Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 26. jan, 2021 08:59

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 26. jan, 2021 08:39
Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 25. jan, 2021 20:58
Allowing Georginio Wijnaldum’s contract to run down
Skyd ham af når han ikke vil være LFC mand mere. Væk og ny ind.
Det havde da været en kæmpe fejl, Gini har været eneste midtbanespiller vi har kunnet regne med gennem hele sæsonen, for ikke at sige at buddet fra Barcelona kom vel aldrig. Der bruger jeg selvfølgelig en del bagklogskab, men sådan er det jo. Ligesom det er nemt at have midtstopper problematikken som nummer 1 når vi nu står i nuværende situation. Begge dele var noget vi talte om inden sidste vindue lukkede.
Gini har bestemt været holdets mand. Ingen tvivl. Har selv rost ham til skyerne.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
ja, undskyld, det var heller ikke ment som et angreb på dig, den sprang mig bare i øjnene.
Det var også bare mere, at når han ikke ville forlænge allerede i sommers, så skulle man måske have skudt ham af og købt en ny.

Men med den sindsyge sæson og corona, har det jo været umuligt at svare på om der ville være penge til det

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 26. jan, 2021 09:02

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 25. jan, 2021 20:58
Den her er spot om på flere områder

Liverpool: 11 big mistakes Jurgen Klopp has made this season

Not signing a centre-back in the summer
Enig


Hvis vi antager, at der ikke var flere penge, så mener jeg, at det var helt regulært at sige, at vi stod godt med 3 mand + Fabinho i baghånden. Der er altså ingen klubber, der kalkulerer med 2 langtidsskader på den samme position, og nogle gange er man bare så uheldig, og så må man arbejde med det, man har.

Not signing Timo Werner in the summer
MAX ENIG


Når vi nu sidder og bagkloger os, så ser det efter en lovende start vel ikke specielt imponerende ud med Werner i PL ? Jeg har bestemt ikke afskrevet ham endnu, men vi købte jo Jota i stedet, og det har jeg bestemt ikke fortudt, selvom han blev skadet, og vi rigtig godt kunne have brugt ham i december og januar, som altid er hårde måneder for spillerne og særligt denne sæson.

Not selling Mohamed Salah or Sadio Mane in the summer
Både og


Du siger simpelthen både og ? Hvorfor vil du sælge 2 af verdens bedste angribere ? Hvis vi kunne lande Mbappe ved at sælge en af dem, så er jeg med, men ellers kan jeg ikke rigtigt se fidusen.

Signing Thiago in the summer
Vi kunne måske have brugt de penge bedre. I stedet for Thiago og Tismis så beholdt Lovren, købt Werner, solgt Origi.

Hvis og hvis. Lovren tror jeg ville afsted og have mere spilletid, og med vores spillestil og høje linje, passer han ikke ind. Vi var vel alle klar over, at der skulle være et alternativ til Robbo andet end Milner/Gomez ? Hvem vil ikke have verdens måske bedste midtbanespiller sidste sæson ? Det er da vildt. Om han passer ind hos os og bliver en succes er der jo ingen garanti for, men garantien kan næsten ikke blive større, når han er så god. Jeg er i øvrigt sikker på, at vi har forsøgt at sælge Origi, og det er vel i overkanten med både Werner OG Jota ? Historien har i hvert fald vist, at der ikke er SÅ meget spilletid til 4. angriberen, og nu er Shaqiri også spilbar.

Allowing Georginio Wijnaldum’s contract to run down
Skyd ham af når han ikke vil være LFC mand mere. Væk og ny ind.


Nu siger du jo det modsatte af, hvad der står. Skribenten ønsker jo at forlænge med ham og mener altså at han er værd at holde på. Vi beholder ham kontrakten ud, og her i bagklogskabens ulideligt klare lys, så havde det godt nok været kønt med alle vores skader ikke at have haft Gini... Jeg tror, at Thiago er tænkt som hans afløser, og Curtis står også på spring.

Not signing a better No.2 than Adrian
Uenig


Enig med dig her, da det ser ud til, at vi har en fin reserve i Kelleher.

Not selling Divock Origi
Enig, hvis vi havde købt en ny og trukket et talent op af hatten


Nu er du jo den største Origi-fan herinde, men vi købte Jota. Har du glemt ham, fordi han er skadet eller hvad ? Vi troede jo, at Brewster var talentet, men nu skal vi dyrke et nyt, men vi har da en ret lovende offensiv spiller rendende rundt i Blackburn.

Not giving Takumi Minamino more gametime
Uenig


Ja, det er jo svært for os at vurdere. han får vel spilletid som fortjent eller noget i den stil.

Playing a strong side vs Aston Villa in the FA Cup

Calling out Man Utd’s penalty record
F..K united

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 26. jan, 2021 09:05

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 25. jan, 2021 20:58
Den her er spot om på flere områder

Liverpool: 11 big mistakes Jurgen Klopp has made this season

Not signing a centre-back in the summer
Enig


Hvis vi antager, at der ikke var flere penge, så mener jeg, at det var helt regulært at sige, at vi stod godt med 3 mand + Fabinho i baghånden. Der er altså ingen klubber, der kalkulerer med 2 langtidsskader på den samme position, og nogle gange er man bare så uheldig, og så må man arbejde med det, man har.

Not signing Timo Werner in the summer
MAX ENIG


Når vi nu sidder og bagkloger os, så ser det efter en lovende start vel ikke specielt imponerende ud med Werner i PL ? Jeg har bestemt ikke afskrevet ham endnu, men vi købte jo Jota i stedet, og det har jeg bestemt ikke fortudt, selvom han blev skadet, og vi rigtig godt kunne have brugt ham i december og januar, som altid er hårde måneder for spillerne og særligt denne sæson.

Not selling Mohamed Salah or Sadio Mane in the summer
Både og


Du siger simpelthen både og ? Hvorfor vil du sælge 2 af verdens bedste angribere ? Hvis vi kunne lande Mbappe ved at sælge en af dem, så er jeg med, men ellers kan jeg ikke rigtigt se fidusen.

Signing Thiago in the summer
Vi kunne måske have brugt de penge bedre. I stedet for Thiago og Tismis så beholdt Lovren, købt Werner, solgt Origi.

Hvis og hvis. Lovren tror jeg ville afsted og have mere spilletid, og med vores spillestil og høje linje, passer han ikke ind. Vi var vel alle klar over, at der skulle være et alternativ til Robbo andet end Milner/Gomez ? Hvem vil ikke have verdens måske bedste midtbanespiller sidste sæson ? Det er da vildt. Om han passer ind hos os og bliver en succes er der jo ingen garanti for, men garantien kan næsten ikke blive større, når han er så god. Jeg er i øvrigt sikker på, at vi har forsøgt at sælge Origi, og det er vel i overkanten med både Werner OG Jota ? Historien har i hvert fald vist, at der ikke er SÅ meget spilletid til 4. angriberen, og nu er Shaqiri også spilbar.

Allowing Georginio Wijnaldum’s contract to run down
Skyd ham af når han ikke vil være LFC mand mere. Væk og ny ind.


Nu siger du jo det modsatte af, hvad der står. Skribenten ønsker jo at forlænge med ham og mener altså at han er værd at holde på. Vi beholder ham kontrakten ud, og her i bagklogskabens ulideligt klare lys, så havde det godt nok været kønt med alle vores skader ikke at have haft Gini... Jeg tror, at Thiago er tænkt som hans afløser, og Curtis står også på spring.

Not signing a better No.2 than Adrian
Uenig


Enig med dig her, da det ser ud til, at vi har en fin reserve i Kelleher.

Not selling Divock Origi
Enig, hvis vi havde købt en ny og trukket et talent op af hatten


Nu er du jo den største Origi-fan herinde, men vi købte Jota. Har du glemt ham, fordi han er skadet eller hvad ? Vi troede jo, at Brewster var talentet, men nu skal vi dyrke et nyt, men vi har da en ret lovende offensiv spiller rendende rundt i Blackburn.

Not giving Takumi Minamino more gametime
Uenig


Ja, det er jo svært for os at vurdere. han får vel spilletid som fortjent eller noget i den stil.

Playing a strong side vs Aston Villa in the FA Cup

Calling out Man Utd’s penalty record
F..K united
Tak for svarene. De giver stof til eftertanke kg god debat.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 26. jan, 2021 15:28

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 26. jan, 2021 08:59
Det var også bare mere, at når han ikke ville forlænge allerede i sommers, så skulle man måske have skudt ham af og købt en ny.

Men med den sindsyge sæson og corona, har det jo været umuligt at svare på om der ville være penge til det

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
ja, det er klart, tror da også man var klar hvis Barcelona ellers kunne have fundet ud af hvad de ville.

Men jeg kan også godt lide at spillere spiller deres kontrakter færdige. Det er også mit indtryk at Gini overvejer sine muligheder, mere end at han ikke vil blive i Liverpool.

Der er også det her med at man ikke vil lave for mange udskiftninger i en sommer, så vi fik Thiago, Tsimikas og Jota ind, hvis vi så også havde hentet en til spiller, så risikerer man harmonien i truppen.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 26. jan, 2021 22:37

The club´s principal and policy is "If we can´t get the exact player we want then we are not going to sign anybody" - and that has worked for them brilliantly
I don´t think it´s to do with money not being available to Klopp [
@RorySmith

I think Liverpool intend to sign a CB in the summer and I think that central defender is probably someone they will play against in Champions League´s Last 16. And I don´t think it´s going to be Dayot Upamecano
[
@RorySmith

Konate kunne være et godt bud, på det man kigger på.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. jan, 2021 15:26

YNWA96 skrev:
tirsdag, 26. jan, 2021 22:37
Konate kunne være et godt bud, på det man kigger på.
I den grad. Nu har han jo været ankelskadet, så bliver jeg lidt nervøs, men det er jo derfor man har lægetjek. Upamecano havde også en knæskade for to år siden og han har et meget bedre skades ry fordi hans skade lå tilbage fra før han sådan rigtigt brød igennem.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » torsdag, 28. jan, 2021 19:00

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 25. jan, 2021 20:58
Den her er spot om på flere områder

Liverpool: 11 big mistakes Jurgen Klopp has made this season

Not signing a centre-back in the summer
Enig

Not signing Timo Werner in the summer
MAX ENIG

Not selling Mohamed Salah or Sadio Mane in the summer
Både og

Signing Thiago in the summer
Vi kunne måske have brugt de penge bedre. I stedet for Thiago og Tismis så beholdt Lovren, købt Werner, solgt Origi.

Allowing Georginio Wijnaldum’s contract to run down
Skyd ham af når han ikke vil være LFC mand mere. Væk og ny ind.

Not signing a better No.2 than Adrian
Uenig

Not selling Divock Origi
Enig, hvis vi havde købt en ny og trukket et talent op af hatten

Not giving Takumi Minamino more gametime
Uenig

Playing a strong side vs Aston Villa in the FA Cup

Calling out Man Utd’s penalty record
F..K united
Er det JK Rowling der har skrevet det? Var fordelingshatten fuld da den skulle finde på 11 fejltagelser?!? Det virker som en rimelig basal mangel på indsigt og research, krydret med en doven gang spekulation. Helt vildt useriøst imo.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 29. jan, 2021 10:46

Hvem er Werner?
Vi har Jota. Skadesfri er han klart bedre i år i hvert fald.

Nå, men så er lige et hyopetisk spørgsmål:
Hvis xxx er den rette mand til Liverpool og han koster £50 mio. Så er det vel stadig en god handel at betale en overpris og få ham for £60 mio? Der må være en af den top 3 på listen vi jagter som vi kan hente til en merpris på £10 mio.

Det kan reelt betyde forskellen på en 4. og 5. plads eller en 1. eller 2. plads.

Men når der påpeges at vi ikke har handlet, så er det ikke helt rigtigt. Vi har fået en verdensklasse midt. En klasse angriber og en backup på venstre back.
Det har været vores største mangler da sæsonen startede. usk at VVD ikke havde misset en PL kamp indtil Pickford's hjerneblødning.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 29. jan, 2021 11:21

Ja vi har virkelig brug for en ny CB. Lad os bare antage, at pengene er til det - ellers er emnet lidt overflødigt.

Jeg gætter på, at man uanset hvad ville købe en CB til sommer. Der er med garanti lavet en liste over top 3-5 af emner. Alle ved, at januar måned er tricky at handle ind i, og der som regel medfølger en overpris på 5-10%.

Med den akutte mangel på CBs i truppen, skal det være en spiller, som må forventes at kunne levere varen med det samme - ellers er købet irrelevant.

Kunne det tænkes, at vi allerede har henvendt os til emnerne på listen, men fået nej af enten klub eller spiller, eller der er lagt en "bonus"pris oven i på 40-50%, fordi alle ved vi er presset.

MU har i årevis betalt overpris og betalt overlønninger fordi alle ved, at de har pengene. Det skråplan skal vi ikke ind på.

Kommer vi så ned til nr. 6-10 på listen - jamen kan de overhovedet forstærke os? Kan de overhovedet levere varen med det samme?

Jeg tror ikke FSG har smækket kassen i - jeg tror bare, at man ikke vil bruge penge på en spiller, som man dybest aldrig kunne finde på at købe under normale omstændigheder.

Vi risikere at have brugt masser af penge på en spiller, vi ikke kan bruge til sommer og som hæver en fed hyre de næste 5 år.

I sommers blev angrebet prioriteret - hvilket også var korrekt. Havde vi købt en CB uden at købe Jota og Pickford havde skadet Mané eller Salah i stedet for, så havde alle i dag påstået, at vi skulle have købt en angriber.

Det er sort uheld, at alle senior CBs er skadet - er med på at Matip og Gomez jævn tit er skadet, men ingen kunne forudse, at de 2 + VvD ville være ud i SÅ lang tid.

Jeg håber stadig på et køb, men har virkelig svært ved at se det ske.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 29. jan, 2021 13:08

Jeg tror da helt sikkert man har forsøgt at fremskyde de handler man overvejede til sommer, men både spillere og klubber vil da hellere handle til sommer og det er jo ikke fordi at Konate eller Upamecano ikke har andre muligheder, hvis vi siger nu eller aldrig.

Nogle gange åbner mulighderne sig jo sent i vinduet. Matips skade gør os på en måde mere interessante. Hvis jeg var f.eks. Militao eller Umtitti eller whatever, så ville jeg da frygte at MAtip ville få et godt run og holde mig ude af holdet i den halve sæson. Jeg er godt med på at vi som fans ikke troede på at MAtip kunne holde, men det er jo kun tilbage i 18/19 sæsonen at Matip havde et super run.

et andet eksempel kan være at Bournemouth er dumpet lidt ned i tabellen i næstbedste række, så de er mindre sikre på oprykning og dermed har de sværere ved at sige nej til et bud på Lloyd Kelly.

Eller den klassiske Klub A køber spiller X, dermed kan de bedre tåle et salg af spiller Y og er pludselig til at tale med. Men der sker bare ikke super meget i dette vindue.

Men ja, hvis det er et køb og ikke en lejeaftale, så skal vi jo også have en spiller, der kan bruges i hele kontraktperioden. Det skal man bare også have for øje, da det ikke kan gavne nogen som helst at have en ny Markovic til at gå og surmule på det fine nye trænings anlæg. Også fordi hvis spilleren underskriver en 4 årig kontrakt velvidende at han kun spiller de første 6 måneder, så kan det jo godt være at hans mentalitet ikke rigtigt er til at arbejde med alligevel.

Det er jo også rigtigt nok at f.eks. en Ben White eller Militao, som jeg sådan lige umiddelbart tænker er nogle af de nemmeste at lande(altså klubberne er ikke afvisende overfor et salg), vil jo være så dyr at det køb seriøst vil hæmme vores ageren på kommende transfermarkedet, det er måske ok, men kan jo også skade os mere end det gavner de kommende fire-fem år. Omvendt kan begge også spille midtbane og højreback, så vi kunne sælge Neco Williams og Grujic med større ro i maven.

Men ja langtidskaden til Matip har jo gjort at køb af f.eks. Mustafi, vil have en større sandsynlighed for at tjene sig selv ind i form af bedre liga placering, end før Matip blev langtidskadet. Så det kan jo også være at nogle af de priser, der tidligere har fået os til sige nej tak, pludselig er mere spiselige. Nu er det jo især risikoen for at slutte uden for top 4, der er problemet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 30. jan, 2021 12:06

ilusio skrev:
fredag, 29. jan, 2021 10:46
Nå, men så er lige et hyopetisk spørgsmål:
Hvis xxx er den rette mand til Liverpool og han koster £50 mio. Så er det vel stadig en god handel at betale en overpris og få ham for £60 mio? Der må være en af den top 3 på listen vi jagter som vi kan hente til en merpris på £10 mio.

Det kan reelt betyde forskellen på en 4. og 5. plads eller en 1. eller 2. plads.
Generelt enig i dine betragtninger.

I forhold til ovenstående, så foretager eventuelle sælgende klubber vel et lignende regnestykke.

Så hvis en sælgende klub risikerer at misse ud på CL, EL eller på at blive i den bedste række, hvis de sælger deres CB til os, så kan det jo sagtens være £50M eller mere, de risikerer.

Leipzig har eksempelvis stadig en lille chance for at vinde mesterskabet (og skal i øvrigt møde os i CL). Jeg kan ikke se, hvorfor de skulle sælge Upamecano til os, om vi så lagde £30M+ oveni i den frikøbsklausul, der udløber til sommer. Og sådan et regnestykke tror jeg, man kan lave på de fleste. Ben White? Rykker Brighton så ned? Koulibaly? Misser Napoli så CL? Botman? Misser Lille så CL eller endda EL? Schuurs? Misser Ajax så titlen, CL eller succes i EL?

Med mindre man handler med en klub, der for alt i verden skal lukke en økonomisk blødning eller som føler sig helt sikre på ingenting midt i en liga, så tror jeg ikke en handel selv til overpris er mulig i januar.

Derfor. jeg har foreslået en mulig kortsigtet løsning som Alexander Scholz i FCM. De kan også misse et mesterskab ved at sælge deres bedste CB. Men i DK er små penge store. Så £6M for ham ville være et gigantisk salg for FCM, og de ville nok alligevel sagtens kunne vinde det danske mesterskab, hvor niveauet dælme er sløjt. Har så også foreslået Scholz, fordi jeg reelt synes, at han har høj kvalitet og besidder en erfaring, som vi i vores nuværende forfatning kunne drage fordel af.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 30. jan, 2021 22:49

Der florerer lidt rygter om Issa Diop fra West Ham, hvor de vil have, at vi kan leje mod at købe ham til sommer for 20 mio. pund ? Han er da ikke helt tosset, selvom Moyes vil noget andet i denne sæson.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 30. jan, 2021 23:40

Niels K skrev:
lørdag, 30. jan, 2021 22:49
Der florerer lidt rygter om Issa Diop fra West Ham, hvor de vil have, at vi kan leje mod at købe ham til sommer for 20 mio. pund ? Han er da ikke helt tosset, selvom Moyes vil noget andet i denne sæson.
Formentlig ikke manden, der slår VVD, Gomez eller Matip af, når de er klar, selvom jeg på trods af at have set ham spille ofte, ikke rigtigt tør udtale mig om hans niveau.

Men hvis han kan gøre et anstændigt job for os i resten af denne sæson, så er det da muligt, at han vil være et udmærket 4. valg til næste sæson. £20M er mange penge for et 4. valg. Vi solgte jo vores tidligere 4. valg Lovren for det halve. Men hvis han er manden, der sikrer os en CL plads, så er det måske den rette chance at tage.

Jeg er i hvert fald så desperat efter at få Hendo tilbage på midten, at jeg er med på idéen.

Vi må så nok også bare se i øjnene, at der så ikke hentes en top top forsvarsspiller lige foreløbig. Med mindre Diop skulle vise sig at være sådan en spiller.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 31. jan, 2021 09:55

Jeg synes, han er spændende. 194 cm og god for en håndfuld mål hver sæson. Laver mange interceptions, og er god til at komme før sin modstander på bolden, når de skal modtage den.
Han er ok hurtig og fin teknik. Han slår også gode lange afleveringer.
Har spillet på alle de franske U-hold, og blev verdensmester ved U19, hvor han kom på turneringens hold og scorede i finalen.
Var anfører for Toulouse i en meget ung alder.

Jeg synes, der er noget ret godt råmateriale at arbejde med for Klopp, da han stadig er en ung midterforsvarer. Han kunne vel godt minde lidt om Matip men hurtigere og mere atletisk.

Han har måske en tendens til for mange glidende tacklinger, hvor Matip er rigtig god til at afvente, læse situationen og gribe ind stående, men der er også en håndfuld års erfaring i mellem dem og 2 forskellige hold, de har spillet for.

Hvis vi køber ham for 20 til sommer, så kan det jo stadig være, at vi vil bytte Matip for en anden, da han virkelig er en reliability, og det må have manifesteret sig helt tydeligt hos Klopp denne sæson. Han er pisse god, men man kan simpelthen ikke stole på, at han er klar - og aldrig 2 kampe i streg.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 31. jan, 2021 21:09

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... forsvarer/

Ny midterforsvarer fra Preston.. Ben Davies (25
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar