Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 23. apr, 2008 22:01

Mikkel K skrev:Det ville være en falliterklæring ikke at forsøge at hente Lahm når han er tæt på ledig på markedet.
der er et år til.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 24. apr, 2008 16:38

Med de spillere som vi er blevet kædet sammen med på det seneste har jeg udformet nederstående liste med fem spillere som jeg gerne så at vi hentede til sommer. Det optimale ville være en reservemålmand, to backs, to fløje og to angribere men kan nøjes med en enkelt angriber og også droppe reservemålmanden. Har skrevet en realistisk kombination af dyre og knap så dyre spillere. Hvis vi hentede disse fem spillere ville min sommer være reddet.

Backs
Rafinha
Lahm

Fløje
Modric
Nasri

Angriber
Villa
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 24. apr, 2008 16:40

Styf skrev:Med de spillere som vi er blevet kædet sammen med på det seneste har jeg udformet nederstående liste med fem spillere som jeg gerne så at vi hentede til sommer. Det optimale ville være en reservemålmand, to backs, to fløje og to angribere men kan nøjes med en enkelt angriber og også droppe reservemålmanden. Har skrevet en realistisk kombination af dyre og knap så dyre spillere. Hvis vi hentede disse fem spillere ville min sommer være reddet.

Backs
Rafinha
Lahm

Fløje
Modric
Nasri

Angriber
Villa
Jeg tror godt, at du kan skyde en hvid pind efter den idé.

Tror simpelthen ikke på, at vi henter så mange prominente navne i et transfer vindue.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 24. apr, 2008 16:46

Redmaniac skrev:
Styf skrev:Med de spillere som vi er blevet kædet sammen med på det seneste har jeg udformet nederstående liste med fem spillere som jeg gerne så at vi hentede til sommer. Det optimale ville være en reservemålmand, to backs, to fløje og to angribere men kan nøjes med en enkelt angriber og også droppe reservemålmanden. Har skrevet en realistisk kombination af dyre og knap så dyre spillere. Hvis vi hentede disse fem spillere ville min sommer være reddet.

Backs
Rafinha
Lahm

Fløje
Modric
Nasri

Angriber
Villa
Jeg tror godt, at du kan skyde en hvid pind efter den idé.

Tror simpelthen ikke på, at vi henter så mange prominente navne i et transfer vindue.
Det er også kun ønsketænkning men det burde vel ikke være helt urealistisk hvis vi bare får nogle ordentlige midler at købe ind for.

Backs
Rafina 5 mio. pund.
Lahm 6 mio. pund.

Fløje
Modric 18 mio. pund.
Nasri 10 mio. pund.

Angriber
Villa 20 mio. pund.

Alt i alt giver det 59 mio. pund. Hvis vi så sælger Crouch (10 mio. pund.), Carson (10 mio. pund), Guthrie (2 mio. pund.), Riise (5 mio. pund.) og Pennant (5 mio. pund.) er vi altså nede på 27 mio. pund. Der kan sikkert sælges endnu flere spillere og vi må sgu da også få nogle penge at købe ind for. Jeg mener at vi skal købe ind i denne størrelsesorden hvis vi skal kæmpe med om mesterskabet.
Senest rettet af Styf torsdag, 24. apr, 2008 21:27, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 24. apr, 2008 17:19

Rafa - Reds will be stronger
Liverpool boss meets with owners to discuss targets



Rafa Benitez is confident he enjoyed a positive meeting with Liverpool's owners to discuss transfer targets for next season.


The recent boardroom turmoil involving American owners Tom Hicks and George Gillett has created concerns about Benitez's ability to plan for the future.

Hicks, who recently branded chief executive Rick Parry's tenure a 'disaster', met the Liverpool boss this week to discuss targets.

Benitez declined to comment on the battle for power in the boardroom, but feels it was a productive meeting.

"You know we have two owners and a chief executive," said Benitez on Sky Sports News.


Need to progress

"We need to progress - my responsibility is to prepare the squad for the future and to improve the squad. So, I like to talk to them.

"We were talking about targets and things like this. It was good.

"We were talking about how to improve and progress because it's important to sign the right players for the future.

"After the meeting we are trying to progress with some targets. Last week we were doing this and this week it's the same. I think we will be stronger next season."

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » torsdag, 24. apr, 2008 20:57

Efter at have set en Torres-compilation af vores nye bruger her på forum står det klart hvad jeg ønsker til sommerens transfer vindue: KVALITET FREMFOR KVANTITET.

Spillere ala Torres og Mascherano som gør en forskel uge efter uge og har en instant impact. Jeg gider ikke den bløde mellemvare ala Voronin, Benayoun mm.

Vi har styr på bredden og der skal "bare" hentes en super højre wing samt en klasseback til hver side så tror jeg sgu at vi er ved at være der!

Et bud kunne være:
Quaresma
Lahm
Alves/Rafinha

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kofoed » torsdag, 24. apr, 2008 21:01

Styf skrev:Med de spillere som vi er blevet kædet sammen med på det seneste har jeg udformet nederstående liste med fem spillere som jeg gerne så at vi hentede til sommer. Det optimale ville være en reservemålmand, to backs, to fløje og to angribere men kan nøjes med en enkelt angriber og også droppe reservemålmanden. Har skrevet en realistisk kombination af dyre og knap så dyre spillere. Hvis vi hentede disse fem spillere ville min sommer være reddet.

Backs
Rafinha
Lahm

Fløje
Modric
Nasri

Angriber
Villa
Helt enig. Og håber da også at bare nogle af dem kommer til virkelighed... Men de vigtigste for mig er nok Nasri, Lahm og Villa. Så er min sommer reddet..
Men ser forhåbentlig ikke at Pennant forlader klubben til sommer, som der er forslået :(
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 24. apr, 2008 21:29

93'Kofoed skrev:
Styf skrev:Med de spillere som vi er blevet kædet sammen med på det seneste har jeg udformet nederstående liste med fem spillere som jeg gerne så at vi hentede til sommer. Det optimale ville være en reservemålmand, to backs, to fløje og to angribere men kan nøjes med en enkelt angriber og også droppe reservemålmanden. Har skrevet en realistisk kombination af dyre og knap så dyre spillere. Hvis vi hentede disse fem spillere ville min sommer være reddet.

Backs
Rafinha
Lahm

Fløje
Modric
Nasri

Angriber
Villa
Helt enig. Og håber da også at bare nogle af dem kommer til virkelighed... Men de vigtigste for mig er nok Nasri, Lahm og Villa. Så er min sommer reddet..
Men ser forhåbentlig ikke at Pennant forlader klubben til sommer, som der er forslået :(
Der vil ikke være plads til Pennant i næste sæson. Vi køber minimum en men måske to fløje til sommer. Udover det bliver både Gerrard og Kuyt også benyttet på fløjene fremfor Pennant og vi har også satdig både Benayoun og Babel. Dertil skal igen lægges at hvis Rafa vil fastholde sit nuværende system vil en eventuel ny angriber muligvis også blive benyttet som fløj engang i mellem i næste sæson.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 24. apr, 2008 21:52

Styf skrev:Med de spillere som vi er blevet kædet sammen med på det seneste har jeg udformet nederstående liste med fem spillere som jeg gerne så at vi hentede til sommer. Det optimale ville være en reservemålmand, to backs, to fløje og to angribere men kan nøjes med en enkelt angriber og også droppe reservemålmanden. Har skrevet en realistisk kombination af dyre og knap så dyre spillere. Hvis vi hentede disse fem spillere ville min sommer være reddet.

Backs
Rafinha
Lahm

Fløje
Modric
Nasri

Angriber
Villa
Kan vi ikke bytte Rafinha for Barry og Modric for Bentley - begge er vi også linket til

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » torsdag, 24. apr, 2008 23:01

Styf skrev:
Redmaniac skrev:
Styf skrev:Med de spillere som vi er blevet kædet sammen med på det seneste har jeg udformet nederstående liste med fem spillere som jeg gerne så at vi hentede til sommer. Det optimale ville være en reservemålmand, to backs, to fløje og to angribere men kan nøjes med en enkelt angriber og også droppe reservemålmanden. Har skrevet en realistisk kombination af dyre og knap så dyre spillere. Hvis vi hentede disse fem spillere ville min sommer være reddet.

Backs
Rafinha
Lahm

Fløje
Modric
Nasri

Angriber
Villa
Jeg tror godt, at du kan skyde en hvid pind efter den idé.

Tror simpelthen ikke på, at vi henter så mange prominente navne i et transfer vindue.
Det er også kun ønsketænkning men det burde vel ikke være helt urealistisk hvis vi bare får nogle ordentlige midler at købe ind for.

Backs
Rafina 5 mio. pund.
Lahm 6 mio. pund.

Fløje
Modric 18 mio. pund.
Nasri 10 mio. pund.

Angriber
Villa 20 mio. pund.

Alt i alt giver det 59 mio. pund. Hvis vi så sælger Crouch (10 mio. pund.), Carson (10 mio. pund), Guthrie (2 mio. pund.), Riise (5 mio. pund.) og Pennant (5 mio. pund.) er vi altså nede på 27 mio. pund. Der kan sikkert sælges endnu flere spillere og vi må sgu da også få nogle penge at købe ind for. Jeg mener at vi skal købe ind i denne størrelsesorden hvis vi skal kæmpe med om mesterskabet.

Jeg tror også du kan skyde en hvid pil efter det der. Vi har før set i transfer vinduerne at det ikke er alle ønsker der bliver opfyldt, og ønsker om at få alle 5 store spillere Rafinha, Lahm, Nasri, Modric, Villa, ja det er sku noget af en ønske tænkning må man sige. Jeg tror selv jeg vil være tilfreds hvis bare det overhovedet vil lykkedes os at få fat i en stjerne som David Villa. Vi får hård konkurrence om både Nasri, Villa, Modric og Nasri og deres priser vil blive skruet i vejret.

El Jefecito

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af El Jefecito » torsdag, 24. apr, 2008 23:08

Styf skrev:
93'Kofoed skrev:
Styf skrev:Med de spillere som vi er blevet kædet sammen med på det seneste har jeg udformet nederstående liste med fem spillere som jeg gerne så at vi hentede til sommer. Det optimale ville være en reservemålmand, to backs, to fløje og to angribere men kan nøjes med en enkelt angriber og også droppe reservemålmanden. Har skrevet en realistisk kombination af dyre og knap så dyre spillere. Hvis vi hentede disse fem spillere ville min sommer være reddet.

Backs
Rafinha
Lahm

Fløje
Modric
Nasri

Angriber
Villa
Helt enig. Og håber da også at bare nogle af dem kommer til virkelighed... Men de vigtigste for mig er nok Nasri, Lahm og Villa. Så er min sommer reddet..
Men ser forhåbentlig ikke at Pennant forlader klubben til sommer, som der er forslået :(
Der vil ikke være plads til Pennant i næste sæson. Vi køber minimum en men måske to fløje til sommer. Udover det bliver både Gerrard og Kuyt også benyttet på fløjene fremfor Pennant og vi har også satdig både Benayoun og Babel. Dertil skal igen lægges at hvis Rafa vil fastholde sit nuværende system vil en eventuel ny angriber muligvis også blive benyttet som fløj engang i mellem i næste sæson.
hvis vi skal sælge nogen, må det da være Yossi fremfor Pennant. Synes Pennant er mindst en klasse foran Yossi. Han er ALT for middelmådig Yossi.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 25. apr, 2008 08:06

jeg er enig med Styf i, at vi skal købe ind i stor stil, hvis vi vil være med i mesterskabsKAMPEN - ikke at vi nødvendigvis skal vinde i første forsøg.

Jeg har ingen anelse om hvor meget vores respektive spillere kan gå for, men jeg giver her et bud:
Carson 9mio
Itandje 1mio
Finnan 1
Arbeloa 2
Aurelio 2
Riise 3
Pennant 4
Benayoun 3
Kewell fri
El Zhar 2
Leto 2
Le Tallec 2
Alonso 11
Voronin 1
i alt:43mio
Det er jo nok ikke sikkert, at vi kan sælge samtlige fire backs, men ellers kan vi beholde Arbeloa. Derudover er jeg stærkt i tvivl om vi skal beholde Crouch og Kuyt, eller om vi skal sælge Pennant.

Reservemålmand: vi kunne hente en rigtig billig/gratis en, eller satse på at købe en rutineret(Amelia), men pengene skal bruges længere nede på listen. Real Madrids reserve målmænd, der vist skulle være ret talentfulde, kunne været emner.

Højreback: Vi kan sætte Carragher derud som 2.valg og ellers prøve med Darby, altså behøver vi kun én mand her. Hvis der nu skulle være luft i budgettet kunne vi hente en ekstra, men lad os i første omgang blot sikre os eventuelt Rafinha, som vi jo har været linket til.

Venstreback: her kan Carragher egentlig også bruges ligesom Insua, men ville anbefale at købe to alligvel. Lahm skulle jo ikke være så dyr, og han er jo desuden ligeså god på højreback. Derudover tror jeg vi kan erhverve os Wayne Bridge rigtig billigt, da Chelsea jo ikke bruger ham, men hvorfor skulle de sælge til en konkurrent? Alsidige Gareth Barry er også yderst andvendelig på denne position, men er også temmelig dyr.

Central Midtbane: Vi har jo været linket til Barry, men mon ikke han er for dyr. Derudover ville det være genialt at hente Mathieu Flamini på en fri transfer. Det kunne være lækkert med en Xavi/Iniesta type, men det er vel utopi, hvis han skal være på det niveau.

Offensiv midtbane: Vi mangler nogle kvalificerede fløje, og måske en decideret playmaker. Førnævnte Barry kan også spille venstrefløj, omend jeg ikke mener det er hans bedste position. Det ville være en drøm med en spiller som Quaresma, men så skal vi også have den store tegnedreng fremme. Hvis McGeady ikke er for dyr ville han også være en ret god signing. Jeg ved ikke hvem der er ledige på markedet, men den sidste spiller i denne kategori kunne måske hentes på en fri transfer.

Angreb: Det ville jo være en drøm med David Villa, men da vi kun bruger én angriber for tiden, med succes, kan jeg ikke se hvorfor vi skulle gå væk fra det. Ellers må vi bare lave en ny Voronin :lol:

Nåh, men opsummeret bliver det:
Backs: 18mio
Fløje:27mio
i alt: 45mio

Så ifølge det disse udregninger skal vi kun hoste op med 2mio (efter spillersalg), og så må vi da have nogle ekstra penge(i form af PL/CL-indtægter eller salg af Crouch/Kuyt) til at købe yderligere et par spillere.

Det ville give denne trup:
Reina, (Codina), Martin, Bouzanis
Rafinha, Darby
Carragher, Skrtel, Agger, Hyypia, Hobbs
Lahm, Bridge, Insua
Mascherano, Flamini, Lucas, Guthrie, Plessis
Gerrard, Quaresma, Babel, McGeady, Hammill, Anderson
Torres, Crouch, Kuyt, Nemeth

Med tanke på, at der kun skal bruges ganske få penge på dette - i den nutidige fodboldverdens målestok - begynder det da at ligne noget.

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jonas » fredag, 25. apr, 2008 08:21

AJ skrev:jeg er enig med Styf i, at vi skal købe ind i stor stil, hvis vi vil være med i mesterskabsKAMPEN - ikke at vi nødvendigvis skal vinde i første forsøg.

Jeg har ingen anelse om hvor meget vores respektive spillere kan gå for, men jeg giver her et bud:
Carson 9mio
Itandje 1mio
Finnan 1
Arbeloa 2
Aurelio 2
Riise 3
Pennant 4
Benayoun 3
Kewell fri
El Zhar 2
Leto 2
Le Tallec 2
Alonso 11
Voronin 1
i alt:43mio
Det er jo nok ikke sikkert, at vi kan sælge samtlige fire backs, men ellers kan vi beholde Arbeloa. Derudover er jeg stærkt i tvivl om vi skal beholde Crouch og Kuyt, eller om vi skal sælge Pennant.

Reservemålmand: vi kunne hente en rigtig billig/gratis en, eller satse på at købe en rutineret(Amelia), men pengene skal bruges længere nede på listen. Real Madrids reserve målmænd, der vist skulle være ret talentfulde, kunne været emner.

Højreback: Vi kan sætte Carragher derud som 2.valg og ellers prøve med Darby, altså behøver vi kun én mand her. Hvis der nu skulle være luft i budgettet kunne vi hente en ekstra, men lad os i første omgang blot sikre os eventuelt Rafinha, som vi jo har været linket til.

Venstreback: her kan Carragher egentlig også bruges ligesom Insua, men ville anbefale at købe to alligvel. Lahm skulle jo ikke være så dyr, og han er jo desuden ligeså god på højreback. Derudover tror jeg vi kan erhverve os Wayne Bridge rigtig billigt, da Chelsea jo ikke bruger ham, men hvorfor skulle de sælge til en konkurrent? Alsidige Gareth Barry er også yderst andvendelig på denne position, men er også temmelig dyr.

Central Midtbane: Vi har jo været linket til Barry, men mon ikke han er for dyr. Derudover ville det være genialt at hente Mathieu Flamini på en fri transfer. Det kunne være lækkert med en Xavi/Iniesta type, men det er vel utopi, hvis han skal være på det niveau.

Offensiv midtbane: Vi mangler nogle kvalificerede fløje, og måske en decideret playmaker. Førnævnte Barry kan også spille venstrefløj, omend jeg ikke mener det er hans bedste position. Det ville være en drøm med en spiller som Quaresma, men så skal vi også have den store tegnedreng fremme. Hvis McGeady ikke er for dyr ville han også være en ret god signing. Jeg ved ikke hvem der er ledige på markedet, men den sidste spiller i denne kategori kunne måske hentes på en fri transfer.

Angreb: Det ville jo være en drøm med David Villa, men da vi kun bruger én angriber for tiden, med succes, kan jeg ikke se hvorfor vi skulle gå væk fra det. Ellers må vi bare lave en ny Voronin :lol:

Nåh, men opsummeret bliver det:
Backs: 18mio
Fløje:27mio
i alt: 45mio

Så ifølge det disse udregninger skal vi kun hoste op med 2mio (efter spillersalg), og så må vi da have nogle ekstra penge(i form af PL/CL-indtægter eller salg af Crouch/Kuyt) til at købe yderligere et par spillere.

Det ville give denne trup:
Reina, (Codina), Martin, Bouzanis
Rafinha, Darby
Carragher, Skrtel, Agger, Hyypia, Hobbs
Lahm, Bridge, Insua
Mascherano, Flamini, Lucas, Guthrie, Plessis
Gerrard, Quaresma, Babel, McGeady, Hammill, Anderson
Torres, Crouch, Kuyt, Nemeth

Med tanke på, at der kun skal bruges ganske få penge på dette - i den nutidige fodboldverdens målestok - begynder det da at ligne noget.
Tror ikke du skal satse på alle de køb og salg, det ville give for meget uro og kontiniteten i truppen, skal bygges op igen, tror ikke vi vil se mere end maks 2-3 spillere der kan true de startende 11, for simpelthen at beholde kontiniteten.
In Rafa i Trust

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 25. apr, 2008 08:27

Styf skrev: Alt i alt giver det 59 mio. pund. Hvis vi så sælger Crouch (10 mio. pund.), Carson (10 mio. pund), Guthrie (2 mio. pund.), Riise (5 mio. pund.) og Pennant (5 mio. pund.) er vi altså nede på 27 mio. pund. Der kan sikkert sælges endnu flere spillere og vi må sgu da også få nogle penge at købe ind for. Jeg mener at vi skal købe ind i denne størrelsesorden hvis vi skal kæmpe med om mesterskabet.
Mere realistisk:

Crouch: 8
Carson: 8
Guthrie: 2
Riise: 2
Total: 20 mio

Pennant skal vi ikke af med. Og please lad nu være med at forveksle Kuyt med en fløj. At spille den højre fløj i en 4-2-3-1 er en verden til forskel fra en fløj i en 4-4-2.

Uanset hvordan det har kørt i foråret, vil Rafa også benytte 4-4-2 næste år i nogle af kampene. Især mod svagere hold som pakker sig.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 25. apr, 2008 08:28

@Jonas:
Vi skal uanset hvad have forstærkninger på begge backs og begge fløje, så alene der bliver det fire spillere, men forstå godt hvad du mener, og regner heller ikke ligefrem med at ovenstående sker(mht. så mange spillersalg). Synes også kontinuiteten er vigtig, men synes dog, i modsætning til dig, ikke at den bliver ødelagt i mit forslag. Vi vil stadig have Reina, Carragher, Skrtel, Mascherano, Gerrard, (Babel) og Torres, som bærende kræfter, og derudover stadig have Agger, Hyypia, Crouch og Kuyt i truppen. Desuden skaber en udskiftning ude på kanten, nok ikke ligeså stor omvæltning som af en central spiller, (kunne jeg forestille mig) og da alle disse kantforstærkninger er nødvendige kan jeg ikke se hvorfor det skulle skade mere end det gavner. Tværtimod.
Så her kan jeg ikke helt følge dig.

Besvar