Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 10. aug, 2023 16:14

Oprigtigt spørgsmål, da jeg selv er i tvivl.

Er Caicedo bedre end Lavia?

Jeg er med på, at Caicedo ikke var med til at rykke ned i sidste sæson, men i siedet var med til at kvalificere Brighton til Europa. Men der hører vel også 10-18 andre spillere med i den ligning.

De har begge ca. erfaring fra en enkelt PL sæson. Lavia har kun lidt ungdomsbold derudover, mens Caicedo har 12 kampe for de klare nedrykkere i Belgien og også lidt erfaring fra ecuadoriansk sambabold dertil.

Begges erfaring taget i betragtning, forstår jeg godt, at Liverpool og Chelsea sylter beslutningen om at matche det ønskede beløb i begge tilfælde. Priserne virker hysteriske på mig, selvom begge spillere imponerede i den sæson, de har spillet.

Vi har allerede selv et kæmpestort ungt talent i stalden på samme position i form af Bajcetic. Jeg er med på, at han kun har en fjerdedel af den senior erfaring på højt plan som Lavia har og en sjettedel af hvad Caicedo har. Men vi har set ham spille på vores hold med vores spillere. Og han har leveret. På LFC TV talte de om ham i optakten til Darmstadt-kampen, hvor de pointerede at han var en spiller, som senior-spillerne decideret søgte at spille bolden til, hvilket de beskrev som et gigantisk kvalitetsstempel udover de præstationer, som han leverede. Reelt var det vel kun imod Real Madrid, at han havde en dårlig dag.

Jeg vil gerne have enten Lavia (der også tæller som home-grown) eller Caicedo. Men jeg vil være fuldkommen lige så tryg ved Bajcetic på den position, som jeg vil være ved de to.

Så hvis man trækker den i halen i forhold til at hente en af de to unge spillere for at se, om Tchouaméni, De Jong eller en anden mere senior spiller bliver mulig at hente, så forstår jeg det på grund af Bajcetic godt. Og jeg tror også, at Klopp's udtalelse om, at pre-season varer til efter første landskampspause skal ses i det lys, at indtil transfervinduet er lukket, så arbejder han stadig på og med sin trup.
Kloppite

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 10. aug, 2023 16:58

Jeg vil sige: Caicedo er god. Lavia har potentiale. Og jeg mener at 100 millioner er mange penge - det samme er 50…

Så jeg så helst at man brugte pengene anderledes - men aner ikke hvordan…

Fowler89
Indlæg: 1288
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 10. aug, 2023 19:31


TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 10. aug, 2023 19:38

pingel skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 16:58
Jeg vil sige: Caicedo er god. Lavia har potentiale. Og jeg mener at 100 millioner er mange penge - det samme er 50…

Så jeg så helst at man brugte pengene anderledes - men aner ikke hvordan…
Det er mange penge, men omvendt fik vi £40m for Fabinho, der i sidste sæson langt hen ar vejen var dårligere end Bajetic og langt fra sit tidligere niveau.

Caicedo, har kæmpe potentiale, og da han dels har PL erfaring og dels kender MacAllister, så vil han givetvis være den hurtigeste at indkøre i start-11 vi kan finde på markedet. Det mener jeg er centralt når vi reelt har mistet alle bærende midtbane spillere. Det tog Fab længere tid at komme på holdet efter hans skifte, med så mange afgange vi har set har vi ikke råd til en lignende indkøringsperiode.

Det pudsige er dog - vi kigger på et prisskilt der er højere end Bellingham, som vi trak os fra. Ret skal være ret Fab og Hendo er smuttet, men det er lidt tragikomisk..

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 10. aug, 2023 21:14

Så er det bare med at finde popcornene og en kold fra kassen og så trykke opdater på Twitter/X resten af aftenenBillede

Spørgsmålet er om klubben ville lægge et bud, hvis Caicedo udelukkende ville til Chelsea?




Sent from my iPhone using Tapatalk

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 10. aug, 2023 21:19

TG12 skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 19:38
pingel skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 16:58
Jeg vil sige: Caicedo er god. Lavia har potentiale. Og jeg mener at 100 millioner er mange penge - det samme er 50…

Så jeg så helst at man brugte pengene anderledes - men aner ikke hvordan…
Det er mange penge, men omvendt fik vi £40m for Fabinho, der i sidste sæson langt hen ar vejen var dårligere end Bajetic og langt fra sit tidligere niveau.

Caicedo, har kæmpe potentiale, og da han dels har PL erfaring og dels kender MacAllister, så vil han givetvis være den hurtigeste at indkøre i start-11 vi kan finde på markedet. Det mener jeg er centralt når vi reelt har mistet alle bærende midtbane spillere. Det tog Fab længere tid at komme på holdet efter hans skifte, med så mange afgange vi har set har vi ikke råd til en lignende indkøringsperiode.

Det pudsige er dog - vi kigger på et prisskilt der er højere end Bellingham, som vi trak os fra. Ret skal være ret Fab og Hendo er smuttet, men det er lidt tragikomisk..
Jeg tror at der var en del andre penge i spil i Bellingham-dealen end bare transferen, og så det at han hellere ville til Madrid - så det er ikke helt “en til en”. Og havde vi købt ham for en måned siden, skulle vi stadig have haft en DM. Og måske var vi ikke sluppet af med Henderson og Fabinho - der måske hellere vi være med på Bellinghamvognen end Saudiferie. Og så var der ingen Szobo eller MacAllister…

Og nu får Caicedo så også lov at vælge den klub han helst vil til, det er sgu egentlig meget ok - fremfor at blive skubbet afsted til en byder… Håber at det bliver os :shhh:

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » torsdag, 10. aug, 2023 22:10


Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 10. aug, 2023 23:05

Det er uhørt så meget priserne er stukket af. Når en klub som Brighton har råd til at afvise bud på £80 mio, så siger det meget om Premier Leagues magtfaktor og hvilken forfærdelig retning sporten har været på vej imod længe.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. aug, 2023 00:03

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 23:05
Det er uhørt så meget priserne er stukket af. Når en klub som Brighton har råd til at afvise bud på £80 mio, så siger det meget om Premier Leagues magtfaktor og hvilken forfærdelig retning sporten har været på vej imod længe.
De har jo kun givet €5m for ham og han er kun 21 år, så de kan jo lege budrunde et stykke tid endnu. De skal nok tjene rigtig godt på ham.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2023 00:10

Hvis vi ender med at byde +£80 M. for Caicedo, så forstår jeg ikke vores transferstrategi i dette vindue.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. aug, 2023 00:20

Hr. Drejer skrev:
fredag, 11. aug, 2023 00:10
Hvis vi ender med at byde +£80 M. for Caicedo, så forstår jeg ikke vores transferstrategi i dette vindue.
Næ at byde +£80 kunne vi have gjort for en måned siden og givet Klopp tid til, at få spillet ham ind. Det samme med Lavia budet, hvor prisen hele tiden har været rimelig fast..

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » fredag, 11. aug, 2023 03:12



Fair nok, Liverpool. At vi skulle have gjort det for en måned siden kan vi diskutere, men fuck et fedt køb.

Så gør det ikke så meget at jeg pludselig er lysvågen selvom jeg bare skulle ud og pisse.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 11. aug, 2023 05:35

Fabrizio Romano siger de er i gang med papirarbejdet:


Det er edderrylme mange penge, hvis det holder vand. Håber ikke vi har lavet en Manchester United og betalt vild overpris, selv om der er gået "Saudi" i alle priserne.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7302
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 11. aug, 2023 05:50

Hvis vi betaler SÅ meget for Caicedo nu, så kan jeg ikke lade være med at tænke, at grunden til, at vi ikke bare har ville betale, hvad Southampton ville have for Lavia er, at vi har ventet og ventet og ventet lidt mere på om Real Madrid var villige til at sælge Tchouameni og da det ikke ser ud til, at de henter Mbappe i dette vindue, så har vi vurderet, at Tchouameni ikke er eller bliver en mulighed.

Men Brighton er da ikke den værste klub, vi kan begyndte at få en god relation op og køre med og Mac Allister og Caicedo var så afgjort profilerne på et elektrisk Brighton mandskab sidste sæson.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2023 05:58

Og her gik jeg og troede at vi manglede penge pga manglende CL bold. Vi betaler £110 M. :shock:

Super fedt køb :love3:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar