Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 20. aug, 2019 08:47

Tom_Jorsal skrev:Hvor er det egentlig vildt, at Barcelona lejer Coutinho ud halvandet år, efter de købte ham af os for over en milliard. Håber det går ham godt i Bayern, men at han alligevel må nøjes med en andenplads i ligaen, når Dortmund, der er en langt federe klub, vinder mesterskabet 8-)
Hvis man ikke kan fungere godt sammen med Messi, kan man ikke fungere godt i Barcelona


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 25. aug, 2019 20:15

Så har Timo Werner skrevet ny kontrakt med Leipzig. Så der røg drømmen om at få ham billigt.
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... -mintzlaff

Men det betyder jo ikke nødvendigvis at han også spiller i Leipzig de næste fire år.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » søndag, 25. aug, 2019 22:14

Filos of Isk skrev:
søndag, 25. aug, 2019 20:15
Så har Timo Werner skrevet ny kontrakt med Leipzig. Så der røg drømmen om at få ham billigt.
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... -mintzlaff

Men det betyder jo ikke nødvendigvis at han også spiller i Leipzig de næste fire år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis han har nogle ambitioner af nogen art, så har han vel været klog nok til, at få indført nogle klausuler a la en frikøbsklausul?!?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 26. aug, 2019 09:59

Niels K skrev:
mandag, 19. aug, 2019 12:04
Der er en masse spændende spillere, der nu og her står med kontraktudløb til sommer. Nogle af dem skal dog skrive deres sidste kontrakt grundet alder, tænker jeg:

Eriksen
Willian
Hudson-Odoi
Götze
Dries Mertens
Ever Banega
Modric
Rafinha
Thiago Silva
Alderweireld
Vertonghen

--------------------------------------------------------

Abu Dhabi United::

Fernandinho
David Silva

scumsters:

De Gea
Matic
Darmian
Bailly

Chelsea:

Willian
Hudson-Odoi
Giroud
Pedro

Spurs:

Vertonghen
Alderweireld

Liverpooll:

Milner
Matip
Lallana
Clyne
Vores bedste Bosman spillere hidtil, selvom Tommo gerne vil have Gary Mac op som nr. 1 ;) :

Matip's recent performances and the fact he has now played more than 100 games for the Reds got us thinking - and for Sunday's Agenda video on the Blood Red Youtube channel, we put together a free transfer top five.

Top five Liverpool free transfers and why:

1) James Milner

"Milner's the free transfer who has been there the longest. He's had the most responsibility, he's stepped up with big goals. He was there in Madrid, he's won the Champions League. He has delivered so many times and he gets better with age."

2) Gary McAllister

"Until last season, he was still No. 1. So many memories: the Barcelona penalty, the Everton winner. He was so vital for that run where Liverpool won the treble and qualified for the Champions League. Imagine if the Reds had him 10 years earlier."

3) Joel Matip

"He's been there long enough and he's won the Champions League. So far this season Van Dijk hasn't been at his best. Matip has outshone him at times. He is the man in possession of the shirt alongside Virgil, but he's made a proper claim to make it his own long-term."

4) Fabio Aurelio

"He's stepped up for some big moments in his Liverpool career. He was at the Arsenal game at the weekend and still has that connection with the fans. He was brilliant and had such a good left foot on him."

5) Maxi Rodriguez

"He wasn't there for the longest period but he was a quality player. He scored some memorable goals and we all remember his hat-tricks. And he's got one of the best chants heard at Anfield in the past decade."

Honourable mentions also went to Markus Babbel (who narrowly missed out on fifth spot), along with Kolo Toure, Bolo Zenden, Jari Litmanen, Robbie Fowler and Craig Bellamy.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 26. aug, 2019 10:11

Mugge skrev:
søndag, 25. aug, 2019 22:14
Filos of Isk skrev:
søndag, 25. aug, 2019 20:15
Så har Timo Werner skrevet ny kontrakt med Leipzig. Så der røg drømmen om at få ham billigt.
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... -mintzlaff

Men det betyder jo ikke nødvendigvis at han også spiller i Leipzig de næste fire år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis han har nogle ambitioner af nogen art, så har han vel været klog nok til, at få indført nogle klausuler a la en frikøbsklausul?!?
muligvis. Det kan jo også være at han er skuffet over at Bayern(og måske os) ikke gik benhårdt efter ham denne sommer og derfor hellere vil fokusere på sin udvikling hvor han er. Jeg har ikke set noget om det i de artikler jeg så i går, men måske dukker der noget op om kontraktens indhold længere nede af vejen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 26. aug, 2019 11:08

Filos of Isk skrev:
mandag, 26. aug, 2019 10:11
Mugge skrev:
søndag, 25. aug, 2019 22:14
Filos of Isk skrev:
søndag, 25. aug, 2019 20:15
Så har Timo Werner skrevet ny kontrakt med Leipzig. Så der røg drømmen om at få ham billigt.
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... -mintzlaff

Men det betyder jo ikke nødvendigvis at han også spiller i Leipzig de næste fire år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis han har nogle ambitioner af nogen art, så har han vel været klog nok til, at få indført nogle klausuler a la en frikøbsklausul?!?
muligvis. Det kan jo også være at han er skuffet over at Bayern(og måske os) ikke gik benhårdt efter ham denne sommer og derfor hellere vil fokusere på sin udvikling hvor han er. Jeg har ikke set noget om det i de artikler jeg så i går, men måske dukker der noget op om kontraktens indhold længere nede af vejen.
Frikøbsklausul på 30 mio. euro:

https://www.thisisanfield.com/2019/08/r ... se-clause/

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 26. aug, 2019 11:19

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
mandag, 26. aug, 2019 10:11
Mugge skrev:
søndag, 25. aug, 2019 22:14
Filos of Isk skrev:
søndag, 25. aug, 2019 20:15
Så har Timo Werner skrevet ny kontrakt med Leipzig. Så der røg drømmen om at få ham billigt.
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... -mintzlaff

Men det betyder jo ikke nødvendigvis at han også spiller i Leipzig de næste fire år.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis han har nogle ambitioner af nogen art, så har han vel været klog nok til, at få indført nogle klausuler a la en frikøbsklausul?!?
muligvis. Det kan jo også være at han er skuffet over at Bayern(og måske os) ikke gik benhårdt efter ham denne sommer og derfor hellere vil fokusere på sin udvikling hvor han er. Jeg har ikke set noget om det i de artikler jeg så i går, men måske dukker der noget op om kontraktens indhold længere nede af vejen.
Frikøbsklausul på 30 mio. euro:

https://www.thisisanfield.com/2019/08/r ... se-clause/
Lad os hive ham ind til vinter.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 06. sep, 2019 14:48

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 26. aug, 2019 11:19

Frikøbsklausul på 30 mio. euro:

https://www.thisisanfield.com/2019/08/r ... se-clause/
Lad os hive ham ind til vinter.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[/quote]

Jeg er begyndt at blive mere varm på tanken om at hente Timo Werner. Så ham i hans seneste optræden for Leipzig. Her var han alen bedre end alle andre på banen. Han var hurtig, teknisk og var kold foran mål. Virkelig en god præstation for ham. Han overstrålede alle.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 06. sep, 2019 17:13

Hekkem skrev:
fredag, 06. sep, 2019 14:48
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 26. aug, 2019 11:19

Frikøbsklausul på 30 mio. euro:

https://www.thisisanfield.com/2019/08/r ... se-clause/
Jeg er begyndt at blive mere varm på tanken om at hente Timo Werner. Så ham i hans seneste optræden for Leipzig. Her var han alen bedre end alle andre på banen. Han var hurtig, teknisk og var kold foran mål. Virkelig en god præstation for ham. Han overstrålede alle.
Jeg kan stadig ikke finde ud af, hvad jeg mener om Timo Werner. Jeg har set en del kampe, hvor han slet ikke imponerede, men i stedet var nærmest usynlig. Både for Leipzig og på landsholdet.

Men så har jeg også set kampe, hvor han gjorde forskellen. På intet tidspunkt har han dog leveret en præstation, der var skelsættende nok til, at jeg var i stand til at holde mig selv kontinuerligt overbevist om, at han ville være et godt køb. Det er ikke ligesom første gang jeg så Mbappe spille for Monaco. Der vidste jeg med det samme, at dette var en spiller, der ville tage over efter Ronaldo og Messi.

Jeg vil gerne se Brewster spille lidt mere (altså udover den smule han fik lov til i pre-season) for os. For jeg sad under U17 VM med meget af den der Mbappe fornemmelse dengang jeg så England vinde skidtet. Og igen i pre-season var jeg voldsomt imponeret over hans fremragende link-up spil. Hvis Brewster er så god, som jeg håber, så vil det være et fuldkommen spild at hente Werner - med mindre han tiltænkes en kantrolle. Omvendt, hvis Brewster er overhyped og aldrig bliver andet end en habil angriber for en midter-til bundklub, så vil det måske være tosset ikke at hente Werner for sølle £27M.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 07. sep, 2019 11:26

Jeg tænker at vi også skal overveje hvilken rolle Timo Werner i givetfald ville egne sig bedst til.
Med teknik, hurtighed og målfarlighed som hans definerende attributter, kunne jeg altså levende forestille mig at han vil gøre det bedre i en rolle på kanten, i vores nuværende system hvor kanterne i højere grad bliver sat op til målchancer end vores angriber.
Og dermed er det jo ikke umuligt at han og Brewster vil være en del af en fremtidig dødbringende trio sammen.

Et andet spørgsmål er jo så om ikke han skal modnes mere inden han er klar til en klub af Liverpools størrelse?
- jeg ved det ikke, men muligheden foreligger. Hvis han er for svingende i sine præstationer som Texy er inde på, så skal han måske have mere erfarring. Altså på landsholdet syntes jeg også at Löw var for længe om at opdage at Werner var en anden type end Klose


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 07. sep, 2019 11:40

Filos of Isk skrev:
lørdag, 07. sep, 2019 11:26
Jeg tænker at vi også skal overveje hvilken rolle Timo Werner i givetfald ville egne sig bedst til.
Med teknik, hurtighed og målfarlighed som hans definerende attributter, kunne jeg altså levende forestille mig at han vil gøre det bedre i en rolle på kanten, i vores nuværende system hvor kanterne i højere grad bliver sat op til målchancer end vores angriber.
Og dermed er det jo ikke umuligt at han og Brewster vil være en del af en fremtidig dødbringende trio sammen.

Et andet spørgsmål er jo så om ikke han skal modnes mere inden han er klar til en klub af Liverpools størrelse?
- jeg ved det ikke, men muligheden foreligger. Hvis han er for svingende i sine præstationer som Texy er inde på, så skal han måske have mere erfarring. Altså på landsholdet syntes jeg også at Löw var for længe om at opdage at Werner var en anden type end Klose


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes Werner vil være oplagt vores angreb. Salah og Mané kan godt smutte til sommer og gå efter deres sidste store kontrakt. Samt er vi også en klub hvor køb og salg er en stor del af økonomien, så en høj pris på de to vil også lune i klubkassen og bane vej for nye indkøb.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. sep, 2019 14:47

Oomph242 skrev:
lørdag, 07. sep, 2019 11:40
Filos of Isk skrev:
lørdag, 07. sep, 2019 11:26
Jeg tænker at vi også skal overveje hvilken rolle Timo Werner i givetfald ville egne sig bedst til.
Med teknik, hurtighed og målfarlighed som hans definerende attributter, kunne jeg altså levende forestille mig at han vil gøre det bedre i en rolle på kanten, i vores nuværende system hvor kanterne i højere grad bliver sat op til målchancer end vores angriber.
Og dermed er det jo ikke umuligt at han og Brewster vil være en del af en fremtidig dødbringende trio sammen.

Et andet spørgsmål er jo så om ikke han skal modnes mere inden han er klar til en klub af Liverpools størrelse?
- jeg ved det ikke, men muligheden foreligger. Hvis han er for svingende i sine præstationer som Texy er inde på, så skal han måske have mere erfarring. Altså på landsholdet syntes jeg også at Löw var for længe om at opdage at Werner var en anden type end Klose


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes Werner vil være oplagt vores angreb. Salah og Mané kan godt smutte til sommer og gå efter deres sidste store kontrakt. Samt er vi også en klub hvor køb og salg er en stor del af økonomien, så en høj pris på de to vil også lune i klubkassen og bane vej for nye indkøb.
I nyere tid må man acceptere, at vi har måttet lade nogle af vores bedste spillere gå, da de er gået efter en større klub med større chancer for trofæer, og vi har heller ikke kunnet være med lønmæssigt. Endelig har der i perioder sikkert også været tale om, at vi har måttet sælge grundet vores egne økonomiske problemer.

Jeg mener egentlig at alle 3 parametre er ryddet af vejen nu. Jo, du kan godt tjene endnu mere, men vi tilbyder nu faktisk utrolig høje lønninger, som de færreste kan være utilfredse med. Vi behøver ikke at sælge, da vi har en god og robust økonomi, og vi er simpelthen blandt de allerbedste klubber i Europa pt. Ja, sidste sæson var vi vel bedst, da CL må være målepinden ?

Jeg håber derfor meget på, at vi fortsætter med at kunne beholde de spillere, vi satser på, og jeg kan få øje på spillersalg for op mod 100 mio., til næste sommer udover de 72 mio., vi tjente denne sommer + nye indbringende sponsorater:

Karius giver 7,25, da Besiktas skal købe
Ejaria giver 3,5 næste sommer
Lovren kan måske give 15 mille
Shaqiri kan give 25 mille
Wilson 25
Woody kan måske give 5

Så har vi Ojo, Allan og Taiwo, som måske også skal skydes afsted, og Lallana og Clyne's kontrakter løber ud, hvilket også er sparede penge.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. sep, 2019 15:06


Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 07. sep, 2019 16:02

Man kan jo ikke udelukke at Salah eller Mané vågner op i morgen og beslutter sig for at søge nye udfordringer. Det sker jo. Men Niels K har ret i at vores nylige succes bør have minimeret risikoen en hel del i forhold til da vi mistede Coutinho og Suarez.
Vi står heller ikke og mangler penge til at lave Van Dijk og Alisson handler.
Jeg forudser dog en skuffende sæson for Barcelona og/eller Real Madrid, så de kunne meget vel være på transfer-krigsstien næste sommer, og så er der kun Mbappe og Salah, der for alvor kan begejstre fangrupperne nok til at distrahere fra ledelsens fiaskoer.

Men altså jeg er ikke super nervøs for at der sker noget det næste års tid, og jeg tror vi vil kunne tvinge en overpris ud af hvem der end måtte købe Salah eller Mané, så vi burde være ok.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 07. sep, 2019 16:36

Operation Sancho 2020 skulle ifølge rygter på Twitter være sat i værks. Set i lyset af vores sparevindue denne sommer, så tror jeg der kommer nogle store spillere (Sancho eller ej) ind til næste sommer. Spørgsmålet er om det bliver som erstatning for nogen af de spillere vi har, nok særligt Mané og Salah, eller om de bliver tilføjelser til vores nuværende trup.

Besvar