Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 13. apr, 2019 10:07

Leon Bailey eller Kai Havertz er også muligheder fra Leverkusen.
Brandt blev jo trods alt fravalgt i sin tid på bekostning af Salah, og tak for det.


-Det kan jo også være han fik ret i Fabinho og Keita fordi han, eller hun, er god til at analysere hvad Liverpool har manglet og hvilke spillere var til rådighed. Eller bare har linket os til så mange spillere at der rammes rigtigt før eller siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14363
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 13. apr, 2019 10:12

Hvis ikke det er Kai Havertz, så håber jeg de analyserer sig frem til at blive hjemme. Vi har intet at bruge de andre til.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 13. apr, 2019 12:06

Filos of Isk skrev:Leon Bailey eller Kai Havertz er også muligheder fra Leverkusen.
Brandt blev jo trods alt fravalgt i sin tid på bekostning af Salah, og tak for det.


-Det kan jo også være han fik ret i Fabinho og Keita fordi han, eller hun, er god til at analysere hvad Liverpool har manglet og hvilke spillere var til rådighed. Eller bare har linket os til så mange spillere at der rammes rigtigt før eller siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det skulle vist forstås sådan, at denne person har en kilde eller færdes, hvor man kan være heldig at opsnappe lidt info tæt på dér, hvor det foregår, men det er jo bare et rygte. Man samler jo lidt til bunke ift. rygter, og så vurderer man, hvad der virker mere realistisk end andet, og jeg synes, der er mange flueben at sætte ift. Brandt, når Klopp var interesseret, men Brandt valgte tilsyneladende spilletid med VM forestående over en større klub:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-13239757

Alder, pris, Klopp-interesse og det faktum, at han som kun lige fyldt 18 år griber chancen og slår til med det samme på et Lverkusen-hold, som i mange år har haft stærke spillere og kæmpe talenter rendende rundt viser vel, at det ikke er en hvem-som-helst spiller, vi har med at gøre, og han passer ind som ACM, RW og LW:

https://www.fourfourtwo.com/features/ev ... ian-brandt

Jeg synes, han er et rigtig godt bud på en realistisk offensiv spiller.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 13. apr, 2019 15:01

Jeg kunne godt se Julian Brandt som en fremtidig offensiv playmaker på vores midtbane. Han har i denne sæson spillet alle offensive pladser fra midtbanen og frem for Leverkusen, hvilket også viser hvilken alisig spiller han er. Hvor han før primært blev brugt som fløj, er han i denne sæson blevet rykket mere ind på midtbanen og har bidraget med 10 assist indtil videre i Bundesligaen i denne sæson. Han er en god pasningsspiller og har øje for de dybe afleveringer som vores hurtige angribere ville elske.

Kai Havertz er også en rigtig spændende spiller. Han er primært blevet brugt som offensiv midt og bidrager med flere mål end assist og har derfor ikke på samme måde som Brandt været playmakeren på Leverkusens hold.

Med Brandts rygtede pris på 25 millioner euro, ville jeg ikke have noget imod at vi hentede dem begge selvom det formetlig er overkill i forhold til vores eksisterende spillere på midten.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 13. apr, 2019 18:19

Jeg kan også rimelig godt lide Brandt. Jeg tror måske at han vil passe bedst på vores midtbane, jeg syntes ikke han er helt direkte nok til vores forreste 3.
Men så spiller vi jo også 4-2-3-1 nogle gange og der vil han også være god på kanten eller som 10’eren.

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lunderskov » søndag, 14. apr, 2019 11:03

tænker en spiller som Éder Gabriel Militão fra fc port kunne være interessant, han kan spille i midter forsvaret og på højre back
han er 21 år og vil derfor måske gå med til en reserve rolle på holdet og ville kunne aflaste trent samt evt. i midter forsvaret. han vil formentlig være lidt dyr,
ziyech ville selvfølgelig være en fantastisk signing, men nægter o tro han vil tage en reserve rolle, han er trods alt 26 år men han er giftig!

og så er der jo seesegnon fra fulham der kan spille alle pladser i venstre side, han har kontrakt udløb næste sommer. så burde kunne fåes til rimelige penge da de jo rykker ned.

og med en signing til begge backs der kan dække i midter forsvaret vil jeg mene vi er godt dække t ind der nede
på midt banen og i det offensive, håber jeg inderligt vi vælger at holde wilson hjemme,og få en spiller som måske brandt eller havertz
men jeg kunne altså stadig godt tænke mig en decideret angriber werner jo nok væk, og samme er hazard så kan ikke se hvem vi skulle gå efter? måske jovic fra frankfurt?

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 14. apr, 2019 12:48

Real har allerede købt Eder Militao for 50 mio. euro, så det bliver svært ;) men han gjorde en god figur på Anfield, ja.

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lunderskov » søndag, 14. apr, 2019 13:02

Tom_Jorsal skrev:Real har allerede købt Eder Militao for 50 mio. euro, så det bliver svært ;) men han gjorde en god figur på Anfield, ja.
den havde jeg overset, så kan jeg godt se det bliver svært :lol:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. apr, 2019 10:46

lunderskov skrev:
Tom_Jorsal skrev:Real har allerede købt Eder Militao for 50 mio. euro, så det bliver svært ;) men han gjorde en god figur på Anfield, ja.
den havde jeg overset, så kan jeg godt se det bliver svært :lol:
vi må nok ihvertfald vente to års tid indtil Militao beslutter sig for at han hellere vil spille for et fodboldhold.

- Er der nogle af jer andre der ser nok portogisisk fodbold til at vurdere ham João Félix?
lige nu lyder han som den nye store teenage sensation og er snart mere hot end Jadon Sancho, men dem er der jo gerne 2-3 af hver sæson.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11218
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 15. apr, 2019 11:16

Gennem tiden har der været mange (underholdende urealistiske) forslag i bedste Football Manager stil, som det kunne være nemt at hænge en "Ungdoms-label" på. Men kampen igår fik den gamle røv her til at drømme uladsiggørlige tanker:

Hold nu kæft for et hold vi kunne få, hvis det kunne lykkes Edwards & Klopp at overtale Eden Hazard til at skifte til Europas mest spændende fodboldhold lige nu. Hvis ikke, at det var så urealistisk, ville jeg have våde drømme over at forestille mig Hazard i en fuldstændig fri 10'er rolle bag Mané-Firmino-Salah. Den konstellation ville få vores tidligere Fab-Four til fuldstændig at blegne (hvis der ellers er nogen, som kan huske Coutinho?).

Hvis jeg drømmer videre om ovenstående, går der ikke længe før jeg vågner op med "kosten i hånden og tapetklister på maven".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

VanDjik4
Indlæg: 313
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af VanDjik4 » mandag, 15. apr, 2019 11:34

Eden Hazard til Liverpool FC, javel - så bliver der nok solgt ud i reserve lageret, Sturridge og så måske Origi på leje... Men alt er da muligt, i så fald vil Hazard nok ikke føle sig tilfreds med Europa League næste sæson - ergo han venter med at tage hans beslutning om at blive i Chelsea eller ej, da alt kan jo ske med top-4 i PRL da både Arsenal, Man Utd og Spurs vil nok også give 100% for en top-4 plads.

Hazard kan både konkurrere på Mané's plads, og vil nok give kamp til stregen som han har behov for i den røde trøje over en længere periode.

Hazard(Mané) --- Firmino -- MO Salah

... Puha, en mulighed kunne også være Hazard på toppen og så Firmino på den dybe 10'er, det ville nok være Klopp'sk kop te... (I'm a dreamer) ;)

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 15. apr, 2019 11:53

Stop jer selv, selvom man godt må drømme.

Han er I Real eller Barca næste sæson.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. apr, 2019 12:01

Hazard ville jo være en vild transfer. Muligheden for at gå over til 4-2-3-1 er altid til stede, men hans bedste plads ville jo nok være som venstrekantangriber, altså Mané pladsen, men Mané har jo også vist sig god som central angriber.
Jeg tænker også at Hazard vil være god i en Firmino rolle, hvor han har mere frihed, problemet når han spiller centerforward for Chelsea er jo at han skal være klistret til en nogenlunde central position på offside-linjen.

Så det ville jo være Hazard-Salah-Mané-Firmino-Shaqiri til tre-noglegange-fire pladser. :o

Så tror jeg at Origi ville blive solgt og Brewster + Wilson forfremmet til 3.-4. valget.


Men for dulen da, Hazard ved at Real Madrid står og venter, at hvis han skifter til Liverpool bliver hans nuværende (Chelsea) fans mega sure.

Men jeg håber da at vi forsøger, det ville da sende lidt af et signal i forhold til styrkeforholdet.

Men ja, det sker næppe, det vil nok være nemmere at købe Kane ved at tilbyde Lovren i et straight up swap.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 15. apr, 2019 12:15

Filos of Isk skrev:Hazard ville jo være en vild transfer. Muligheden for at gå over til 4-2-3-1 er altid til stede, men hans bedste plads ville jo nok være som venstrekantangriber, altså Mané pladsen, men Mané har jo også vist sig god som central angriber.
Jeg tænker også at Hazard vil være god i en Firmino rolle, hvor han har mere frihed, problemet når han spiller centerforward for Chelsea er jo at han skal være klistret til en nogenlunde central position på offside-linjen.

Så det ville jo være Hazard-Salah-Mané-Firmino-Shaqiri til tre-noglegange-fire pladser. :o

Så tror jeg at Origi ville blive solgt og Brewster + Wilson forfremmet til 3.-4. valget.


Men for dulen da, Hazard ved at Real Madrid står og venter, at hvis han skifter til Liverpool bliver hans nuværende (Chelsea) fans mega sure.

Men jeg håber da at vi forsøger, det ville da sende lidt af et signal i forhold til styrkeforholdet.

Men ja, det sker næppe, det vil nok være nemmere at købe Kane ved at tilbyde Lovren i et straight up swap.
Men hvor kommer alt det Hazard drømmer ri fra?

Tænker ikke det er nødvendig at drømme om ham

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. apr, 2019 13:06

liverpoolfc86 skrev:
Filos of Isk skrev:Hazard ville jo være en vild transfer. Muligheden for at gå over til 4-2-3-1 er altid til stede, men hans bedste plads ville jo nok være som venstrekantangriber, altså Mané pladsen, men Mané har jo også vist sig god som central angriber.
Jeg tænker også at Hazard vil være god i en Firmino rolle, hvor han har mere frihed, problemet når han spiller centerforward for Chelsea er jo at han skal være klistret til en nogenlunde central position på offside-linjen.

Så det ville jo være Hazard-Salah-Mané-Firmino-Shaqiri til tre-noglegange-fire pladser. :o

Så tror jeg at Origi ville blive solgt og Brewster + Wilson forfremmet til 3.-4. valget.


Men for dulen da, Hazard ved at Real Madrid står og venter, at hvis han skifter til Liverpool bliver hans nuværende (Chelsea) fans mega sure.

Men jeg håber da at vi forsøger, det ville da sende lidt af et signal i forhold til styrkeforholdet.

Men ja, det sker næppe, det vil nok være nemmere at købe Kane ved at tilbyde Lovren i et straight up swap.
Men hvor kommer alt det Hazard drømmer ri fra?

Tænker ikke det er nødvendig at drømme om ham

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Han er den (måske) bedste ikke-Liverpool-eller-Manchester Sjitty spiller
-Han er sandsynligvis på vej væk fra Chelsea, så modsat Eriksen og Kane eller Pogba, så ved vi at han kan købes.

Det er meget naturligt, det samme skete vel i Arsenal da de troede de kunne få Suarez inden han smuttede til Barcelona :lol:

Men en ting er jo at vi har pladser på holdet han vil kunne spille, men er han villig til at indordne sig på holdet?
-passer han overhovedet ind med de andre spillere?
-det er vi ligeglade med fordi det er sjovt at drømme i bedste football manager stil :dance:

Jeg hænger bestemt ikke min transfer-hat på Hazard, det sker kun hvis han selv drømmer om et liverpool skifte og det tror jeg bare ikke at han gør.

edit: og så hjælper det jo nok også at vi lidt har sprunget forventningsrammerne på banen i denne sæson og det gør det nemt også at tro at forventningsrammerne på transfermarkedet skal gentænkes. Det er jo selvfølgelig ikke heeeelt tilfældet, der skal jo en hel del pokaler i skabet og mange flere penge i kassen, inden vi bliver så attraktive, som vi selv syntes vi er.

Besvar