09:12
Dagens rygte om Antonio Rudiger til Liverpool er jeg med på. Super spiller der supplerer de nuværende forsvarsspillere rigtig godt.
Udover at jeg tror at Chelsea er nødt til at forlange overpriser for deres salgs emner, så ville jeg da også mene at Rüdiger viller være en genial signing.
Jeg håber lidt at Chelsea er ved at bringe sig i en position, hvor de er ved at skubbe en masse dygtige spillere ud i kulden for at skrabe penge sammen til at købe Chillwell og Kopulibaly, men de er ikke i stand til at få pengene for dem, så de kommer til at sidde tilbage med utilfredse spillere eller bliver tvunget til at sælge til underpris(Michael Edwards entered the chat).
Men jeg tvivler stærkt på at Chelsea er villige til at sælge til os for andet end overpris. Men igen, hvis Rüdiger vil ud, fordi det er vildt ufedt lavet at sætte ham på transferlisten, så har de måske ikke så mange valg, Rüdiger vil jo ikke skifte til PSG bare fordi Lampard siger please.

Jeg tænker at der er bedre mulighed for at hente en Eder Militao eller Davinson Sanchez lige nu, Spurs mangler likviditet og Mourinho vil sikkert gerne bruge penge, imens RM godt kunne finde på at sælge en forsvarspiller for at kunne købe en ny sydamerikansk angriber.
Men intet af det virker super realistisk, IMØ, men det her COVID-19 halløj har jo lidt kastet normalen ud af vinduet, så konvetionel tankegang er lidt røget ud af vinduet. Men når "alt kan ske" er det jo oftest sådan at intet sker.

Besvar