Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 06. aug, 2018 11:02

athomsen skrev:
Bojangles skrev:
ilusio skrev:Hvis Sturridge kan holde sig i form til en super-sub rolle til Firmino, så har jeg svært ved at se hvem vi skal hente.
Solanke gør det som sådan også rigtig godt, ud over han mangler slutproduktet.
Det er dæleme også er problem. Tror slet ikke på ham. Jeg vil langt hellere beholde Ings
Begge er stadig under Sturridge i rækkefølgen bag Firmino. Så uanset hvad så er det 3/4. valg vi snakker om.

Med Brewster tilbage til jul kan det være det løser sig selv til den tid.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 06. aug, 2018 12:43

Benjamin Pavard er stadig i Stuttgart, ville det ikke være lækkert at lukke transfervinduen med ham?

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » mandag, 06. aug, 2018 13:28

athomsen skrev:
Bojangles skrev:
ilusio skrev:Hvis Sturridge kan holde sig i form til en super-sub rolle til Firmino, så har jeg svært ved at se hvem vi skal hente.
Solanke gør det som sådan også rigtig godt, ud over han mangler slutproduktet.
Det er dæleme også er problem. Tror slet ikke på ham. Jeg vil langt hellere beholde Ings
Solanke er kun 20. Ings er 26. Jeg er som sådan slet ikke uenig i at Ings meget gerne måtte blive her. Og jeg vil som sådan også langt hellere se ham på banen en Solanke - men vi må bare erkende, at som 3. valg, der skal der ikke sidde en, der brænder efter at komme ud og spille fast, som er sin bedste fodboldalder - og som på ingen måde er god nok til faktisk at komme op og true sig til en startplads.

Solanke har rigtig meget potentiale, og han gør rigtig meget rigtigt på banen. Husk på at både Salah, Firmino og Suarez også havde noget der minder om scoringskriser i starten af deres Liverpoolkarrierer. Der er ingen garanti for at Solanke kommer til at sparke det ene mål efter det andet ind, men han gør meget for det opbyggende spil, og så kommer han i situationer, hvor han faktisk har stor sandsynlighed for at score.
Sturridge havde f.eks også to friløbere, han brændte her i sidste kamp - men det er Solankes der bliver snakket om.

Ja, vi vil sgu da alle gerne have en superstar på bænken - og gerne ung og aldrig skadet - men sådan en gider da ikke sidde på bænken.

Mandal
Indlæg: 104
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:32
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mandal » mandag, 06. aug, 2018 20:08

Bojangles skrev:Husk på at både Salah, Firmino og Suarez også havde noget der minder om scoringskriser i starten af deres Liverpoolkarrierer
hvordan definerer du scoringskrise :?: Salah scorede i sin debut og havde lavet 5 mål efter 10 runder.... er med på at det er pinligt ringe hvis du sammenligner med resten af sæsonen, men scoringskrise tror jeg ikke jeg vil kalde det :lol:

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 07. aug, 2018 00:27

Mandal skrev:
Bojangles skrev:Husk på at både Salah, Firmino og Suarez også havde noget der minder om scoringskriser i starten af deres Liverpoolkarrierer
hvordan definerer du scoringskrise :?: Salah scorede i sin debut og havde lavet 5 mål efter 10 runder.... er med på at det er pinligt ringe hvis du sammenligner med resten af sæsonen, men scoringskrise tror jeg ikke jeg vil kalde det :lol:
Suarez scorede også i hans debut. Firmino blev brugt helt forkert af Rodgers.

Jeg ser hellere at Solanke udlejes og får hår brystet. Kane blev udlejet til utallige klubber inden han pludselig kunne ramme målet. Vi har MEGET LÆNGE sukket efter kvalitet på bænken. Det har Solanke ikke endnu i hvert fald.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » tirsdag, 07. aug, 2018 09:02

Solanke skal bare lejes ud. Jeg har set ham under preseason også hvor han igen egentlig gør alt fint nok, bortset fra at han ikke kan score. I modsætning til Firmino hvor man diskuterer om en 9'er skál score 25 mål per sæson, eller om det er ok at han score lidt mindre for at arbejde mere - så har vi i Solanke en angriber med 0 (undskyld 1) mål.... Det kan vi altså ikke bruge til noget, selv forsvarsspillerne score mere.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 07. aug, 2018 22:46

zalcos skrev:Solanke skal bare lejes ud. Jeg har set ham under preseason også hvor han igen egentlig gør alt fint nok, bortset fra at han ikke kan score. I modsætning til Firmino hvor man diskuterer om en 9'er skál score 25 mål per sæson, eller om det er ok at han score lidt mindre for at arbejde mere - så har vi i Solanke en angriber med 0 (undskyld 1) mål.... Det kan vi altså ikke bruge til noget, selv forsvarsspillerne score mere.
Solanke må vel efterhånden var 6 eller 7 valg til det angreb. Han har ikke formået at gøre meget væsen af sig

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 08. aug, 2018 01:07

liverpoolfc86 skrev:
zalcos skrev:Solanke skal bare lejes ud. Jeg har set ham under preseason også hvor han igen egentlig gør alt fint nok, bortset fra at han ikke kan score. I modsætning til Firmino hvor man diskuterer om en 9'er skál score 25 mål per sæson, eller om det er ok at han score lidt mindre for at arbejde mere - så har vi i Solanke en angriber med 0 (undskyld 1) mål.... Det kan vi altså ikke bruge til noget, selv forsvarsspillerne score mere.
Solanke må vel efterhånden var 6 eller 7 valg til det angreb. Han har ikke formået at gøre meget væsen af sig
Tror han har en større stjerne end 6-7 valg hos Klopp - desværre

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 08. aug, 2018 09:14

athomsen skrev:
liverpoolfc86 skrev:
zalcos skrev:Solanke skal bare lejes ud. Jeg har set ham under preseason også hvor han igen egentlig gør alt fint nok, bortset fra at han ikke kan score. I modsætning til Firmino hvor man diskuterer om en 9'er skál score 25 mål per sæson, eller om det er ok at han score lidt mindre for at arbejde mere - så har vi i Solanke en angriber med 0 (undskyld 1) mål.... Det kan vi altså ikke bruge til noget, selv forsvarsspillerne score mere.
Solanke må vel efterhånden var 6 eller 7 valg til det angreb. Han har ikke formået at gøre meget væsen af sig
Tror han har en større stjerne end 6-7 valg hos Klopp - desværre
Han var vel reelt 2. valg sidste sæson (måske lidt nede på 3. pladsen, da Salah flere gange blev flyttet op istedet, når Firmino skulle ud) Spørgsmålet er så hvor han står denne sæson? Sådan som Sturridge har spillet, så har han helt sikkert overhalet ham - samtidigt er Origi vendt tilbage.

Men det er som om i kun fokuserer på mål - og så er vi tilbage til samme kritik som Firmino har fået. Og nej. Vi spiller ikke med en klassisk angriber, der kun har et fokus - At score så mange mål selv som muligt, og så ellers være fuldstændig ligeglad med resten af holdet. Vi spiller med spillere, der arbejder for holdet og som gerne skal være ligeglad om det er dem selv eller en anden der scorer målet, så længe vi får arbejdet os frem til chancer og får scoret mål. Og der må man sige at Solanke gør et fint stykke arbejde, hvor han udgør en rigtig god spilstation og fungerer godt i sammenspillet med de andre - og det er selvfølgelig derfor Klopp værdsætter ham så meget.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 08. aug, 2018 09:21

Bojangles skrev:
athomsen skrev:
liverpoolfc86 skrev:
zalcos skrev:Solanke skal bare lejes ud. Jeg har set ham under preseason også hvor han igen egentlig gør alt fint nok, bortset fra at han ikke kan score. I modsætning til Firmino hvor man diskuterer om en 9'er skál score 25 mål per sæson, eller om det er ok at han score lidt mindre for at arbejde mere - så har vi i Solanke en angriber med 0 (undskyld 1) mål.... Det kan vi altså ikke bruge til noget, selv forsvarsspillerne score mere.
Solanke må vel efterhånden var 6 eller 7 valg til det angreb. Han har ikke formået at gøre meget væsen af sig
Tror han har en større stjerne end 6-7 valg hos Klopp - desværre
Han var vel reelt 2. valg sidste sæson (måske lidt nede på 3. pladsen, da Salah flere gange blev flyttet op istedet, når Firmino skulle ud) Spørgsmålet er så hvor han står denne sæson? Sådan som Sturridge har spillet, så har han helt sikkert overhalet ham - samtidigt er Origi vendt tilbage.

Men det er som om i kun fokuserer på mål - og så er vi tilbage til samme kritik som Firmino har fået. Og nej. Vi spiller ikke med en klassisk angriber, der kun har et fokus - At score så mange mål selv som muligt, og så ellers være fuldstændig ligeglad med resten af holdet. Vi spiller med spillere, der arbejder for holdet og som gerne skal være ligeglad om det er dem selv eller en anden der scorer målet, så længe vi får arbejdet os frem til chancer og får scoret mål. Og der må man sige at Solanke gør et fint stykke arbejde, hvor han udgør en rigtig god spilstation og fungerer godt i sammenspillet med de andre - og det er selvfølgelig derfor Klopp værdsætter ham så meget.
Kritikken går på Solanke, ingen mål har scoret og det er altså en nødvendighed uanset, hvor hårdt han end må arbejde. Sturridge har været så god, at han næsten burde starte inde. Det ved jeg godt, han slet ikke vil komme til og foretrækker Firmino til hver en tid.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. aug, 2018 09:22

Bojangles skrev:
athomsen skrev:
liverpoolfc86 skrev:
zalcos skrev:Solanke skal bare lejes ud. Jeg har set ham under preseason også hvor han igen egentlig gør alt fint nok, bortset fra at han ikke kan score. I modsætning til Firmino hvor man diskuterer om en 9'er skál score 25 mål per sæson, eller om det er ok at han score lidt mindre for at arbejde mere - så har vi i Solanke en angriber med 0 (undskyld 1) mål.... Det kan vi altså ikke bruge til noget, selv forsvarsspillerne score mere.
Solanke må vel efterhånden var 6 eller 7 valg til det angreb. Han har ikke formået at gøre meget væsen af sig
Tror han har en større stjerne end 6-7 valg hos Klopp - desværre
Han var vel reelt 2. valg sidste sæson (måske lidt nede på 3. pladsen, da Salah flere gange blev flyttet op istedet, når Firmino skulle ud) Spørgsmålet er så hvor han står denne sæson? Sådan som Sturridge har spillet, så har han helt sikkert overhalet ham - samtidigt er Origi vendt tilbage.

Men det er som om i kun fokuserer på mål - og så er vi tilbage til samme kritik som Firmino har fået. Og nej. Vi spiller ikke med en klassisk angriber, der kun har et fokus - At score så mange mål selv som muligt, og så ellers være fuldstændig ligeglad med resten af holdet. Vi spiller med spillere, der arbejder for holdet og som gerne skal være ligeglad om det er dem selv eller en anden der scorer målet, så længe vi får arbejdet os frem til chancer og får scoret mål. Og der må man sige at Solanke gør et fint stykke arbejde, hvor han udgør en rigtig god spilstation og fungerer godt i sammenspillet med de andre - og det er selvfølgelig derfor Klopp værdsætter ham så meget.

Men man kan vel godt forvente, at en angriber laver et par mål og assists. Man vinder ikke kampe på bare at arbejde godt angrebet.

Jeg tror Solanke får en del chancer i denne sæson og hvis han ikke slår lidt til, så bliver han nok sat til salg som Origi. Desværre var det ikke en Mbappe vi fik billigt af Chelsea.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » onsdag, 08. aug, 2018 11:08

Oomph242 skrev:
Bojangles skrev:
athomsen skrev:
liverpoolfc86 skrev:
zalcos skrev:Solanke skal bare lejes ud. Jeg har set ham under preseason også hvor han igen egentlig gør alt fint nok, bortset fra at han ikke kan score. I modsætning til Firmino hvor man diskuterer om en 9'er skál score 25 mål per sæson, eller om det er ok at han score lidt mindre for at arbejde mere - så har vi i Solanke en angriber med 0 (undskyld 1) mål.... Det kan vi altså ikke bruge til noget, selv forsvarsspillerne score mere.
Solanke må vel efterhånden var 6 eller 7 valg til det angreb. Han har ikke formået at gøre meget væsen af sig
Tror han har en større stjerne end 6-7 valg hos Klopp - desværre
Han var vel reelt 2. valg sidste sæson (måske lidt nede på 3. pladsen, da Salah flere gange blev flyttet op istedet, når Firmino skulle ud) Spørgsmålet er så hvor han står denne sæson? Sådan som Sturridge har spillet, så har han helt sikkert overhalet ham - samtidigt er Origi vendt tilbage.

Men det er som om i kun fokuserer på mål - og så er vi tilbage til samme kritik som Firmino har fået. Og nej. Vi spiller ikke med en klassisk angriber, der kun har et fokus - At score så mange mål selv som muligt, og så ellers være fuldstændig ligeglad med resten af holdet. Vi spiller med spillere, der arbejder for holdet og som gerne skal være ligeglad om det er dem selv eller en anden der scorer målet, så længe vi får arbejdet os frem til chancer og får scoret mål. Og der må man sige at Solanke gør et fint stykke arbejde, hvor han udgør en rigtig god spilstation og fungerer godt i sammenspillet med de andre - og det er selvfølgelig derfor Klopp værdsætter ham så meget.

Men man kan vel godt forvente, at en angriber laver et par mål og assists. Man vinder ikke kampe på bare at arbejde godt angrebet.

Jeg tror Solanke får en del chancer i denne sæson og hvis han ikke slår lidt til, så bliver han nok sat til salg som Origi. Desværre var det ikke en Mbappe vi fik billigt af Chelsea.
Og det er her min pointe er, at det er 100% fint at have den diskussion og man kan i Firmino (minus sidste sæson hvor han scorede mange mål), Dirk Kuyt og den slags spillere sagtens sige at de som person ikke score 25 mål, men at de måske score 10-15, men gør at holdet score de sidste ekstra mål. Men den holder bare ikke i Solankes tilfælde - for han laver ikke få mål som i 10-15 han laver 1. 1!!! mål og hvad 1-2 assists på rigtig mange minutter/kampe. Så kan jeg da være angriber for Real Madrid og sige 'jaja jeg score ikke så meget som Benzema - men der er jo angribere der laver andet end mål' - og det er også rigtigt, men hverken Solanke eller jeg bidrager med nok andet end mål til at det kan opveje de manglende mål.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 08. aug, 2018 12:18

Solanke har hverken et godt nok slutprodukt eller et opspil eller et presspil der er godt nok.

Potentialet har i hvert fald været der, og hvis man mener det stadig er der synes jeg han skal lejes ud. Der er ikke palds til både ham og Origi efter Sturridge. (og samtidig forventer jeg Ings er solgt)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. aug, 2018 13:05

zalcos skrev:[]

Og det er her min pointe er, at det er 100% fint at have den diskussion og man kan i Firmino (minus sidste sæson hvor han scorede mange mål), Dirk Kuyt og den slags spillere sagtens sige at de som person ikke score 25 mål, men at de måske score 10-15, men gør at holdet score de sidste ekstra mål. Men den holder bare ikke i Solankes tilfælde - for han laver ikke få mål som i 10-15 han laver 1. 1!!! mål og hvad 1-2 assists på rigtig mange minutter/kampe. Så kan jeg da være angriber for Real Madrid og sige 'jaja jeg score ikke så meget som Benzema - men der er jo angribere der laver andet end mål' - og det er også rigtigt, men hverken Solanke eller jeg bidrager med nok andet end mål til at det kan opveje de manglende mål.
Og det var ikke engang rigtigt Solankes mål, jeg havde "kaldt" det, at han ville score,så vidt jeg husker, så det er vel reelt mit :dontknow: Ud med Solanke, og tag FFS twitter prinsen med.
Verden er smask fuld af hyklere....

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 08. aug, 2018 13:43

Twitter prinsen?

Hvem er det?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar