Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5660
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 04. jan, 2021 10:03

Filos of Isk skrev:
mandag, 04. jan, 2021 09:36
På pressemødet(https://www.youtube.com/watch?v=6SwNCeciiLk) blev Klopp spurgt om januar markedet og sagde noget der mindede om at det ville være fjollet bare at handle for at handle, men at handle klogt ville være ... klogt :o .

Så man må sige at han holder begge døre åbne, men det lyder som om at man kun vil handle hvis man kan få god kvalitet ind til en pris man kan leve med.

Så blev vi så klogere... eller ikke. Men sådan er det jo nogle gange.
Jeg tror Klopp vil købe ind til forsvaret, hvis der er penge... Men midlerne er nok begrænset i disse tider.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 04. jan, 2021 10:51

Oomph242 skrev:
mandag, 04. jan, 2021 10:03
Filos of Isk skrev:
mandag, 04. jan, 2021 09:36
På pressemødet(https://www.youtube.com/watch?v=6SwNCeciiLk) blev Klopp spurgt om januar markedet og sagde noget der mindede om at det ville være fjollet bare at handle for at handle, men at handle klogt ville være ... klogt :o .

Så man må sige at han holder begge døre åbne, men det lyder som om at man kun vil handle hvis man kan få god kvalitet ind til en pris man kan leve med.

Så blev vi så klogere... eller ikke. Men sådan er det jo nogle gange.
Jeg tror Klopp vil købe ind til forsvaret, hvis der er penge... Men midlerne er nok begrænset i disse tider.
Det er jo lige det de er. Jeg tror meget afhænger af om der er nogle der smider et bud på Origi på omkring de 18 millioner pund.
Det ville ihvertfald gøre det nemmere at signe en forsvarspiller, der har evnerne til at gøre en forskel allerede i sin første halve sæson.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 04. jan, 2021 11:08

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 03. jan, 2021 17:54
Meeeeen tænk lige over den her.

Af ALLE vores midtbane spillere, så har de kun lavet 2 mål til sammen.

Vi mangler SERIØST en midtbane mand der kan skyde på mål. Jones har i øvrigt ikke lavet en eneste.

Det er faktisk ret skidt og for dårlig. Lad os få ryddet op på midtbanen og hente en CM der kan lave mål.

Goncalves?
Maddison?
Grealish?
Carlos Soler?
Aouar?
Bamba?

Alle unge og med mål i støvlerne.
Jeg tænker godt vi kunne se nogle ændringer på midtbanen til sommer, men bruger vi penge nu her, så bliver det i midterforsvaret, tror jeg.

Vi skal jo også have solgt nogle spillere hvis vi skal have råd og vi skal have skabt registreringspladser til udlændinge.
Det er en ønske scenarie til sommer.

Få ryddet godt og grundet op i alle de spillere, som bare er i truppen for at være der.

Og så en målfarlig kriger og teknisk troldmand. Det har vi pt ikke og mangler gevaldigt. Se på Leicester og Scum, hvad de har af mål og assist fra midten. Tænk hvilken forskel det pt kunne gøre med 5 mål fra midtbanen og et par assist.

Så ville formentlig havde hentet 3-5 point mere i de uafgjorte kampe.

Så ville vi stå endnu stærkere end pt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 04. jan, 2021 11:16

Jeg vil også gerne det, du skriver til sommer. Ud med dead wood og ind med et par dygtige spillere fx. Grealish.

Vi er fortsat det mest scorende hold, ikke ?

Vi skal også huske, at vi rent faktisk har teknikere og målfarlige midtbanespillere i truppen, de har bare været ude det meste af sæsonen: Thiago (troldmanden), Oxlade (målfarlig), Keita, og så har Shaqiri og Jota også været ude. Altså har vi ikke kunne bruge de spillere, som netop var tiltænkt mod disse modstandere, og så har vi måttet bruge vores "rugbrødsmidtbane", som tidligere har vist, at de har det svært overfor de parkerede busser, som har haft endnu mere motorkraft overfor os, da vi selv kørte på halvflade batterier eller et tilstoppet dieselfilter.

Vi har haft en stærk Curtis Jones, men han er 19 år og kan ikke forventes at lave magi i alle kampe, han er med i.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 04. jan, 2021 11:39

Niels K skrev:Jeg vil også gerne det, du skriver til sommer. Ud med dead wood og ind med et par dygtige spillere fx. Grealish.

Vi er fortsat det mest scorende hold, ikke ?

Vi skal også huske, at vi rent faktisk har teknikere og målfarlige midtbanespillere i truppen, de har bare været ude det meste af sæsonen: Thiago (troldmanden), Oxlade (målfarlig), Keita, og så har Shaqiri og Jota også været ude. Altså har vi ikke kunne bruge de spillere, som netop var tiltænkt mod disse modstandere, og så har vi måttet bruge vores "rugbrødsmidtbane", som tidligere har vist, at de har det svært overfor de parkerede busser, som har haft endnu mere motorkraft overfor os, da vi selv kørte på halvflade batterier eller et tilstoppet dieselfilter.

Vi har haft en stærk Curtis Jones, men han er 19 år og kan ikke forventes at lave magi i alle kampe, han er med i.
Jeg er tosset med Jones. Han er startet i 7 kampe og spillet 11 i PL. Ingen mål og ingen assist. Det skuffer mig. Ja ja han er 19 og vi skal have toldmodighed. Han bliver forhåbentlig endnu bedre i fremtiden, det er jeg ikke i tvivl om.

Jota spiller i forreste kæde, han er ikke midtbane. Shaq bliver desværre ikke brugt eller efter min mening, brugt for lidt, når han er klar. Han spiller jo også af og til på en af de 3 forreste pladser, så kan kun tælles halvt med.

Ox, bliver spændende at få tilbage, hvis han skal spille midtbane og Thiago viser bare vanvittig spil intelligens, så der skal nok komme assist og måske mål fra ham.

Jep, vi er et af det bedste hold til at lave mål, men de kommer kun fra et par enkelte spiller. Tænk hvis vi kan udvide det til et par spillere mere. Det ene skal jo ikke udelukke det andet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Oomph242
Indlæg: 5660
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 04. jan, 2021 11:48

Filos of Isk skrev:
mandag, 04. jan, 2021 10:51
Oomph242 skrev:
mandag, 04. jan, 2021 10:03
Filos of Isk skrev:
mandag, 04. jan, 2021 09:36
På pressemødet(https://www.youtube.com/watch?v=6SwNCeciiLk) blev Klopp spurgt om januar markedet og sagde noget der mindede om at det ville være fjollet bare at handle for at handle, men at handle klogt ville være ... klogt :o .

Så man må sige at han holder begge døre åbne, men det lyder som om at man kun vil handle hvis man kan få god kvalitet ind til en pris man kan leve med.

Så blev vi så klogere... eller ikke. Men sådan er det jo nogle gange.
Jeg tror Klopp vil købe ind til forsvaret, hvis der er penge... Men midlerne er nok begrænset i disse tider.
Det er jo lige det de er. Jeg tror meget afhænger af om der er nogle der smider et bud på Origi på omkring de 18 millioner pund.
Det ville ihvertfald gøre det nemmere at signe en forsvarspiller, der har evnerne til at gøre en forskel allerede i sin første halve sæson.
Men hvis nogle ville have betalt £18m for Origi så var han nok røget for længe siden.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 04. jan, 2021 11:56

Oomph242 skrev:
mandag, 04. jan, 2021 11:48

Men hvis nogle ville have betalt £18m for Origi så var han nok røget for længe siden.
Ja og nej. Der er jo andre hold, der døjer med skader i denne sæson og så nærmer EM sig og Origi skal have flere minutter i bentøjet end han gør nu, hvis han skal med; så jeg tror også at Origi's nedre grænse for hvem han vil spille for har rykket sig.

Når vi gerne vil hente en Werner eller lign. så snakker vi jo ofte om at Liverpool er så attraktive at spille for at man er ok med ikke at spille super meget, men det gælder jo også for folk, der allerede er der, Origi vil gerne spille mere, men han vil jo også gerne komme ind og score mål i CL finaler igen.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 04. jan, 2021 14:59

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 04. jan, 2021 11:39

Jota spiller i forreste kæde, han er ikke midtbane. Shaq bliver desværre ikke brugt eller efter min mening, brugt for lidt, når han er klar. Han spiller jo også af og til på en af de 3 forreste pladser, så kan kun tælles halvt med.
Det kan du godt have ret i. Men når han endelig har været brugt sammen med de tre andre (hvilket vist kun er sket en enkelt eller to gange), så ender typisk Bobby eller Jota på 10er pladsen- Om ikke andet. så ændrer det på hele midtbanestrukturen, når det sker. Også selv om man så skulle vælge at kalde det for 4 angribere.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 04. jan, 2021 15:49

texy skrev:
mandag, 04. jan, 2021 14:59
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 04. jan, 2021 11:39

Jota spiller i forreste kæde, han er ikke midtbane. Shaq bliver desværre ikke brugt eller efter min mening, brugt for lidt, når han er klar. Han spiller jo også af og til på en af de 3 forreste pladser, så kan kun tælles halvt med.
Det kan du godt have ret i. Men når han endelig har været brugt sammen med de tre andre (hvilket vist kun er sket en enkelt eller to gange), så ender typisk Bobby eller Jota på 10er pladsen- Om ikke andet. så ændrer det på hele midtbanestrukturen, når det sker. Også selv om man så skulle vælge at kalde det for 4 angribere.
Lige præcis, og så er Firmino rigtig god til at spille mellem kæderne, og Jota har en meget veludviklet næse for at løbe i de rigtige huller.

TG12
Indlæg: 1616
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 04. jan, 2021 17:40

Nogen der har set Ozan Kabak?

Uden noget troværdigt har skrevet det, så er der snak om Schalke har intersse i Origi og vi er sporadisk kædet sammen med Kabak.

En bytte handel med penge den ene eller anden vej virker ikke dumt såfremt Kabak er noget værd.

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 04. jan, 2021 18:02

Alt det der med mål fra midtbanen - det har da godt nok været et tilbagevendende tema. Vi har så - sammen med City - været det klart mest scorende hold i de seneste tre sæsoner. Og intet tyder på, at det bliver anderledes i denne sæson. Men det er typisk sådan noget, der bliver taget op, efter et par halvdårlige kampe.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 04. jan, 2021 18:15

AJJ skrev:Alt det der med mål fra midtbanen - det har da godt nok været et tilbagevendende tema. Vi har så - sammen med City - været det klart mest scorende hold i de seneste tre sæsoner. Og intet tyder på, at det bliver anderledes i denne sæson. Men det er typisk sådan noget, der bliver taget op, efter et par halvdårlige kampe.
Nej det er nu ikke derfor.

At læne sig op at vores forreste kæde, mener jeg bare ikke er tilstrækkelig på den lange bane.

Hvad så hvis Mané og Salah vil væk til sommer. Blot et skræmmende scenarie, som jo nok ikke er tilfældet.

Derfor siger jeg også "tænk" engang hvad der ville ske, hvis vi havde en midtbane der lavede en assist og et mål engang inellem.

Så ville vi bare blive bedre og udvikle os yderligere.

Udvikling er hvad der skal til for at holde niveau i stedet for at falde, hvis du spørg mig.

Det kunne så betyde, at de lorte kampe vi har spillet, hvor flere spillere er helt væk, så kunne være midtbane pludselig også bidrage med et mål, eller lirke forsvaret op med en assist.

Men du vil hellere sige. Pyt, har vi slet ikke brug for. Vi har jo Salah.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » mandag, 04. jan, 2021 18:35

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 04. jan, 2021 18:15
AJJ skrev:Alt det der med mål fra midtbanen - det har da godt nok været et tilbagevendende tema. Vi har så - sammen med City - været det klart mest scorende hold i de seneste tre sæsoner. Og intet tyder på, at det bliver anderledes i denne sæson. Men det er typisk sådan noget, der bliver taget op, efter et par halvdårlige kampe.
Nej det er nu ikke derfor.

At læne sig op at vores forreste kæde, mener jeg bare ikke er tilstrækkelig på den lange bane.

Hvad så hvis Mané og Salah vil væk til sommer. Blot et skræmmende scenarie, som jo nok ikke er tilfældet.

Derfor siger jeg også "tænk" engang hvad der ville ske, hvis vi havde en midtbane der lavede en assist og et mål engang inellem.

Så ville vi bare blive bedre og udvikle os yderligere.

Udvikling er hvad der skal til for at holde niveau i stedet for at falde, hvis du spørg mig.

Det kunne så betyde, at de lorte kampe vi har spillet, hvor flere spillere er helt væk, så kunne være midtbane pludselig også bidrage med et mål, eller lirke forsvaret op med en assist.

Men du vil hellere sige. Pyt, har vi slet ikke brug for. Vi har jo Salah.
Jeg tror sgu ikke vores problem er så stort endda. Vi har ikke rigtig været på 100% endnu denne sæson og manglet en del bredde på den centrale midt. Og til trods for flere kan spille en god DM, så er Fab bare en klasse over alle andre på den position (måske med Thiago som undtagelsen). Det gør trods alt også at de to 8ere får lidt større ansvar. Alt i alt er jeg er jeg ret komfortabel med vores midt, og som AJ skriver:
AJJ skrev:Men det er typisk sådan noget, der bliver taget op, efter et par halvdårlige kampe.
. Dermed ikke sagt at det nødvendigvis er årsagen til lige netop du reagerer som du gør, men det er nok en ret sikker antagelse, at der generelt er en større tendens til at blive mindet om de mangler man generelt ser, når der er noget der ikke svinger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 05. jan, 2021 17:00

Liverpool har tatt kontakt - men Real Madrid er i førersetet

Ifølge den velinformerte journalisten Fabrizio Romano er Liverpool en av fem klubber som har tatt kontakt med agenten til David Alaba om en overgang til sommeren.

Bayern Münchens svært allsidige spiller er på utgående kontrakt og kan nå fritt forhandle med andre klubber. Liverpool er interessert, men ifølge Romano er det Real Madrid som leder an i kampen om 28-åringen fra Østerrike.

Romano skriver på Twitter at Alaba alltid har drømt om å spille for den spanske giganten, og at samtalene mellom klubb og agent går framover.

Alaba skal tidligere ha gjort det klart at han ikke ønsker å forlate Bayern München før kontrakten utløper i sommer.

Fabrizio Romano

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 07. jan, 2021 14:39

Niels K skrev:
tirsdag, 05. jan, 2021 17:00
Liverpool har tatt kontakt - men Real Madrid er i førersetet

Ifølge den velinformerte journalisten Fabrizio Romano er Liverpool en av fem klubber som har tatt kontakt med agenten til David Alaba om en overgang til sommeren.

Bayern Münchens svært allsidige spiller er på utgående kontrakt og kan nå fritt forhandle med andre klubber. Liverpool er interessert, men ifølge Romano er det Real Madrid som leder an i kampen om 28-åringen fra Østerrike.

Romano skriver på Twitter at Alaba alltid har drømt om å spille for den spanske giganten, og at samtalene mellom klubb og agent går framover.

Alaba skal tidligere ha gjort det klart at han ikke ønsker å forlate Bayern München før kontrakten utløper i sommer.

Fabrizio Romano
Angiveligt har vi tilbudt en kontrakt på ca. £173.000 om ugen til ham.

https://www.skysports.com/football/news ... paper-talk

Det løser desværre ikke vores problemer i denne sæson. Men vi vil stå stærkt i næste, hvis det skulle lykkes.
Kloppite

Besvar