Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. jun, 2018 09:44

texy skrev:
Niels K skrev:Så kan der gåes på rov i Sporting Lissabon, og Gelson Martins er en af dem, der er ude af kontrakt med dem nu ifølge BBC:

http://thekoptimes.com/2018/06/16/trans ... ub-report/
Vil Martins på en fri ikke være et bedre alternativ, end Shaqiri? Eller er Shaqiri et lille niveau over?
Jeg må som ofte før tage til takke med artikler, analyser, stats og youtube, da jeg ikke husker ham specifikt fra kampe, jeg har set med Sporting Lissabon, men han opfylder jo kriterierne omkring hurtighed og teknik. Hvordan han er som menneske, og hvordan han fx arbejder defensivt, ved jeg intet om, men jeg føler mig da overbevist om, at råmaterialet er på plads, og så ved vi jo, hvad Klopp kan bygge på efterfølgende.
Prismæssigt er der vel ikke den store forskel på at betale 0,- (måske et højt agent honorar og sign-on-fee ?) eller at betale 12 mille for Shaqiri, og med Shaqiri ved vi langt henad vejen, hvad vi får, selvom der stadig bør være mulighed for at udvikle på ham på et nyt hold under en ny manager.
Ingen af dem kan vel spille 9er, og Martins ligner en udpræget kantspiller, mens Shaqiri vel også kan tage dirigentrollen i midten ? For Bayern München så jeg i en del clip, at Shaqiri spillede i venstre side, og der kom han altså godt til baglinjen, søgte ind i feltet, og han lagde nogle temmelig skarpe indlæg.
Vi får med Shaqiri også en ret habil spiller på dødbolde, eller ?
Jeg vil være meget tilfreds med dem begge, og bliver det en kantspiller til sådanne priser, så bør vi jo have pænt med penge tilbage til en målmand, angriber, eller hvad Klopp måtte lede efter.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » lørdag, 16. jun, 2018 10:19

Køb dem begge. Med en aftale om, at en af dem kan få lov til at forlade os for 25mio sæsonen efter, hvis de føler de ikke har fået en fair mulighed. På den måde får vi enten to rigtig gode spillere eller også betaler den ene for den anden efterfølgende. Perfekt

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 16. jun, 2018 12:41

Bojangles skrev:Køb dem begge. Med en aftale om, at en af dem kan få lov til at forlade os for 25mio sæsonen efter, hvis de føler de ikke har fået en fair mulighed. På den måde får vi enten to rigtig gode spillere eller også betaler den ene for den anden efterfølgende. Perfekt
Det er ikke rigtigt “the Klopp Way” han skal have en klar plan med sine indkøb. Køb af begge vil give mulighed for at leje Woodie og Wilson ud og det er måske det bedste


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 16. jun, 2018 12:48

Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Køb dem begge. Med en aftale om, at en af dem kan få lov til at forlade os for 25mio sæsonen efter, hvis de føler de ikke har fået en fair mulighed. På den måde får vi enten to rigtig gode spillere eller også betaler den ene for den anden efterfølgende. Perfekt
Det er ikke rigtigt “the Klopp Way” han skal have en klar plan med sine indkøb. Køb af begge vil give mulighed for at leje Woodie og Wilson ud og det er måske det bedste


Sent from my iPhone using Tapatalk
I Dortmund blev der da ellers ofte hentet massere af spillere i transfervinduerne. Synes jeg kan huske de hentede 11 spillere i et af dem under Klopp.

Hvad er “the Klopp Way” egentlig?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 16. jun, 2018 13:34

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Køb dem begge. Med en aftale om, at en af dem kan få lov til at forlade os for 25mio sæsonen efter, hvis de føler de ikke har fået en fair mulighed. På den måde får vi enten to rigtig gode spillere eller også betaler den ene for den anden efterfølgende. Perfekt
Det er ikke rigtigt “the Klopp Way” han skal have en klar plan med sine indkøb. Køb af begge vil give mulighed for at leje Woodie og Wilson ud og det er måske det bedste


Sent from my iPhone using Tapatalk
I Dortmund blev der da ellers ofte hentet massere af spillere i transfervinduerne. Synes jeg kan huske de hentede 11 spillere i et af dem under Klopp.

Hvad er “the Klopp Way” egentlig?
det er sådan en udefinerbar størrelse.

Men handler lidt om at man ikke henter spillere bare for at hente spillere, men fordi der er en plan for dem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » lørdag, 16. jun, 2018 17:19

Oomph242 skrev:
AJJ skrev:I stedet for at tro en helt masse, kan man jo læse, hvad Klopp selv har sagt. Det var ikke i relation til Aubameyang, men Miki
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-14200909

“We didn’t look for players we had already worked with. If you do that, you know their good, their bad and you wonder whether you will do it again.

“It’s not boring but you know everything about each other so how can you develop? Where is the next step? Where is the next push for development?

Og lidt længere nede i artiklen...

"This does not always stand up to scrutiny, of course. That same summer, Klopp tried to reunite with Mario Gotze, who ended up leaving Bayern Munich to return to Dortmund.


Talks were held with the Germany international but with the Reds unable to offer Champions League football, Gotze wouldn't commit and wanted to keep his options open until after Euro 2016."
Tillader mig at konkludere, at det er på Klopps minusliste at have arbejdet med spilleren før, men ikke et No go.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » lørdag, 16. jun, 2018 20:45

Niels K skrev:
texy skrev:
Niels K skrev:Så kan der gåes på rov i Sporting Lissabon, og Gelson Martins er en af dem, der er ude af kontrakt med dem nu ifølge BBC:

http://thekoptimes.com/2018/06/16/trans ... ub-report/
Vil Martins på en fri ikke være et bedre alternativ, end Shaqiri? Eller er Shaqiri et lille niveau over?
Jeg må som ofte før tage til takke med artikler, analyser, stats og youtube, da jeg ikke husker ham specifikt fra kampe, jeg har set med Sporting Lissabon, men han opfylder jo kriterierne omkring hurtighed og teknik. Hvordan han er som menneske, og hvordan han fx arbejder defensivt, ved jeg intet om, men jeg føler mig da overbevist om, at råmaterialet er på plads, og så ved vi jo, hvad Klopp kan bygge på efterfølgende.
Prismæssigt er der vel ikke den store forskel på at betale 0,- (måske et højt agent honorar og sign-on-fee ?) eller at betale 12 mille for Shaqiri, og med Shaqiri ved vi langt henad vejen, hvad vi får, selvom der stadig bør være mulighed for at udvikle på ham på et nyt hold under en ny manager.
Ingen af dem kan vel spille 9er, og Martins ligner en udpræget kantspiller, mens Shaqiri vel også kan tage dirigentrollen i midten ? For Bayern München så jeg i en del clip, at Shaqiri spillede i venstre side, og der kom han altså godt til baglinjen, søgte ind i feltet, og han lagde nogle temmelig skarpe indlæg.
Vi får med Shaqiri også en ret habil spiller på dødbolde, eller ?
Jeg vil være meget tilfreds med dem begge, og bliver det en kantspiller til sådanne priser, så bør vi jo have pænt med penge tilbage til en målmand, angriber, eller hvad Klopp måtte lede efter.
Dirigentstokken ser jeg ikke Shaqiri kan udfylde på et hold af LFC klasse.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 16. jun, 2018 23:47

Har I lagt mærke til nogen endnu ved VM, hvor man siger: "Nam Nam, han skal da til Liverpool!"


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 16. jun, 2018 23:57



Hvis det er rigtigt, kunne det måske godt betyde at vi snupper en eller flere af de kontraktfrie spillere der har forladt Sporting. Vi har jo tidligere, på rygtebasis, vist interesse for Gelson Martins og Bruno Fernandes.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » søndag, 17. jun, 2018 00:03

Jesper skrev:Har I lagt mærke til nogen endnu ved VM, hvor man siger: "Nam Nam, han skal da til Liverpool!"


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Nej, Sverige og Robin Olsen har ikke spillet endnu :lol:
Jeg har i flere år haft en drøm om at se Isco i Liverpool trøjen. Tror fanme han ville være god for os. Men det er desværre nok ikke særlig realistisk.
YNWA..!

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » søndag, 17. jun, 2018 10:39

Perus højrekant var giftig. Er han ikke fra Watford?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 17. jun, 2018 12:06

Jesper skrev:Har I lagt mærke til nogen endnu ved VM, hvor man siger: "Nam Nam, han skal da til Liverpool!"


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis vi ikke havde forhistorien med i bagagen ville der være en portugiser....

Men turneringen er dårligt gået i gang, så lad os nu lige se tiden an.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 17. jun, 2018 12:23

nikand skrev:
Niels K skrev:
texy skrev:
Niels K skrev:Så kan der gåes på rov i Sporting Lissabon, og Gelson Martins er en af dem, der er ude af kontrakt med dem nu ifølge BBC:

http://thekoptimes.com/2018/06/16/trans ... ub-report/
Vil Martins på en fri ikke være et bedre alternativ, end Shaqiri? Eller er Shaqiri et lille niveau over?
Jeg må som ofte før tage til takke med artikler, analyser, stats og youtube, da jeg ikke husker ham specifikt fra kampe, jeg har set med Sporting Lissabon, men han opfylder jo kriterierne omkring hurtighed og teknik. Hvordan han er som menneske, og hvordan han fx arbejder defensivt, ved jeg intet om, men jeg føler mig da overbevist om, at råmaterialet er på plads, og så ved vi jo, hvad Klopp kan bygge på efterfølgende.
Prismæssigt er der vel ikke den store forskel på at betale 0,- (måske et højt agent honorar og sign-on-fee ?) eller at betale 12 mille for Shaqiri, og med Shaqiri ved vi langt henad vejen, hvad vi får, selvom der stadig bør være mulighed for at udvikle på ham på et nyt hold under en ny manager.
Ingen af dem kan vel spille 9er, og Martins ligner en udpræget kantspiller, mens Shaqiri vel også kan tage dirigentrollen i midten ? For Bayern München så jeg i en del clip, at Shaqiri spillede i venstre side, og der kom han altså godt til baglinjen, søgte ind i feltet, og han lagde nogle temmelig skarpe indlæg.
Vi får med Shaqiri også en ret habil spiller på dødbolde, eller ?
Jeg vil være meget tilfreds med dem begge, og bliver det en kantspiller til sådanne priser, så bør vi jo have pænt med penge tilbage til en målmand, angriber, eller hvad Klopp måtte lede efter.
Dirigentstokken ser jeg ikke Shaqiri kan udfylde på et hold af LFC klasse.
Nej han sorterer nok ikke under "den nye Coutinho" kategorien.

Men jeg tror Niels K har ret i at Shaqiri/ Martins er billige alternativer til kanten, som er blevet interesssante fordi vi har opprioriteret keeper pladsen på transfermarkedet.
omkring januar var det nok mere kanten der var prioritet og så kiggede vi lidt på billigere 8-10'ere som Ceballos.

I min bog så er keeper og en kreativ midtbane de to pladser der er "nemmest" at forstærke med transfers. Der findes bedre forsvarsspillere end Lovren, men han er godt nok blomstret op siden han ramte bunden i Spurs kampen(allerede inden VvD kom blev han bedre).

Derfor giver det også mening at det er på de to pladser vi bruger flest penge. Ja vi er tyndt besat på de forreste 3 pladser, men hvis midtbanen bliver bedre til at fodre dem, så kan vi meget bedre leve med at reserverne ikke er 99,5 % så gode som Fab 3.

Om Bruno Fernandes er en mulighed til den kreative 8'er eller box-to-box-10'er eller hvad vi kalder det... det ved jeg ikke rigtigt, men hvis vi skal bruge 90-100 millioner på Oblak så er han vel ok. Klopp elsker også et godt projekt.

Det er også en mulighed at Keita er mere kreativ som udgangspunkt end vi lige tror. Det afhænger også af modstanderen. Det er klart at en Fekir hurtigt vil kunne tilkæmpe sig en startplads, hvor Fernandes nok primært vil starte på bænken og så blive tonses igennem en masse til træning.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » søndag, 17. jun, 2018 12:42

Jesper skrev:Har I lagt mærke til nogen endnu ved VM, hvor man siger: "Nam Nam, han skal da til Liverpool!"

Kasper Schmeichel kunne jeg faktisk godt se fungerer i Liverpool.


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 17. jun, 2018 13:01

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar