Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 15. apr, 2019 18:19

Cynwal skrev:Gennem tiden har der været mange (underholdende urealistiske) forslag i bedste Football Manager stil, som det kunne være nemt at hænge en "Ungdoms-label" på. Men kampen igår fik den gamle røv her til at drømme uladsiggørlige tanker:

Hold nu kæft for et hold vi kunne få, hvis det kunne lykkes Edwards & Klopp at overtale Eden Hazard til at skifte til Europas mest spændende fodboldhold lige nu. Hvis ikke, at det var så urealistisk, ville jeg have våde drømme over at forestille mig Hazard i en fuldstændig fri 10'er rolle bag Mané-Firmino-Salah. Den konstellation ville få vores tidligere Fab-Four til fuldstændig at blegne (hvis der ellers er nogen, som kan huske Coutinho?).

Hvis jeg drømmer videre om ovenstående, går der ikke længe før jeg vågner op med "kosten i hånden og tapetklister på maven".
Fin lille drøm. Var det krammeren imellem Salah og Hazard efter kampen, der gjorde udslaget?

Selvom debatten reelt er ligegyldig, da Hazard er i Real næste år, så vil jeg gerne lige lege med på tanken om opstillingen. I mine øjne vil det være en dødssynd, at fjerne ham fra hans venstre-kant. Til gengæld så Mané ud til at nyde at spille 9er et par gange. Så....

-----------Mané
Hazard---Bobby---Salah

Det kunne jeg godt se fungere...
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 15. apr, 2019 18:27

texy skrev:
Cynwal skrev:Gennem tiden har der været mange (underholdende urealistiske) forslag i bedste Football Manager stil, som det kunne være nemt at hænge en "Ungdoms-label" på. Men kampen igår fik den gamle røv her til at drømme uladsiggørlige tanker:

Hold nu kæft for et hold vi kunne få, hvis det kunne lykkes Edwards & Klopp at overtale Eden Hazard til at skifte til Europas mest spændende fodboldhold lige nu. Hvis ikke, at det var så urealistisk, ville jeg have våde drømme over at forestille mig Hazard i en fuldstændig fri 10'er rolle bag Mané-Firmino-Salah. Den konstellation ville få vores tidligere Fab-Four til fuldstændig at blegne (hvis der ellers er nogen, som kan huske Coutinho?).

Hvis jeg drømmer videre om ovenstående, går der ikke længe før jeg vågner op med "kosten i hånden og tapetklister på maven".
Fin lille drøm. Var det krammeren imellem Salah og Hazard efter kampen, der gjorde udslaget?

Selvom debatten reelt er ligegyldig, da Hazard er i Real næste år, så vil jeg gerne lige lege med på tanken om opstillingen. I mine øjne vil det være en dødssynd, at fjerne ham fra hans venstre-kant. Til gengæld så Mané ud til at nyde at spille 9er et par gange. Så....

-----------Mané
Hazard---Bobby---Salah

Det kunne jeg godt se fungere...
Bare så længe krammeren og snakken ikke handlede om et makkerskab i Real:).

Mon ikke bare de to gamle holdkammerater, målte lidt på deres indbyrdes opgør i kampen.

Hazard er i Real næste sommer.....

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » mandag, 15. apr, 2019 18:47

Mon ikke de snakkede om Madrid, begge spillere har jo en årsag til at rejse til Madrid. Hazard for at spille i den hvide trøje næste sæson og Mo for at spille finale på Metropolitano D.1 juni ... ;)

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » tirsdag, 16. apr, 2019 01:38

Filos of Isk skrev:Leon Bailey eller Kai Havertz er også muligheder fra Leverkusen.
Brandt blev jo trods alt fravalgt i sin tid på bekostning af Salah, og tak for det.


-Det kan jo også være han fik ret i Fabinho og Keita fordi han, eller hun, er god til at analysere hvad Liverpool har manglet og hvilke spillere var til rådighed. Eller bare har linket os til så mange spillere at der rammes rigtigt før eller siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er bare nødt til at påpege at leverkusen er Bayerns ynglings shopping klub og de plejer altså at få dem de vil have i Tyskland. Havertz er allerede meldt tæt på dem på tysk tv. Tænker også de hapser Timo Werner og muligvis De Licht fra Ajax, som er den jeg helst vil have til vore klub, får altså dårlige nerver af den giraf vi har ved siden af Big Virgil

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 16. apr, 2019 11:13

khede skrev:
Filos of Isk skrev:Leon Bailey eller Kai Havertz er også muligheder fra Leverkusen.
Brandt blev jo trods alt fravalgt i sin tid på bekostning af Salah, og tak for det.


-Det kan jo også være han fik ret i Fabinho og Keita fordi han, eller hun, er god til at analysere hvad Liverpool har manglet og hvilke spillere var til rådighed. Eller bare har linket os til så mange spillere at der rammes rigtigt før eller siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er bare nødt til at påpege at leverkusen er Bayerns ynglings shopping klub og de plejer altså at få dem de vil have i Tyskland. Havertz er allerede meldt tæt på dem på tysk tv. Tænker også de hapser Timo Werner og muligvis De Licht fra Ajax, som er den jeg helst vil have til vore klub, får altså dårlige nerver af den giraf vi har ved siden af Big Virgil
Tjoo, men vi fik Keita.
Det er rigtig nok, og da de overvejer at genopbygge holdet, så er de jo også rimelig attraktive igen for unge spillere.



noget helt andet:
Hvis Henderson skal til at være fuldtids 8'er igen, så får vi måske brug for et alternativ til Fabinho på den defensive midt?

egne muligheder:
Grujic
Curtis Jones
Trent - (så skal vi jo så til gengæld have en ny HB; men er du gal nogle Pirlo-kugler han vil kunne støbe fra den position)
Gini - (hvis Hendo spiller fuldtids 8'er så er det jo ikke sikkert at Gini gør det samme)

Så måske behøver vi ikke død-og-pine at købe en spiller, men vi skal da heller ikke afvise at gøre en god handel hvis den dukker op.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1394
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » torsdag, 18. apr, 2019 12:04

Et drømme vindue vil i mine øjne være:


LB Ryan Sessegnon (Fulham)
LW Julian Brandt (Bayer Leverkusen) hvis han kan hentes for 22m£ som det rygtes er det en røverkøb!
CF Timo Werner (RB Leipzig) / Luka Jovic (Eintracht Frankfurt)


Så er jeg lidt splittet om vi skal gå efter en midtbane spiller eller en centerforsvar, heller nok mest til en forstærkning til forsvaret, da jeg tænker en af Lovren og Matip bliver solgt. Til midtbanen har vi flere muligheder til de tre pladser (Hendo, Keita, Fabinho, Gini, Milner, Oxlade, Lallana) her bliver Lallana og/eller Milner nok solgt.

Her kunne vi forstærke os med folk fra egne rækker Grujic til midtbanen blandt andet og man vi kan bruge Shaqiri til den offensive plads. Til CB kan vi bruge Ki-Jana Hoever.

Potentielle (drømme) spillere vi kan hente til de to pladser:

CB Matthijs de Ligt (Ajax)
CB Dayot Upamecano (RB Leipzig)
CB Declan Rice (West Ham)
CB Presnel Kimpembe (PSG)

CM Kai Havertz (Bayer Leverkusen)
CM Ruben Neves (Wolves)
CM Nabil Fekir (Lyon)

Kunne godt tænke mig en mere kreativ midtbane spiller så Fekir vil være en god signing i mine øjne.

:)
Billede
"YNWA"

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » lørdag, 20. apr, 2019 08:27

Efter min mening er vi svagest besat på HB. Det er muligt Gomez kan tage den, men Arnold er ikke overbevisende.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. apr, 2019 09:56

Taa er vel verdens bedste højreback bedømt ud fra alder.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 20. apr, 2019 12:55

STMO skrev:Efter min mening er vi svagest besat på HB. Det er muligt Gomez kan tage den, men Arnold er ikke overbevisende.
Jeg kunne også godt tænke mig at vi enten henter et alternativ til Trent eller endnu en centerhalf, så Gomez kan spille mere hb.

Trent er stadig så ung at han både skal have kampe og træning. Han kan være verdensklasse, sin unge alder til trods, især i de perioder, hvor han kun spiller en gang om ugen.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 21. apr, 2019 10:59

Filos of Isk skrev:
STMO skrev:Efter min mening er vi svagest besat på HB. Det er muligt Gomez kan tage den, men Arnold er ikke overbevisende.
Jeg kunne også godt tænke mig at vi enten henter et alternativ til Trent eller endnu en centerhalf, så Gomez kan spille mere hb.

Trent er stadig så ung at han både skal have kampe og træning. Han kan være verdensklasse, sin unge alder til trods, især i de perioder, hvor han kun spiller en gang om ugen.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Som Emmy skriver, så anser jeg også Trent for en af verdens bedste (dén bedste) på HB ift. alder, så Trent skal jo spille alle de kampe, han kan overkomme.
De få kampe der bliver til overs kan sagtens varetages af spille, vi allerede har i truppen, som enten kan bruge dem som indslusningskampe (Hoever) eller kampe, hvor en spiller varetager rollen, selvom de normalt spiller en anden plads (Milner, Fabinho, Gomez).

Vi har rigtig gode alternativer til de 3 sidstnævnte, som også skal have kampe for at holde flere end 11 spillere i kampform i løbet af sæsonen, og der kan de få kampe på back pladserne nemt anvendes.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 21. apr, 2019 15:01

Jeg rater også Trent super højt, men jeg tror det bedste for ham er at han også får tid til at træne imellem kampene. Jeg tror også at det er derfor klopp har roteret ham rigtig meget med Gomez.

På den måde har Trent både fået kamperfaring, men også tid til at arbejde på sine svagheder til træning og blive bedre.

Edit: det er også kun i det tilfælde at vi kan lokke en de Ligt-Koulibaly type til at jeg er interesseret. Imellem Matip, Lovren, Clyne, Phillips og Hoever har vi rigeligt med dygtige og talentfulde spillere til bagkæden.
Det gælder på de fleste pladser, at vi er rigtig godt besat og derfor ikke er tvunget til at handle.
Måske kan vi skyde lidt mere med spredehagl offensivt.

En mulighed kunne være hvis vi kunne finde en spiller der kan spille begge backs. En ung Lahm-type.
For så er vi ikke 100% afhængige af Hoever og Lewis hvis Robbo eller Trent er skadede, men samtidig har vi plads til at de kan få massere af kampe, hvis de er gode nok til at gribe de chancer der kommer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 23. apr, 2019 15:58



Jürgen Klopp would like to ‘attract’ Houssem Aouar to Liverpool this summer. [@le10sport]


Liverpool have lately made a big push to try and advance the transfer. Lyon, however, do not want to lose Aouar. [@le10sport]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. apr, 2019 18:44

YNWA! skrev:

Jürgen Klopp would like to ‘attract’ Houssem Aouar to Liverpool this summer. [@le10sport]


Liverpool have lately made a big push to try and advance the transfer. Lyon, however, do not want to lose Aouar. [@le10sport]
Årh ja, ham havde jeg helt glemt, han var meget omtalt i efteråret.

Spændende spiller, der også har lidt forskellige anvendelsesmuligheder.
Og så er han stadig ung og har tid til at lære systemet og langsomt blive en del af 1.-holdet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 23. apr, 2019 18:53

Klopp har sendt agent Gini afsted til Lyon...

https://twitter.com/GWijnaldum/status/1 ... 36/photo/1

Dobbelthandel ? :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. apr, 2019 21:58

Liverpool ser ud til at være 1 af 4 klubber, der battler om Joao Felix:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... upertalent

Det kunne godt tyde på, at han kan blive en af de helt store, så det kunne da være enormt spændende, hvis Klopp kunne charmere ham til Anfield.

Besvar