Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 30. maj, 2021 11:03

AJJ skrev:
lørdag, 29. maj, 2021 17:08
Oomph242 skrev:
lørdag, 29. maj, 2021 13:29
texy skrev:
lørdag, 29. maj, 2021 11:50
Oomph242 skrev:
lørdag, 29. maj, 2021 11:37

Men de har jo været skadet. Så det giver ingen mening.
Da ikke på en måde, så du ikke kunne stille en tre-mands midtbane på ethvert given tidspunkt.

Den helt store fejl viste sig jo at være, først at bruge Fab som CB, og så bruge Hendo derned, da Fab blev skadet.

Milner, som i mine øjne er bedre end Gini har været til rådighed i mange kampe. Det samme har Keita, men han har aldrig fået chancen for et "run", og så endte det med at han røg ud i kulden, fordi han uden nogen kampform ikke præsterede imod Real.

Vi kan sagtens spekulere i skader. Men midtbanen blev smadret af skader i forsvaret, hvilket betød, at man skiftevis fjernede vores to bedste midtbanespillere. Den lektie lærte man, og satte dårligere spillere i forsvaret, så Fab kunne komme derop igen. Det var om noget den disposition, der endte med at redde os en plads i top 3. Ikke at Gini spillede tæt på 38 x 90 ofte anonyme minutter.

Der hvor jeg tror, at vi kommer til at savne Gini mest, er på hans udstråling og lederskab i omklædningen...
Jo men vi kunne da ikke stille keita og Henderson som har været skadet store dele af sæsonen. Milner kan ikke spille 30 fulde kampe, Oxlade kan heller ikke spille 30 kampe på en sæson. Fab har været i forsvaret store dele af sæsonen. Det efterlader Jones. Jeg kan ikke se vi var kommet i top 4 uden Gini. Manden har spillet 179 ud af 190 mulige de sidste 5 sæsoner, hvorfor du ser ham nærmest som overflødig forstår jeg ikke.
Det kaldes faktaresistens
Sikke da en tåbelig bemærkning.

Kampe (angivet med rundenummer) hvor spilleren ikke var til rådighed.

Fab: 7, 8, 20, 21, 22, 24, 25 og 26
Hendo: 3, 4, 9, 18 og 26-37

Kort status. Kun i runde 26 havde vi ikke en af Hendo eller Fab til rådighed.

Thiago: 3, 4, og 6-15
Milner: 11, 12, 13, 14 og muligvis 25, 34, 35 og 36 (hvor han i hvert fald ikke var i truppen)

Ny status. På ethvert givent tidspunkt af sæsonen, havde vi to af ovenstående fire spillere til rådighed.

Keita: 5, 6, 7, 10. 12 og 15-24. Muligvis også 35-38 hvor han ikke var i truppen, selvom jeg tror det skyldtes Real kampen.

Jones: 31 og 32.

Ox: 1-11 og muligvis 34 + 36 hvor han ikke var i truppen.

Umiddelbart har vi altså samlet set på ethvert givent tidspunkt i sæsonen haft 4 midtbanespillere til rådighed (uden at medregne Gini). Og det er uden at tænke Shaq, Jota eller Bobby ind i en AM rolle.

Jeg ser Gini som overflødig på den måde, at vi har spillere nok, selvom han er smuttet. Og i min optik er de spillere som minimum på niveau med Gini. Så selvom Gini gjorde et fint arbejde for os, så kan jeg ikke se, at vi ikke skulle have spillere, der er i stand til at levere på samme niveau på banen.

Jeg forestiller mig dog, at Keita sælges, og så henter vi nok en ny midtbanespiller. Men vi henter ikke to. For det er der ikke brug for.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 30. maj, 2021 13:09

texy skrev:
Oomph242 skrev:
fredag, 28. maj, 2021 17:56
Hvis skaderne forsætter på midtbanen så har vi. Gini var manden der holdt sammen på det hele i sæsonen og uden ham tror jeg ikke vi var kommet i top 4…
Ingen tvivl om, at Gini har udvist stabilitet i forhold til altid at være til rådighed. Men det har i min optik også altid været hans primære kvalitet. I forhold til top 4 uden Gini er jeg af en lidt anden overbevisning. Jeg mener, at mange af vores offensive problemer kan kædes sammen med Ginis manglende evne til at aflevere på første, anden, og tredjeberøringen og uvillighed til at sætte bolden på spil.

Det er muligt, at jeg i den kommende sæson kommer til at indse, hvor grueligt fejl jeg tager. Men jeg sidder med en Can-fornemmelse. Han var god at have. Men ikke svær at undvære.
Helt enig texy

Beskrivelsen af Gini er spot on I forhold til min anke omkring ham. Jeg ser ingen som helst grund til at tro vi kommer til at mangle ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 30. maj, 2021 16:47

Emmy skrev:
søndag, 30. maj, 2021 13:09
texy skrev:
Oomph242 skrev:
fredag, 28. maj, 2021 17:56
Hvis skaderne forsætter på midtbanen så har vi. Gini var manden der holdt sammen på det hele i sæsonen og uden ham tror jeg ikke vi var kommet i top 4…
Ingen tvivl om, at Gini har udvist stabilitet i forhold til altid at være til rådighed. Men det har i min optik også altid været hans primære kvalitet. I forhold til top 4 uden Gini er jeg af en lidt anden overbevisning. Jeg mener, at mange af vores offensive problemer kan kædes sammen med Ginis manglende evne til at aflevere på første, anden, og tredjeberøringen og uvillighed til at sætte bolden på spil.

Det er muligt, at jeg i den kommende sæson kommer til at indse, hvor grueligt fejl jeg tager. Men jeg sidder med en Can-fornemmelse. Han var god at have. Men ikke svær at undvære.
Helt enig texy

Beskrivelsen af Gini er spot on I forhold til min anke omkring ham. Jeg ser ingen som helst grund til at tro vi kommer til at mangle ham.
Jeg har været utrolig glad ofr Wijnaldum og ser ham som en af grundstenene til, at vi er landet, hvor vi er, og han var en stor hjælp til at få os slæbt igennem denne rædselssæson. Han er den mest brugte spiller under Klopp, så naturligvis har han været vigtig.
Man kan så sige, at nu kan der ske noget nyt, og der håber jeg, at vi vil risikere noget mere fremad banen på netop Gini's plads, så der kommer noget mere drøn på offensiven.
I den forbindelse mener jeg, at Thiago er en opgradering af Gini, og jeg glæder mig helt enormt til at se ham i start 11 med alle de andre kendte ansigter for jeg tror, vi har noget helt specielt i vente, når alle lærer hinanden rigtig godt at kende på banen.
Trent bliver voldsom næste sæson er min spådom... :gunfire:

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 30. maj, 2021 16:58

texy skrev:
søndag, 30. maj, 2021 11:03
Jeg ser Gini som overflødig på den måde, at vi har spillere nok, selvom han er smuttet. Og i min optik er de spillere som minimum på niveau med Gini. Så selvom Gini gjorde et fint arbejde for os, så kan jeg ikke se, at vi ikke skulle have spillere, der er i stand til at levere på samme niveau på banen.
Du er helt væk her texy. Gini er den mest perfekte midtbanespiller til Klopps system af dem vi har. Han er med længder den bedste taktiske midtbanespiller af dem vi har.

Klopp har haft så enorm tillid til Gini, at han har spillet som midterforsvarer, på den centrale midtbane og som angriber. Han er så dygtig, at han kan spille stort set alle positioner, på nær målmand. For Holland spiller han en helt anden rolle; her er den eksplosive og tekniske spiller, som scorer en del mål - sammenlignet med hvad han gør for Liverpool.

Vores midtbane er bygget op omkring Gini. Klopps system er baseret på bevægelse, og her spiller intelligens en stor rolle (en af grundene til at Keita falder helt igennem, måske). Gini's bevægelse på midtbanen, når modstanderen har bolden, er intet mindre end genial. Men samtidig er Gini er super atlet, da det kræver megen energi, at spille Klopp's system.

