Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » mandag, 15. jan, 2018 08:22

texy skrev:
AJ skrev:
Aggerdoo skrev:Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at 95 % af den dem der råber efter Lemar aldrig har set ham spille men bare har været på Youtube.
Monaco nåede til semifinalen i CL i sidste sæson.
Og Leicester vandt PL for to år siden. Det er vel ikke et garanteret kvalitetsstempel af alle deres spillere fra den sæson?

Jeg kan personligt ikke udtale mig om Lemar's niveau, da jeg ikke har lagt nok mærke til ham. Men jeg har en fornemmelse af, at han kunne være god for os. Men ethvert fiber i min krop siger mig også, at han ikke er på Sanchez-niveau, og at han skal være heldig, hvis han nogensinde bliver så god.

Men generelt i forhold til hvilke emner, som vi fremadrettet kan debattere i denne tråd, så tror jeg, at sejren over Man City var uhyre vigtig. Både nuværende og fremtidige targets kunne se, at projektet stadig er på skinner, og at vi mere end måske Chelsea og Arsenal ligner et hold, der igen i næste sæson vil være at finde i CL.

Tror det AJ mener er, at de kom langt i CL = mange kampe på tv, som man måske så. Jeg så ihvertfald nogle stykker og syntes stadig han er en god spiller omend ikke absolut verdensklasse endnu.

Håber hellere ikke Man U får held med at hente Sanchez , selvom det er rigtig smart af dem. Tror dog de ligger lunt til det, da ingen andre åbentbart vil betale for ham - Kom nu Klopp (ved godt det ikke sker og skulle vi være intresseret ville han nok stadig vælge Man U.)

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 15. jan, 2018 08:26

rnh skrev:Hvad med Wilfried Zaha?
Jeg er ret overbevist om at han ville passse super godt ind i klops/vores Liverpool.
Hvad tænker i, er han for dyr eller hvad er grunden til at han ikke rigtigt bliver nævnt, jeg syntes at han har været bedst mand i Crystal Palace trøjen.
Jeg tænker også Zaha ville være fin. Lemar er jeg ikke overbevist om - slet ikke til den pris. Stod valget mellem de to, ville jeg vælge Zaha og fyre kassen af på en klassekeeper og få så forlænget med Can.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1395
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » mandag, 15. jan, 2018 08:27

athomsen skrev:
rnh skrev:Hvad med Wilfried Zaha?
Jeg er ret overbevist om at han ville passse super godt ind i klops/vores Liverpool.
Hvad tænker i, er han for dyr eller hvad er grunden til at han ikke rigtigt bliver nævnt, jeg syntes at han har været bedst mand i Crystal Palace trøjen.
Jeg tænker også Zaha ville være fin. Lemar er jeg ikke overbevist om - slet ikke til den pris. Stod valget mellem de to, ville jeg vælge Zaha og fyre kassen af på en klassekeeper og få så forlænget med Can.

Zaha tror jeg ikke på, syntes ikke han har nok til en fast start 11 i en top klub - måske reserve.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 15. jan, 2018 08:53

richs skrev:
texy skrev:
AJ skrev:
Aggerdoo skrev:Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at 95 % af den dem der råber efter Lemar aldrig har set ham spille men bare har været på Youtube.
Monaco nåede til semifinalen i CL i sidste sæson.
Og Leicester vandt PL for to år siden. Det er vel ikke et garanteret kvalitetsstempel af alle deres spillere fra den sæson?
Tror det AJ mener er, at de kom langt i CL = mange kampe på tv, som man måske så. Jeg så ihvertfald nogle stykker og syntes stadig han er en god spiller omend ikke absolut verdensklasse endnu.
Præcis.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 15. jan, 2018 09:07

AJ skrev:
richs skrev:
texy skrev:
AJ skrev:
Aggerdoo skrev:Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at 95 % af den dem der råber efter Lemar aldrig har set ham spille men bare har været på Youtube.
Monaco nåede til semifinalen i CL i sidste sæson.
Og Leicester vandt PL for to år siden. Det er vel ikke et garanteret kvalitetsstempel af alle deres spillere fra den sæson?
Tror det AJ mener er, at de kom langt i CL = mange kampe på tv, som man måske så. Jeg så ihvertfald nogle stykker og syntes stadig han er en god spiller omend ikke absolut verdensklasse endnu.
Præcis.
Ok. Fair nok. I det vilde run, som de havde der, var jeg fuldstændigt forblændet af Mbappé. Tror stadig, at han bliver verdens bedste indenfor et par år.

I øvrigt en helt vild talent-fabrik de har i Frankrig i disse tider. Hvad er det, de gør bedre end andre? Er det så simpelt som spilletid til de helt unge i deres bedste liga eller er der mere til det?
Kloppite

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 15. jan, 2018 10:01

texy skrev: I øvrigt en helt vild talent-fabrik de har i Frankrig i disse tider. Hvad er det, de gør bedre end andre? Er det så simpelt som spilletid til de helt unge i deres bedste liga eller er der mere til det?
Der er nok mange grunde. Spilletid, mindre pres, generelt en god fodbold nation etc. Jeg tror et af de vigtige punkter, er at mange af klubberne både har traditioner for talentudvikling, og samtidig simpelthen er nødt til at udvikle talenter fordi økonomien ikke er på plads. Samtidige er deres tankegang på mange måder moderniseret indenfor de sidste par år. En af grundene til, at Antoine Griezmann aldrig har spillet i Frankrig, er at franskmændende lavede samme fejl som MLS lavede indtil for ganske nyligt(og måske stadigvæk gør) i deres talentudvikling, nemlig at de var alt for fokuserede på height-weight-speed, hvorfor den noget klejne Griezmann aldrig fik chancen, før Sociedad hentede ham til klubben, fordi de var villige til at kigge på andet end fysikken. De er vel også derfor de spanske klubber har så mange gode teknikkere, udover deres fodboldkultur. De har fokus på at uddanne fodboldspillere, ikke atleter. Uden at have undersøgt et, så kan man vel sige det samme om de mange italienere der alle er ufatteligt dygtigt skolet på det taktiske plan.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. jan, 2018 10:27

AJ skrev:
Aggerdoo skrev:Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at 95 % af den dem der råber efter Lemar aldrig har set ham spille men bare har været på Youtube.
Monaco nåede til semifinalen i CL i sidste sæson.
Ja, der har alle mand på dette forum helt sikkert siddet og nærstuderet Lemar nøje...

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 15. jan, 2018 11:18

Aggerdoo skrev:
AJ skrev:
Aggerdoo skrev:Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at 95 % af den dem der råber efter Lemar aldrig har set ham spille men bare har været på Youtube.
Monaco nåede til semifinalen i CL i sidste sæson.
Ja, der har alle mand på dette forum helt sikkert siddet og nærstuderet Lemar nøje...

Næ. Men hvilke spillere har man det med af spillere vi er linket med.

Jeg har siddet og set nogle kampe med Lyon på det seneste grundet Fekir. Ham synes jeg vi skal gå efter istedet. Nærstuderet, nej. Men god ser han ud, med det jeg har set.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. jan, 2018 11:52

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
AJ skrev:
Aggerdoo skrev:Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at 95 % af den dem der råber efter Lemar aldrig har set ham spille men bare har været på Youtube.
Monaco nåede til semifinalen i CL i sidste sæson.
Ja, der har alle mand på dette forum helt sikkert siddet og nærstuderet Lemar nøje...

Næ. Men hvilke spillere har man det med af spillere vi er linket med.

Jeg har siddet og set nogle kampe med Lyon på det seneste grundet Fekir. Ham synes jeg vi skal gå efter istedet. Nærstuderet, nej. Men god ser han ud, med det jeg har set.
Min pointe er bare at det bliver lidt useriøst og plat, når vi sættes i forbindelse med spillere som Lemar. Alle (overdrivelse fremmer...) har en mening om ham, men jeg vil gætte på at de færreste kender ham ret godt, ud over hvad de har set på youtube. Det samme med Goretzka og for den sags skyld Keita. :)

AJJ
Indlæg: 2389
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 15. jan, 2018 12:18

Nå, det lader til at Sanchez skal til Man U for mange penge, herunder til hans agent, samt en skyhøj løn. Kortsigtet dyr løsning uden fremtidsperspektiver. Så det giver rigtigt god mening, når træneren hedder Mourinho... Og angiveligt ville han egentlig helst til Man C - men de synes, han er for dyr - både i overgang og løn.

Tillykke med den nye di Maria/Falcao.


Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2109
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 15. jan, 2018 12:41

Det med der ikke kan ske store transfers i Januar ser ud til snart at blive ændret på - hvis united napper Sanchez og Arsenal får held til at lande Aubameyang :shock:

Må indrømme jeg ikke rigtig tror på der kommer nye spillere ind til Liverpool , selvom man selvfølgelig er postiv efter sejren over City, så synes jeg vi er meget sårbare hvis der kommer skader til de forreste 3, når man ser de næste i række er Ings, Sturridge og Solanke.... så skal der ikke meget til før top 4 kan glippe, og så bliver det endnu sværere at tiltrække nye til sommer.
YNWA

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » mandag, 15. jan, 2018 14:18

Redtothebone skrev:Det med der ikke kan ske store transfers i Januar ser ud til snart at blive ændret på - hvis united napper Sanchez og Arsenal får held til at lande Aubameyang :shock:

Må indrømme jeg ikke rigtig tror på der kommer nye spillere ind til Liverpool , selvom man selvfølgelig er postiv efter sejren over City, så synes jeg vi er meget sårbare hvis der kommer skader til de forreste 3, når man ser de næste i række er Ings, Sturridge og Solanke.... så skal der ikke meget til før top 4 kan glippe, og så bliver det endnu sværere at tiltrække nye til sommer.
Det eneste jeg er nervøs for glipper, er 2. pladsen. Der skal mirakler til i de andre klubber, hvis de skal tage den. Aubamayang kan ikke redde et elendigt Arsenal. Tottenham holder ikke hele vejen. ManU vil blive ved med at fejle. De er ikke et hold, men en sammensurrum af egoer, med det største ego som træner. og Chelsea er i frit fald - De har planer om at købe Carroll...!!!

Vi kan sætte Salah og Mané på bænken resten af sæsonen, og vi vil stadig blive nummer 2

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. jan, 2018 14:50

AJJ skrev:Nå, det lader til at Sanchez skal til Man U for mange penge, herunder til hans agent, samt en skyhøj løn. Kortsigtet dyr løsning uden fremtidsperspektiver. Så det giver rigtigt god mening, når træneren hedder Mourinho... Og angiveligt ville han egentlig helst til Man C - men de synes, han er for dyr - både i overgang og løn.

Tillykke med den nye di Maria/Falcao.

Søgt sammenligning med Di Maria og Falcao. Jeg er dybt misundelig på United her, de viser virkelig hvordan en storklub agerer, og de får sig en gudsbenådet fodboldspiller. Det bør sikre dem andenpladsen.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 15. jan, 2018 17:32

Til den pris der nævnes for Alexis og hans alder og seneste præstationer taget i betragtning, så synes jeg det er fint at vi ikke er interesseret. Ville meget gerne have ham, men ikke til de penge der rygtes. Handlen, for en spiller der kan hentes gratis til sommer, kommer til at løbe op i store summer inkl. agentfee og sign-on fee, som helt sikkert er højere end de ville være hvis hans kontrakt i Arsenal havde været længere. Eftersigende skulle hans løn i man u også komme til at ligge på omkring vanvittige £300 k (har hørt rygter om helt op til £400 k).

Lemar for €90 mil. (for at tage et eksempel) tror jeg faktisk ville være billigere over en 3 årig periode taget løn, sign on fee mm. i betragning.

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » mandag, 15. jan, 2018 17:35

Aggerdoo skrev:
AJJ skrev:Nå, det lader til at Sanchez skal til Man U for mange penge, herunder til hans agent, samt en skyhøj løn. Kortsigtet dyr løsning uden fremtidsperspektiver. Så det giver rigtigt god mening, når træneren hedder Mourinho... Og angiveligt ville han egentlig helst til Man C - men de synes, han er for dyr - både i overgang og løn.

Tillykke med den nye di Maria/Falcao.

Søgt sammenligning med Di Maria og Falcao. Jeg er dybt misundelig på United her, de viser virkelig hvordan en storklub agerer, og de får sig en gudsbenådet fodboldspiller. Det bør sikre dem andenpladsen.

Rolig nu, så er han vist heller ikke bedre. Synes ikke han ville styrke os på de første 11, men sikkert i bredden. Mou gør det han altid gør, vælger spillere med minimum 100 kampe på tavlen og ødelægger de talenter de har. Så lad dem bare betale boksen i lønnen for en der nok har toppet

Besvar