Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 29. okt, 2019 08:39

Både og. Jeg kan sagtens se at vi kan stille alle 4, omend ikke andet end nogen kampe. Derudover vil vi jo så have 3 stærke hver uge og ikke kun 3/4 uger.

---- Fabinho - Gini ----
Mbappe - Firmino - Mane
------- Salah -------

Salah - Fabinho - Gini - Mane
---- Mbappe - Firmino ----

Og som sagt alle de gange vi stiller 4-3-3 hvor en af dem skal have en pause eller er skadet.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. okt, 2019 08:58

ilusio skrev:
tirsdag, 29. okt, 2019 08:39


---- Fabinho - Gini ----
Mbappe - Firmino - Mane
------- Salah -------
Nu er jeg tit ude og sige at den slags formationer kommer til at koste andre dele af spillet og alt muligt kedeligt - men det gider jeg ikke i dag.
Hvis nu mesterskabet skulle glippe endnu en gang, så bør vi jo overveje om vi skal ændre vores setup for at blive bedre egnet til mesterskabskampen. Man City er jo vilde fordi de også er sat op til at kvase de mindre hold, så længe vi bliver ved med at vinde er det jo fint nok, men over en hel sæson vil nogle mene at de simpelthen bare er bedre til at slå de mindre hold og det vil gøre forskellen for dem. Det kan man jo diskutere om er helt rigtigt, sidste sæson og indtil videre i denne sæson har vi jo smidt ufatteligt få point til de små hold der stiller sig defensivt op, men samtidig så kvaser vi dem jo heller ikke altid.


Og at bringe Mbappe ind og lave en offensiv firkløver ville jo i den grad give os nogle muligheder for at trumle hen over modstandere. Man kunne overveje om Trent så skulle flyttes til midten, hvis hans offensive bidrag skades af at han får flere defensive pligter*.

Altså Mbappe er jo også oppe i den klasse hvor man må sige at f.eks. Mané måske ville acceptere at han nogle gange ender på bænken.

*ok, så faldt jeg en lille smule i.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 29. okt, 2019 09:21

Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:
tirsdag, 29. okt, 2019 08:39


---- Fabinho - Gini ----
Mbappe - Firmino - Mane
------- Salah -------
Nu er jeg tit ude og sige at den slags formationer kommer til at koste andre dele af spillet og alt muligt kedeligt - men det gider jeg ikke i dag.
Hvis nu mesterskabet skulle glippe endnu en gang, så bør vi jo overveje om vi skal ændre vores setup for at blive bedre egnet til mesterskabskampen. Man City er jo vilde fordi de også er sat op til at kvase de mindre hold, så længe vi bliver ved med at vinde er det jo fint nok, men over en hel sæson vil nogle mene at de simpelthen bare er bedre til at slå de mindre hold og det vil gøre forskellen for dem. Det kan man jo diskutere om er helt rigtigt, sidste sæson og indtil videre i denne sæson har vi jo smidt ufatteligt få point til de små hold der stiller sig defensivt op, men samtidig så kvaser vi dem jo heller ikke altid.


Og at bringe Mbappe ind og lave en offensiv firkløver ville jo i den grad give os nogle muligheder for at trumle hen over modstandere. Man kunne overveje om Trent så skulle flyttes til midten, hvis hans offensive bidrag skades af at han får flere defensive pligter*.

Altså Mbappe er jo også oppe i den klasse hvor man må sige at f.eks. Mané måske ville acceptere at han nogle gange ender på bænken.

*ok, så faldt jeg en lille smule i.
Ind med Mbappe. Men vil vi give 1,5 mia eller 2 mia for ham.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 29. okt, 2019 10:07

£150 mio kan jeg godt leve med.

Mbappe ligner den måske bedste spiller i verden de næste 5-10 år.
Sandsynligvis er Salah, Mane og Firmino faldet i niveau at sommeren 2021 betyder farvel til en af dem og igen en af dem i 2020.

Hvorfor ikke smide den "slat" ekstra for at have den bedste?

Med den nye NIKE aftale hvor vi får procenter af salget, så vil det jo hjælpe med at betale sig selv hjem også. Men vigtigst af alt, han er lige nu det bedste bud på verdens bedste fodboldspiller de næste 5 år.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. okt, 2019 10:22

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 29. okt, 2019 09:21
Men vil vi give 1,5 mia eller 2 mia for ham.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det kommer jo helt an på kassebeholdningen og hvor meget han vil have i løn derudover :ugeek: .
Og om hans personlige mål og alt det der HR plidder-pladder passer med Klopps og holdets. Altså basalt set tror jeg at hvis Mbappe vil vinde Ballon d'Or, så vælger han at blive eller skifter til RM/Juve(efter Ronaldo er færdig). Men vi skal jo have en spiller der stadig vil deltage i pressspillet og alt det der. Med andre ord skal vi undgå at det bliver en Neymar transfer.

Jeg tror kun vi har en chance for at få Mbappe hvis han ser på det vi har gang i og tænker - "wow, det kunne være fedt at være en del af det der!". Et skifte til RM eller Barcelona vil jo trække større overskrifter for ham og gøre mere for at fodre han stjernestatus (i det mindste på den korte bane).

Jeg tror godt vi vil kunne finde på at smide pengene for ham, hvis vi kan gøre det inden for FFP og alt det der(Det kan godt være vi ikke kan købe ham inden for FFP uden at sælge stort samtidig, påstår nogle, jeg er ikke ekspert på området og jeg har sikkert læst det i en eller anden ECHO artikel eller i et FourFourTwo).
Vi brugte jo en masse penge på van Dijk og Allie selvom der var billigere alternativer.

spørgsmålet er jo lidt om vi er villige til at sælge spillere og lade kontrakter løbe ud, uden at bringe andre ind udefra, men erstatte fra U23:
Lallana - sandsynligvis
Lovren - Vi har et par unge nederlændinge der kan tage over og så skal Gomez jo igang igen
Clyne - no brainer
Wilson - tjoo
Origi? - nu begynder det at gøre ondt, men de spiller jo i høj grad samme pladser, så det går vel nok.
Milner? - Så begynder det at gøre rigtig naller, men han får en rimelig høj løn.

Men i penge og lønninger er der jo en del pund bundet op på de spillere. Nike pengene(de store penge er jo profit fra trøjesalg) begynder f.eks. også først at rulle i efterfølgende regnskabsår, så selvom de givetvis reelt vil gøre det meget nemmere at have råd til Mbappe, så hjælper det ikke i forhold til FFP(ej jeg ved ikke om man må forvente forhøjet trøjesalg året efter i forhold til FFP).

Og vi så jo denne sommer at det ikke er fordi Klopp har super travlt med at handle ind hele tiden og dermed er det jo ikke sikkert at han har andet han hellere vil gemme pengene til, og med van Dijk og Allie så vi også at Klopp gerne betalte ekstra for at få den bedste spiller på sin position.
Der hvor det bliver spændende det er jo hvis Havertz, Sancho, Mbappe og indsæt gerne selv andre, alle tre ringer til deres agenter første januar og siger "få mig til Liverpool FC!"
Så skal vi til at vælge mellem f.eks. Mbappe eller Havertz + Sancho eller bare Havertz + Werner.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 29. okt, 2019 10:30

Mbappe slår mig ikke som en PL spiller.. Han er i mine øjne prototypen på en Barca eller Real spiller, måske Juve også.. Sol, varme og senoritas, ikke som en spiller der tørner ud for os en kold, regnfuld søndag efterårsdag..

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. okt, 2019 12:48

bblauritzen skrev:
tirsdag, 29. okt, 2019 10:30
Mbappe slår mig ikke som en PL spiller.. Han er i mine øjne prototypen på en Barca eller Real spiller, måske Juve også.. Sol, varme og senoritas, ikke som en spiller der tørner ud for os en kold, regnfuld søndag efterårsdag..
næh måske ikke, men ville man ikke sige det samme om Aguerro eller Silva inden Man City?
Under alle omstændigheder så kan vi jo sørge for at hans agent ved at vi er interesserede og så må han jo selv vælge imellem de muligheder han nu engang har.
Det er også lidt det jeg mener med at hvis han vil til Liverpool og er motiveret for det, så kan han sagtens være 200 millioner værd, men hvis han kun er interesseret er fordi Nike fortæller ham at han får bedre sponsorat hvis han skifter til PL, så er han sikkert kun 100 millioner værd.

Under alle omstændigheder kan vi jo ikke hænge vores hat på at vi kan lokke ham til klubben, men det koster jo ikke ret meget at prøve.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 29. okt, 2019 17:02

Det foresvæver mig, at jeg har læst i en artikel (kan ikke huske hvor, og kan derfor heller ikke finde den....) at Mbappe skulle have et "bagland" som fokuserer mere på udviklingsmulighederne af hans fodboldfærdigheder, for den vej rundt at maksimere indtjeningen. ALtså at det er vigtigere, at han kommer de rigtige steder hen for hans karriere-udvikling, frem for blot at jagte procenter af transfer-sum og løn.

Den vej rundt tror jeg, at Jürgen Klopps Liverpool årgang 2020 kunne være et fremragende "udviklings-laboratorium" for at få fintunet hans fodbold. Samtidig er distributionsplatformen og dermed brandingen af Mbappe/Nike så uendeligt meget større end Fransk Ligue 1 og sporadisk Champions League, hvor vi alle sammen godt ved, at PSG taber senest i en semifinale, fordi de ikke bliver presset nok i hverdagen i ligaen, og dermed mangler de sidste 10-15 %.

Mbappe fylder 21 til december, så jeg ser ham hjertens gerne fintune potentialet de næste 3-4-5 år i Liverpool eller måske endda lidt mere, og at han derefter "cashcow'er" den fra han er 27-28 til han er 32 i Real eller Juve eller Barca eller PSG.

Det kunne blive en fremragende fodboldkarriere, som ville bringe ham ind som top-top kandidat til Ballon D'Or og endnu flere penge og gyldne sponsorkontrakter. ...og lige der tror jeg ikke PSG er et særligt godt springbrædt: Se bare på hvordan Neymars status er faldet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. okt, 2019 07:48

Cynwal skrev:
tirsdag, 29. okt, 2019 17:02
Det foresvæver mig, at jeg har læst i en artikel (kan ikke huske hvor, og kan derfor heller ikke finde den....) at Mbappe skulle have et "bagland" som fokuserer mere på udviklingsmulighederne af hans fodboldfærdigheder, for den vej rundt at maksimere indtjeningen. ALtså at det er vigtigere, at han kommer de rigtige steder hen for hans karriere-udvikling, frem for blot at jagte procenter af transfer-sum og løn.
Der skal man jo bare se på at han valgte PSG fremfor RM, hvor Florentino Perez jo ellers var helt åben om at han ikke ville starte hver gang det første år eller to.

Omvendt så er PSG jo også en klub med penge, så den kunne jo også tælle den anden vej.

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 30. okt, 2019 07:57

Filos of Isk skrev:
onsdag, 30. okt, 2019 07:48
Cynwal skrev:
tirsdag, 29. okt, 2019 17:02
Det foresvæver mig, at jeg har læst i en artikel (kan ikke huske hvor, og kan derfor heller ikke finde den....) at Mbappe skulle have et "bagland" som fokuserer mere på udviklingsmulighederne af hans fodboldfærdigheder, for den vej rundt at maksimere indtjeningen. ALtså at det er vigtigere, at han kommer de rigtige steder hen for hans karriere-udvikling, frem for blot at jagte procenter af transfer-sum og løn.
Der skal man jo bare se på at han valgte PSG fremfor RM, hvor Florentino Perez jo ellers var helt åben om at han ikke ville starte hver gang det første år eller to.

Omvendt så er PSG jo også en klub med penge, så den kunne jo også tælle den anden vej.
Måske talte det også med, at han er Paris dreng af opvækst.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. okt, 2019 08:28

Oomph242 skrev:
onsdag, 30. okt, 2019 07:57


Måske talte det også med, at han er Paris dreng af opvækst.
Ja, men så kan jeg jo ikke fordreje virkeligheden til at understøtte mine argumenter :evil:

Ej, du har selvfølgelig helt ret, det havde jeg fuldstændig glemt. :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. okt, 2019 10:16

Mbappe og Jadon Sancho ville naturligvis være svære at sige nej til, hvis de virkelig gerne vil til Liverpool. Jeg synes bare, at deres rygtede salgssummer virker meget voldsomme ift. en klub som vores, og deres lønninger betyder sikkert også en tak op i vores lønramme, som kan have betydning for mange spilleres lønforhandlinger fremadrettet, så det skal også tælles med.

Jeg er slet ikke sikker på, at vi behøver at betale så meget for en kvalitet, der matcher vores egne 3 forreste, da de jo selv kom for væsentligt lavere summer, og så har Klopp og andre fået dem op på deres nuværende kæmpe høje niveau, og det tror jeg nu mere på end et galactico-køb.

Endelig ser vi vel også på, hvordan sæsonen forløber for Curtis Jones, Elliott, Brewster, Shaqiri og Origi ift. om det skal være en eller flere af dem, der skal satses endnu mere på næste sæson som rotationsspiller og endnu flere kampe næste sæson ?

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 09. nov, 2019 00:35

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 29. okt, 2019 10:22
Men i penge og lønninger er der jo en del pund bundet op på de spillere. Nike pengene(de store penge er jo profit fra trøjesalg) begynder f.eks. også først at rulle i efterfølgende regnskabsår, så selvom de givetvis reelt vil gøre det meget nemmere at have råd til Mbappe, så hjælper det ikke i forhold til FFP(ej jeg ved ikke om man må forvente forhøjet trøjesalg året efter i forhold til FFP).
Selvom PSG er tunge at danse med omkring transfers, så er det ikke ligefrem sandsynligt at hvad end klub Mbappe tager til, betaler hele beløbet på en gang, pga FFP er det ikke rigtig muligt for ret mange længere. Af samme årsag er spiller amortisering (som er almen bogføringspraksis) og lån i fremtidige indtægter ("transfer factoring" kaldes det, som særligt blev udbredt for PL klubberne efter den nye tv aftale) ret centrale, i kraft af at klubberne igennem de to kan a) afskrive en transfersum over flere sæsoner (amortisering), og b) råde over en større del af en fremtidig indtægt, før de har pengene stående.

Særligt b) er her interessant, fordi i fald af at Liverpool og Nike indgår den kontrakt vi alle forventer, kan de faktisk låne i den fremtidige værdi/indtægt af den aftale, og tilpasse et sådant lån de betalinger de evt må punge ud med til PSG. I praksis, så fungerer de fleste store transfers på den måde, at klubberne betaler dem over en løbende periode, for at sikre fleksibilitet og rum i budgetterne, frem for at smide en formue på en gang. Men i et tilfælde af, at der tilføjes en ny stor post, det kunne være betalinger for Coutinho (som Barca stadig betaler af på), fra Nike er det muligt at belåne de fremtidige indtægter, sådan at klubben lettere kan tilpasse hvornår og hvordan givne betalinger har størst påvirkning.

Eksempelvis (alt her er blot tænkte tal/situationer):
Liverpool får 40m om året fra Nike i 10 år, køber Mbappe for 200m fra PSG, men en afbetaling på 50m pr sæson. Her kan vi belåne de 400m fra Nike, sådan at vi i stedet for at få 400m over 10 år, får 370m over samme periode, men for at møde de 50m pr sæson uden problemer, får vi de første fire sæsoner 50m, og de sidste seks 28,33m (170/6).

Det er et groft eksempel, men jeg håber det kan demonstrere hvorfor både en kontrakt med en ny sponsor, eller anden sikker indtægt er lukrativt ift til FFP. Jeg er usikker på hvor meget klubberne egentlig tjener på trøjesalg, jeg mener de gamle Perez-rygter om at spillerne betalte sig selv gennem trøjesalg mere var en charmeoffensiv end noget andet, men måske andre kan tilføje noget til det. Og beklager hvis jeg kikser at par centrale begreber, selvom jeg har en uddannelse i økonomi, så glemmer jeg hvad den slags hedder.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 09. nov, 2019 02:17

Mbappe. Forestil jer manden på Anfield. Klopp kunne i hvert fald godt, fremgik det af hans udtalelser. Hvorefter han ud fra et økonomisk synspunkt sagde, at ingen klub havde råd til ham..
Jeg undrer mig lidt over den udtalelse og tænker at den ikke er helt så tilfældig endda. For hvis der er noget det kendetegner Klopp, så er det at han faktisk aldrig puster til transfer spekulationer. Han brugte en hel sommer på at ikke at kommentere på spillere (før vinduet var ovre).
Derfor undrer det mig faktisk at han her meget offentlig kommenterer på Mbappe. Hvis det var Barcelona, så ville man spekulere i, at det i virkeligheden var et meget kraftigt (afstemt) signal til spilleren og hans folk om at lægge eksternt og internt pres samt et signal til PSG om at vi er interesserede, men prisen skal vi forhandle om.
Nu er vi ikke Barcelona, men på den anden side følger de store handler ofte det samme mønster. Normalt ville jeg komplet afskrive Mbappe, men Nike som sponsor kan ændre det billede, simpelthen fordi han er i deres stald og dermed kan de være en meget kraftig medspiller i det her.
Jeg vil naturligvis se det før jeg ville tro på det, men hold da op.
Og ja, naturligvis kunne verdens endte Klopp få plads til både vores fantastiske 3 og Mbappe.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 09. nov, 2019 08:49

pow9199 skrev:
lørdag, 09. nov, 2019 00:35
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 29. okt, 2019 10:22
Men i penge og lønninger er der jo en del pund bundet op på de spillere. Nike pengene(de store penge er jo profit fra trøjesalg) begynder f.eks. også først at rulle i efterfølgende regnskabsår, så selvom de givetvis reelt vil gøre det meget nemmere at have råd til Mbappe, så hjælper det ikke i forhold til FFP(ej jeg ved ikke om man må forvente forhøjet trøjesalg året efter i forhold til FFP).
Selvom PSG er tunge at danse med omkring transfers, så er det ikke ligefrem sandsynligt at hvad end klub Mbappe tager til, betaler hele beløbet på en gang, pga FFP er det ikke rigtig muligt for ret mange længere. Af samme årsag er spiller amortisering (som er almen bogføringspraksis) og lån i fremtidige indtægter ("transfer factoring" kaldes det, som særligt blev udbredt for PL klubberne efter den nye tv aftale) ret centrale, i kraft af at klubberne igennem de to kan a) afskrive en transfersum over flere sæsoner (amortisering), og b) råde over en større del af en fremtidig indtægt, før de har pengene stående.

Særligt b) er her interessant, fordi i fald af at Liverpool og Nike indgår den kontrakt vi alle forventer, kan de faktisk låne i den fremtidige værdi/indtægt af den aftale, og tilpasse et sådant lån de betalinger de evt må punge ud med til PSG. I praksis, så fungerer de fleste store transfers på den måde, at klubberne betaler dem over en løbende periode, for at sikre fleksibilitet og rum i budgetterne, frem for at smide en formue på en gang. Men i et tilfælde af, at der tilføjes en ny stor post, det kunne være betalinger for Coutinho (som Barca stadig betaler af på), fra Nike er det muligt at belåne de fremtidige indtægter, sådan at klubben lettere kan tilpasse hvornår og hvordan givne betalinger har størst påvirkning.

Eksempelvis (alt her er blot tænkte tal/situationer):
Liverpool får 40m om året fra Nike i 10 år, køber Mbappe for 200m fra PSG, men en afbetaling på 50m pr sæson. Her kan vi belåne de 400m fra Nike, sådan at vi i stedet for at få 400m over 10 år, får 370m over samme periode, men for at møde de 50m pr sæson uden problemer, får vi de første fire sæsoner 50m, og de sidste seks 28,33m (170/6).

Det er et groft eksempel, men jeg håber det kan demonstrere hvorfor både en kontrakt med en ny sponsor, eller anden sikker indtægt er lukrativt ift til FFP. Jeg er usikker på hvor meget klubberne egentlig tjener på trøjesalg, jeg mener de gamle Perez-rygter om at spillerne betalte sig selv gennem trøjesalg mere var en charmeoffensiv end noget andet, men måske andre kan tilføje noget til det. Og beklager hvis jeg kikser at par centrale begreber, selvom jeg har en uddannelse i økonomi, så glemmer jeg hvad den slags hedder.

Jeg er nu meget enig i det der bliver skrevet, men omkring punkt B, har FSG været ret klare i spyttet. Man vil ikke låne penge i fremtidige/ indtægt. Så når man læser LFC regnskab, får man faktisk et nogenlunde overblik over klubben’s økonomi, da man ikke ikke har brugt penge der ikke er tjent endnu.

Personlig har jeg svært ved at se, at den handel skulle blive til noget. Jo, hvis Salah el Mane bliver solgt. Men læste fra en finansmand hvad det rent faktisk ville koste LFC, at købe Mpappe. Hans regnestykke var en pris på £250 M og en ugeløn på £400.000 og en kontrakt på 5 år. Som rigtig skrevet, afskriver klubberne spillerne over kontraktlængden. Det vil så koste klubben omkring £71 M. om året, at hente Mpappe. Derudover smadrer man jo sin lønpolitik i klubben, det er svært at se for sig, at man vil gå så langt for, at hente en spiller.

paul joyce
@_pauljoyce
·
9 t
Klopp on Mbappe 1/2: “[buying] this calibre of player is difficult. I don't see any club at the moment who can buy Kylian Mbappe from PSG. I don’t see any club. And we are involved in these clubs who cannot do it. Easy as that.”

Klopp on Mbappe 2/2: “Okay, from a sporting point of view, there are not a lot of reasons to not sign him. What a player he is. It is about the money of course. No chance. Absolutely, no chance. Sorry for killing that story.”

Besvar