Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Salah, VvD og TAA har alle kun et år tilbage af deres kontrakter, så de kunne godt blive solgt til sommer.
Matip og Thiago smutter.
Alisson og Diaz tror jeg selv beder om transfer, hvis nogle klubber viser seriøs interesse. Robertson måske også.
Konate og Jota har begge alt for mange skader til, at indbringe store beløb. Så jeg tror de bliver.
Nunez bliver også, det økonomisk tab vil blive for stort ved et salg..
Jeg håber vi kan hive nogenlunde stærke erstatninger ind, men jeg tvivler..
Matip og Thiago smutter.
Alisson og Diaz tror jeg selv beder om transfer, hvis nogle klubber viser seriøs interesse. Robertson måske også.
Konate og Jota har begge alt for mange skader til, at indbringe store beløb. Så jeg tror de bliver.
Jeg forstår ikke snakken om at sælge TAA. Han er Scouser og en af de mest kreative kræfter på holdet. Jeg mener ikke højreback, hverken i den inverterede rolle, eller i traditionel forstand, udnytter hans kvalitet bedst muligt. Men klubben skal gøre alt for at holde på ham.Oomph242 skrev: ↑mandag, 29. apr, 2024 16:57Salah, VvD og TAA har alle kun et år tilbage af deres kontrakter, så de kunne godt blive solgt til sommer.
Matip og Thiago smutter.
Jeg håber lidt Slot vil give ham chancen længere fremme.
VVD og Salah forstår jeg, omend jeg gerne ser VVD blive. Hans lederegenskaber er centrale, plus han kan måske være en væsentlig støtte for Slot kva han også er hollandsk. Men ønsker VVD et sidste eventyr inden han lægger støvlerne på hylden har jeg respekt for det.
Salah, er faldet for meget i niveau og det giver mening at cashe ud og købe en erstatning feks Bowen.
Trent skal ingen steder. Det er nonsens. Virgil tror jeg bliver, ham burde finde det interessant med som træner.
Salah er jeg helt overbevist om bliver solgt.
Salah er jeg helt overbevist om bliver solgt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Redtothebone
Trent ticker mange af de rigtige boxe, en rigtig scouser, problemet er bare at han lige nu slet ikke fungere på en fodbold bane i øjeblikket, han mangler selvtillid, modstanderne har læst ham og udnytter han plads som fremskudt back, og hans indsat de sidste par kampe har jo været fuldstændig skandaløs, det går bare ikke som viceanfører.
Ret beset var han dårlig i sidste sæson indtil de sidste 10 kampe hvor han var genial, i denne sæson har han vel max spillet en håndfuld kampe over middel.
Jeg tror dog heller ikke han bliver solgt, men håber Slot glemmer alt om at bruge ham i forsvaret, udnyt han offensive styrker og smid ham frem som 8er (jeg mener heller ikke han kan fungere som 6er, det fungere sjælden godt med en 6er der spiller med så høj risiko) men hvis han får en Fabinho type bag sig, så kan få lov til at tænke på det offensive.
I den her sæson her vi spillet bedre bedre med en 20 årig Bradley som back, han er fremtiden på den plads imø. (men han kunne faktisk også på sigt have en fremtid længere oppe af banen)
Hvis Trent skal være stjerne i Liverpool, så er han nødt til at lære at gå forrest og kæmpe røven ud af bukserne når der er modgang, i øjeblikket fortjener han ikke at starte.
Ret beset var han dårlig i sidste sæson indtil de sidste 10 kampe hvor han var genial, i denne sæson har han vel max spillet en håndfuld kampe over middel.
Jeg tror dog heller ikke han bliver solgt, men håber Slot glemmer alt om at bruge ham i forsvaret, udnyt han offensive styrker og smid ham frem som 8er (jeg mener heller ikke han kan fungere som 6er, det fungere sjælden godt med en 6er der spiller med så høj risiko) men hvis han får en Fabinho type bag sig, så kan få lov til at tænke på det offensive.
I den her sæson her vi spillet bedre bedre med en 20 årig Bradley som back, han er fremtiden på den plads imø. (men han kunne faktisk også på sigt have en fremtid længere oppe af banen)
Hvis Trent skal være stjerne i Liverpool, så er han nødt til at lære at gå forrest og kæmpe røven ud af bukserne når der er modgang, i øjeblikket fortjener han ikke at starte.
YNWA
- Redtothebone
Som det er i dag er man også nød til at huske at Slot bruger midtbanespillere som virkelige presset over alt.. kan Trent det ?
En lille stat Feyenord er det hold i Holland der spillere færrest lange bolde....
En lille stat Feyenord er det hold i Holland der spillere færrest lange bolde....
Senest rettet af Redtothebone torsdag, 02. maj, 2024 15:07, rettet i alt 1 gang.
YNWA
TAA har et år tilbage af sin kontrakt og Real Madrid kalder. Jeg tror det frister med nye udfordringer..
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Osimhen vil gerne til Premier League. Men det bliver sikkert en London klub som køber ham.
https://www.plbold.dk/nyhed/stor-liverp ... eslutning/
https://www.plbold.dk/nyhed/stor-liverp ... eslutning/
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
https://www.football-espana.net/2024/06 ... oes-reportReal Madrid forward Rodrygo Goes has been visibly making an effort to welcome Kylian Mbappe, and saying that he is looking forward to the competition next season. Yet it hasn’t stopped many from thinking that he could be a casualty of the Frenchman’s arrival.
The Brazilian moved quickly to say that he was happy to be at the club after having stated in an interview that ‘you never know what can happen’. He would not be short of suitors, with Manchester City interested, and El Chiringuito claiming that Liverpool have had an offer turned down.
According to their information, the Reds bid €120m for Rodrygo, which was turned down by Real Madrid. Sport carried the report, and also quote Defensa Central in saying that Los Blancos would be willing to do business for €150m. The latter are traditionally a less reliable source though.
Certainly at that point, Real Madrid may feel that Liverpool would be paying over the odds for the Brazilian, and given they have more than enough resources to cope without Rodrygo, it would certainly be tempting. Until he spends a season with a recuced role though, it seems likely Rodrygo will try to fight for his place.
€120m lyder meget forkert og ikke specielt FSG agtigt.. Hvorfor smide så mange penge i Slot når måske verdens bedste manager måtte nøjes...Fowler89 skrev: ↑tirsdag, 11. jun, 2024 12:58https://www.football-espana.net/2024/06 ... oes-reportReal Madrid forward Rodrygo Goes has been visibly making an effort to welcome Kylian Mbappe, and saying that he is looking forward to the competition next season. Yet it hasn’t stopped many from thinking that he could be a casualty of the Frenchman’s arrival.
The Brazilian moved quickly to say that he was happy to be at the club after having stated in an interview that ‘you never know what can happen’. He would not be short of suitors, with Manchester City interested, and El Chiringuito claiming that Liverpool have had an offer turned down.
According to their information, the Reds bid €120m for Rodrygo, which was turned down by Real Madrid. Sport carried the report, and also quote Defensa Central in saying that Los Blancos would be willing to do business for €150m. The latter are traditionally a less reliable source though.
Certainly at that point, Real Madrid may feel that Liverpool would be paying over the odds for the Brazilian, and given they have more than enough resources to cope without Rodrygo, it would certainly be tempting. Until he spends a season with a recuced role though, it seems likely Rodrygo will try to fight for his place.
- Redtothebone
Yoro er åbenbart nyeste skud på stammen der hellere vil til Madrid end Liverpool
YNWA
- JudgeArdaStudge
Vi er Real Madrids lille slavetøs, på og udenfor banen. Det må være en luksus, at man bare kan sige til spillerne, vent lige på os, vi gider ikke købe dig for fuld beløb, men hvis du sidder din kontrakt eller klausul ud, så henter vi dig. Men det er fint, vi skal ikke have en ranglet gut, som hellere vil til Real Madrid, magter ikke endnu en Jude Bellingham-saga. Spillerne skal ville Liverpool, præcis som, at Klopp gjaldede mod en eller anden tysk spiller, som valgte pengene i PSG over os. Ja, hans karriere er blevet så ligegyldig, at jeg kan ikke huske, hvad han hedder. Der er nok nogen, der kan hjælpe.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Han ser ikke engang god ud på YouTube
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Venstrebacken Ferdi Kadioglu fra Tyrkiet er fandeme god! Ham kunne vi godt hente.
Jeg under ikke Real nogen succes - overhovedet.JudgeArdaStudge skrev: ↑tirsdag, 18. jun, 2024 22:33Vi er Real Madrids lille slavetøs, på og udenfor banen. Det må være en luksus, at man bare kan sige til spillerne, vent lige på os, vi gider ikke købe dig for fuld beløb, men hvis du sidder din kontrakt eller klausul ud, så henter vi dig. Men det er fint, vi skal ikke have en ranglet gut, som hellere vil til Real Madrid, magter ikke endnu en Jude Bellingham-saga. Spillerne skal ville Liverpool, præcis som, at Klopp gjaldede mod en eller anden tysk spiller, som valgte pengene i PSG over os. Ja, hans karriere er blevet så ligegyldig, at jeg kan ikke huske, hvad han hedder. Der er nok nogen, der kan hjælpe.
Men forstår sku godt hvor er det svært som spiller at sige nej til en klub der har vundet 6 CL trofæer de sidste 10 sæsoner og 4 La Liga titler.
Du får nærmest ikke bedre chance for at vinde noget
- Redtothebone