Klopp er heller ikke enig med dig. Her er hvad han sagde om Gini forleden dag:

"He is an architect of our success. We have built this Liverpool on his legs, lungs, brain and his huge, beautiful heart. If – and it is still if – he goes, he does so knowing we as his teammates are eternally grateful for having this special human being come into our lives. I love him and he will always be family." (https://www.90min.com/posts/liverpool-n ... um-message)

Jeg kan se at dit indlæg præges af følelser og ikke af fakta. Her er lidt:

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... l-20657307

https://www.thisisanfield.com/2020/08/s ... liverpool/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 30. maj, 2021 17:19

Hr. Drejer skrev:
søndag, 30. maj, 2021 16:58
texy skrev:
søndag, 30. maj, 2021 11:03
Jeg ser Gini som overflødig på den måde, at vi har spillere nok, selvom han er smuttet. Og i min optik er de spillere som minimum på niveau med Gini. Så selvom Gini gjorde et fint arbejde for os, så kan jeg ikke se, at vi ikke skulle have spillere, der er i stand til at levere på samme niveau på banen.
Du er helt væk her texy. Gini er den mest perfekte midtbanespiller til Klopps system af dem vi har. Han er med længder den bedste taktiske midtbanespiller af dem vi har.

Klopp har haft så enorm tillid til Gini, at han har spillet som midterforsvarer, på den centrale midtbane og som angriber. Han er så dygtig, at han kan spille stort set alle positioner, på nær målmand. For Holland spiller han en helt anden rolle; her er den eksplosive og tekniske spiller, som scorer en del mål - sammenlignet med hvad han gør for Liverpool.

Vores midtbane er bygget op omkring Gini. Klopps system er baseret på bevægelse, og her spiller intelligens en stor rolle (en af grundene til at Keita falder helt igennem, måske). Gini's bevægelse på midtbanen, når modstanderen har bolden, er intet mindre end genial. Men samtidig er Gini er super atlet, da det kræver megen energi, at spille Klopp's system.

Klopp er heller ikke enig med dig. Her er hvad han sagde om Gini forleden dag:

"He is an architect of our success. We have built this Liverpool on his legs, lungs, brain and his huge, beautiful heart. If – and it is still if – he goes, he does so knowing we as his teammates are eternally grateful for having this special human being come into our lives. I love him and he will always be family." (https://www.90min.com/posts/liverpool-n ... um-message)

Jeg kan se at dit indlæg præges af følelser og ikke af fakta. Her er lidt:

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... l-20657307

https://www.thisisanfield.com/2020/08/s ... liverpool/
I guder et nedladende skod-indlæg.

Selvfølgelig taler Klopp uber-pænt om en spiller, som man ikke vurderer vigtig nok til at forlænge med. Man vil gerne sikre, at man tager pænt afsked, og at han kommer godt af sted. For der er ingen tvivl om, at man er glad for personen og derfor gerne vil hjælpe ham videre til en god klub. Det er jo Can-situationen om igen.

Klopp er generelt bare et herligt menneske. Prøv at finde gamle citater om Brewster og hans store fremtid i LFC frem eksempelvis. Om Can ved hans afgang. Og sikkert om mange andre. Det vil da også være komplet uprofessionelt, hvis han havde stemplet Gini som ubrugelig nu.

Uanset hvad du mener, så har LFC en anden opfattelse af Gini's værdi for holdet, end Gini's camp har. Jeg ønsker ham alt det bedste i Barca og takker ham for de fantastiske oplevelser han har været med til at give os.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 30. maj, 2021 17:33

Filos of Isk skrev:
lørdag, 29. maj, 2021 20:07
Lige få at slå fast. James Pearce skrev at Liverpool ikke betragter det som en “necessity” at hente en midtbanespiller. Det er langt fra en afvisning af andet end at man ikke vil pantsætte Anfield for at købe Sander Berge.

Pearce var også manden der rapporterede at Allison var for dyr; hvorefter der udbrød panik, og kort tid efter sænkede Roma prisen en lille smule.

Denne gang lyder det måske mere som om at man lige skal være nogenlunde sikker på at få solgt et par spillere inden, så vi ikke står med spillere til 100.000 pund om ugen, som vi ikke kan registrere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Husker jeg rigtigt, så nægtede Pearce også meget længere end de fleste andre journalister vi var interesserede i, eller havde seriøse samtaler med Thiago sidste år.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 30. maj, 2021 18:44

texy skrev:
søndag, 30. maj, 2021 17:19
Hr. Drejer skrev:
søndag, 30. maj, 2021 16:58
texy skrev:
søndag, 30. maj, 2021 11:03
Jeg ser Gini som overflødig på den måde, at vi har spillere nok, selvom han er smuttet. Og i min optik er de spillere som minimum på niveau med Gini. Så selvom Gini gjorde et fint arbejde for os, så kan jeg ikke se, at vi ikke skulle have spillere, der er i stand til at levere på samme niveau på banen.
Du er helt væk her texy. Gini er den mest perfekte midtbanespiller til Klopps system af dem vi har. Han er med længder den bedste taktiske midtbanespiller af dem vi har.

Klopp har haft så enorm tillid til Gini, at han har spillet som midterforsvarer, på den centrale midtbane og som angriber. Han er så dygtig, at han kan spille stort set alle positioner, på nær målmand. For Holland spiller han en helt anden rolle; her er den eksplosive og tekniske spiller, som scorer en del mål - sammenlignet med hvad han gør for Liverpool.

Vores midtbane er bygget op omkring Gini. Klopps system er baseret på bevægelse, og her spiller intelligens en stor rolle (en af grundene til at Keita falder helt igennem, måske). Gini's bevægelse på midtbanen, når modstanderen har bolden, er intet mindre end genial. Men samtidig er Gini er super atlet, da det kræver megen energi, at spille Klopp's system.

Klopp er heller ikke enig med dig. Her er hvad han sagde om Gini forleden dag:

"He is an architect of our success. We have built this Liverpool on his legs, lungs, brain and his huge, beautiful heart. If – and it is still if – he goes, he does so knowing we as his teammates are eternally grateful for having this special human being come into our lives. I love him and he will always be family." (https://www.90min.com/posts/liverpool-n ... um-message)

Jeg kan se at dit indlæg præges af følelser og ikke af fakta. Her er lidt:

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... l-20657307

https://www.thisisanfield.com/2020/08/s ... liverpool/
I guder et nedladende skod-indlæg.

Selvfølgelig taler Klopp uber-pænt om en spiller, som man ikke vurderer vigtig nok til at forlænge med. Man vil gerne sikre, at man tager pænt afsked, og at han kommer godt af sted. For der er ingen tvivl om, at man er glad for personen og derfor gerne vil hjælpe ham videre til en god klub. Det er jo Can-situationen om igen.

Klopp er generelt bare et herligt menneske. Prøv at finde gamle citater om Brewster og hans store fremtid i LFC frem eksempelvis. Om Can ved hans afgang. Og sikkert om mange andre. Det vil da også være komplet uprofessionelt, hvis han havde stemplet Gini som ubrugelig nu.

Uanset hvad du mener, så har LFC en anden opfattelse af Gini's værdi for holdet, end Gini's camp har. Jeg ønsker ham alt det bedste i Barca og takker ham for de fantastiske oplevelser han har været med til at give os.
Du talte Gini ned på en meget nedladende og ureflekteret måde. Derfor et hårdt svar.

Gini er 30 år, og Liverpool står meget stejlt på at kontrakten skal have en vis karakter, da man ikke vil ende som Arsenal, som har mange overbetalte spillere, som ikke præsterer.

Hvem er ude efter Gini? Jeg har hørt at det er Barca og Bayern. Det er ikke dårlige klubber, så helt ringe er han ikke.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 30. maj, 2021 18:55

TG12 skrev:
Filos of Isk skrev:
lørdag, 29. maj, 2021 20:07
Lige få at slå fast. James Pearce skrev at Liverpool ikke betragter det som en “necessity” at hente en midtbanespiller. Det er langt fra en afvisning af andet end at man ikke vil pantsætte Anfield for at købe Sander Berge.

Pearce var også manden der rapporterede at Allison var for dyr; hvorefter der udbrød panik, og kort tid efter sænkede Roma prisen en lille smule.

Denne gang lyder det måske mere som om at man lige skal være nogenlunde sikker på at få solgt et par spillere inden, så vi ikke står med spillere til 100.000 pund om ugen, som vi ikke kan registrere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Husker jeg rigtigt, så nægtede Pearce også meget længere end de fleste andre journalister vi var interesserede i, eller havde seriøse samtaler med Thiago sidste år.
Ja, han holdt vist lidt længe på at det ville kræve et Wijnaldum salg at sikre Thiago; så ikke en ren afvisning, men heller ikke spot on.

Men det passede jo sikkert med klubbens overordnede strategi; men så var der bare nogle der ikke kunne få sig selv til at sige nej til Thiago.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » søndag, 30. maj, 2021 20:35

Hr. Drejer skrev:
søndag, 30. maj, 2021 18:44
texy skrev:
søndag, 30. maj, 2021 17:19
Hr. Drejer skrev:
søndag, 30. maj, 2021 16:58
texy skrev:
søndag, 30. maj, 2021 11:03
Jeg ser Gini som overflødig på den måde, at vi har spillere nok, selvom han er smuttet. Og i min optik er de spillere som minimum på niveau med Gini. Så selvom Gini gjorde et fint arbejde for os, så kan jeg ikke se, at vi ikke skulle have spillere, der er i stand til at levere på samme niveau på banen.
Du er helt væk her texy. Gini er den mest perfekte midtbanespiller til Klopps system af dem vi har. Han er med længder den bedste taktiske midtbanespiller af dem vi har.

Klopp har haft så enorm tillid til Gini, at han har spillet som midterforsvarer, på den centrale midtbane og som angriber. Han er så dygtig, at han kan spille stort set alle positioner, på nær målmand. For Holland spiller han en helt anden rolle; her er den eksplosive og tekniske spiller, som scorer en del mål - sammenlignet med hvad han gør for Liverpool.

Vores midtbane er bygget op omkring Gini. Klopps system er baseret på bevægelse, og her spiller intelligens en stor rolle (en af grundene til at Keita falder helt igennem, måske). Gini's bevægelse på midtbanen, når modstanderen har bolden, er intet mindre end genial. Men samtidig er Gini er super atlet, da det kræver megen energi, at spille Klopp's system.

Klopp er heller ikke enig med dig. Her er hvad han sagde om Gini forleden dag:

"He is an architect of our success. We have built this Liverpool on his legs, lungs, brain and his huge, beautiful heart. If – and it is still if – he goes, he does so knowing we as his teammates are eternally grateful for having this special human being come into our lives. I love him and he will always be family." (https://www.90min.com/posts/liverpool-n ... um-message)

Jeg kan se at dit indlæg præges af følelser og ikke af fakta. Her er lidt:

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... l-20657307

https://www.thisisanfield.com/2020/08/s ... liverpool/
I guder et nedladende skod-indlæg.

Selvfølgelig taler Klopp uber-pænt om en spiller, som man ikke vurderer vigtig nok til at forlænge med. Man vil gerne sikre, at man tager pænt afsked, og at han kommer godt af sted. For der er ingen tvivl om, at man er glad for personen og derfor gerne vil hjælpe ham videre til en god klub. Det er jo Can-situationen om igen.

Klopp er generelt bare et herligt menneske. Prøv at finde gamle citater om Brewster og hans store fremtid i LFC frem eksempelvis. Om Can ved hans afgang. Og sikkert om mange andre. Det vil da også være komplet uprofessionelt, hvis han havde stemplet Gini som ubrugelig nu.

Uanset hvad du mener, så har LFC en anden opfattelse af Gini's værdi for holdet, end Gini's camp har. Jeg ønsker ham alt det bedste i Barca og takker ham for de fantastiske oplevelser han har været med til at give os.
Du talte Gini ned på en meget nedladende og ureflekteret måde. Derfor et hårdt svar.

Gini er 30 år, og Liverpool står meget stejlt på at kontrakten skal have en vis karakter, da man ikke vil ende som Arsenal, som har mange overbetalte spillere, som ikke præsterer.

Hvem er ude efter Gini? Jeg har hørt at det er Barca og Bayern. Det er ikke dårlige klubber, så helt ringe er han ikke.
Fuldstændig enig Drejer. Her har vi en ægte holdspiller, der har været en central del af de seneste års succes og Liverpools genrejsning som europæisk storklub. Og så skal man sgu læse noget nitpicking om, at han ikke slipper bolden hurtigt nok, eller hvad det var - og at han kan sidestilles med Can (!)

Og hvis man mener Klopps ord i kampprogrammet svarer til høflighedsfraser om Brewster, så er det jo fanden, der læser biblen.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 30. maj, 2021 23:15

Vi skulle ifølge flere folk på Twitter, have hentet en 17 årig Ghaneser. Offensiv spiller (midt?), som blev MVP til Afcon U20 sidste gang. Han har ifølge flere klip på Twitter, noget af et venstre ben.

Hvis dette er sandt, virker det til, at vi prioriterer at hente store talenter til akademiet, som forhåbentlig kan slå til på førsteholdet med tiden.


Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 30. maj, 2021 23:19

@Mads T

Jeg skulle lige til at skrive det. Her har vi jo vores midtbanespiller :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 31. maj, 2021 00:00

Mads T. skrev:
søndag, 30. maj, 2021 23:15
Vi skulle ifølge flere folk på Twitter, have hentet en 17 årig Ghaneser. Offensiv spiller (midt?), som blev MVP til Afcon U20 sidste gang. Han har ifølge flere klip på Twitter, noget af et venstre ben.

Hvis dette er sandt, virker det til, at vi prioriterer at hente store talenter til akademiet, som forhåbentlig kan slå til på førsteholdet med tiden.

Fedt det er lige nøjagtig denne type sugnings jeg håber på og slap af et Venstre ben på den gut.... spændende
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 31. maj, 2021 00:06

Jeg håber ikke at vi skal vente med en arbejdstilladelse i flere år. Taiwo historien er beskæmmende, synes jeg.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 31. maj, 2021 09:13

Hr. Drejer skrev:
søndag, 30. maj, 2021 18:44

Du talte Gini ned på en meget nedladende og ureflekteret måde. Derfor et hårdt svar.

Gini er 30 år, og Liverpool står meget stejlt på at kontrakten skal have en vis karakter, da man ikke vil ende som Arsenal, som har mange overbetalte spillere, som ikke præsterer.

Hvem er ude efter Gini? Jeg har hørt at det er Barca og Bayern. Det er ikke dårlige klubber, så helt ringe er han ikke.
Nej. Det gjorde jeg ikke. Jeg tillod mig at være uenig i en konklusion af, at han skulle være årsagen til, at vi kom i top 4. Og derud tillod jeg mig at mene, at vi sagtens kan undvære Gini. Og endda uden at sende små svinere til folk.

At Barca er ude efter en transferfri spiller, er i min optik ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel i deres nuværende forfatning. Umiddelbart lader det til, at være deres nye politik, da Depay og Garcia (når han er transferfri næste sommer) også er på blokken hos dem ifølge Romano.

Bayern er i ikke i samme krise som Barca, og er måske verdens bedste hold, Men er han tiltænkt en bærende rolle?

Som jeg læser situationen i Liverpool, så bestemte vi os allerede sidste sommer for, at vi hellere vil have Thiago. Det mener jeg, var rigtig set. Og derfor mener jeg ikke, at vi kommer til at savne Gini. Vi har ganske enkelt hentet en spiller, der efter min vurdering er bedre.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 31. maj, 2021 09:31

Hr. Drejer skrev:
mandag, 31. maj, 2021 00:06
Jeg håber ikke at vi skal vente med en arbejdstilladelse i flere år. Taiwo historien er beskæmmende, synes jeg.
Bare rolig Brexit har gjort det meget sværere at få arbejdstilladelser nu :wall:
tror dog at hans ungdms AFCON gør det meget nemmere.


Men ang. strategien giver det jo fin mening jf. Gini-dabetten. Der er ingen tvivl om at Hendo, Thiago og Fabinho er en solid trio og at vi også har en del senior spillere der kan tage fra. Det er jo ikke specielt interessant for en Tielemans at skifte til en klub hvor han får masser af spilletid... så længe Henderson eller Thiago er skadede.

Som 17-årig behøver Fatawu Issahaku jo heller ikke at blive registreret for at kunne spille, så det er en transfer vi kan foretage uden at vi behøver at sælge først, i forhold til plads i truppen. Men jeg er stadig mest for at vi sælger Grujic og måske en af AOC eller Keita og så får en gut ind, der kan nappe Hendo og Fabinho i haserne. Men jeg ved også godt at:
-Grujic måske gerne vil have en sæson i 1. holdstruppen for at spille sin chance, han skiftede jo til LFC i håb om at spille i LFC
-AOC og Keita er på høje lønninger og transfer summer, kombineret med skadeshistorikken er de ikke nemme at sælge og reelt aner vi som fans jo ikke hvad udsigterne er for at de vil kunne spille mere regelmæssigt, vi har bare mavefornemmelser og antagelser.

Besvar