Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 29. okt, 2018 16:51

Emmy skrev:Hvad kunne være spændende?
Er det bedre nu?

Ousmane Dembele er blevet bedt om at finde en ny klub til januar.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 29. okt, 2018 17:16

Det er virkelig irriterende tweets ikke kan ses gennem Tapatalk.
Jeg har samme problem med ikke at kunne se dit link YNWA. Når jeg bliver rigtig nysgerrig må jeg ind og quote opslaget, kopiere Tweet koden og manuelt indsætte den i url’en på twitter


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 29. okt, 2018 17:23

MP skrev:Det er virkelig irriterende tweets ikke kan ses gennem Tapatalk.
Jeg har samme problem med ikke at kunne se dit link YNWA. Når jeg bliver rigtig nysgerrig må jeg ind og quote opslaget, kopiere Tweet koden og manuelt indsætte den i url’en på twitter Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal nok fremover skrive hvad der står i tweetet. Intet problem! :D
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 29. okt, 2018 17:29

YNWA! skrev:

Det her kunne være spændende!
Absolut, og det kunne se ud som om, at de godt kunne bruge pengene :D

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. okt, 2018 18:52

Niels K skrev:
YNWA! skrev:

Det her kunne være spændende!
Absolut, og det kunne se ud som om, at de godt kunne bruge pengene :D
Han må jo nærmest betragtes som gratis rent pengestrømsmæssigt, eller som udlægs-pant på betalingen af Coutinho :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 29. okt, 2018 19:40

Hr. Drejer skrev:Zaha?! Han har tidligere bevist at han ikke kan begå sig i en storklub. Så hellere give Wilson chancen. Han roses til skyerne af Lampard, og jeg er af den overbevisning, at positiv udvikling skal belønnes. Han skal have chancen på 1. holdet. Det fortjener han!
Hvornår har han bevist det? Han var lejet ud stortset hele sin tid i Scum...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » mandag, 29. okt, 2018 19:41

Cynwal skrev:
Niels K skrev:
YNWA! skrev:

Det her kunne være spændende!
Absolut, og det kunne se ud som om, at de godt kunne bruge pengene :D
Han må jo nærmest betragtes som gratis rent pengestrømsmæssigt, eller som udlægs-pant på betalingen af Coutinho :D
Altså - er han ikke et totalt problembarn, der sætter sig selv over holdet - og af den grund også er blevet smidt på bænken/ tribunen et par gange i Barcelona?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 29. okt, 2018 20:08

Bojangles skrev:
Cynwal skrev:
Niels K skrev:
YNWA! skrev:

Det her kunne være spændende!
Absolut, og det kunne se ud som om, at de godt kunne bruge pengene :D
Han må jo nærmest betragtes som gratis rent pengestrømsmæssigt, eller som udlægs-pant på betalingen af Coutinho :D
Altså - er han ikke et totalt problembarn, der sætter sig selv over holdet - og af den grund også er blevet smidt på bænken/ tribunen et par gange i Barcelona?
Det sker ikke.

Han får en ''del'' spilletid.

Han er startet inde 7 gange ud af 10 i kampe.

Mangler de penge?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. okt, 2018 21:09

liverpoolfc86 skrev: Mangler de penge?
Prøv at læse den artikel fra Telegraph, som (jeg tror det var) Jesper linkede til. ...i "smånyheder om fodbold"? , tror jeg

EDIT: Jep - Den var her: http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... 10#p512144
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » mandag, 29. okt, 2018 22:07

Bild kører en historie på, at vi kigger på Karem Demirbay fra Hoffenheim.

The Midfielder was asked about this after his last game, and said that he was aware of it "Of course! I can handle that". Nagelsmann also commented on it and said it was "interesting for Liverpool".

Hoffenheim midfielder Karem Demirbay has confirmed Liverpool’s interest in the player, as he says that he is aware of the speculation and about the scouts that were present last weekend against Stuttgart. [
@BILD
]

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 29. okt, 2018 22:10

Synes i de seneste 2 årtier er der blevet skrevet at de spanske klubber er på randen til økonomisk krise, men der sker dog aldrig noget.

De her klubber har jo de dygtigste advokater, økonomer ansatte, så jeg ville være dybt overrasket hvis de var tæt på krise.

Dog synes jeg at købet af Malcom var spild af penge fra deres side af når der allerede var så meget dybde på kanterne.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 29. okt, 2018 22:17

YNWA96 skrev:Bild kører en historie på, at vi kigger på Karem Demirbay fra Hoffenheim.

The Midfielder was asked about this after his last game, and said that he was aware of it "Of course! I can handle that". Nagelsmann also commented on it and said it was "interesting for Liverpool".

Hoffenheim midfielder Karem Demirbay has confirmed Liverpool’s interest in the player, as he says that he is aware of the speculation and about the scouts that were present last weekend against Stuttgart. [
@BILD
]
Wtf. NEJ !

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 29. okt, 2018 23:27

YNWA! skrev:

Det her kunne være spændende!
Så langt hellere gå efter Memphis Depay. Mon ikke vores to hollændere kunne lokke lidt?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 30. okt, 2018 11:25

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:

Det her kunne være spændende!
Så langt hellere gå efter Memphis Depay. Mon ikke vores to hollændere kunne lokke lidt?
Jeg tror Dembele er for stor en stjerne til at komme ind og spille 2. violin til Mané og Salah, men tvivler lidt på at han helt har niveau til at sætte dem af holdet i løbet af kort tid. Så er der spørgsmålet om han er villig til at bide i det sure æble og tilkæmpe sig pladsen over en lang periode :dontknow: ?
Jeg tvivler, men vi kan da godt spørge ham. Klopp er god til at få det bedste ud af spillere, også de lidt besværlige af slagsen.

Han er stadig meget ung og derfor er der jo rig mulighed for at han bliver lidt mere voksen i løbet af de kommende år. Men vores konkurenter (minus City, måske) kan tilbyde ham en noget nemmere vej ind i start 11'eren og et par af dem en bedre løn.

Han er ikke en vi skal sprænge banken for at få fat på, men jeg syntes da godt vi kan gå i dialog med ham og hans folk og gøre ham det klart at vælger han Liverpool betyder det hårdt arbejde eller fiasko.
Bayern
PSG
Arsenal
Man Utd
Chelsea
måske Juventus
alle de hold vil være mere attraktive for ham, hvis vi antager at han skifter med en ambition om at opnå stjernestatus rimelig hurtigt.

Omvendt så kan han jo også se at kantspillerne gør det godt i Liverpool, hvor angriberne og midtbanerne oftere er dem der løber de hårde meter for at iscenesætte Mané og Salah.

Vi er på ingen måde desperate efter kantspillere, vi har Shaqiri som 3. valg og Wilson gør det godt på leje i Derby.

For et par uger siden blev mange enige om at vi manglede en offensiv midt, men nu gør SHaqiri det jo egentlig ret godt i den afdeling(nogle gange på kanten og så dumper Firmino ned centralt, begge har fungeret godt imod nemmere modstandere), så hvis den kreative midt ikke længere er et super oplagt transfer mål, så har vi mere frie hænder til at gå efter de gode transfers og der kunne Dembele være en mulighed, men kun hvis der er en vilje fra manden selv til at takle gæret hvor det er lidt højere end andre steder.

Jeg tænker han ender i PSG, de kan betale en solid transfer sum og han er fransk landsholdsspiller, mest oplagte PL klubber er Arsenal eller Chelsea, imø, måske Man Utd da de slal bruge en transfer for at distrahere fansne, men de har jo masser af kanter, de bruger dem bare forkert.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 30. okt, 2018 13:29

Med Salah foran Firmino i en 4-2-3-1 gør at vi har Mane og Shaqiri på fløjene.
Der vil altså være masser af spilletid til ham.

I alt har vi følgende spillere til 4 offensive pladser:

Firmino - Sturridge - Brewster
Salah - Shaqiri - Mane
Keita - Lallana (til den offensive midt mod lidt sværere hold)

I og med at vi taler 3-4 pladser, så er det ikke for meget med mere end 3-4 stjerner. Vi skal kunne stille en stærk offensiv med 1-2 mand ude.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar