Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 11. aug, 2020 10:35

texy skrev:
mandag, 10. aug, 2020 21:42

Vil personligt hellere have Thiago Silva på en fri og Alcantara til en skarp pris (så vi allerede har ham i stalden, npr Gini's kontrakt udløber).

Så satser vi på, at vi har tiltro til vores økonomi i januar eller til næste sommer, og går efter noget større end Sarr, mens vi bringer Van den Berg eller Hoever igennem til at tage over for Silva.
Kan ikke helt slippe den Silva tanke, det ville jo kræve at han vil gå ned i løn for at komme til PL og skrive det på CV'et og være motiveret for at spille for Klopp og Liverpool(motiveret nok til at lade lønnen falde ned omkring hvad vi betaler Milner). Og hans alder gør jo nok at han ikke helt er et emne til at fix'e Chelsea, Arsenal eller Man Uniteds forsvarsproblemer.
Så kan man også spørge om han kan finde sig i at tage ordre fra van Dijk?
tænker at når nu det er van Dijk, så går det nok.

Og hvor lang kontrakt vil man give ham, og hvor lang kontrakt forlanger han for at flytte sit liv til Mersey side?

Tror bare at Silva's lønkrav vil betyde at han de facto bliver lige så dyr som en Ben White, der har højere anskaffelses omkostning, men lavere løn.

edit: der er andre frie transfers på CB, Ezequil Garay nok bedste bud IMØ, tidligere FM wonder kid Gerson, Vertonghen er også fri og nu behøver han ikke at agere VB samtidig, men han vil nok have flere penge end han er værd og så er der den unge Malang Sarr, der måske er villig til at komme billigt imod en chance for at imponere Klopp til træning, han ville give os en ekstra mand der har spillet mere senior bold en Hoever/Berg, men hvis han ikke har halvdelen af deres talent og vilje er det jo lige meget; til gengæld kan Sarr jo se det som et paid-internship, hvor han ofrer en lav løn nu, imod en chance for at arbejde sig til en position i det bedste firma i branchen.

Men Silva er nok den eneste der vil gøre at vi har et bedre fjerdevalg i december måned end hvis vi havde beholdt Lovren. Men jeg tror bare kun at han er en mulighed hvis han selv går og tænker at det kunne være meget fedt at være med på det LFC hold og at han samtidig tænker at han har tjent rigeligt hos PSG, så nu er han mere motiveret for at være en del af et hold som Liverpool. Og måske går han med en træner i maven og vil gerne have lidt Klopp-tryllestøv med sig i bagagen.

Jeg tror lidt at CB kabalen løser sig selv ved at Klopp er ærlig overfor potentielle emner og fortæller hvor hårdt arbejdet bliver for bare at komme op og være tredje valg og Edwards giver ikke høje kontrakter ud ved dørene.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 11. aug, 2020 11:28

pow9199 skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 00:03
texy skrev:
mandag, 10. aug, 2020 21:42
Kelly skrev:
mandag, 10. aug, 2020 21:34
Ben White og Sarr som de næste?.
Vil personligt hellere have Thiago Silva på en fri og Alcantara til en skarp pris (så vi allerede har ham i stalden, npr Gini's kontrakt udløber).

Så satser vi på, at vi har tiltro til vores økonomi i januar eller til næste sommer, og går efter noget større end Sarr, mens vi bringer Van den Berg eller Hoever igennem til at tage over for Silva.
Hvor tror du Thiago Silva vil ligge lønmæssigt? Angiveligt skulle han ønske 10M€ om året for at skrive under med Fiorentina,, som ganske belejligt ligger i et land med en rundhåndet forskerordning. Jeg ved ikke hvordan betingelserne er i England, slet ikke efter brexit, men historisk set har det ikke været en ting. Ydermere lyder de 10M ret lavt sat, da han i PSG får 16M om året.

Mener du vi får værdi for pengene ved at hente ham? Eller er det bare fordi du tænker han har en sæson på topniveau tilbage, og derfra sikkert derfra vil affinde sig med en gradvist faldende mængde spilletid?
Ja, hvor ligger Silvas lønkrav? Det er svært at vide. Men jeg føler mig overbevist om, at han i sin nuværende alder ikke kan få en kontrakt, der nærmer sig den, som nu udløber hos PSG. Heller ikke som transferfri.

Men i mine øjne, vil der være enorm værdi for pengene i at give ham en 2-årig kontrakt til f.eks. £170K om ugen. Beløbet svarer (uden at tage højde for eventuelle forskerordninger) til de årlige €10M. Det vil placere ham lønmæssigt lige bag vores bedst lønnede, men meget tæt på. Værdien findes for mig i mandens enorme kvalitet og den erfaring han måske ville kunne bruge til at hjælpe udviklingen af vores unge talenter.

