Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. okt, 2018 13:07

Kelly skrev:
Ikke Mata.

Jeg så gerne Dybala, og at de smider boksen efter ham bigtime.
Jeg har svært ved at se Dybala indordne sig på midtbanen, ligesom Coutinho (nogle gange) gjorde, i en ikke-helt-ren-10'er rolle, men Dybala ville være en vild spiller at hente også en spiller man gerne vil justere systemet lidt for at lokke til klubben. Jeg er også bange for at Barcelona eller RM lokker for meget.

Jeg ved ikke om han overhovedet kan lokkes til LFC og om vi har pengene til at købe ham fri, men lad os da for Fowlers skyld prøve.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 23. okt, 2018 13:10

Filos of Isk skrev:
Kelly skrev:
Ikke Mata.

Jeg så gerne Dybala, og at de smider boksen efter ham bigtime.
Jeg har svært ved at se Dybala indordne sig på midtbanen, ligesom Coutinho (nogle gange) gjorde, i en ikke-helt-ren-10'er rolle, men Dybala ville være en vild spiller at hente også en spiller man gerne vil justere systemet lidt for at lokke til klubben. Jeg er også bange for at Barcelona eller RM lokker for meget.

Jeg ved ikke om han overhovedet kan lokkes til LFC og om vi har pengene til at købe ham fri, men lad os da for Fowlers skyld prøve.

Liverpool vil ikke være et spring op for ham, vel nærmest tværtimod. Jeg tror Real Madrid bliver hans næste klub...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. okt, 2018 13:39

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Kelly skrev:
Ikke Mata.

Jeg så gerne Dybala, og at de smider boksen efter ham bigtime.
Jeg har svært ved at se Dybala indordne sig på midtbanen, ligesom Coutinho (nogle gange) gjorde, i en ikke-helt-ren-10'er rolle, men Dybala ville være en vild spiller at hente også en spiller man gerne vil justere systemet lidt for at lokke til klubben. Jeg er også bange for at Barcelona eller RM lokker for meget.

Jeg ved ikke om han overhovedet kan lokkes til LFC og om vi har pengene til at købe ham fri, men lad os da for Fowlers skyld prøve.

Liverpool vil ikke være et spring op for ham, vel nærmest tværtimod. Jeg tror Real Madrid bliver hans næste klub...
Mig bekendt var Juve ikke i CL finalen i sidste sæson. Så Liverpool er vel ikke et spring ned, vel nærmest tværtimod. Men derfor kan Real Madrid jo sagtens blive hans næste klub.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 23. okt, 2018 13:46

Tolisso, Bayern
Tadic, Ajax
Ziyech, Ajax
Fekir, Lyon
Bertrand Traore, Lyon
Reus, Dortmund
Draxler, Psg

Andre

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. okt, 2018 13:52

Hr. Drejer skrev:
Mig bekendt var Juve ikke i CL finalen i sidste sæson. Så Liverpool er vel ikke et spring ned, vel nærmest tværtimod. Men derfor kan Real Madrid jo sagtens blive hans næste klub.
Man kan sagtens forestille sig at nogle vil se Liverpool som et lille spring op fra Juve, især hvis vi f.eks. får os en PL titel i hus. Det bliver bare aldrig et ret stort skridt op for ham og mange spillere vil nok have en forkærlighed for den klub de allerede er i.
PL er dog et skridt op i forhold til Serie A, hvilket også tæller for nogle spillere. Hvis Dybala er ærgerrig nok til at ville bevise sit værd i PL, så vil han muligvis også identificere Liverpool som sin bedste mulighed for for at finde en klub som kan bringe ham helt op på stjernehimlen.

Men Man Utd var vel heller ikke rigtigt et skridt op for Pogba og han tog det alligevel...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. okt, 2018 13:59

liverpoolfc86 skrev:Tolisso, Bayern
Tadic, Ajax
Ziyech, Ajax
Fekir, Lyon
Bertrand Traore, Lyon
Reus, Dortmund
Draxler, Psg

Andre

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
At få Draxler ind fra PSG og genrejse hans karriere ville være en klassisk Klopp manøvre. Draxler er stadig kun 25 år og er en alsidig offensivspiller. Han kunne meget vel være bedste løsningsmulighed.

Edit: og så dårlig er han heller ikke i PSG, genrejse var nok et stærkt ord, men jeg tror Draxler kunne gøre det godt på vores midtbane og nogle gange på fløjen.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 23. okt, 2018 14:35

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Kelly skrev:
Ikke Mata.

Jeg så gerne Dybala, og at de smider boksen efter ham bigtime.
Jeg har svært ved at se Dybala indordne sig på midtbanen, ligesom Coutinho (nogle gange) gjorde, i en ikke-helt-ren-10'er rolle, men Dybala ville være en vild spiller at hente også en spiller man gerne vil justere systemet lidt for at lokke til klubben. Jeg er også bange for at Barcelona eller RM lokker for meget.

Jeg ved ikke om han overhovedet kan lokkes til LFC og om vi har pengene til at købe ham fri, men lad os da for Fowlers skyld prøve.

Liverpool vil ikke være et spring op for ham, vel nærmest tværtimod. Jeg tror Real Madrid bliver hans næste klub...
Mig bekendt var Juve ikke i CL finalen i sidste sæson. Så Liverpool er vel ikke et spring ned, vel nærmest tværtimod. Men derfor kan Real Madrid jo sagtens blive hans næste klub.
Mestre i Italien de sidste mange sæsoner og været i CL finalen 2 gange indenfor de sidste 4 år samt kommer langt hver gang de deltager i CL. Vil du ikke mene det er et bedre CV end det vi kan præsterer i nyere tid?

Vi har en CL finale og 3 deltagelser i CL de sidste 9 sæsoner. En titel har vi heller ikke vundet siden liga cuppen i 2012.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 23. okt, 2018 15:05

liverpoolfc86 skrev:Tolisso, Bayern
Tadic, Ajax
Ziyech, Ajax
Fekir, Lyon
Bertrand Traore, Lyon
Reus, Dortmund
Draxler, Psg

Andre

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Tadic?? Really?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 23. okt, 2018 15:12

Fowler89 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Tolisso, Bayern
Tadic, Ajax
Ziyech, Ajax
Fekir, Lyon
Bertrand Traore, Lyon
Reus, Dortmund
Draxler, Psg

Andre

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Tadic?? Really?
Han er vild for Ajax og kan være en mellem løsning, når Klopp ikke gider bruge vores u23 spillere ;)

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 23. okt, 2018 18:11

liverpoolfc86 skrev:
Fowler89 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Tolisso, Bayern
Tadic, Ajax
Ziyech, Ajax
Fekir, Lyon
Bertrand Traore, Lyon
Reus, Dortmund
Draxler, Psg

Andre

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Tadic?? Really?
Han er vild for Ajax og kan være en mellem løsning, når Klopp ikke gider bruge vores u23 spillere ;)

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Alle offensive spillere er vilde i Holland. Man bør tage udgangspunkt i hans performance hos Southampton

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 23. okt, 2018 19:06

liverpoolfc86 skrev:
Fowler89 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Tadic, Ajax

Tadic?? Really?
Han er vild for Ajax og kan være en mellem løsning, når Klopp ikke gider bruge vores u23 spillere ;)
Troede man efterhånden havde lært Klopp ikke bare køber for at købe. Så jeg vil godt love at Klopp ikke køber en mellemløsning. Det er enten eller.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. okt, 2018 13:27

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Fowler89 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Tadic, Ajax

Tadic?? Really?
Han er vild for Ajax og kan være en mellem løsning, når Klopp ikke gider bruge vores u23 spillere ;)
Troede man efterhånden havde lært Klopp ikke bare køber for at købe. Så jeg vil godt love at Klopp ikke køber en mellemløsning. Det er enten eller.
Robertson og Shaqiri vil nogle vel se som mellemløsninger*, men da prisen var ret lav, så risikerede vi ikke ret meget ved at gøre det.

Klopp vil hellere købe en rigtig spiller til £100.000.000 end tre gode-men-ikke-den-helt rigtige-spiller til £50.000.000 stykket, det er jeg ikke i tvivl om. Men hvis nu Shaqiri var så billig at vi samtidig fik råd til Allison, så kan vi godt nøjes med Shaqiri for at lukke et kæmpe hul i truppen med en dygtig spiller, men Fekir var vel drømme signingen på den plads og hvis den handel faldt sammen pga. knæet så er jeg ikke 100% sikker på at Shaqiri var det nye "number 1 target".

Pointen er at Klopp også er villig til at være pragmatisk en gang imellem, typisk når vi decideret mangler en spiller til at udfylde en vigtig position. Det var et kæmpe problem for os sidste sæson at vi kun havde to(tre med Oxlade) spillere der var gode kanter, derfor købte vi Shaqiri.

I forhold til Tadic tror jeg heller ikke at vi går efter ham, medmindre Klopp tror at han er klasser over hvad Shaqiri, Lallana, Keita, Oxalde osv. kan levere. Vi har muligheder til den offensive midt og derfor kan vi tillade os at afvente til at den "rigtige" transfer dukker op.

*nu tænker jeg mere på deres ry og niveau da vi hentede dem og ikke hvad de har bedrevet i den røde trøje. Var Klopp fuldstændig klar over hvor god Robbo ville blive? jeg tror det ikke, han har helt sikkert været klar over der var potentiale, men også at der skulle arbejdes hårdt for at forløse det potentiale, men for 8 millioner pund så var det risikoen værd fordi den pris ikke var så høj at den forhindrede os i at hente Salah og Oxalde.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 24. okt, 2018 13:46

Jeg gad godt se ham her i Liverpool: Andreas Christensen. De bruger ham ikke. Han har offentlig udtrykt ønske om spilletid. Har relativ meget erfaring, men stadig kæmpe udviklingspotentiale - endda på flere positioner.
Ok, det er ikke der vi skriger efter forstærkning, som jeg selv har argumenteret for. Men det er guld smidt på gaden.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 24. okt, 2018 14:35

Jesper skrev:Jeg gad godt se ham her i Liverpool: Andreas Christensen. De bruger ham ikke. Han har offentlig udtrykt ønske om spilletid. Har relativ meget erfaring, men stadig kæmpe udviklingspotentiale - endda på flere positioner.
Ok, det er ikke der vi skriger efter forstærkning, som jeg selv har argumenteret for. Men det er guld smidt på gaden.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
spørgsmålet er om han kan true de spillere vi har nu, ok måske kan han gå fra 4. valg i Chelsea til 3. valg i Liverpool, men det er vel heller ikke noget der får ham til at juble. kontraktudløbet i juni 2022, gør vel også at han bliver ret meget dyrere end vi sådan lige syntes er sjovt at bruge på en plads, hvor vi egentlig er dækket meget fint ind.

Ok, hvis vi belsutter at Gomez og Trent skal deles om højrebakcen i den overskuelige fremtid, så giver det mening at skifte Matip eller Lovren*, ud med en yngre spiller og der kunne Christensen være et fint bud, selvom nok hellere ville have de Ligt(Barcelona inklusive).

Så det ville give en smule mening, men han er vel ikke så god at han i sig selv skubber Gomez ud på backen, eller hvad?

*men Matip baseret på de seneste 10 måneders niveau og Lovren er stadig vores næstbedste forsvarsgeneral, imø, og derfor vil jeg gerne holde på Lovren indtil f.eks. Gomez er mere moden.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 24. okt, 2018 16:08

Robertson og Shaqiri vil nogle vel se som mellemløsninger*, men da prisen var ret lav, så risikerede vi ikke ret meget ved at gøre det.

Klopp vil hellere købe en rigtig spiller til £100.000.000 end tre gode-men-ikke-den-helt rigtige-spiller til £50.000.000 stykket, det er jeg ikke i tvivl om. Men hvis nu Shaqiri var så billig at vi samtidig fik råd til Allison, så kan vi godt nøjes med Shaqiri for at lukke et kæmpe hul i truppen med en dygtig spiller, men Fekir var vel drømme signingen på den plads og hvis den handel faldt sammen pga. knæet så er jeg ikke 100% sikker på at Shaqiri var det nye "number 1 target".

Pointen er at Klopp også er villig til at være pragmatisk en gang imellem, typisk når vi decideret mangler en spiller til at udfylde en vigtig position. Det var et kæmpe problem for os sidste sæson at vi kun havde to(tre med Oxlade) spillere der var gode kanter, derfor købte vi Shaqiri.

I forhold til Tadic tror jeg heller ikke at vi går efter ham, medmindre Klopp tror at han er klasser over hvad Shaqiri, Lallana, Keita, Oxalde osv. kan levere. Vi har muligheder til den offensive midt og derfor kan vi tillade os at afvente til at den "rigtige" transfer dukker op.

*nu tænker jeg mere på deres ry og niveau da vi hentede dem og ikke hvad de har bedrevet i den røde trøje. Var Klopp fuldstændig klar over hvor god Robbo ville blive? jeg tror det ikke, han har helt sikkert været klar over der var potentiale, men også at der skulle arbejdes hårdt for at forløse det potentiale, men for 8 millioner pund så var det risikoen værd fordi den pris ikke var så høj at den forhindrede os i at hente Salah og Oxalde.
Shaqiri var jo rygtet til os inden Fekir handlen brød sammen. Jeg ser ikke Shaqiri som en mellemløsning overhovedet. Vi vidste alle sammen han ville forstærke bænken gevaldigt hvilket vi havde brug for sidste sæson. Men en spiller som Tadic f.eks ville jeg se som en mellemløsning fordi vi ikke fik Fekir.
Enten så tror jeg vi henter Fekir til vinter eller så henter vi en der er på niveau med ham. Fekir er jo heller ikke spærret i Champions League efter de nye regler, så det ville give god mening.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar