Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 20. dec, 2020 20:06

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Rygterne om ham og Depay ville da bestemt ikke gøre noget, så længe start 11 ellers forbliver intakt og ikke sælges ud af.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja, Gini kan jo være svær at holde på og så er det jo fint med supplement til midten.

Jeg ved ikke med depay. han virker mest som en der skulle have haft den plads i truppen, som Jota er kommet ind til. Altså Origi ud Depay ind vil da være meget fristende, men kan vi få den kabale til at gå op?
Han er selvfølgelig fri transfer til sommer, så de første 100 klubber er nok ude med riven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ved ikke om den kan gå op. Tvivler lidt på det, men for pokker en offensiv og nogle muligheder.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. dec, 2020 06:48

liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Rygterne om ham og Depay ville da bestemt ikke gøre noget, så længe start 11 ellers forbliver intakt og ikke sælges ud af.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja, Gini kan jo være svær at holde på og så er det jo fint med supplement til midten.

Jeg ved ikke med depay. han virker mest som en der skulle have haft den plads i truppen, som Jota er kommet ind til. Altså Origi ud Depay ind vil da være meget fristende, men kan vi få den kabale til at gå op?
Han er selvfølgelig fri transfer til sommer, så de første 100 klubber er nok ude med riven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ved ikke om den kan gå op. Tvivler lidt på det, men for pokker en offensiv og nogle muligheder.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Depay var så klog at ansætte et analyse firma til at hjælpe med sit klubvalg sidste gang han skiftede. Det viste sig jo at være en god idé og han havnede på et hold hvor han passede super godt ind. Så det kan da være vi dukker op der. Jeg tror bare konkurrencen er for stor til at han vil gøre det


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 21. dec, 2020 11:17

Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. dec, 2020 11:34

uhh, Renato Sanchez kunne være en fantastisk value for money signing. Men ok, TuttoMercato nævner det i en artikel der egentlig handler om Gini til Inter.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 21. dec, 2020 13:34

Filos of Isk skrev:
mandag, 21. dec, 2020 06:48
liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Rygterne om ham og Depay ville da bestemt ikke gøre noget, så længe start 11 ellers forbliver intakt og ikke sælges ud af.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja, Gini kan jo være svær at holde på og så er det jo fint med supplement til midten.

Jeg ved ikke med depay. han virker mest som en der skulle have haft den plads i truppen, som Jota er kommet ind til. Altså Origi ud Depay ind vil da være meget fristende, men kan vi få den kabale til at gå op?
Han er selvfølgelig fri transfer til sommer, så de første 100 klubber er nok ude med riven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ved ikke om den kan gå op. Tvivler lidt på det, men for pokker en offensiv og nogle muligheder.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Depay var så klog at ansætte et analyse firma til at hjælpe med sit klubvalg sidste gang han skiftede. Det viste sig jo at være en god idé og han havnede på et hold hvor han passede super godt ind. Så det kan da være vi dukker op der. Jeg tror bare konkurrencen er for stor til at han vil gøre det


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig i den betragtning, men hvis to ud af tre af Ox, Shaq og Origi ryger, så kan jeg da godt se at han kunne overveje at tage kampen op. Over en hel sæson er der jo rigeligt med spilletid til fem spillere på de pladser. Jeg er dog usikker på om han har kvaliteten, at være profil i Lyon er trods alt noget andet end at være det hos os. Men det er da godt nok interessant at se hvad der kommer til at ske med frontlinjen, om det bliver til sommer en af de tre "faste" søger videre og hvem der så bringes ind i stedet (Mbappe 2021?).

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 21. dec, 2020 13:37

pow9199 skrev:
Filos of Isk skrev:
mandag, 21. dec, 2020 06:48
liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Rygterne om ham og Depay ville da bestemt ikke gøre noget, så længe start 11 ellers forbliver intakt og ikke sælges ud af.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja, Gini kan jo være svær at holde på og så er det jo fint med supplement til midten.

Jeg ved ikke med depay. han virker mest som en der skulle have haft den plads i truppen, som Jota er kommet ind til. Altså Origi ud Depay ind vil da være meget fristende, men kan vi få den kabale til at gå op?
Han er selvfølgelig fri transfer til sommer, så de første 100 klubber er nok ude med riven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ved ikke om den kan gå op. Tvivler lidt på det, men for pokker en offensiv og nogle muligheder.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Depay var så klog at ansætte et analyse firma til at hjælpe med sit klubvalg sidste gang han skiftede. Det viste sig jo at være en god idé og han havnede på et hold hvor han passede super godt ind. Så det kan da være vi dukker op der. Jeg tror bare konkurrencen er for stor til at han vil gøre det


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig i den betragtning, men hvis to ud af tre af Ox, Shaq og Origi ryger, så kan jeg da godt se at han kunne overveje at tage kampen op. Over en hel sæson er der jo rigeligt med spilletid til fem spillere på de pladser. Jeg er dog usikker på om han har kvaliteten, at være profil i Lyon er trods alt noget andet end at være det hos os. Men det er da godt nok interessant at se hvad der kommer til at ske med frontlinjen, om det bliver til sommer en af de tre "faste" søger videre og hvem der så bringes ind i stedet (Mbappe 2021?).
Salah videre til sommer.

Mbappe og Depay ind.

Mere og mere tyder på Salah skal videre

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ds/8409169

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » mandag, 21. dec, 2020 13:42

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 13:37
Mere og mere tyder på Salah skal videre

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ds/8409169
Tror du virkelig på, hvad der står i den artikel?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 21. dec, 2020 13:42

Helt ærlig. Vi må da være lidt mere saglige herinde end at gå videre med de der komplet løse sladder artikler om Salah. Altså de to klubber fra Spanien har ingen penge. Han spiller på verdens bedste hold. Han slår alle rekorder, han vundet titler og får sikkert snart en kontraktforlængelse, det siger spar to.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 21. dec, 2020 13:43

Må lige tilføje: forstår ikke hvorfor han er mere værdsat!

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 21. dec, 2020 13:44

Mugge skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 13:37
Mere og mere tyder på Salah skal videre

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ds/8409169
Tror du virkelig på, hvad der står i den artikel?
Måske. Det er squ ikke til at vide.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 21. dec, 2020 13:51

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 13:44
Mugge skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 13:37
Mere og mere tyder på Salah skal videre

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ds/8409169
Tror du virkelig på, hvad der står i den artikel?
Måske. Det er squ ikke til at vide.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Nej, men indtil vi har noget konkret der siger at han er utilfreds, så bør vi vel lade os informere af det vi med rimelig sikkerhed har bekræftet. Og det er trods alt ikke ret længe siden (interviewet med AS), at Mo selv understregede sin glæde ved at være i klubben og at han gerne vil slå rekorder hvor han er. Ydermere har han i dag delt af billede af sig selv på twitter, hvor han smiler over hele femøren. Om det kan ses som havende nogen som helst relevans for disse rygter er self lige så spekulativt som rygterne selv, men om ikke andet, så kommer dette da fra kamelens egen mund.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. dec, 2020 14:29

Jesper skrev:
mandag, 21. dec, 2020 13:43
Må lige tilføje: forstår ikke hvorfor han er mere værdsat!

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
hvorfor han er så værdsat som han er eller hvorfor han ikke er mere værdsat?

jeg tænker det er det sidste og er meget enig.

men uanset hvad så kan jeg heller ikke se at der skulle være grund til bekyring omkring Salah, baseret på at han ikke blankt afviser at han vil skifte til Real Madrid eller Barcelona inden han dør af alderdom.
Og ja han ville gerne prøve at være Liverpool kaptajn, han er en af holdets stjerner, der gerne vil tage ansvar, det er da en god ting!

Vi havde sgu da heller ikke troet på det hvis Salah havde påstået at han under ingen omstændigheder kunne finde på at forlade Liverpool for en af de to spanske klubber.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 21. dec, 2020 16:30

Mohamed Salah Liverpool future made clearer as new translation of Aboutrika quotes emerges

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-19496687

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 21. dec, 2020 18:40

Jesper skrev:
mandag, 21. dec, 2020 13:42
Helt ærlig. Vi må da være lidt mere saglige herinde end at gå videre med de der komplet løse sladder artikler om Salah. Altså de to klubber fra Spanien har ingen penge. Han spiller på verdens bedste hold. Han slår alle rekorder, han vundet titler og får sikkert snart en kontraktforlængelse, det siger spar to.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
:clap:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. dec, 2020 10:09

pow9199 skrev:
mandag, 21. dec, 2020 16:30
Mohamed Salah Liverpool future made clearer as new translation of Aboutrika quotes emerges

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-19496687
Ah fuck, hvis Paul Ghorst er skræsikker, så bliver jeg nervøs.

Altså Salah har givet et interview til en spans avis, der er snart presidetnvalg i begge spanske giganter, så selvfølgelig ved Salah hvad han gør og han har talt med sin agent om hvad der er godt at svare på det spørgsmål.
Men real Madrid vil hellere have Mbappe, så de køber kun Salah hvis Mbappe vælger at skifte til Liverpol :aliboronz8:

Besvar