Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. jan, 2021 21:43

Emmy skrev:
lørdag, 23. jan, 2021 21:35
Det kan jeg ikke svare dig på. Men jeg tror uenighederne kan betyde at klopp ikke fortsætter
Jeg tror desværre også det kan blive enden på Klopp, hvis FSG forsat ikke vil bevillige ham penge. En netspend på ca. £100m over 5 år er sku noget nærigt, hvis de forventer vi holder os i toppen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 24. jan, 2021 13:40

Mads T. skrev:
lørdag, 23. jan, 2021 19:56
Fatter ikke at nogen herinde mener, at vi skulle genvinde mesterskabet i sikker stil, selv efter alle de skader vi har fået. Der er jo ingen mesterhold der kan genvinde mesterskabet når de konstant mangler 5 bærende spillere i startopstillingen, samt spillere der skulle sikre rotationen. Læg oveni det, at dommerne i PL åbenbart ikke mener, at vi skal have lov til at vinde ligaen to år i træk.
Ja, og det historiske perspektiv, der fortæller, at det er meget, meget få gange, det lykkes et hold i den bedste engelske række at genvinde mesterskabet i det hele taget.
Havde vi haft en normal sæson på alle parametre, så er jeg til gengæld fuldstændig overbevist om, at vi lå temmelig lunt i spidsen af det hele. For os er dette en fuldstændig anormal sæson, som startede rigtig godt, men så er det gået katastrofalt galt på alle tangenter indtil nu.

Vi måtte undvære vores målmand, vores 2 klipper i midterforsvaret samt 3. valget Matip on/off, og vores defensive klippe på midten måtte spille CB. Det er rygraden på holdet.
Hendo og Thiago har heller ikke været meget til rådighed på 8'erne.
Brandvarme Jota skades den 09.12 - altså lige op til den vigtige Juletid og den efterfølgende hårde januar måned, hvor vores sommerkøb virkelig kunne gøre en forskel.

Så hører man ikke meget til, om Covid og evt. senfølger har betydet noget for særlig Trent, som fik det den 15.08 lige til sæsonstart uden pre season. Det er ikke en god optakt til en knaldhård sæson.
Har det betydet noget for keita og Salah, som fik det 13.11 og er gået ned i skarphed siden da ?

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 24. jan, 2021 15:09

Det er først for nyligt at jeg fandt ud af, at uenighederne mellem FSG og Klopp var så store. Ingen tvivl om at Klopp er den bedst mand til jobbet, med den strategi som FSG fører. Klopp er suveræn til man-management, og han formår at få meget ud af lidt. Rhys Williams har jo i en del kampe set fornuftig ud - en spiller som spillede i den 6 bedste række sidste sæson.

Men jeg tror også at der er grænser for hvad Klopp gider finde sig i. Det er jo ham der har ansvaret for holdet og det er ham som aviserne skyder efter, når resultaterne udebliver. Og med snakken om det tyske landshold, som en mulighed, så tror jeg ikke han mangler tilbud.

Ja, vi har spillet som en rose nødder de sidste kampe. Men Klopp har vundet Champions League, Premier League, FIFA World Cup, Super Cup, og så er han lige kåret som årets manager to år i træk. Det er klasse! Jeg håber at FSG vil give ham penge, nu har han jo fyldt deres lommer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 24. jan, 2021 15:21

Hr. Drejer skrev:
søndag, 24. jan, 2021 15:09
Det er først for nyligt at jeg fandt ud af, at uenighederne mellem FSG og Klopp var så store. Ingen tvivl om at Klopp er den bedst mand til jobbet, med den strategi som FSG fører. Klopp er suveræn til man-management, og han formår at få meget ud af lidt. Rhys Williams har jo i en del kampe set fornuftig ud - en spiller som spillede i den 6 bedste række sidste sæson.

Men jeg tror også at der er grænser for hvad Klopp gider finde sig i. Det er jo ham der har ansvaret for holdet og det er ham som aviserne skyder efter, når resultaterne udebliver. Og med snakken om det tyske landshold, som en mulighed, så tror jeg ikke han mangler tilbud.

Ja, vi har spillet som en rose nødder de sidste kampe. Men Klopp har vundet Champions League, Premier League, FIFA World Cup, Super Cup, og så er han lige kåret som årets manager to år i træk. Det er klasse! Jeg håber at FSG vil give ham penge, nu har han jo fyldt deres lommer.
Ja, jeg vil da i dén grad også sige, Klopp har opfyldt sin del af aftalen, som helt sikkert har været at få det maksimale ud af det forhåndenværende, så vi kunne sikre sportslige resultater samtidig med, at vi fik rettet alvorligt op på den økonomiske side af forretningen.
Jeg mener absolut også, at klubben bør lytte til Klopp, hvis han mener, at der skal noget bestemt til i denne situation, hvor ejerne jo må kunne se, hvordan vi er blevet væltet af skader, og at det har Klopp ikke kunne forudse.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 24. jan, 2021 20:15

Liverpool skal være i ferd med å vinne kampen om en ung angriper

Derby-spissen vil koste mer enn én million pund.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... ung-spiss/

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 25. jan, 2021 12:50

Kom nu FSG! I kan stadig hente en midterforsvarer.

Udover Sokratis, så er Subotic også transferfri. Boateng har kun 6 måneder tilbage af kontrakten, så helt dyr er han vel ikke. Eder Militao får ikke spilletid i Real Madrid, så ham kan vi vel låne. Der er muligheder.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 25. jan, 2021 12:57

Der er ikke én eneste af de spillere de nævner der har noget som helst at gøre i vores trup. Det er dårligere spillere end vi har. Deres eneste styrke er at de er deciderede midterforsvarer. Men det er alle sammen dårlige fodboldspillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 25. jan, 2021 13:25

Emmy skrev:Der er ikke én eneste af de spillere de nævner der har noget som helst at gøre i vores trup. Det er dårligere spillere end vi har. Deres eneste styrke er at de er deciderede midterforsvarer. Men det er alle sammen dårlige fodboldspillere.
Haha. Klassikeren. Hvor man piller de andres forslag ned, men ikke kommer med nogen løsning selv.

Jeg har tænkt på de samme spillere, men ved ikke om det er den rigtige løsning. Militao på lån, tror jeg på kunne være en god løsning.

Jeg så også gerne en offensiv som Claudinho

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 25. jan, 2021 14:26

Emmy skrev:
mandag, 25. jan, 2021 12:57
Der er ikke én eneste af de spillere de nævner der har noget som helst at gøre i vores trup. Det er dårligere spillere end vi har. Deres eneste styrke er at de er deciderede midterforsvarer. Men det er alle sammen dårlige fodboldspillere.
De har trods alt megen erfaring fra højeste niveau, ikke fra den 6 bedste række som Rhys. Det kan kun blive bedre.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 25. jan, 2021 16:17

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 25. jan, 2021 13:25
Emmy skrev:Der er ikke én eneste af de spillere de nævner der har noget som helst at gøre i vores trup. Det er dårligere spillere end vi har. Deres eneste styrke er at de er deciderede midterforsvarer. Men det er alle sammen dårlige fodboldspillere.
Haha. Klassikeren. Hvor man piller de andres forslag ned, men ikke kommer med nogen løsning selv.

Jeg har tænkt på de samme spillere, men ved ikke om det er den rigtige løsning. Militao på lån, tror jeg på kunne være en god løsning.

Jeg så også gerne en offensiv som Claudinho

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Men det handler jo også om at det er svært at forestille sig hvem der sådan lige er gode lappeløsninger på forsvarsproblemet. Altså det illustrerer meget godt problematikken.

Subotic f.eks. var ude med skade siden 12. november. Så han er jo nok blevet fritstillet i den forbindelse.
Boateng er noteret for 16 Bundesliga kampe i denne sæson, så kan ikke se hvorfor Bayern skulle have travlt med at sælge eller leje.
Ifølge David Ornstein fra Athletic, så har Liverpool været i kontakt med Sokratis.

Militao er en spændende løsning, men rygterne går jo på at Real helst vil sælge fremfor at leje ham ud.
Men det er jo sådan en spiller der kan skifte på deadline, fordi Real venter til sidste øjeblik med at leje ham ud eller forlanger et urealistisk højt loan-fee. Men det er også ham jeg helst ville hænge min hat på. Men jeg håber da i den grad at vi følger Militao og har hyppige telefonopkald til Real Madrid for a trykke dem på maven. Men selv hvis det lykkedes, så kan det jo godt være at det tager mere end et par måneder at genoprette Militaos selvtillid.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 25. jan, 2021 20:58

Den her er spot om på flere områder

Liverpool: 11 big mistakes Jurgen Klopp has made this season

Not signing a centre-back in the summer
Enig

Not signing Timo Werner in the summer
MAX ENIG

Not selling Mohamed Salah or Sadio Mane in the summer
Både og

Signing Thiago in the summer
Vi kunne måske have brugt de penge bedre. I stedet for Thiago og Tismis så beholdt Lovren, købt Werner, solgt Origi.

Allowing Georginio Wijnaldum’s contract to run down
Skyd ham af når han ikke vil være LFC mand mere. Væk og ny ind.

Not signing a better No.2 than Adrian
Uenig

Not selling Divock Origi
Enig, hvis vi havde købt en ny og trukket et talent op af hatten

Not giving Takumi Minamino more gametime
Uenig

Playing a strong side vs Aston Villa in the FA Cup

Calling out Man Utd’s penalty record
F..K united

Junte
Indlæg: 150
Tilmeldt: mandag, 22. jul, 2019 01:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Junte » tirsdag, 26. jan, 2021 07:52

Jeg ved ikke lige hvor det er fra, men er det ikke lidt ligegyldigt?

Der er lidt, hvis og hvis og hvis min røv var spids over listen og postulaterne.

Op i rumpetten med fortiden - lær af den, tør øjnene, og kom så videre.
Hvad skal man herfra?

Der er ingen tvivl om at der mangler en centerforsvarer, men jeg tror langt hen af vejen det drejer sig om manglen på ledere.
Jeg er overbevist om at det vi ser nu, hænger sammen med at der mangler et stort monster i bagkæden der står og råber og dirigerer med sine med(og mod) spillere.
Umiddelbart virker det på mig, som om der mangler nogle personer til at tænde ild i holdet.
Ikke et ondt ord om henderson, og sammenligningen piner mig - men jeg savner nogle kort og at der bliver tændt ild i holdet på samme måde som psykopaten keane gjorde i en by lidt længere nordpå.

Jeg ved godt jeg står forholdsvis alene med postulatet - men vi mangler en leder der kan løfte holdet i modgang. Derfor kan der ikke handles ind med et talent, men derimod blandt troldene i det mørke Norge, hvor man børster tænder i mos og manutd fans.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 26. jan, 2021 08:36

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 25. jan, 2021 20:58
Allowing Georginio Wijnaldum’s contract to run down
Skyd ham af når han ikke vil være LFC mand mere. Væk og ny ind.
Det havde da været en kæmpe fejl, Gini har været eneste midtbanespiller vi har kunnet regne med gennem hele sæsonen, for ikke at sige at buddet fra Barcelona kom vel aldrig. Der bruger jeg selvfølgelig en del bagklogskab, men sådan er det jo. Ligesom det er nemt at have midtstopper problematikken som nummer 1 når vi nu står i nuværende situation. Begge dele var noget vi talte om inden sidste vindue lukkede.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 26. jan, 2021 08:39

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 25. jan, 2021 20:58
Allowing Georginio Wijnaldum’s contract to run down
Skyd ham af når han ikke vil være LFC mand mere. Væk og ny ind.
Det havde da været en kæmpe fejl, Gini har været eneste midtbanespiller vi har kunnet regne med gennem hele sæsonen, for ikke at sige at buddet fra Barcelona kom vel aldrig. Der bruger jeg selvfølgelig en del bagklogskab, men sådan er det jo. Ligesom det er nemt at have midtstopper problematikken som nummer 1 når vi nu står i nuværende situation. Begge dele var noget vi talte om inden sidste vindue lukkede.
Gini har bestemt været holdets mand. Ingen tvivl. Har selv rost ham til skyerne.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 26. jan, 2021 08:57

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 26. jan, 2021 08:39
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 25. jan, 2021 20:58
Allowing Georginio Wijnaldum’s contract to run down
Skyd ham af når han ikke vil være LFC mand mere. Væk og ny ind.
Det havde da været en kæmpe fejl, Gini har været eneste midtbanespiller vi har kunnet regne med gennem hele sæsonen, for ikke at sige at buddet fra Barcelona kom vel aldrig. Der bruger jeg selvfølgelig en del bagklogskab, men sådan er det jo. Ligesom det er nemt at have midtstopper problematikken som nummer 1 når vi nu står i nuværende situation. Begge dele var noget vi talte om inden sidste vindue lukkede.
Gini har bestemt været holdets mand. Ingen tvivl. Har selv rost ham til skyerne.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
ja, undskyld, det var heller ikke ment som et angreb på dig, den sprang mig bare i øjnene.

Besvar