Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 23. apr, 2019 22:03

Niels K skrev:Liverpool ser ud til at være 1 af 4 klubber, der battler om Joao Felix:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... upertalent

Det kunne godt tyde på, at han kan blive en af de helt store, så det kunne da være enormt spændende, hvis Klopp kunne charmere ham til Anfield.
Jeg tror der skal mere end charme til. Mon ikke der også skal lægges +£100m.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 23. apr, 2019 22:14

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Liverpool ser ud til at være 1 af 4 klubber, der battler om Joao Felix:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... upertalent

Det kunne godt tyde på, at han kan blive en af de helt store, så det kunne da være enormt spændende, hvis Klopp kunne charmere ham til Anfield.
Jeg tror der skal mere end charme til. Mon ikke der også skal lægges +£100m.
Det skulle i hvert fald være ca. hans frikøbsklausul.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. apr, 2019 22:16

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Liverpool ser ud til at være 1 af 4 klubber, der battler om Joao Felix:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... upertalent

Det kunne godt tyde på, at han kan blive en af de helt store, så det kunne da være enormt spændende, hvis Klopp kunne charmere ham til Anfield.
Jeg tror der skal mere end charme til. Mon ikke der også skal lægges +£100m.
Ja, naturligvis skal der da det, men det lader ofte til, at det er den personlige samtale med cheftræneren, der får en topspiller til at vælge en bestemt klub, og der mener jeg, at vi står med rigtig gode kort med Klopp, da vi helt sikkert skal matche den forlangte pris, men vi vinder jo ikke kampen vedr. lønnen, da manc-klubberne vil betale silly money i løn, så der skal noget andet til.

Jeg bytter gerne en håndfuld af vores udlånte talenter for Joao Felix, så pengene kan findes ved salg af spillere.Milner og Lallana er her også begrænset med tid, så det giver plads til Felix.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 24. apr, 2019 11:54



Hakim Ziyech has a £25m buy-out clause that can be activated this summer. [@MaddockMirror]



BREAKING: #LFC inquired about Joao Felix 10 days ago. [@mohamedbouhafsi]

Mohamed Bouhafsi ved hvad han taler om normalt. Han er meget pålidelig!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. apr, 2019 12:56

YNWA! skrev:

Hakim Ziyech has a £25m buy-out clause that can be activated this summer. [@MaddockMirror]



BREAKING: #LFC inquired about Joao Felix 10 days ago. [@mohamedbouhafsi]

Mohamed Bouhafsi ved hvad han taler om normalt. Han er meget pålidelig!
Som jeg forstår det, så er hele verdens top 25 klubber ude efter Felix, så det ville nærmest være inkompetent, hvis vi ikke forhørte os, men det er skønt at vi er et sted hvor vi kan være med!

Ziyech for 25 millioner, det kunne jeg altså godt være mægtig fristet af!

Der tegner sig vel også lidt et billede af at vi kigger mere på offensive kort. Og det er jo forståeligt nok, Matip er fjerde(3,5'te) valg i midterforsvaret og han gør det alligevel ganske udmærket og vi har så mange midtbanespillere at vi måske kan sælge overskuddet til Atletico :o og Oxlade er ikke engang tilbage.

Jeg vil også sige at en liste med 10 spillere der kan forstærke(bredden) de forreste 3-nogle-gange-4 pladser er noget nemmere at finde på end listen med ditto for de bagerste 5 eller de to-tre pladser på midten.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 24. apr, 2019 13:23

Er enig i at kilden er god, han havde Fekir og Fabinho, som en af de første. Synes dog der er mere der taler imod end for, at LFC vil betale så mange penge for et talent. Klopp har på flere pressemøder sagt, at man ikke skulle forvente indkøb i Virgil - Alisson størrelsen denne sommer. J.Felix vil ikke umiddelbart gå ind i startelleveren, så at LFC skulle bruge tæt på 900 millioner på et stort talent, kan man godt have sin tvivl om.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. apr, 2019 08:46

YNWA96 skrev:Er enig i at kilden er god, han havde Fekir og Fabinho, som en af de første. Synes dog der er mere der taler imod end for, at LFC vil betale så mange penge for et talent. Klopp har på flere pressemøder sagt, at man ikke skulle forvente indkøb i Virgil - Alisson størrelsen denne sommer. J.Felix vil ikke umiddelbart gå ind i startelleveren, så at LFC skulle bruge tæt på 900 millioner på et stort talent, kan man godt have sin tvivl om.
Det er jo den anden side af sagen, men et lille håb kunne jo være at:
- han mente at vi ikke så Virgil+Alisson+Fabinho+næsten-Fekir inden for kort tid :dontknow:
- Eller at Klopp ikke ser Felix og andre talenter som en transfer i samme klasse som van Dijk osv. dels fordi de måske ikke får helt det samme i løn og dels fordi der ikke lige så mange der kender
dem, udover fra FIFA og FM.
- Så skal Klopp jo heller ikke fortælle sine spillere han prøver at motivere at de bliver skiftet ud til sommer
- og til sidst så vil han jo underspille vigtigheden af transfers for os, i håb om at det lige kan sænke priserne en lille smule

Men alt i alt har vi jo et stærkt hold og en fornuftig trup uden gabende huller, så vi er bestemt ikke pisket ud på transfermarkedet. Derfor tror jeg heller ikke der kommer til at ske store omvæltninger, men Felix, der er på de fleste storklubbers ønskelister, er man jo nødt til at forhøre sig om, tænk hvis han gik og drømte om et liverpool-skifte, så kunne vi vel godt skrabe nogle penge sammen...
Kilden siger jo netop ikke andet end at vi har forhørt os, hvilket jeg da også tror vi har, men derfra er der jo langt til et bud.


Vi får se

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 25. apr, 2019 13:08

Vi har det bedste hold i verden, men ikke den bedste trup. Bredden er ikke god nok og det skal vi have styr på.
En skade til TAA eller Robbo ville have gjort at vi ikke var hvor vi er i dag, hverken ift PL eller CL.

Så bredde til:
HB, VB og offensiven.

Vi har en del centralt på midten når AOC er tilbage, så der behøver vi ikke. Milner tager et år mere.

Allison/Cabera (AGF gutten)

TAA/NY - VVD/Lovren - Gomez/Matib - Robbo/NY

Fabinho/Gini - Hendo/Keita - AOC/Milner

Salah/?? - Firmino/?? - Mane/??

Lige nu har vi ikke nogen der kan erstatte de 3 forreste uden at vi falder mærkbart i kvaliteten. Dette er vores største problem sammen med backups til vores backs.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 25. apr, 2019 15:43

Jeg synes, at både vores hold og vores trup er uhyre stærk. Og reelt mener jeg lige nu ikke, at vi behøver at signe mere end 2 spillere. En VB til at hjælpe Robbo. Og offensiv spiller, der er god nok til at træde ind for Bobby, Mané eller Salah (hvis det ikke er en 9er, kan man jo altid smide Mane eller Salah ind på den position, når den nye skal bruges).

Derudover ser jeg bare gerne kontinuitet og udvikling af de unge.

Naturligvis skal vi slå til, hvis en fuldkommen overlegen spiller som eksempelvis Kanté pludselig skulle være til at få fat i. Men ellers har vi vist, at vi stabilt kan levere resultater over en hel sæson. Og den erfaring tror jeg, at vores eksisterende spillere kan bære med ind i den kommende sæson, så vi endnu engang spiller med.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. apr, 2019 16:26

Jeg er helt enig, texy. Det er kun, hvis vi kan få fat i noget ekstra ordinært, at vi skal slå til. En trup har rigtig meget gavn af at kunne spille sammen uden de store ændringer i flere sæsoner i træk, og det skal vi kun lige til at begynde på.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » torsdag, 25. apr, 2019 17:30

Meget enig, en backup til Robbo når Moreno stopper til sommer. Lidt løse rygter går på Bristol City’s Lloyd Kelly. 21 år med engelsk pas (HG), kunne godt være et rygte der kunne være hold i. Spiller på det engelske U21 landshold.

Så er det svært ikke at tro, man kigger på en spiller der kan aflaste de 3 forreste, men først og fremmest Bobby. Både Solanke og Ings er solgt, og Sturridge har ikke fået forlænget sin kontrakt. Selvom man jo håber Brewster er god nok, så er det nok et lidt for stort sats, hvis uheldet skulle være ude og Bobby bliver skadet. Jeg hælder til at man prøver at hente Julian Brandt. Klopp har prøvet at hente ham før og hvis den pris som der bliver skrevet om er rigtig i Brandt’s frikøbsklausul, som Peter Moore ville sige : vi skal bruge vores penge smart.

Så er målmandssituationen nok heller ikke helt afklaret. Tror Klopp lader Migs gå til sommer, om de unge er gode nok, ved jeg ikke. Men der kan nok osse ske noget på den position.

Ikke fordi man skal lægge noget i det, men jeg lagde mærke til at Houssam Aouar har været inde og like nogle LFC billeder. Nu har vi jo midtbanespillere nok, men han er godt nok en spændende spiller.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 26. apr, 2019 13:19

Han ser altså ikke helt tosset ud ham Nicolas Pépé fra Lille. Der er en video under rygtet om Grujic:

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... -pepe-tett

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 26. apr, 2019 18:53

Pépé er rigtig rigtig spændende, ham ser jeg meget gerne hos til næste sæson
"We're not racist, we only hate the mancs"

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » søndag, 28. apr, 2019 09:48

Oomph242 skrev:
ilusio skrev:
athomsen skrev:Kunne tænke mig RS i Fulham (backup til Robertson eller alternativ til kant), Alderwerield (Grundet Gomez skader), Timo Werner (synes vi mangler er "rigtig" spids) og en "billig" Fekir (lidt kreativitet)
Synes faktisk det lyder som 4 relativt "billige" muligheder for en forstærkning af bredden og giver os lidt flere muligheder.
Mon ikke det sammenlagt alligevel vil blive £100+.
Jo men forventer følgende afgange: Moreno, Lallana, Grujic, Mignolet, Sturridge, Lovren, Milner (desværre) og Clyne. Det vil alt andet lige give lidt £ i kassen og frigøre en hel del løn

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 30. apr, 2019 10:25

Ok jeg gir mig. Jeg er efterhånden omvendt og overbevist om at vi skal hente De Ligt. Selvom han bliver dyr, så vil vi med ham og gomez have en fantastisk bagkæde i mange år.

Gomez kan rotere med TAA og De Ligt og give VVD nogle pauser.
Så kan vi også vente en sæson mindst med at hente en ny højre back.

Så derfor:

TAA/Gomez - De Ligt/Matib - VVD/Lovren - Robbo/NY

Det er først og fremmest vores forsvar der er skyld i at vi har klaret os så godt i denne sæson, og med De Ligt sammen med VVD, så har vi verdens bedste forsvar i mange år.
Så skal vi bare holde gang i TAA og Robbo på vores backs og alt er godt.

Så indkøb skal være:
De Ligt
Venstre back (en billig Ryan fra Fullham?)

Centralt på midten mener jeg ikke vi mangler nogen. Vi har faktisk mange gode spillere og med AOC tilbage og en Keita der er ved at komme i gang, så behøver vi ikke nogen ekstra her.

I angrebet er vi nok i en situation hvor vi mangler noget kvalitet som backup.
Shaqiri, Brewster, Wilson(?), Origi(?)

Det lugter ikke af nogenlunde samme klasse som vores nuværende front trio.
Brewster tror jeg på i længden, og Shaqiri er en ok squadspiller i stedet for Lallana fx.
Origi og Wilson er jeg i tvivl om, og jeg tænker faktisk vi lige så godt kan sælge begge.

Salah/Shaqiri - Firmino/Brewster - Mane/NY

Så derfor:
De Ligt
Ryan
Angriber/winger

Hvis vi kommer af med spillere som
Sturridge
Origi
Lallana
Moreno
Lovren
Og hvad vi ellers har af gamle ubrugte spillere.

Så kan vi nok finansere det meste. Derudover bør der være en slat TV penge/CL penge til rådighed.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar