Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 10. maj, 2008 17:01

Velkommen til STMO :hello: det er fuldstændig rigtig, vi mangler virkelig en mand som kan sparke den ind på frispark, også gør det heller ikke noget, han kan sparke nogle ordenlig hjørnespark. Vi har ikke haft sådan en mand i mange år.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » lørdag, 10. maj, 2008 17:10

LFC Søren skrev:Velkommen til STMO :hello: det er fuldstændig rigtig, vi mangler virkelig en mand som kan sparke den ind på frispark, også gør det heller ikke noget, han kan sparke nogle ordenlig hjørnespark. Vi har ikke haft sådan en mand i mange år.
Billede

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » lørdag, 10. maj, 2008 18:15

Tusind tak for jeres velkomst. Jeg har været glødende Liverpool fan i mange, mange år.
Jeg tror man som jeg skal være lidt naiv for at håbe på de allerbedste spillere. Men Liverpool er ikke hvilken som helst klub. CL semifinalister så mange gange siger i sig selv alt.
Jeg tror på opskriften: Tilføj nogle få stjerner og lidt mindre rotationsprincip, så kører vi!

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zerlang7 » lørdag, 10. maj, 2008 21:27

Kan på ingen måde se hvad vi skal med Saviola ?
Nogen der kan nævne en sæson hvor han har sprudlet fornylig ?
Billede

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » lørdag, 10. maj, 2008 21:53

Jeg så lige at Fárfan er rygtet til en del PL-klubber bl.a. Aston Villa, Tottenham etc. Hvis vi ikke kan købe en rigtig klassefløj ind vil jeg foretrække Fárfan frem for Antonio Valencia. Jeg husker ham som den bedste fra PSV de gange vi spillede mod dem sidste år i CL(Måske med undtagelse af Gomes).
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » søndag, 11. maj, 2008 15:29

zerlang7 skrev:Kan på ingen måde se hvad vi skal med Saviola ?
Nogen der kan nævne en sæson hvor han har sprudlet fornylig ?
Saviola er da klasser bedre end Voronin og da det højst sandsynligt er den funktion han bliver købt ind til hvis han da bliver købt kan jeg sagtens se det fornuftige i det.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 11. maj, 2008 16:04

Styf skrev:
zerlang7 skrev:Kan på ingen måde se hvad vi skal med Saviola ?
Nogen der kan nævne en sæson hvor han har sprudlet fornylig ?
Saviola er da klasser bedre end Voronin og da det højst sandsynligt er den funktion han bliver købt ind til hvis han da bliver købt kan jeg sagtens se det fornuftige i det.
Hvor meget var det nu vi skulle betale for Saviola. For hvis det er en betragtelig sum kan vi godt undvære ham. Håber dog ikke, at Voronin bliver, hvilket jeg frygter han gør efter hans udtagelse til dagens kamp.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » søndag, 11. maj, 2008 16:05

AJ skrev:
Styf skrev:
zerlang7 skrev:Kan på ingen måde se hvad vi skal med Saviola ?
Nogen der kan nævne en sæson hvor han har sprudlet fornylig ?
Saviola er da klasser bedre end Voronin og da det højst sandsynligt er den funktion han bliver købt ind til hvis han da bliver købt kan jeg sagtens se det fornuftige i det.
Hvor meget var det nu vi skulle betale for Saviola. For hvis det er en betragtelig sum kan vi godt undvære ham. Håber dog ikke, at Voronin bliver, hvilket jeg frygter han gør efter hans udtagelse til dagens kamp.
Beløbet har ikke været nævnt men jeg er da helt med dig i at vi kun skal hente ham hvis han kan skaffes rimeligt billigt.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » søndag, 11. maj, 2008 22:44

Hvad med Leroy Lita som en billig aflastningsspiller for Torres?

Jeg tror ikke vi er linket med ham, men da jeg kigger truppen igennem hos hhv. Derby, Reading og Birmingham var Lita sammen med Zarate de eneste jeg kunne forestille mig i LFC.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » søndag, 11. maj, 2008 23:22

YNWA skrev:Hvad med Leroy Lita som en billig aflastningsspiller for Torres?

Jeg tror ikke vi er linket med ham, men da jeg kigger truppen igennem hos hhv. Derby, Reading og Birmingham var Lita sammen med Zarate de eneste jeg kunne forestille mig i LFC.
Vi har Nemeth

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » søndag, 11. maj, 2008 23:33

athomsen skrev:
YNWA skrev:Hvad med Leroy Lita som en billig aflastningsspiller for Torres?

Jeg tror ikke vi er linket med ham, men da jeg kigger truppen igennem hos hhv. Derby, Reading og Birmingham var Lita sammen med Zarate de eneste jeg kunne forestille mig i LFC.
Vi har Nemeth
Jeg ser mere Nemeth i rollen bagved forreste angriber men lad os nu først se hvordan han klarer springet - håber ikke han er en ny Mellor, Welsh, Partridge etc.

Larsinho
Indlæg: 53
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:12
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larsinho » søndag, 11. maj, 2008 23:48

Hvis vi beholder samme opstilling
Så ville jeg gerne have at vi fik:

David Villa (Valencia) skal ligge istedet for kuyt på kanten, er også en giftig spiller.
Michael Owen (Newcastle) gammel kending. Som reserve angriber.
Offensiv højreback? (Gerne Rafinha) offensiv høgreback som kunne give plads til at en Villa kunne gå ind i banen.

En midtbane spiller kunne man jo blive nød til at hente hvis Alonso smutter, der ville en barry værre god nok.


----------------Reina-------------------

----Ny----Carragher----Agger---Aurelio----

----------Alonso-----Mascherano-------
(Barry)

----D.Villa----------Gerrard----------Babel

--------------------Torres-------------

Mener ikke vi behøver en ny venstre back, syntes at Aurelio sammen med Insua faktisk er godt nok. Men ville nok værre den næste position der skulle opgraderes.
Liverpool FC

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » søndag, 11. maj, 2008 23:59

YNWA skrev:
athomsen skrev:
YNWA skrev:Hvad med Leroy Lita som en billig aflastningsspiller for Torres?

Jeg tror ikke vi er linket med ham, men da jeg kigger truppen igennem hos hhv. Derby, Reading og Birmingham var Lita sammen med Zarate de eneste jeg kunne forestille mig i LFC.
Vi har Nemeth
Jeg ser mere Nemeth i rollen bagved forreste angriber men lad os nu først se hvordan han klarer springet - håber ikke han er en ny Mellor, Welsh, Partridge etc.
Lita har altså bare scoret 1 mål i år - det tror jeg Nemeth kan gøre bedre.

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » mandag, 12. maj, 2008 00:07

athomsen skrev:
YNWA skrev:
athomsen skrev:
YNWA skrev:Hvad med Leroy Lita som en billig aflastningsspiller for Torres?

Jeg tror ikke vi er linket med ham, men da jeg kigger truppen igennem hos hhv. Derby, Reading og Birmingham var Lita sammen med Zarate de eneste jeg kunne forestille mig i LFC.
Vi har Nemeth
Jeg ser mere Nemeth i rollen bagved forreste angriber men lad os nu først se hvordan han klarer springet - håber ikke han er en ny Mellor, Welsh, Partridge etc.
Lita har altså bare scoret 1 mål i år - det tror jeg Nemeth kan gøre bedre.
Han har været skadet og udlejet til Charlton hvor han har lavet 3 mål i 8 kampe.

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » mandag, 12. maj, 2008 01:25

YNWA skrev:
athomsen skrev:
YNWA skrev:
athomsen skrev:
YNWA skrev:Hvad med Leroy Lita som en billig aflastningsspiller for Torres?

Jeg tror ikke vi er linket med ham, men da jeg kigger truppen igennem hos hhv. Derby, Reading og Birmingham var Lita sammen med Zarate de eneste jeg kunne forestille mig i LFC.
Vi har Nemeth
Jeg ser mere Nemeth i rollen bagved forreste angriber men lad os nu først se hvordan han klarer springet - håber ikke han er en ny Mellor, Welsh, Partridge etc.
Lita har altså bare scoret 1 mål i år - det tror jeg Nemeth kan gøre bedre.
Han har været skadet og udlejet til Charlton hvor han har lavet 3 mål i 8 kampe.
Ren verdensklasse!!!! KØB!!!!
YNWA

Besvar