Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 22. feb, 2021 12:46

Væk med det tynde Øl som du selv siger.
Matip pga skader, Shaq, Origi, Ox, Gini.

Så er der plads til 3 top spillere også økonomisk, hvis klubben vil. Det er 5 spiller ud, hvor kun Gini får spille tid.

For ender vi udenfor top 4. Jaaa, så er vi bare endnu længere væk også økonomisk.

Så har vi købt Tsi, Kabak, Ben. Der burde vi squ kunne finde en i egne rækker som backup, Hvis vi havde en købt en mofo stedet.

Tænk over det. Vi har kun 4 angribere til 3 pladser. Det er jo helt galt og Bobby laver squ ingen kasser.

Alle vores mål afhænger af 2/3 mand. Det jo helt ved siden af.


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[/quote]

Men du svarer ikke på hvor pengene skal komme fra? Du kan ikke bare sige "hvis klubben vil" Skal klubben låne dem?
YNWA

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 22. feb, 2021 12:54

Redtothebone skrev:Væk med det tynde Øl som du selv siger.
Matip pga skader, Shaq, Origi, Ox, Gini.

Så er der plads til 3 top spillere også økonomisk, hvis klubben vil. Det er 5 spiller ud, hvor kun Gini får spille tid.

For ender vi udenfor top 4. Jaaa, så er vi bare endnu længere væk også økonomisk.

Så har vi købt Tsi, Kabak, Ben. Der burde vi squ kunne finde en i egne rækker som backup, Hvis vi havde en købt en mofo stedet.

Tænk over det. Vi har kun 4 angribere til 3 pladser. Det er jo helt galt og Bobby laver squ ingen kasser.

Alle vores mål afhænger af 2/3 mand. Det jo helt ved siden af.


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Men du svarer ikke på hvor pengene skal komme fra? Du kan ikke bare sige "hvis klubben vil" Skal klubben låne dem?[/quote]De findes ved salg, lån og så de penge vi har tjent. I øvrigt også ligeglad. Ved bare vi står i lort til halsen fordi vi ikke har gjort noget, når man sammenligner med vores sidste par års placeringer, drømme m.m.

Vi bliver bare aldrig enige. Du vil for evigt tænke, det går godt og alt nok skal gå og kan ikke se, vi burde eller bør have gjort tingene anderledes.

Lukker øjnene og synes alt er godt og vores indkøb m.m. bare duer helt vildt.

Kan du ikke se vi er i en mindre/større krise. Bla. fordi vi ikke har fornyet os i 2 år. Men tror vi kan leve af 2 mand laver 45 mål og vi tror vi kan undgå skader.

Nu laver vi bare ikke samme antal mål. Får de skader vi ikke har haft og modstanderne prøver nye taktiker af.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 22. feb, 2021 13:17

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 22. feb, 2021 12:54
Redtothebone skrev:Væk med det tynde Øl som du selv siger.
Matip pga skader, Shaq, Origi, Ox, Gini.

Så er der plads til 3 top spillere også økonomisk, hvis klubben vil. Det er 5 spiller ud, hvor kun Gini får spille tid.

For ender vi udenfor top 4. Jaaa, så er vi bare endnu længere væk også økonomisk.

Så har vi købt Tsi, Kabak, Ben. Der burde vi squ kunne finde en i egne rækker som backup, Hvis vi havde en købt en mofo stedet.

Tænk over det. Vi har kun 4 angribere til 3 pladser. Det er jo helt galt og Bobby laver squ ingen kasser.

Alle vores mål afhænger af 2/3 mand. Det jo helt ved siden af.


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Men du svarer ikke på hvor pengene skal komme fra? Du kan ikke bare sige "hvis klubben vil" Skal klubben låne dem?
De findes ved salg, lån og så de penge vi har tjent. I øvrigt også ligeglad. Ved bare vi står i lort til halsen fordi vi ikke har gjort noget, når man sammenligner med vores sidste par års placeringer, drømme m.m.

Vi bliver bare aldrig enige. Du vil for evigt tænke, det går godt og alt nok skal gå og kan ikke se, vi burde eller bør have gjort tingene anderledes.

Lukker øjnene og synes alt er godt og vores indkøb m.m. bare duer helt vildt.

Kan du ikke se vi er i en mindre/større krise. Bla. fordi vi ikke har fornyet os i 2 år. Men tror vi kan leve af 2 mand laver 45 mål og vi tror vi kan undgå skader.

Nu laver vi bare ikke samme antal mål. Får de skader vi ikke har haft og modstanderne prøver nye taktiker af.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[/quote]

Men det er altså ikke football manager, hvis klubben går ud og låner en milliard, så er det bare at sætte sig ned og vente på vi bliver udelukket fra Chl og får en bøder på flere 3-400 milloner, det er ikke til diskussion det er et faktum, klubben har bare ikke de penge du drømmer om ! Det kan godt være du er ligeglad, men det hjælper bare ikke med at skaffe de penge du vil bruge.

Det er da ikke fordi jeg ikke vil have vi går ud og købe nye spillere, det ville jeg da elske, men pengene er der ikke, synes du skulle bruge tid på at sætte dig ind i klubbens økonomi. Jeg lukker ikke øjnene, jeg holder dem tværtimod åbne og sætter mig ind i klubbens økonomi.

Jeg er da helt med på vi er krise pt. vi er bare helt uenige om grunden, men det passer jo ikke vi ikke har fornyet os, vi har tilføjet Jota, Thiago og Minamino, vi har fået en backup til Robbo, og vi har fået Curtis ind, som jeg allerede synes er bedre end Lallana og ox. Vi har en væsentlig bedre og bredere trup i år end de to forgående sæsoner.
YNWA

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 22. feb, 2021 22:47

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 22. feb, 2021 12:20
Thiago er helt væk indtil videre. Gini skal sælges.

Væk med det tynde Øl som du selv siger.
Matip pga skader, Shaq, Origi, Ox, Gini.

Så er der plads til 3 top spillere også økonomisk, hvis klubben vil. Det er 5 spiller ud, hvor kun Gini får spille tid.
Så din løsning havde været, at vi havde solgt 5 mand og hentet 3 nye i stedet? Det havde jo helt sikkert hjulpet os rigtig meget når vi konstant har 10 mand skadet. Vi hentede to mand til vores startellever i sommers. Vi hentede en venstre back som backup til Robertson og vi havde hentet Minamino vinduet inden, hvor han ikke rigtig nåede at blive spillet ind sidste sæson grundet Covid-19. Thiago og Jota slog til med det samme, Thiago først efter han var rask efter Covid-19, men blev så skadet. Jota ude halvdelen af sæsonen med skader og på det mest kritiske punkt i sæsonen. og så kan du jo lægge skader til vores nr. 1, 2, 3, 4, 5. prioriterede forsvarsspillere og de øvrige skader vi har haft (Shaqiri, Ox, Keita sov. osv.) oveni.

Havde vi købt stort ind i sommers, ville vi nærmest med garanti komme i problemer med FFP. Vi ville ligeledes kunne få problemer med at have økonomi (igen FFP) til at forlænge kontrakterne med vores bærende spillere.

Jeg kan godt se, at skader intet har med vores nuværende situation at gøre og at løsningen havde været, at trimme truppen ved at sælge to spillere mere end der ville komme ind. Selv i bagklogsskabens klare lys, står du virkelig uskarpt.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » mandag, 22. feb, 2021 23:30

Når man ser et godt gedigent engelsk opgør som Brighton vs palace i aften, hvor der er fuld knald på tacklinger og offerviljen er helt i top, så virker motivation og selvtillid mere som problemet end skader og evt manglende indkøb.
På trods af skader har vi vel nogenlunde samme kvalitet på pladserne som de to hold.
Men hold da op en forskel i mentalitet.
Vi var blevet løbet over ende af Brighton i aften og havde ikke været tæt på en scoring imod Palace. Bedømt på vores sidste mange kampe.
Tid til at smide de fine europæiske fornemmelser og finde tilbage til simpel engelsk fightervilje og tackle os ud af denne krise.
Jeg er ikke manager eller forstår taktik, men jeg kan se når et hold fighter og viser vilje uagtet resultatet. Det gør vi ikke pt synes jeg.
Jeg synes Neville har fat i noget, når han siger at Klopp må prøve at beskytte sit forsvar bedre.
Vi har spillet samme offensive og høje backlinie på trods af nye konstellationer i forsvaret.
Og så skal der altså tackles igennem så det synger og fightes til sidste dråbe!
Ild! I øjnene!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 23. feb, 2021 16:10

mortenbak skrev:
mandag, 22. feb, 2021 23:30
...så virker motivation og selvtillid mere som problemet end skader og evt manglende indkøb.
Jeg vil nu påstå at du ikke kan isolere motivation og selvtillid fra skaderne. Det er selvfølgelig svært at pege på enkelte ting, hvilket naturligvis fordi der altid er flere ting der påvirker.

altså vi som fans blev håbløst demotiverede af at se van Dijk og Thiago blive skadet imod Everton, vi er bare fans. Tænk på at spillerne skulle løfte sig oven på det, for så at få en skade til Gomez og Jota osv.

Jeg tror da helt sikkert at motivationen er et kæmpe problem og det er stille og roligt vokset sig større og større som sæsonen skred frem og så havde vi en lille bitte pause efter Crystal Palace kampen, hvor det bare ramte et par spillere. Det var sket alligevel, måske en uge senere, men pausen gjorde at spillerne kunne mærke hvor trætte de var, sikkert mere mentalt end fysisk. Det var sket alligevel på et tidspunkt.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 23. feb, 2021 21:06

Mads T. skrev:
liverpoolfc86 skrev:
mandag, 22. feb, 2021 12:20
Thiago er helt væk indtil videre. Gini skal sælges.

Væk med det tynde Øl som du selv siger.
Matip pga skader, Shaq, Origi, Ox, Gini.

Så er der plads til 3 top spillere også økonomisk, hvis klubben vil. Det er 5 spiller ud, hvor kun Gini får spille tid.
Så din løsning havde været, at vi havde solgt 5 mand og hentet 3 nye i stedet? Det havde jo helt sikkert hjulpet os rigtig meget når vi konstant har 10 mand skadet. Vi hentede to mand til vores startellever i sommers. Vi hentede en venstre back som backup til Robertson og vi havde hentet Minamino vinduet inden, hvor han ikke rigtig nåede at blive spillet ind sidste sæson grundet Covid-19. Thiago og Jota slog til med det samme, Thiago først efter han var rask efter Covid-19, men blev så skadet. Jota ude halvdelen af sæsonen med skader og på det mest kritiske punkt i sæsonen. og så kan du jo lægge skader til vores nr. 1, 2, 3, 4, 5. prioriterede forsvarsspillere og de øvrige skader vi har haft (Shaqiri, Ox, Keita sov. osv.) oveni.

Havde vi købt stort ind i sommers, ville vi nærmest med garanti komme i problemer med FFP. Vi ville ligeledes kunne få problemer med at have økonomi (igen FFP) til at forlænge kontrakterne med vores bærende spillere.

Jeg kan godt se, at skader intet har med vores nuværende situation at gøre og at løsningen havde været, at trimme truppen ved at sælge to spillere mere end der ville komme ind. Selv i bagklogsskabens klare lys, står du virkelig uskarpt.
Thiago har jo slet ikke slået til. Tvært i mod. Har lavet dumme fejl og på ingen måde været afgørende positivt.

Vi skulle have ryddet truppen godt og grundigt op.

Have hentet Jota og 3 yderligere af høj kvalitet i stedet for halve løsninger.

Det kunne vi godt have gjort. Rygterne har også svirret om større køb, som er fejlet.

Men bliv i overbevisning om, at alt er godt og kører på skinner og det hele skyldes et par skader til forsvaret.

Prøv at læse hvad Morten skriver længere oppe. Der er mere gang i en League One kamp end i vores fight m.m.

Lav din egen liste over vores indkøb og hvad vi har brugt af penge, samt hvis vi fik ryddet op og hvad det ville give. Træk så eks. Tsi, Ox, Thiago, Origi, Gini, Matip. Der er vel for 700 mio der, hvis vi havde skudt Gini ad i tide. Vi ved at Matip og Ox altid er skadet og ikke kan regne 100% med dem. Flere af vores spiller får alligevel ikke spilletid, så med dem og brug vores interne talenter og hente nogle profiler der kan udfordre start 11.

Mange har langt om længe fået øjnene op for, vi burde havde gjort noget og med det mener jeg vi var i en vanvittig position, hvor vi var gearet op til, at være det vildeste hold i Europa. Men forsæt bare med at tro på en trup, kan vare evigt.

Det er bare evigt trættende af høre på, at vores situation KUN skyldes skader.

Alternativ må Klopp prøve noget nyt af.

Jeg siger ikke, at jeg ikke støtter holdet og vil pifte af dem. Jeg bakker 100% op. Men skades snakken kan der vidst ikke presses mere vand ud af nu.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 24. feb, 2021 00:01

Har lige læst lidt nye tal fra Deloittes der viser Liverpool havde en nedgang i omsætningen på 43 mio pund i 19/20 sæsonen sammenlignet med 18/19. Minus 60 i TV indtægter, minus 11 i matchday indtægter, vi bliver reddet lidt af en fremgang på 28 millioner på det commercielle.

Hvis man skal finde noget positivt så har united haft en nedgang på hele 118 mio pund, city 56, Chelsea 68, Arsenal 52, Chelsea 40, så kan man godt frygte når tallene for indeværende sæson kommer, det bliver meget værre.

Det bliver virkeligt vigtigt for økonomien at vi kommer langt i chl og får skrabet så mange penge ind som muligt, og vi må håbe Nike for solgt en masse.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 24. feb, 2021 09:37

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 23. feb, 2021 21:06
Jeg siger ikke, at jeg ikke støtter holdet og vil pifte af dem. Jeg bakker 100% op. Men skades snakken kan der vidst ikke presses mere vand ud af nu.
Nej for pokker. Kabak er jo lige så god som Van Dijk. Nat Philips er også på niveau med Gomez. Vi sendte ham kun til den næstbedste tyske liga i en spøg. Og kontinuitet er overvurderet. Det var et rent tilfælde, at vi har været så suveræne i to sæsoner uden de støre ændringer i startelveren. Så helt enig..... uanset, at vi ligger mellem 7-11 skadede spillere konstant, så det dybt kritisabelt, at niveauet ikke forbliver det samme.

Beklager, men jeg kunne ikke være mere uenig i den udtalelse.

Prøv lige at se, hvad der skete med Saints, da de rendte ind i et hav af skader kort efter sejren imod os? De sejlede ned igennem tabellen - ligesom vi er gjort.

Det er ganske enkelt en massiv undervurdering af kvaliteten i PL at tro, at man med skader til 10 af de 20 bedste skulle kunne formå at klare sig nogenlunde upåvirket i ligaen.

Vi få det svært, indtil mindst tre af Van Dijk, Fabinho, Jota, Gomez, Matip og Henderson er fast tilbage. Med mindre Davies viser sig at være et scoop. Kabak imponerer mig slet ikke. Synes, at både Philips og Williams gør det bedre.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 24. feb, 2021 09:46

Redtothebone skrev:
onsdag, 24. feb, 2021 00:01
Har lige læst lidt nye tal fra Deloittes der viser Liverpool havde en nedgang i omsætningen på 43 mio pund i 19/20 sæsonen sammenlignet med 18/19. Minus 60 i TV indtægter, minus 11 i matchday indtægter, vi bliver reddet lidt af en fremgang på 28 millioner på det commercielle.

Hvis man skal finde noget positivt så har united haft en nedgang på hele 118 mio pund, city 56, Chelsea 68, Arsenal 52, Chelsea 40, så kan man godt frygte når tallene for indeværende sæson kommer, det bliver meget værre.

Det bliver virkeligt vigtigt for økonomien at vi kommer langt i chl og får skrabet så mange penge ind som muligt, og vi må håbe Nike for solgt en masse.
Det tror jeg, at du kan være ganske sikker på, at de er. Der er en grund til, at Barca bløder, at Real Madrid ligesom Liverpool ikke har råd til spillere, osv.

Kun klubber som PSG, Man City, Chelsea og andre med rige ejere, der har penge at forære væk, vil let kunne finde midler. Sådan en ejer er FSG ikke. Det ligger vel nærmest i navnet - Fenway Sports Group. De bløder jo ikke kun på deres Liverpool-forretning. Red Sox er om muligt endnu hårdere ramt.

Gode akademier bliver vigtige i en sæson eller to efter denne, tror jeg.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 24. feb, 2021 10:33

Det optimistiske scenarie:
Denne sæson er lidt ligesom Citys 2019/2020 sæson - bare gange 3 grundet skader i massevis, tomt Anfield mv. Næste sæson er vi tilbage ved fuld styrke og spiller igen med om mesterskabet. Manglende CL-deltagelse gør ondt, men ingen langtvirkende negativ effekt.

Det pessismistiske scenarie:
Klubben har udført lidt af et mirakel i de seneste sæsoner. Det burde egentlig ikke kunne lade sig gøre, givet de økonomiske rammer, men skyldes en kombination af Klopp, ekstremt dygtig ageren på transfermarkedet osv.

Men vi er ikke langvarigt "back at our perch", da det kræver en anden økonomi. Mirakler gentager sig mao. ikke, og top-4 vil være målet i de næste år. Forventelig manglende CL-deltagelse næste sæson hjælper selvsagt heller ikke.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 24. feb, 2021 10:43

AJJ skrev:Det optimistiske scenarie:
Denne sæson er lidt ligesom Citys 2019/2020 sæson - bare gange 3 grundet skader i massevis, tomt Anfield mv. Næste sæson er vi tilbage ved fuld styrke og spiller igen med om mesterskabet. Manglende CL-deltagelse gør ondt, men ingen langtvirkende negativ effekt.

Det pessismistiske scenarie:
Klubben har udført lidt af et mirakel i de seneste sæsoner. Det burde egentlig ikke kunne lade sig gøre, givet de økonomiske rammer, men skyldes en kombination af Klopp, ekstremt dygtig ageren på transfermarkedet osv.

Men vi er ikke langvarigt "back at our perch", da det kræver en anden økonomi. Mirakler gentager sig mao. ikke, og top-4 vil være målet i de næste år. Forventelig manglende CL-deltagelse næste sæson hjælper selvsagt heller ikke.
Skal du så være 100% ærlig. Hvilken af de 2 scenarier er vi i?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 24. feb, 2021 17:49

AJJ skrev:
onsdag, 24. feb, 2021 10:33
Det optimistiske scenarie:
Denne sæson er lidt ligesom Citys 2019/2020 sæson - bare gange 3 grundet skader i massevis, tomt Anfield mv. Næste sæson er vi tilbage ved fuld styrke og spiller igen med om mesterskabet. Manglende CL-deltagelse gør ondt, men ingen langtvirkende negativ effekt.

Det pessismistiske scenarie:
Klubben har udført lidt af et mirakel i de seneste sæsoner. Det burde egentlig ikke kunne lade sig gøre, givet de økonomiske rammer, men skyldes en kombination af Klopp, ekstremt dygtig ageren på transfermarkedet osv.

Men vi er ikke langvarigt "back at our perch", da det kræver en anden økonomi. Mirakler gentager sig mao. ikke, og top-4 vil være målet i de næste år. Forventelig manglende CL-deltagelse næste sæson hjælper selvsagt heller ikke.
Synes ikke der er nogen grund til være så pessimistisk, siden Klopp to over har vi
- Forbedret truppen hvert eneste år
- Fået gang i et akademi som både kan levere spillere til førsteholdstruppen Trent, Curtis, Neco, Elliot og samtidig gode salg som f.eks Brewster, Solanke, Ibe.
- udvidet stadion (større matchday income) og ny udvidelse på vej
- Fået nedbragt gælden
- Bygget nyt akademi som igen gør det nemmere at tiltrække talenter og samtidig giver bedre trænings og genoptræningsfaciliter
- Vores kommercielle indtægter stiger hvert år, vi er godt på vej til at lukket hullet til United og blive den klub i Englang som har den største omsætning
- Vi har fået forlænget kontrakter med de flest spillere, så selv hvis en enkelt ønsker noget nyt får vi gode transferindtægter
- fået en markant bedre trøje aftale

Synes med andre ord at FSG satser på et projekt som er langtidsholdbart, og hvis vi kan få lidt styr på vores skades helvede så ser jeg ikke nogen grund til at vi ikke kan være med i toppen de næste mange år, om vi bliver mester igen er selvsagt svært uanset, når der er en klub som City der måske pludselig har forstærket sig med en Messi eller Haaland næste år, et år uden Chl kommer til at gøre ondt økonomisk, jeg synes fremtiden ser lys ud.
YNWA

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 24. feb, 2021 19:23

texy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 23. feb, 2021 21:06
Jeg siger ikke, at jeg ikke støtter holdet og vil pifte af dem. Jeg bakker 100% op. Men skades snakken kan der vidst ikke presses mere vand ud af nu.
Nej for pokker. Kabak er jo lige så god som Van Dijk. Nat Philips er også på niveau med Gomez. Vi sendte ham kun til den næstbedste tyske liga i en spøg. Og kontinuitet er overvurderet. Det var et rent tilfælde, at vi har været så suveræne i to sæsoner uden de støre ændringer i startelveren. Så helt enig..... uanset, at vi ligger mellem 7-11 skadede spillere konstant, så det dybt kritisabelt, at niveauet ikke forbliver det samme.

Beklager, men jeg kunne ikke være mere uenig i den udtalelse.

Prøv lige at se, hvad der skete med Saints, da de rendte ind i et hav af skader kort efter sejren imod os? De sejlede ned igennem tabellen - ligesom vi er gjort.

Det er ganske enkelt en massiv undervurdering af kvaliteten i PL at tro, at man med skader til 10 af de 20 bedste skulle kunne formå at klare sig nogenlunde upåvirket i ligaen.

Vi få det svært, indtil mindst tre af Van Dijk, Fabinho, Jota, Gomez, Matip og Henderson er fast tilbage. Med mindre Davies viser sig at være et scoop. Kabak imponerer mig slet ikke. Synes, at både Philips og Williams gør det bedre.
Du skyder helt ved siden af hvad jeg skriver.

Skriver jo netop vi burde have forstærket truppen.

Vi bruger og har ikke brugt vores bænk godt nok. Derfor skulle vi have hentet 3 ind af høj kvalitet udover Jota. Solgt ud af alt set overflødige og ryddet op i truppen. Så kunne vi hente en par af de unge op. Pt viser det sig jo at være rigeligt alligvel.

Vores indkøb er jo stress og haste indkøb.

Bliv i troen.

Jeg siger bare folk har fået øjnene op for vi burde have brugt den "magt" og hype vi havde omkrigs os og udnyttet den til stjerne køb. Ikke til 700 mio per spiller.

Vi havde chancen, HVIS vi ville. Den har vi forspildt og pt forspildt chancen for CL næste år. Nye spiller koster penge, men det koster også penge at ende som nr 8.

En anden snak er stadig at vi kun formår at stille op på samme måde hver gang. Det fungere ikke.

Prøv noget nyt. Det samme ville have pyntet med nye spillere der faktisk er berettiget på vores hold og ikke Thiago(fordi han har spillet under det niveau alle gejler ham op til), Tsi, Kabak osv.

Og at sammenligne os med Saints. Ej come on. Det er satme en falliterklæring uanset om hele holdet så blev skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 24. feb, 2021 19:49

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 24. feb, 2021 19:23
texy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 23. feb, 2021 21:06
Jeg siger ikke, at jeg ikke støtter holdet og vil pifte af dem. Jeg bakker 100% op. Men skades snakken kan der vidst ikke presses mere vand ud af nu.
Nej for pokker. Kabak er jo lige så god som Van Dijk. Nat Philips er også på niveau med Gomez. Vi sendte ham kun til den næstbedste tyske liga i en spøg. Og kontinuitet er overvurderet. Det var et rent tilfælde, at vi har været så suveræne i to sæsoner uden de støre ændringer i startelveren. Så helt enig..... uanset, at vi ligger mellem 7-11 skadede spillere konstant, så det dybt kritisabelt, at niveauet ikke forbliver det samme.

Beklager, men jeg kunne ikke være mere uenig i den udtalelse.

Prøv lige at se, hvad der skete med Saints, da de rendte ind i et hav af skader kort efter sejren imod os? De sejlede ned igennem tabellen - ligesom vi er gjort.

Det er ganske enkelt en massiv undervurdering af kvaliteten i PL at tro, at man med skader til 10 af de 20 bedste skulle kunne formå at klare sig nogenlunde upåvirket i ligaen.

Vi få det svært, indtil mindst tre af Van Dijk, Fabinho, Jota, Gomez, Matip og Henderson er fast tilbage. Med mindre Davies viser sig at være et scoop. Kabak imponerer mig slet ikke. Synes, at både Philips og Williams gør det bedre.
Du skyder helt ved siden af hvad jeg skriver.

Skriver jo netop vi burde have forstærket truppen.

Vi bruger og har ikke brugt vores bænk godt nok. Derfor skulle vi have hentet 3 ind af høj kvalitet udover Jota. Solgt ud af alt set overflødige og ryddet op i truppen. Så kunne vi hente en par af de unge op. Pt viser det sig jo at være rigeligt alligvel.

Vores indkøb er jo stress og haste indkøb.

Bliv i troen.

Jeg siger bare folk har fået øjnene op for vi burde have brugt den "magt" og hype vi havde omkrigs os og udnyttet den til stjerne køb. Ikke til 700 mio per spiller.

Vi havde chancen, HVIS vi ville. Den har vi forspildt og pt forspildt chancen for CL næste år. Nye spiller koster penge, men det koster også penge at ende som nr 8.

En anden snak er stadig at vi kun formår at stille op på samme måde hver gang. Det fungere ikke.

Prøv noget nyt. Det samme ville have pyntet med nye spillere der faktisk er berettiget på vores hold og ikke Thiago(fordi han har spillet under det niveau alle gejler ham op til), Tsi, Kabak osv.

Og at sammenligne os med Saints. Ej come on. Det er satme en falliterklæring uanset om hele holdet så blev skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Kan du ikke skubbe til grammofonen der er et hak i pladen, du brokker dig over folk snakker om skader men du bliver ved med at skrive det samme igen og igen, vi har forstået hvad du mener, de fleste er ikke enige med dig, men vi har forstået.

Jeg vil gerne udfordre dig til at skrive et kreativt indlæg til hvordan vi kan gribe kampen mod Sheffield an med det der nu er til rådighed, transfervinduet åbner først om 5 måneder, så lad os fokusere på nutiden :)
YNWA

Besvar