Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. aug, 2023 12:45

Måske ser vi langsomt årsagen til at Edwards og Ward stoppede. De har måske overvejet at de betingelser som ejerne stiller, kan de ikke leve op til. Ward fik et år, måske fordi Liverpool FC ser godt ud på CV'et.

Det er sjældent at jeg er enig med Neville, men her har han altså fat i noget centralt: "He needs that money to be going to compete, they should be going and getting Caicedo for him and going 'there you go, that's dealt with and sorted'.

"They're trying to pinch someone from Southampton for £40m, he's a good player, but Jurgen Klopp needs the real deal. If you're talking about challenging Manchester City, they can't do it with a player with potential, they need a player that's real.

"I do think it will come back on the owners. They're not investing in the team at the levels the other four or five teams are, they're just not."

(...) He continued: "It's going to hit them (ejerne)like a ton of bricks at some point. The manager is shielding them, he's doing the best job out of anybody I believe in the last seven or eight years with the budget he's had and the spend, but he can't keep doing it.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-27482433
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2123
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 09. aug, 2023 13:09

Fuldstændig spot on analyse. Jeg hadede Neville som pesten, da han var spiller, men jeg synes, han ofte er fornuftig at høre på som pundit. Det allebedste er selvfølgelig, når Carra groft tager pis på ham. Det er så godt haha.

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 09. aug, 2023 14:23

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 12:45
Måske ser vi langsomt årsagen til at Edwards og Ward stoppede. De har måske overvejet at de betingelser som ejerne stiller, kan de ikke leve op til. Ward fik et år, måske fordi Liverpool FC ser godt ud på CV'et.

Det er sjældent at jeg er enig med Neville, men her har han altså fat i noget centralt: "He needs that money to be going to compete, they should be going and getting Caicedo for him and going 'there you go, that's dealt with and sorted'.

"They're trying to pinch someone from Southampton for £40m, he's a good player, but Jurgen Klopp needs the real deal. If you're talking about challenging Manchester City, they can't do it with a player with potential, they need a player that's real.

"I do think it will come back on the owners. They're not investing in the team at the levels the other four or five teams are, they're just not."

(...) He continued: "It's going to hit them (ejerne)like a ton of bricks at some point. The manager is shielding them, he's doing the best job out of anybody I believe in the last seven or eight years with the budget he's had and the spend, but he can't keep doing it.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-27482433
Det mest besynderlige er vel egentligt også, hvordan man har prioriteret - der må Klopp forventligt også have været indover.

Her tænker jeg på vi brugte relativt store beløb på hhv. Nunez og Gakpo selvom vi på disse positioner egentligt var godt dækket. Særligt Gakpo blev købt på et tidspunkt hvor behovet for forstærkninger til midtbanen var sole-klart.

Selvom jeg er glad for Gakpo, så havde jeg nok hellere undværet, hvis det betød vi kunne købe Caicedo nu.

Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 09. aug, 2023 15:25

TG12 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 09:53
Man kan jo altid tænke hvad nu, hvis, men jeg har en ide om at såfremt Edwards stadig var ansvarlig for transfers så var Lavia lukket eller slukket på nuværende tidspunkt.
Det ved jeg ikke helt om jeg er enig med dig i. Der har jo ikke været nogle problemer med at lukke Mac Allister og Szobo.

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 09. aug, 2023 15:31

Fowler89 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 15:25
TG12 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 09:53
Man kan jo altid tænke hvad nu, hvis, men jeg har en ide om at såfremt Edwards stadig var ansvarlig for transfers så var Lavia lukket eller slukket på nuværende tidspunkt.
Det ved jeg ikke helt om jeg er enig med dig i. Der har jo ikke været nogle problemer med at lukke Mac Allister og Szobo.
Situationen med de to var jo en del mere simpel, essentielt havde de begge en "køb nu" pris, således forhandling omkring prisen var fjernet fra start. Så vi skulle egentligt blot vurdere om "køb nu" prisen var acceptabel, og blive enige med de to spillere om en kontrakt.

Jorg og co har ikke, endnu, vist de kan lukke en regulær forhandling.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11341
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 09. aug, 2023 17:12

TG12 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 15:31
Fowler89 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 15:25
TG12 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 09:53
Det ved jeg ikke helt om jeg er enig med dig i. Der har jo ikke været nogle problemer med at lukke Mac Allister og Szobo.
Jorg og co har ikke, endnu, vist de kan lukke en regulær forhandling.
Arhh - De har da lukket to salg af hhv Fabinho og Henderson. Det eneste man kan brokke sig over der, er at pengene lugter af olie.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 09. aug, 2023 21:26

Cynwal skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 17:12
TG12 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 15:31
Fowler89 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 15:25
TG12 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 09:53
Det ved jeg ikke helt om jeg er enig med dig i. Der har jo ikke været nogle problemer med at lukke Mac Allister og Szobo.
Jorg og co har ikke, endnu, vist de kan lukke en regulær forhandling.
Arhh - De har da lukket to salg af hhv Fabinho og Henderson. Det eneste man kan brokke sig over der, er at pengene lugter af olie.
Blev de bud som kom ikke bare accepteret?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11341
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 09. aug, 2023 22:01

Oomph242 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 21:26
Cynwal skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 17:12
TG12 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 15:31
Fowler89 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 15:25
TG12 skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 09:53
Det ved jeg ikke helt om jeg er enig med dig i. Der har jo ikke været nogle problemer med at lukke Mac Allister og Szobo.
Jorg og co har ikke, endnu, vist de kan lukke en regulær forhandling.
Arhh - De har da lukket to salg af hhv Fabinho og Henderson. Det eneste man kan brokke sig over der, er at pengene lugter af olie.
Blev de bud som kom ikke bare accepteret?
Det får vi jo aldrig noget at vide om. Ud over en sum er der jo mange andre ting som skal forhandles. F.eks. betalingsrater, add ons osv. Lige i tilfældet med de arabiske klubber, så tror jeg dog ikke de er så bange for negativt cash flow, så de forhandler ratebetalinger, men jeg hæfter mig dog ved, at i både Fabinhos og Hendersons tilfælde, gik der alligevel en uges tid, før de endelige kontrakter var på plads, og spillerne blev annonceret.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11341
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 10. aug, 2023 05:29

Er Chelsea ved at overhale indenom og sikre sig Romeo Lavia?
Fabrizio Romano, som sædvanligvis er velunderrettet, melder at Chelsea har sat sig i førersædet mht den defensive midt med et bud på £ 48 mill.....
Hvis det holder, så kan det jo gå to veje:
  • Liverpool trækker sig fra handlen og fokuserer på Andre isf
  • Liverpool erkender det forhandlingsmæssige nederlag, og accepterer Sotons prisfastsættelse

Set udefra virker Liverpool for mig som det mere sikre valg for Romeo Lavia, med langt større stabilitet og "rød tråd" i det hele end i Chelsea galehus. Men money talks! ....AGAIN!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13781
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. aug, 2023 07:54

Hvorfor er Liverpool det sikre valg? Det vil jeg lige udfordre 8-)

Vi har en manager der virker træt, efter mange kampe med ejerne. Han gar været i klubben i 8 år, hvilket er meget lang tid i dagens fodbold klima.. Vi har nogle ejere som ikke støtter genopbygningen af vores hold med midler som man ser i de andre topklubber. Vores bærende kræfter er oppe i årene. Vi skal sætte vores lid til at Lavia virkelig ønsker at arbejde sammen med Klopp. Og så har vi EL bold, det har Chelsea ikke. :lol:

Til gengæld har Chelsea en ny træner. Et nyt spændende projekt. Ejeren støtter manageren økonomisk. Galehus mentaliteten virker til at være fortid. De køber ikke vildt ind som de gjorde tidligere.
Pochettiono er kendt for spændende og seværdig fodbold.

Vi har haft en måned til at lukke handlen. Og det har vi ikke været i stand, af den ene eller anden grund. Dette er en farce. Jeg håber ikke vi ender med Melo/Kaban løsning.

Edit; det kan ende med at han spiller mod os på søndag :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 10. aug, 2023 08:53

Det kunne også være at vi ender med en Caicedo-løsning :shock:

Det ville godt nok være en overraskelse af de helt store…

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. aug, 2023 09:05

pingel skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 08:53
Det kunne også være at vi ender med en Caicedo-løsning :shock:

Det ville godt nok være en overraskelse af de helt store…
Mon ikke han så allerede var købt?

At vente til sæsonstart giver ingen mening...

Caicedo havde ellers nok været det mest oplagte købt i dette vindue sammen med Bellingham...

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 10. aug, 2023 09:55

Oomph242 skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 09:05
pingel skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 08:53
Det kunne også være at vi ender med en Caicedo-løsning :shock:

Det ville godt nok være en overraskelse af de helt store…
Mon ikke han så allerede var købt?

At vente til sæsonstart giver ingen mening...

Caicedo havde ellers nok været det mest oplagte købt i dette vindue sammen med Bellingham...
FSG har jo heller ikke just for vane at frigive midler til transfers - således vi pludselig kan jagte et £100m target fremfor et £50m target..

Tom_Jorsal
Indlæg: 2123
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 10. aug, 2023 10:15

Er jo nærmest morsomt, hvis de rykker så hurtigt, at han kan spille mod os på søndag...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11341
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 10. aug, 2023 10:18

pingel skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 08:53
Det kunne også være at vi ender med en Caicedo-løsning :shock:
Nu tror jeg der er nogen, der snart vågner op med "kosten i hånden og tapetklister på maven" efter en våd drøm.....
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar