Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 24. feb, 2021 21:27

Redtothebone skrev:
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 24. feb, 2021 19:23
texy skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 23. feb, 2021 21:06
Jeg siger ikke, at jeg ikke støtter holdet og vil pifte af dem. Jeg bakker 100% op. Men skades snakken kan der vidst ikke presses mere vand ud af nu.
Nej for pokker. Kabak er jo lige så god som Van Dijk. Nat Philips er også på niveau med Gomez. Vi sendte ham kun til den næstbedste tyske liga i en spøg. Og kontinuitet er overvurderet. Det var et rent tilfælde, at vi har været så suveræne i to sæsoner uden de støre ændringer i startelveren. Så helt enig..... uanset, at vi ligger mellem 7-11 skadede spillere konstant, så det dybt kritisabelt, at niveauet ikke forbliver det samme.

Beklager, men jeg kunne ikke være mere uenig i den udtalelse.

Prøv lige at se, hvad der skete med Saints, da de rendte ind i et hav af skader kort efter sejren imod os? De sejlede ned igennem tabellen - ligesom vi er gjort.

Det er ganske enkelt en massiv undervurdering af kvaliteten i PL at tro, at man med skader til 10 af de 20 bedste skulle kunne formå at klare sig nogenlunde upåvirket i ligaen.

Vi få det svært, indtil mindst tre af Van Dijk, Fabinho, Jota, Gomez, Matip og Henderson er fast tilbage. Med mindre Davies viser sig at være et scoop. Kabak imponerer mig slet ikke. Synes, at både Philips og Williams gør det bedre.
Du skyder helt ved siden af hvad jeg skriver.

Skriver jo netop vi burde have forstærket truppen.

Vi bruger og har ikke brugt vores bænk godt nok. Derfor skulle vi have hentet 3 ind af høj kvalitet udover Jota. Solgt ud af alt set overflødige og ryddet op i truppen. Så kunne vi hente en par af de unge op. Pt viser det sig jo at være rigeligt alligvel.

Vores indkøb er jo stress og haste indkøb.

Bliv i troen.

Jeg siger bare folk har fået øjnene op for vi burde have brugt den "magt" og hype vi havde omkrigs os og udnyttet den til stjerne køb. Ikke til 700 mio per spiller.

Vi havde chancen, HVIS vi ville. Den har vi forspildt og pt forspildt chancen for CL næste år. Nye spiller koster penge, men det koster også penge at ende som nr 8.

En anden snak er stadig at vi kun formår at stille op på samme måde hver gang. Det fungere ikke.

Prøv noget nyt. Det samme ville have pyntet med nye spillere der faktisk er berettiget på vores hold og ikke Thiago(fordi han har spillet under det niveau alle gejler ham op til), Tsi, Kabak osv.

Og at sammenligne os med Saints. Ej come on. Det er satme en falliterklæring uanset om hele holdet så blev skadet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Kan du ikke skubbe til grammofonen der er et hak i pladen, du brokker dig over folk snakker om skader men du bliver ved med at skrive det samme igen og igen, vi har forstået hvad du mener, de fleste er ikke enige med dig, men vi har forstået.

Jeg vil gerne udfordre dig til at skrive et kreativt indlæg til hvordan vi kan gribe kampen mod Sheffield an med det der nu er til rådighed, transfervinduet åbner først om 5 måneder, så lad os fokusere på nutiden :)
Det er svært ;) at fokuser på nutiden og når snakken konstant hedder skader og det er undskyldningen for vores nedgang på alle parametre, så tænker jeg dette forum koger mindst ligeså meget suppe på skades snakken, som du mener jeg koger på snakken den anden vej.

Skaderne er jo ikke den eneste grund til, vi i flere måneder har været helt ned at vende i kul kælderen og bla. ikke har fighter mentalitet og en trup med kvalitets spillere på bænken.

Men lad mig prøve at smide et oplæg ind med opstilling i den anden tråd :)

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Hr. Drejer
Indlæg: 13743
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 25. feb, 2021 11:06

AJJ skrev:
onsdag, 24. feb, 2021 10:33
Det optimistiske scenarie:
Denne sæson er lidt ligesom Citys 2019/2020 sæson - bare gange 3 grundet skader i massevis, tomt Anfield mv. Næste sæson er vi tilbage ved fuld styrke og spiller igen med om mesterskabet. Manglende CL-deltagelse gør ondt, men ingen langtvirkende negativ effekt.

Det pessismistiske scenarie:
Klubben har udført lidt af et mirakel i de seneste sæsoner. Det burde egentlig ikke kunne lade sig gøre, givet de økonomiske rammer, men skyldes en kombination af Klopp, ekstremt dygtig ageren på transfermarkedet osv.

Men vi er ikke langvarigt "back at our perch", da det kræver en anden økonomi. Mirakler gentager sig mao. ikke, og top-4 vil være målet i de næste år. Forventelig manglende CL-deltagelse næste sæson hjælper selvsagt heller ikke.
Der er realisme i begge scenarier. Der er ingen tvivl om at Klopp har minimeret det økonomisk hul der er mellem os og manchesterklubberne og Chelsea. Han er en top 3 manager i verden. Jeg håber FSG giver Klopp muligheden for at slå tilbage i næste sæson, som meget vel bliver hans sidste. Jeg tror han gerne vil føre Tyskland til EM på hjemmebane i 2024, og Löw går af i 2023.

Dette er Man C æra. De har bygget en dynasti, som vi havde i 1970erne. Og vi har været heldige med at have Klopp, som kunne føre et mesterskab til klubben. Hvis vi skal tilbageerobre titlen næste sæson, kræver det store investeringer, og hvis ikke vi kommer med i CL bliver det svært. Jeg ser ikke FSG lukke det økonomiske hul det skaber.

Men jeg ser også at vi har bygget et solidt fundament. Vi har større kapacitet på Anfield. Nyt træningsanlæg. En fremragende sportsdirektør i Edwards. Lijnders er også et scoop (og kan vel overtage efter Klopp). Vi har nogle lovende talenter. Jeg synes bestemt vi er i en langt bedre forfatning, end da Klopp kom til.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2403
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 25. feb, 2021 12:29

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 25. feb, 2021 11:06
AJJ skrev:
onsdag, 24. feb, 2021 10:33
Det optimistiske scenarie:
Denne sæson er lidt ligesom Citys 2019/2020 sæson - bare gange 3 grundet skader i massevis, tomt Anfield mv. Næste sæson er vi tilbage ved fuld styrke og spiller igen med om mesterskabet. Manglende CL-deltagelse gør ondt, men ingen langtvirkende negativ effekt.

Det pessismistiske scenarie:
Klubben har udført lidt af et mirakel i de seneste sæsoner. Det burde egentlig ikke kunne lade sig gøre, givet de økonomiske rammer, men skyldes en kombination af Klopp, ekstremt dygtig ageren på transfermarkedet osv.

Men vi er ikke langvarigt "back at our perch", da det kræver en anden økonomi. Mirakler gentager sig mao. ikke, og top-4 vil være målet i de næste år. Forventelig manglende CL-deltagelse næste sæson hjælper selvsagt heller ikke.
Der er realisme i begge scenarier. Der er ingen tvivl om at Klopp har minimeret det økonomisk hul der er mellem os og manchesterklubberne og Chelsea. Han er en top 3 manager i verden. Jeg håber FSG giver Klopp muligheden for at slå tilbage i næste sæson, som meget vel bliver hans sidste. Jeg tror han gerne vil føre Tyskland til EM på hjemmebane i 2024, og Löw går af i 2023.

Dette er Man C æra. De har bygget en dynasti, som vi havde i 1970erne. Og vi har været heldige med at have Klopp, som kunne føre et mesterskab til klubben. Hvis vi skal tilbageerobre titlen næste sæson, kræver det store investeringer, og hvis ikke vi kommer med i CL bliver det svært. Jeg ser ikke FSG lukke det økonomiske hul det skaber.

Men jeg ser også at vi har bygget et solidt fundament. Vi har større kapacitet på Anfield. Nyt træningsanlæg. En fremragende sportsdirektør i Edwards. Lijnders er også et scoop (og kan vel overtage efter Klopp). Vi har nogle lovende talenter. Jeg synes bestemt vi er i en langt bedre forfatning, end da Klopp kom til.
Jeg er enig. Vi er helt klart i en meget bedre forfatning, og FSG har - givet deres økonomiske præmisser - gjort det fantastisk.

Om det rækker - også i post-Klopp tiden - til kontinuerligt at indtage en absolut topposition, både i England og på europærisk plan, kan jeg dog godt være lidt i tvivl om.

Det er ganske rigtigt Man C's æra. Dog kun nationalt indtil videre. De har absolut intet vist i Europa (set i forhold til deres økonomi). Så hvis de vil sammenlignes med Liverpool, Man U, Barca, Real M, Juventus og Bayern M, skal de til at vinde i CL - og mere end én gang jo. De har allerede haft et helt årti, hvor de har været på toppen i England med fire mesterskaber og tre 2. pladser - uden at kunne overføre det til europæisk succes.

I forlængelse heraf har de jo slet ikke den globale appel, som de øvrige nævnte hold har. Selvom om man skulle tro det ud fra deres oppustede sponsorater...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 26. feb, 2021 10:25

Lige til alle dem, der igen og igen brokker sig over manglende indkøb i januar eller mener, at vi burde have købt endnu flere i sommer.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-19911325

Hvis John Henry af økonomiske årsager er villig til at gå på kompromis med hans Red Sox, så er det næppe anderledes i Liverpool. Pengene til mere har gansket enkelt ikke været der til at hente flere spillere.

Det kunne dermed ganske enkelt ikke have været en værre sæson at rende ind i alle de skader vi har. Uanset, hvad Liverpoolfc86 og ligesindede mener.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 26. feb, 2021 10:42

texy skrev:Lige til alle dem, der igen og igen brokker sig over manglende indkøb i januar eller mener, at vi burde have købt endnu flere i sommer.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-19911325

Hvis John Henry af økonomiske årsager er villig til at gå på kompromis med hans Red Sox, så er det næppe anderledes i Liverpool. Pengene til mere har gansket enkelt ikke været der til at hente flere spillere.

Det kunne dermed ganske enkelt ikke have været en værre sæson at rende ind i alle de skader vi har. Uanset, hvad Liverpoolfc86 og ligesindede mener.
Jeg er udemærket klar over vores mange skader spiller ind på vores dårlige sæson.

Men gør dig selv den tjeneste at læs mine indlæg.

Havde vi solgt vores spillere, som "ALTID" alligevel sidder på bænken og skudt Gini af i tide. Så havde vi lavet 700 - 1 mia. Havde klubben så smidt lidt mønter oveni, ja så var der potentiale til vi faktisk havde en bæk Klopp måske ville bruge og samtidig udfordre start 11.

Vi har bare været for langsomme og troet, at vores trup er en evigheds trup. Der skal ske noget nyt engang i mellem for at bevare konkurrence og motivation.

Derudover, så tænker jeg det er billigere at ende i top 4 og samtidig have brugt 500-800 udover de spillere vi burde have solgt på bænken(så brugt eks. 1 mia. I alt på spillere) end at ende udenfor top 6.

Det ville have skabt konkurrence på holdet. Ny motivation og betyde Hendo, Mané, Salah osv ikke skal spille 50 kampe på en sæson.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


grauballemanden
Indlæg: 225
Tilmeldt: lørdag, 11. dec, 2010 20:51
Geografisk sted: Odense
Alder: 54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af grauballemanden » fredag, 26. feb, 2021 15:33

liverpoolfc86 skrev:
fredag, 26. feb, 2021 10:42
texy skrev:Lige til alle dem, der igen og igen brokker sig over manglende indkøb i januar eller mener, at vi burde have købt endnu flere i sommer.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-19911325

Hvis John Henry af økonomiske årsager er villig til at gå på kompromis med hans Red Sox, så er det næppe anderledes i Liverpool. Pengene til mere har gansket enkelt ikke været der til at hente flere spillere.

Det kunne dermed ganske enkelt ikke have været en værre sæson at rende ind i alle de skader vi har. Uanset, hvad Liverpoolfc86 og ligesindede mener.
Jeg er udemærket klar over vores mange skader spiller ind på vores dårlige sæson.

Men gør dig selv den tjeneste at læs mine indlæg.

Havde vi solgt vores spillere, som "ALTID" alligevel sidder på bænken og skudt Gini af i tide. Så havde vi lavet 700 - 1 mia. Havde klubben så smidt lidt mønter oveni, ja så var der potentiale til vi faktisk havde en bæk Klopp måske ville bruge og samtidig udfordre start 11.

Vi har bare været for langsomme og troet, at vores trup er en evigheds trup. Der skal ske noget nyt engang i mellem for at bevare konkurrence og motivation.

Derudover, så tænker jeg det er billigere at ende i top 4 og samtidig have brugt 500-800 udover de spillere vi burde have solgt på bænken(så brugt eks. 1 mia. I alt på spillere) end at ende udenfor top 6.

Det ville have skabt konkurrence på holdet. Ny motivation og betyde Hendo, Mané, Salah osv ikke skal spille 50 kampe på en sæson.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er jo ikke sikkert, at vi havde fået solgt de spillere som du gerne vil af med, bare fordi du siger det. Der er jo ikke nogen klubber der vælter sig i penge under corona. Det kan de jo selvfølgelig ikke være bekendt,når nu du har bestemt det.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 26. feb, 2021 16:04

grauballemanden skrev:
liverpoolfc86 skrev:
fredag, 26. feb, 2021 10:42
texy skrev:Lige til alle dem, der igen og igen brokker sig over manglende indkøb i januar eller mener, at vi burde have købt endnu flere i sommer.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... w-19911325

Hvis John Henry af økonomiske årsager er villig til at gå på kompromis med hans Red Sox, så er det næppe anderledes i Liverpool. Pengene til mere har gansket enkelt ikke været der til at hente flere spillere.

Det kunne dermed ganske enkelt ikke have været en værre sæson at rende ind i alle de skader vi har. Uanset, hvad Liverpoolfc86 og ligesindede mener.
Jeg er udemærket klar over vores mange skader spiller ind på vores dårlige sæson.

Men gør dig selv den tjeneste at læs mine indlæg.

Havde vi solgt vores spillere, som "ALTID" alligevel sidder på bænken og skudt Gini af i tide. Så havde vi lavet 700 - 1 mia. Havde klubben så smidt lidt mønter oveni, ja så var der potentiale til vi faktisk havde en bæk Klopp måske ville bruge og samtidig udfordre start 11.

Vi har bare været for langsomme og troet, at vores trup er en evigheds trup. Der skal ske noget nyt engang i mellem for at bevare konkurrence og motivation.

Derudover, så tænker jeg det er billigere at ende i top 4 og samtidig have brugt 500-800 udover de spillere vi burde have solgt på bænken(så brugt eks. 1 mia. I alt på spillere) end at ende udenfor top 6.

Det ville have skabt konkurrence på holdet. Ny motivation og betyde Hendo, Mané, Salah osv ikke skal spille 50 kampe på en sæson.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er jo ikke sikkert, at vi havde fået solgt de spillere som du gerne vil af med, bare fordi du siger det. Der er jo ikke nogen klubber der vælter sig i penge under corona. Det kan de jo selvfølgelig ikke være bekendt,når nu du har bestemt det.
Godt spottet. Der er kun en ting der er sikkert i denne verden.

Og det er ikke, at vi ville få dem solgt.

Men dit bud om at holde nuværende trup intakt de næste 10 år og bruge samme start 11 i samme periode er jo perfekt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


pingel
Indlæg: 1007
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 26. feb, 2021 16:35

@liverpool86

Det kan godt være at du kunne have skrabet 70 mill Pund ind på Shaq, Matip, Ox, Gini - 50 havde nok ramt det tættere... Men hvilke 4 spillere havde du kunne få for de penge der ville være en forstærkning - jeg tror en, måske to. Og så havde vi for alvor været i vanskeligheder mht at stille hold.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jensemand » fredag, 26. feb, 2021 18:06

Liverpool86

Du har tit nogle fine pointer, men når folk modargumenterer dig og kommer med deres syn på sagen går du fuldstændig i offer-mode og putter ord i munden på folk. Der er ingen der siger vi er glade for truppen som den er og vil beholde den uændret i 10 år. Og der er ingen der siger at forstærkninger ikke ville være rart. Faktisk siger alle det kunne være fint, og at vi prøvede at forstærke os i sommers, men de har vist sig slet ikke at være nok grundet skader og spillere der ikke har slået til, og diverse andre ting.

Folk prøver at debattere og være realistiske, men på en eller anden måde læser du det som om at folk bare synes truppen er perfekt og at alt går som det skal og at alle er lalleglade og ude efter dig. Det er simpelthen ikke rigtigt. Du læser indlæg og tolker dem som du lige har lyst til, og det gør det enormt svært at have en saglig diskussion med dig, hvilket er en skam da du sikkert har noget at byde ind med.

Jeg håber du tager det til dig, fordi det er fint at folk har forskellige holdninger, vi skal bare lige huske at læse hvad hinanden skriver også :)

God aften
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 26. feb, 2021 19:51

jensemand skrev:Liverpool86

Du har tit nogle fine pointer, men når folk modargumenterer dig og kommer med deres syn på sagen går du fuldstændig i offer-mode og putter ord i munden på folk. Der er ingen der siger vi er glade for truppen som den er og vil beholde den uændret i 10 år. Og der er ingen der siger at forstærkninger ikke ville være rart. Faktisk siger alle det kunne være fint, og at vi prøvede at forstærke os i sommers, men de har vist sig slet ikke at være nok grundet skader og spillere der ikke har slået til, og diverse andre ting.

Folk prøver at debattere og være realistiske, men på en eller anden måde læser du det som om at folk bare synes truppen er perfekt og at alt går som det skal og at alle er lalleglade og ude efter dig. Det er simpelthen ikke rigtigt. Du læser indlæg og tolker dem som du lige har lyst til, og det gør det enormt svært at have en saglig diskussion med dig, hvilket er en skam da du sikkert har noget at byde ind med.

Jeg håber du tager det til dig, fordi det er fint at folk har forskellige holdninger, vi skal bare lige huske at læse hvad hinanden skriver også :)

God aften
Tak for dit indlæg. Tjoe, du kan måske godt have ret i, noget bliver tolket sådan.

Jeg har bare mødt rigtig længe og også 1 måske 2 mere herinde, at blive talt ned til og fået et par overhalinger med, vi er og var tosset, fordi vi tidligere har nævnt, at den situation vi står nu, var en mulighed når vi ikke har forstærket os og kæmpet for, at forbedre truppen.

Nu begynder folk herinde så pludselig at se vvumnen situation vi er kommet i og erkender stille og roligt vi skulle have gjort noget tidligere.

Prøver at fjerne offer-moden igen :)

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 26. feb, 2021 19:55

pingel skrev:@liverpool86

Det kan godt være at du kunne have skrabet 70 mill Pund ind på Shaq, Matip, Ox, Gini - 50 havde nok ramt det tættere... Men hvilke 4 spillere havde du kunne få for de penge der ville være en forstærkning - jeg tror en, måske to. Og så havde vi for alvor været i vanskeligheder mht at stille hold.
Vi kunne have skrabet flere penge sammen og solgt yderligere ud af truppen og købt 3 klasse spillere.

Jeg siger netop at ovenstående stort set ikke bliver brugt. Gini gør og Matip gør. Men Matip er konsekvent skadet.

Så havde vi skiftet og solgt godt ud så kunne vi have haft nærmere en 1 mia end 500 mio og så kunne vi squ supplerer med de unge. For de gør det mere eller mindre mindst ligeså godt som resten af holdet pt

Men f..k det. Lad os lade den ligge ; ) .

Læste rygter om

Neuhaus og Rodrygo. Ville dælme lune med Rodrygo


pingel
Indlæg: 1007
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 26. feb, 2021 23:25

Skrabet flere penge sammen, hvordan? Solgt flere spillere? Så skulle vi have købt flere spillere, ikke? Og det havde krævet flere penge, ikke?

Og hvilke unge spillere har klaret det godt, udover Curtis Jones? - og Kelleher selvfølgelig...

Hvis ikke Ojo, Guric og Wilson er gode nok - spillere vi nok vurderer til en samlet pris på 45-50 mill pund - hvem så?

Neuhaus og Rodrygo, hmm... Og hvor meget vil de så ikke koste?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 27. feb, 2021 06:48

Edu far Arsenal Kan nok skrive under på at det ikke er så nemt at sælge spillere, selvom Edwards nogle gange får det til at se sådan ud.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13743
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. feb, 2021 07:24

Ja, vi har måske ikke mange penge. Men kan det tænkes at vi kunne lave nogle aftaler ala den vi lavede med Jota? Altså en aftale med delebetalinger, samt at vi kun lægger en lille del af beløbet up front?

Jeg synes den aftaler viser at vi er kreative, når der skal skrues en aftale sammen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 27. feb, 2021 07:53

Hr. Drejer skrev:Ja, vi har måske ikke mange penge. Men kan det tænkes at vi kunne lave nogle aftaler ala den vi lavede med Jota? Altså en aftale med delebetalinger, samt at vi kun lægger en lille del af beløbet up front?

Jeg synes den aftaler viser at vi er kreative, når der skal skrues en aftale sammen.
Selvfølgelig kan den slags lade sig gøre. Det er Jota som du skriver jo bevis på. Coutinho blev heller ikke købt kontant

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar