Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 29. aug, 2023 16:52

pingel skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 16:40
Fowler89 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:57
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:21
Vores trup er papirstynd. Jeg forstå ikke at vi ikke har købt minimum en forsvars- og midtbanespiller mere. Vi ender med at ødelægge unge kommende stjerner som Bajcetic. Ligesom vi gjorde med Owen i sin tid.

Nu forlyder det, at en arabisk klub er interesseret i Gomez, måske kan han finansiere en forsvars-og midtbanespiller. Vi ved jo FSG ikke hiver muldvarpeskindet op ad lommen.
Hvorfor har Fabinho og Henderson salget ikke finansieret noget? Hvor ryger de penge hen?
Jeg tror ikke helt det er sådan det foregår, at vores budget skal gå i nul indenfor et transfervindue ;-)
Det var også lidt det jeg prøvede at komme hen til med spørgsmålet.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. aug, 2023 18:10

Fowler89 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 16:52
pingel skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 16:40
Fowler89 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:57
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:21
Vores trup er papirstynd. Jeg forstå ikke at vi ikke har købt minimum en forsvars- og midtbanespiller mere. Vi ender med at ødelægge unge kommende stjerner som Bajcetic. Ligesom vi gjorde med Owen i sin tid.

Nu forlyder det, at en arabisk klub er interesseret i Gomez, måske kan han finansiere en forsvars-og midtbanespiller. Vi ved jo FSG ikke hiver muldvarpeskindet op ad lommen.
Hvorfor har Fabinho og Henderson salget ikke finansieret noget? Hvor ryger de penge hen?
Jeg tror ikke helt det er sådan det foregår, at vores budget skal gå i nul indenfor et transfervindue ;-)
Det var også lidt det jeg prøvede at komme hen til med spørgsmålet.
Der er alt for stille, løber tiden fra dem nu?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 29. aug, 2023 18:12

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:21
Vores trup er papirstynd.
Fuldkommen uenig. Vi magler en forsvarsspiller. That's it.
Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 29. aug, 2023 18:33

texy skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 18:12
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:21
Vores trup er papirstynd.
Fuldkommen uenig. Vi magler en forsvarsspiller. That's it.
Er du seriøs? Er vores DM Endo eller Bajcetic, der har 530 minutters PL erfaring?

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. aug, 2023 18:34

Fowler89 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 18:33
texy skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 18:12
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:21
Vores trup er papirstynd.
Fuldkommen uenig. Vi magler en forsvarsspiller. That's it.
Er du seriøs? Er vores DM Endo eller Bajcetic, der har 530 minutters PL erfaring?
Der er et hul på midtbanen enig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 29. aug, 2023 20:36

texy skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 16:22
Oomph242 skrev:
søndag, 27. aug, 2023 01:28
Er de begge blandt top 10 midtbanespillere i PL?
Udmærket spørgsmål, som man i Szobo's tilfælde ikke har en jordisk chance for at sige noget om endnu, selvom det tre runder inde ligner et rungende "JA - han er faktisk top 3".

Hvis man skal tage spørgsmålet seriøst, vil jeg dog mene, at man må lægge sidste sæson til grundlag. Og min top 10 - for en kombination af 8ere og 6ere - for sidste sæson ser nok således ud.

1: Guimaraes (klart den bedste i min optik)
2: De Bruyne
3: Rodri
4: Xhaka
5: Rice:
6: Casemiro
7: Caicedo
8: Mac Allister
9: Joelinton
10: Luiz

Hvis man ikke (som jeg) betragter Ødegaard som 10er, men ser ham som 8er, så forskydes listen, da han ville være min nummer 2.

Hvis han ikke var løbet ind i en skade, så føler jeg mig overbevist om, at jeg kunne have fundet plads til Bajcetic i bunden eller lige udenfor den liste. Forhåbentlig er det aktuelt, hvis man skal lave en liste næste år.

Så mit svar på dit spørgsmål vil være, at Mac Allister er en top 10 midtbanespiller i PL.

I forhold til trådens emne, så håber jeg ikke, at vi henter flere midtbanespillere i dette vindue. Jeg vil langt hellere have, at der arbejdes med dem vi har. Det er kun, hvis Endo var et Melo-indkøb, at vi skal ud og hente endnu en midtbanespiller. Men det ville simpelthen være for tåbeligt at have hentet ham, hvis man slet ikke ser ham som en spiller, der skal bruges.
Ødegaard er midtbanespiller og i top 10, Bruno Fernandes er også top 10 om man kan lide ham eller ej, Xhaka er jeg ikke sikker på, Maddison, John McGinn, Eberechi Eze og Enzo Fernández er også der oppe ad. Gundogan???
Hvad basere du Bajcetic i top 10 på? Han er 18 år og med 500 spille minutter i PL. Samt er han fysisk slet ikke klar til PL.
Er Bajcetic verdens absolut største DM talent nogensinde. Det må han jo så være..

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. aug, 2023 21:12

Er Cheick Doucoure en forstærkning ?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 29. aug, 2023 21:43

Kelly skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 21:12
Er Cheick Doucoure en forstærkning ?
Ja absolut synes han minder lidt om Mascherano
YNWA

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » tirsdag, 29. aug, 2023 21:44

Guimaries er da go’ men PLs bedste?

Nyborgs midtbane minder mig mest om vores egen dengang vi havde GIni-Hendo-Fab.

Den er industriel, men intet flot fodbold over den.

Jovist skulle vi er erstatte Gini 1:1 var han da nok oplagt. Men jeg ser markant mere fodbold i Dominik og MacA og glæder mig til de finder melodien.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 30. aug, 2023 06:45

TG12 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 21:44
Guimaries er da go’ men PLs bedste?

Nyborgs midtbane minder mig mest om vores egen dengang vi havde GIni-Hendo-Fab.

Den er industriel, men intet flot fodbold over den.

Jovist skulle vi er erstatte Gini 1:1 var han da nok oplagt. Men jeg ser markant mere fodbold i Dominik og MacA og glæder mig til de finder melodien.
Ser ryan gravenberch, Douglas Luiz som muligheder til midten. Der mangler noget til forsvaret der er meget stille omkring dette.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 30. aug, 2023 07:47

Fowler89 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 18:33
texy skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 18:12
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 15:21
Vores trup er papirstynd.
Fuldkommen uenig. Vi magler en forsvarsspiller. That's it.
Er du seriøs? Er vores DM Endo eller Bajcetic, der har 530 minutters PL erfaring?
Og Thiago, der vandt CL på positionen. Vi har tre spillere til en enkelt position, og yderligere to spillere der kan varetage opgaven i form af Trent og Macca.

Hvor mange spillere vil folk have siddende på bænken og tribunen?
Kloppite

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 30. aug, 2023 08:09

Kelly skrev:
onsdag, 30. aug, 2023 06:45
TG12 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 21:44
Guimaries er da go’ men PLs bedste?

Nyborgs midtbane minder mig mest om vores egen dengang vi havde GIni-Hendo-Fab.

Den er industriel, men intet flot fodbold over den.

Jovist skulle vi er erstatte Gini 1:1 var han da nok oplagt. Men jeg ser markant mere fodbold i Dominik og MacA og glæder mig til de finder melodien.
Ser ryan gravenberch, Douglas Luiz som muligheder til midten. Der mangler noget til forsvaret der er meget stille omkring dette.
Den her nævnes til forsvaret - Arthur Theate i bytte for Matip
https://www.plbold.dk/nyhed/avis-liverp ... ransk-klub

Belgiske landsholdsspiller, ung og energifyldt , vel et fint bytte.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 30. aug, 2023 09:48

Oomph242 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 20:36
texy skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 16:22
Oomph242 skrev:
søndag, 27. aug, 2023 01:28
Er de begge blandt top 10 midtbanespillere i PL?
Udmærket spørgsmål, som man i Szobo's tilfælde ikke har en jordisk chance for at sige noget om endnu, selvom det tre runder inde ligner et rungende "JA - han er faktisk top 3".

Hvis man skal tage spørgsmålet seriøst, vil jeg dog mene, at man må lægge sidste sæson til grundlag. Og min top 10 - for en kombination af 8ere og 6ere - for sidste sæson ser nok således ud.

1: Guimaraes (klart den bedste i min optik)
2: De Bruyne
3: Rodri
4: Xhaka
5: Rice:
6: Casemiro
7: Caicedo
8: Mac Allister
9: Joelinton
10: Luiz

Hvis man ikke (som jeg) betragter Ødegaard som 10er, men ser ham som 8er, så forskydes listen, da han ville være min nummer 2.

Hvis han ikke var løbet ind i en skade, så føler jeg mig overbevist om, at jeg kunne have fundet plads til Bajcetic i bunden eller lige udenfor den liste. Forhåbentlig er det aktuelt, hvis man skal lave en liste næste år.

Så mit svar på dit spørgsmål vil være, at Mac Allister er en top 10 midtbanespiller i PL.

I forhold til trådens emne, så håber jeg ikke, at vi henter flere midtbanespillere i dette vindue. Jeg vil langt hellere have, at der arbejdes med dem vi har. Det er kun, hvis Endo var et Melo-indkøb, at vi skal ud og hente endnu en midtbanespiller. Men det ville simpelthen være for tåbeligt at have hentet ham, hvis man slet ikke ser ham som en spiller, der skal bruges.
Ødegaard er midtbanespiller og i top 10, Bruno Fernandes er også top 10 om man kan lide ham eller ej, Xhaka er jeg ikke sikker på, Maddison, John McGinn, Eberechi Eze og Enzo Fernández er også der oppe ad. Gundogan???
Hvad basere du Bajcetic i top 10 på? Han er 18 år og med 500 spille minutter i PL. Samt er han fysisk slet ikke klar til PL.
Er Bajcetic verdens absolut største DM talent nogensinde. Det må han jo så være..
Vi behøver jo ikke være enige.

Hvis jeg skal starte med det sidste først, så var Bajcetic vores bedste mand i alle kampe han startede på nær CL kampen imod Real Madrid. På så kort tid viste han i mine øjne mere, end Lavia gjorde på langt flere minutter, og han viste et lignende niveau til Caicedo over den korte tid. Det er min vurdering. Og det er muligt, at han ikke havde kunnet opretholde sit niveau i resten af sæsonen, hvis han ikke var blevet skadet. Men nu valgte jeg omvendt at spekulere i, at det kunne han godt.

Ligesom Ødegaard, så er Bruno Fernandes og Madisson ikke 8ere men 10ere i min optik. Og hvis de skal vurderes som 8ere, så er de i mine øjne ikke dygtige nok defensivt til at komme på listen. Eze har jeg det lidt på samme måde med, bortset fra at han i min optik er at betragte som en slags hængende angriber/kantspiller.

McGinn rater jeg slet ikke. Hendo var bedre end ham i min optik. Og endelig er der Enzo Fernandez, som efter min vurderingen var det helt store flop i sidste sæson. Han ville ikke være kommet i min top 20 for den sæson.

Gündogan havde jeg glemt. Helt enig. Han går top 3-4 stykker for sidste sæson.

Hvis jeg må have lov at slutte mit indlæg, hvor det startede. Ja, skaden ødelagde et flottere minut-antal. Og det er aldrig til at vide, hvordan unge spillere kommer tilbage fra længere skadesperioder. Men kan man se nedenstående video uden at mene, at der er en spiller med hele pakken repræsenteret i den video? Teknik, bolderobringer, distribution, overblik og Gerrard-agtige tacklinger. Jeg ved godt, at YouTube kan overrepræsentere spilleres virkelige formåen. Men jeg så samtlige af knægtens minutter (som jeg formoder vi alle gjorde), og det var præcis sådan jeg oplevede ham. Hver gang. At hente et middelmådigt rugbrød af en boldflytter som Doucoure ind og spilde sådan et talent, ville være en fodboldmæssig dødssynd. Igen min personlige holdning. Lige om lidt står Doucoure i den flotte røde trøje, og så undskylder jeg, at jeg kaldte ham et rugbrød :D
Der er Bellingham-level potentiale her. Det må og skal da dyrkes og ikke parkeres. Det er årsagen til, at jeg var ret skeptisk i forhold til vores jagt efter Lavia og Caicedo. Har de mere? Eller har de bare flere minutter?
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 30. aug, 2023 10:53

richs skrev:
onsdag, 30. aug, 2023 08:09
Kelly skrev:
onsdag, 30. aug, 2023 06:45
TG12 skrev:
tirsdag, 29. aug, 2023 21:44
Guimaries er da go’ men PLs bedste?

Nyborgs midtbane minder mig mest om vores egen dengang vi havde GIni-Hendo-Fab.

Den er industriel, men intet flot fodbold over den.

Jovist skulle vi er erstatte Gini 1:1 var han da nok oplagt. Men jeg ser markant mere fodbold i Dominik og MacA og glæder mig til de finder melodien.
Ser ryan gravenberch, Douglas Luiz som muligheder til midten. Der mangler noget til forsvaret der er meget stille omkring dette.
Den her nævnes til forsvaret - Arthur Theate i bytte for Matip
https://www.plbold.dk/nyhed/avis-liverp ... ransk-klub

Belgiske landsholdsspiller, ung og energifyldt , vel et fint bytte.
Stærkt bytte
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 30. aug, 2023 11:35

richs skrev:
onsdag, 30. aug, 2023 08:09

Den her nævnes til forsvaret - Arthur Theate i bytte for Matip
https://www.plbold.dk/nyhed/avis-liverp ... ransk-klub

Belgiske landsholdsspiller, ung og energifyldt , vel et fint bytte.
Ville ikke klage over byttet, men altså - det stiller os bare ikke væsentligt bedre udover han, måske er mindre skadet end Matip.

Vi er ikke super godt stillede på CB, og mangler reelt én, især hvis tanken med en venstrebenet forsvarer er han vi skal spille med tre CB's..

VvD - stadig go, men bestemt ikke i nærheden af hans tidligere topniveau.
Konate - vanvittigt talentfuld, men utrolig skadesplaget.
Matip - solid CB, men slås med skader og faldet i niveau.
Gomez - Skaderne har nok ødelagt ham, ser ikke han kan blive mere end et 4. valg i en klub som vores.

Besvar