Lallana (110K), Lovren (100K) og Clyen (70K) er alle væk. De tre lænninger burde mere end veje op for den løn, som så skulle bruges på Silva og vores nye VB.

Silva er, som jeg ser det, stadig så god, at jeg ville have totalt ro i maven, hvis Van Dijk skulle løbe ind i en skade.

Jeg tror dog slet ikke, at Klopp og klubben tænker i retning af Silva (eller transferfrie Cavani for den sags skyld). Det er min opfattelse, at de så vidt muigt ikke interesserer sig for kortsigtede løsninger.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 11. aug, 2020 11:53

texy skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 11:28
Jeg tror dog slet ikke, at Klopp og klubben tænker i retning af Silva (eller transferfrie Cavani for den sags skyld). Det er min opfattelse, at de så vidt muligt ikke interesserer sig for kortsigtede løsninger.
Det er svært at gennemskue, klubben interesserer sig jo heller ikke så meget for englændere til overpris og man kan jo sige at Milner's forlængelse er en kortsigtet løsning, da han alt andet lige har tabt noget fart.
Og ja, det kunne jo købe noget tid for Berg og/eller Hoever, evt. åbne for udleje af Berg og så tror jeg også det er en kombination af lønkrav, konktraklængde, forventning til spilletid og status på holdet; der gør forskellen.

-Altså, hvad er Silva på udkig efter i sin nye arbejdsgiver?
-Er han interesseret i at flytte til England for at bo der i et-to år, er han kone og to sønner?
-Vil han starte hver kamp og lede et forsvar?
-Vil han prøve noget nyt på højeste niveau, selvom det risikerer at være i en reduceret rolle?
-Hvor meget betyder pengene for ham?
-Vil han foretrække en semi-pension i en lavere liga?
- Vil han spille lidt i Brasilien inden han stopper?

Vi så at Arsenal nok har vundet kampen om Willian fordi de gave ham en tre årig kontrakt. Og der sidder vi lidt med en risiko for at give Silva 170.000 pund om ugen for at være en vigtig 4. valg i et år, men så får han det samme i de næste to år, selvom Hoever måske har overhalet ham. Så er det jo pludselig 510.000 pund om ugen ve de facto betaler ham for det første år.

jeg tror at problemet i højere grad er at vi ikke kan opfylde det som Silva leder efter i sin næste klub. For en kort kontrakt, der midlertidigt lukker et hul i truppen er måske kortsigtet, men parret med en pandemi og at der måske ikke lige er nogle købsemner, der er super interessante(til prisen), ville da sikkert være fornuftigt nok.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 11. aug, 2020 15:04

Kelly skrev:Dagens rygte om Antonio Rudiger til Liverpool er jeg med på. Super spiller der supplerer de nuværende forsvarsspillere rigtig godt.
Det er jeg bestemt ikke. Middelmådig og teknisk meget dårlig. Virker heller ikke umiddelbart til at være speciel taktisk klog
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 11. aug, 2020 15:18

Emmy skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 15:04
Kelly skrev:Dagens rygte om Antonio Rudiger til Liverpool er jeg med på. Super spiller der supplerer de nuværende forsvarsspillere rigtig godt.
Det er jeg bestemt ikke. Middelmådig og teknisk meget dårlig. Virker heller ikke umiddelbart til at være speciel taktisk klog
Helt enig. Er slet ikke interesseret. Han er efter min overbevisning slet ikke god nok på bolden.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 11. aug, 2020 19:47

Emmy skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 15:04
Kelly skrev:Dagens rygte om Antonio Rudiger til Liverpool er jeg med på. Super spiller der supplerer de nuværende forsvarsspillere rigtig godt.
Det er jeg bestemt ikke. Middelmådig og teknisk meget dårlig. Virker heller ikke umiddelbart til at være speciel taktisk klog
En fin 1:1 erstatning for Lovren mao. ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 11. aug, 2020 20:42

AJJ skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 19:47
Emmy skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 15:04
Kelly skrev:Dagens rygte om Antonio Rudiger til Liverpool er jeg med på. Super spiller der supplerer de nuværende forsvarsspillere rigtig godt.
Det er jeg bestemt ikke. Middelmådig og teknisk meget dårlig. Virker heller ikke umiddelbart til at være speciel taktisk klog
En fin 1:1 erstatning for Lovren mao. ;)
:lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » tirsdag, 11. aug, 2020 21:08

@AJJ, må være et OK eksempel på det, ungdommen kalder et 'snappy comeback'

OT: Jeg synes virkelig, den er svær...
Rent potentialemæssigt synes jeg, det er en bedre løsning end SIlva, og det handler egentlig mest om alder og eventuelle lønomkostninger, men i de efterhånden mange kampe, jeg har set med ham, har han sjældent set for godt ud (kunne simpelthen ikke lade være at smide den understregning. Den er berettiget).
Hans udvikling fra Stuttgart over Roma, hvor han var ret godt spillende, til Chelsea har været en lidt mærkværdig rejse...
Helt konkret kan jeg simpelthen ikke finde ud af, om han er en god spiller?!

En gammel og formentlig dyr Silva vs. Rüdiger...
Det er virkelig et godt (og interessant) spørgsmål.

Jeg hepper nok på noget helt tredje.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 11. aug, 2020 22:12

ElTorro skrev:
tirsdag, 11. aug, 2020 21:08
En gammel og formentlig dyr Silva vs. Rüdiger...
Det er virkelig et godt (og interessant) spørgsmål.

Jeg hepper nok på noget helt tredje.
OK, den del ser vi forskelligt på. I mine øjne vil Silva på en to-årig kontrakt til £170K om ugen være en billig løsning, da manden er transferfri. Det svarer til at betale £18M i transfer for ham, og så spiller han gratis.

Rudiger vil være en markant dyrere løsning.

Men for lige at skifte emne, så er jeg spændt på, om dagens nyhed om, at vi modtager en rekord-betaling i TV-penge, kan betyde at der kommer skub i Alcantara handlen.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 11. aug, 2020 22:17

Rüdiger er jo nok heller ikke helt billig, men man kan selvfølgelig bedre forsvare en fire-femårig kontrakt til en 27-årig midtstopper. Jeg tænker også at han er en spiller, som Van Dijk og Klopp kan forne til at blive mere end han er.

Men fælles for de to muligheder gælder vel at de kun kommer til Liverpool hvis det kan ske for markant færre pund end vi sådan lige forestiller os. Og ja det vil jo kræve at en af de to spillere beslutter sig stålfast på at ville spille i rødt fremfor at tjene flere penge og spille flere sjove minutter andetsteds.

Altså begge spillere vil jo være ligaens bedste fjerdevalg(på papiret); men vi ønsker jo ikke at binde store omkostninger i en spiller der ikke skal spille ret meget.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » onsdag, 12. aug, 2020 07:50

hoooold hold hold hold... Man skiller sig da ikke af med Lovren og så sprænger banken på en der ikke er et hak bedre....
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. aug, 2020 08:53

zalcos skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 07:50
hoooold hold hold hold... Man skiller sig da ikke af med Lovren og så sprænger banken på en der ikke er et hak bedre....
Det var lidt det jeg mente med at det kun ville ske hvis Rüdiger var billigere end forventet. Skulle måske have skrevet meget billigere eller urealistisk meget billigere.

Tænker også det er et rygte der er lækket fra Chelsea for at lokke Arsenal, City eller Man Utd til pengepungen("uh hvis Liverpool vil have ham, så har de set noget; KØB, KØB, KØB!!).

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. aug, 2020 09:15

Er der nogle af jer der har insight på ham Talles Magno?
https://www.empireofthekop.com/2020/08/ ... sco-debts/

Jeg kan se han er angriber, 18 år, bedst med venstre kan også spille begge kanter og der findes youtube videoer. Men må indrømme at siden jeg blev gift har jeg ikke rigtigt set oversøiske ligaer.

Liverpool ECHO simulerede et par år i FM med ham og det gik meget fint, men tænker ikke nødvendigvis det er helt retvisende.

Ideelt set er han jo vores egen Jesus*, der kan komme ind og vokse sig vej ind på holdet.

* i øvrigt har Man City travlt med at erstatte Aguerro fordi de er Man City, så tænker vi lige skal holde lidt øje med Bobby's landsmand for tænker han kunne være en sturridge transfer forhåbentlig uden alle skaderne.
i øvrigt så kommer der alt muligt andet bras op når man googler Gabriel Jesus og glemmer at bruge fornavnet.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. aug, 2020 10:34

Ifølge David Ornstein fra the athletic, så vil Havertz rigtig gerne til Real Madrid i fremtiden.
Mon ikke det er en af årsagerne til at vi holder os væk?
Altså den der med at et køb af ham vil sikre en super spiller de næste 10 år holder jo ikke hvis han løber kontrakten ud og skifter billigt efter 4 eller lign.
Det er lige i starten de snakker om Havertz til chelsea
https://youtu.be/yvGK_tm6ZYU


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 12. aug, 2020 12:46

LFC reach agreement with Thiago after dressing room leak, says Falk; Bayern still asking for €30m

https://www.empireofthekop.com/2020/08/ ... -for-e30m/

Besvar