Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. aug, 2020 13:07

Niels K skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 12:46
LFC reach agreement with Thiago after dressing room leak, says Falk; Bayern still asking for €30m

https://www.empireofthekop.com/2020/08/ ... -for-e30m/
Nogle rapporter havde en asking price fra Bayern på 40 millioner, så det går da fremad og vinduet lukker først i oktober, så tænker vi får ham for 20 i slutningen af september, eller 15 i januar :aliboronz5: :aliboronz2:

Lad os nu se, hvis jeg var Bayern ville jeg da gladeligt beholde Thiago et år mere, medmindre de har en erstatning linet op som de helst skal hente denne sommer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 12. aug, 2020 15:16

Filos of Isk skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 13:07
Niels K skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 12:46
LFC reach agreement with Thiago after dressing room leak, says Falk; Bayern still asking for €30m

https://www.empireofthekop.com/2020/08/ ... -for-e30m/
Nogle rapporter havde en asking price fra Bayern på 40 millioner, så det går da fremad og vinduet lukker først i oktober, så tænker vi får ham for 20 i slutningen af september, eller 15 i januar :aliboronz5: :aliboronz2:

Lad os nu se, hvis jeg var Bayern ville jeg da gladeligt beholde Thiago et år mere, medmindre de har en erstatning linet op som de helst skal hente denne sommer.
Jeg tror bestemt, at de meget gerne vil beholde ham, men han vil væk, og det vil de honorere, da han har været en mega vigtig spiller for dem i årevis. Det lader til, at han ubetinget vil til Liverpool, og det efterlader os da i en fornuftig forhandlingssituation, , men jeg tror ikke, at vi skal prutte meget mere ift. at prisen skulle ligge på de 27 mio. pund pt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. aug, 2020 20:23

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 13:07
Niels K skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 12:46
LFC reach agreement with Thiago after dressing room leak, says Falk; Bayern still asking for €30m

https://www.empireofthekop.com/2020/08/ ... -for-e30m/
Nogle rapporter havde en asking price fra Bayern på 40 millioner, så det går da fremad og vinduet lukker først i oktober, så tænker vi får ham for 20 i slutningen af september, eller 15 i januar :aliboronz5: :aliboronz2:

Lad os nu se, hvis jeg var Bayern ville jeg da gladeligt beholde Thiago et år mere, medmindre de har en erstatning linet op som de helst skal hente denne sommer.
Jeg tror bestemt, at de meget gerne vil beholde ham, men han vil væk, og det vil de honorere, da han har været en mega vigtig spiller for dem i årevis. Det lader til, at han ubetinget vil til Liverpool, og det efterlader os da i en fornuftig forhandlingssituation, , men jeg tror ikke, at vi skal prutte meget mere ift. at prisen skulle ligge på de 27 mio. pund pt.
Nej, det er det jeg mener. De skal ikke meget længere ned i pris førend at ikke giver mening at sælge ham, men Liverpool vil ikke give ret meget mere for en midtbanespiller i et vindue hvor man vender hver en øre og hvis Thiago hellere vil blive i Bayern et år mere for at sikre sit Liverpool skifte så tror jeg da de er ok med det i det sydtyske.

Men lad os nu se. Tænker at der er trykket på “pause” indtil Bayern er færdige ved cl.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. aug, 2020 07:44

Filos of Isk skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 20:23
Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 13:07
Niels K skrev:
onsdag, 12. aug, 2020 12:46
LFC reach agreement with Thiago after dressing room leak, says Falk; Bayern still asking for €30m

https://www.empireofthekop.com/2020/08/ ... -for-e30m/
Nogle rapporter havde en asking price fra Bayern på 40 millioner, så det går da fremad og vinduet lukker først i oktober, så tænker vi får ham for 20 i slutningen af september, eller 15 i januar :aliboronz5: :aliboronz2:

Lad os nu se, hvis jeg var Bayern ville jeg da gladeligt beholde Thiago et år mere, medmindre de har en erstatning linet op som de helst skal hente denne sommer.
Jeg tror bestemt, at de meget gerne vil beholde ham, men han vil væk, og det vil de honorere, da han har været en mega vigtig spiller for dem i årevis. Det lader til, at han ubetinget vil til Liverpool, og det efterlader os da i en fornuftig forhandlingssituation, , men jeg tror ikke, at vi skal prutte meget mere ift. at prisen skulle ligge på de 27 mio. pund pt.
Nej, det er det jeg mener. De skal ikke meget længere ned i pris førend at ikke giver mening at sælge ham, men Liverpool vil ikke give ret meget mere for en midtbanespiller i et vindue hvor man vender hver en øre og hvis Thiago hellere vil blive i Bayern et år mere for at sikre sit Liverpool skifte så tror jeg da de er ok med det i det sydtyske.

Men lad os nu se. Tænker at der er trykket på “pause” indtil Bayern er færdige ved cl.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Yes, og så har vi måske i mellemtiden fået solgt en 2-3 spillere, og så sker der noget :D

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 13. aug, 2020 08:34

Det gode er ko også at Thiago er “for gammel” til at skifte til et projekt som Chelsea, ars eller man Utd. Så der er kun Liverpool eller city i pl.

Og ja, selvom Ginis kontrakt forhold ikke er den afgørende faktor for om vi henter Thiago , så er det jo nok en faktor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. aug, 2020 08:38

Who is Talles Magno? The Brazilian starlet linked with Liverpool

Brazilian forward Talles Magno has emerged as a rumoured target for Liverpool this summer, but who is the Vasco da Gama teenager coined the ‘next Neymar ’?

https://www.thisisanfield.com/2020/08/w ... liverpool/

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 13. aug, 2020 08:51

Thiago ryger til en storklub.

PSG ligger til ham.

Men ærligt så tror jeg han havner i City.

Jeg tror han er for dyr i løn for Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 13. aug, 2020 09:34

Kelly skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 08:51
Thiago ryger til en olieklub

PSG ligger til ham.

Men ærligt så tror jeg han havner i City.

Jeg tror han er for dyr i løn for Liverpool.
rettede lige for dig ;)

Det er selvfølgelig meget sandsynligt. Vi har ikke super travlt med at bruge vores begrænsede midler på midtbanen, slet ikke til en spiller der er på alder med de to primære konkurrenter(Hendo og Gini; det er trods alt dem der spiller mest på midten).

Jeg ved ikke hvad hans lønkrav er, men nej han skal nok acceptere en moderat lønnedgang for at sikre et skifte til LFC. Er han villig til det for at spille for Klopp? :dontknow:
Især hvis det er lønnedgang i Liverpool contra lønstignin i Paris.

Det er jo interessant at der kommer så meget støj ud af Tyskland, Falk er rimelig skråsikker på at Thiago har besluttet sig for Liverpool, men det kunne jo være et falsk læk, for at få Paris til at tilbyde en højere løn end de ellers ville have gjort.
Der er vel heller ikke nogen der har samlet et Bild op for at læse hvad Falk skriver mere i dybden om det er der?
- det er stadig meget tweet baseret.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 13. aug, 2020 09:35

Kelly skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 08:51
Thiago ryger til en storklub.

PSG ligger til ham.

Men ærligt så tror jeg han havner i City.

Jeg tror han er for dyr i løn for Liverpool.
PSG=vil bare have en fed sidste kontrakt og nyde livet i Paris uden de store fodboldsmæssige udfordringer
City=vil have en fed sidste kontrakt, spille på et top tophold, men i velkendte rammer hos tidligere træner
Liverpool=først og fremmest interesseret i en ny udfordring under Klopp og på et top tophold og i en klub med en kæmpe fanbase og masser af historie. Løn mindre betydning.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. aug, 2020 10:34

AJJ skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 09:35
Kelly skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 08:51
Thiago ryger til en storklub.

PSG ligger til ham.

Men ærligt så tror jeg han havner i City.

Jeg tror han er for dyr i løn for Liverpool.
PSG=vil bare have en fed sidste kontrakt og nyde livet i Paris uden de store fodboldsmæssige udfordringer
City=vil have en fed sidste kontrakt, spille på et top tophold, men i velkendte rammer hos tidligere træner
Liverpool=først og fremmest interesseret i en ny udfordring under Klopp og på et top tophold og i en klub med en kæmpe fanbase og masser af historie. Løn mindre betydning.
Enig, og jeg er sikker på, at det er det sportslige, der trækker, og han er citeret for at være helt tosset med vores spillestil, som han selv vil kunne sit præg på.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 13. aug, 2020 13:08

Niels K skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 10:34
Enig, og jeg er sikker på, at det er det sportslige, der trækker, og han er citeret for at være helt tosset med vores spillestil, som han selv vil kunne sit præg på.
Men Thiago føler måske også at han skal skifte nu, for at Bayern kan få penge for ham og for at få så mange år som muligt, på top niveau, i den nye klub.

Men jeg tænker det er sandsynligt at vi har et par øvrige positioner og potentielle salg vi gerne vil have styr på inden vi er klar til at smide pengene for Thiago.
En midtstopper og en kantspiller er jo i forhold til bredden et ønske for klubben. Især midtstopper tænker jeg kan være fatalt, hvis vi ikke får den position ordnet og der er jo et væld af muligheder både dyre og billige. Så Edwards vil nok gerne holde dørene åbne for alle mulighederne.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 13. aug, 2020 15:24

Filos of Isk skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 13:08
Niels K skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 10:34
Enig, og jeg er sikker på, at det er det sportslige, der trækker, og han er citeret for at være helt tosset med vores spillestil, som han selv vil kunne sit præg på.
Men Thiago føler måske også at han skal skifte nu, for at Bayern kan få penge for ham og for at få så mange år som muligt, på top niveau, i den nye klub.

Men jeg tænker det er sandsynligt at vi har et par øvrige positioner og potentielle salg vi gerne vil have styr på inden vi er klar til at smide pengene for Thiago.
En midtstopper og en kantspiller er jo i forhold til bredden et ønske for klubben. Især midtstopper tænker jeg kan være fatalt, hvis vi ikke får den position ordnet og der er jo et væld af muligheder både dyre og billige. Så Edwards vil nok gerne holde dørene åbne for alle mulighederne.
Jeg ved ikke alle herinde er brandvarme på idéen, men jeg mener nu ikke, at behovet for midtstopper er akut. Vi har 3 dygtige unge i klubben, som vi med stor sandsynlighed har planer for i årene som kommer, og køber vi Thiago, så kan jeg ikke se, hvorfor Fabinho i nødstilfælde ikke skulle kunne snuppe nogle kampe i forsvaret, som Fernandinho gjorde i shitty ? Det vil da kun være stærkt, hvis han kan spille flere pladser, og vi snakker altså et 4. valg, som egentlig ikke bruges, hvis de andre holder sig nogenlunde skadesfrie.
Endelig tror jeg ikke Nat Phillips ville helt ved siden af som 4. valg. God alder og en god sæson i Stuttgart.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 13. aug, 2020 15:50

Niels K skrev:
torsdag, 13. aug, 2020 15:24


Jeg ved ikke alle herinde er brandvarme på idéen, men jeg mener nu ikke, at behovet for midtstopper er akut. Vi har 3 dygtige unge i klubben, som vi med stor sandsynlighed har planer for i årene som kommer, og køber vi Thiago, så kan jeg ikke se, hvorfor Fabinho i nødstilfælde ikke skulle kunne snuppe nogle kampe i forsvaret, som Fernandinho gjorde i shitty ? Det vil da kun være stærkt, hvis han kan spille flere pladser, og vi snakker altså et 4. valg, som egentlig ikke bruges, hvis de andre holder sig nogenlunde skadesfrie.
Endelig tror jeg ikke Nat Phillips ville helt ved siden af som 4. valg. God alder og en god sæson i Stuttgart.
Det kan selvfølgelig godt være. Vi ser dem jo ikke til daglig træning, det er jo altid problemet med at spekulere i talenter, men er selvfølgelig lige så stort et problem når man afviser dem på baggrund af for få kampe. Men Phillips kom tilbage for en FA Cup kamp og det tyder selvfølgelig på at Klopp trods alt rater ham ret højt.

Jeg er ikke super meget for at flytte rundt på startere for at lukke huller, og syntes bestem ikke at Fernandinho har været en succes for Man City, fordi det efterlod dem med Rodri som DM, der ikke løste opgaven for dem på noget der bare mindede om hvad Fernandinho plejede. Ok Henderson er måske bedre som DM og vores bedste run sidste sæson var vel næsten imens Fabinho var skadet, men Hendo plejer jo også at starte på en anden position. Og hvis det var så nemt, hvorfor solgte man så ikke Lovren for et år siden da han havde højere værdi?

Det er selvfølgelig også et spørgsmål om tingelgeligheden af midtstoppere, som kunne være interessante og deres pris, kan man få en mand in der kan udfordre Matip og Joemez, til en fornuftig pris, så er det jo godt, men det er jo ikke sikkert og man vil ikke betale overpris.

Ok, det er rigtigt nok at vores transfer midler også skal bruges så der kommer en god blanding af rå kvalitet og lukning af eventuelle huller i bredden.
Alle andre spillere på markedet der er i nærheden af Thiagos niveau koster sandsynligvis langt over det dobbelte. Og hvis vi skal have transfers ind for at bevæge os fremad og udvikle holdet, så skal man også se på at få så meget kvalitet ind som muligt, og ikke kun på forbedre bredden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. aug, 2020 23:33

Jeg synes ham der Upamecano ser ok ud.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 13. aug, 2020 23:35

Hr. Drejer skrev:Jeg synes ham der Upamecano ser ok ud.
Enig men det gør joao felix også

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar