Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 26. aug, 2017 16:29

Ups, glemte lige vi skiftede årstal, for noget tid siden........Og vi skal snart skifte igen :wall: Jamen det gør det jo bedre, læsning hvis han hentes. Måske han er vokset fra et hav af skader, ligesom Ste G eksempelvis, han var også hårdt ramt i start 20´erne som jeg husker det.
Verden er smask fuld af hyklere....

pingel
Indlæg: 1010
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 26. aug, 2017 17:52

Kommer der til at falde sell-on penge af til Saints? 8-)

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 26. aug, 2017 19:25

Så vidt jeg kan se var Renato Sanchez ikke i Bayerns trup idag. Gad vide om der er noget under opsejling? Eller er han skadet?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 26. aug, 2017 19:51

Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:
LMP skrev:Jeg har sådan set ikke noget imod et køb af Ox, men det virker som om han vil være tiltænkt en rolle på midtbanen, skulle han blive købt, og her synes jeg overhovedet ikke at Ox er den type vi mangler. Jeg synes vi mangler en midtbanespiller som har sin force i pasningsspillet, da hendo reelt er den eneste af denne type, resten er mere typen der driver bolden fremad, og Ox må siges at tilhøre den gruppe også.
Hvis du taler de lange pasninger så måske ja, men han er da ellers en teknisk stærk og en rigtig dygtig pasningsspiller.
Jeg synes både, at han vil kunne overtage for Lallana, og så vil han også være en mulighed på kanten, og begge steder er vi tyndt besat, så i min bog vil han være en ideel og meget fornuftig signing.

Hvis han skulle være en tikkende skadebombe, så ville Wenger sikkert ikke være så opsat på at beholde ham, som tilfældet er.

Køb, køb, køb...
Du kan jo bare se på hans skadeshistorik, så har du svaret. Det er ikke så svært.
Kunne du ikke finde på en anden måde at udtrykke dig på ? Du kan også lade være med at kommentere på mine indlæg, for jeg synes, du er belastende.

Hvis Wenger ikke mener, at han er en omvandrende risiko, og hvis Klopp vil købe ham, så vejer deres grundige analyser og indgående kendskab til Ox uendeligt meget tungere end din vurdering.
Du er ikke så lidt smart. Hele ideen med et debatforum er vel at diskutere tingene.

Oxlades skadeshistorik er bekymrende, og det tillader jeg at stille mig skeptisk overfor. Særligt hvis vi skal give over 35 mio pund for spilleren.

Brugeravatar
Alpha-Hans
Indlæg: 259
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:19
Geografisk sted: Amager
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alpha-Hans » lørdag, 26. aug, 2017 20:02

Red Man Walking skrev:Så vidt jeg kan se var Renato Sanchez ikke i Bayerns trup idag. Gad vide om der er noget under opsejling? Eller er han skadet?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rygterne fra Tyskland er, at der er noget under opsejling. Men pilen peger vist lige så meget mod Italien.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » lørdag, 26. aug, 2017 21:20

texy skrev:
Oomph242 skrev:
MP skrev:
Oomph242 skrev:Nogen som kan se logikken i, at vi ikke er med i kampen om Höwedes...
Ja hvis Van Djik er så godt som i hus... Ellers nope
Vi kan snildt bruge begge. Vi har 50 kampe foran os og ganske få spillere med en historik, på over 35 kampe pr. Sæson skadesfri.
Hvorfor prøver man at fremstille Matip, som en skadesplaget spiller? Han har over 35 kampe i 5 uf af hans 6 fulde sæsoner i Schalke.

Ja, han rendte ind i en enkelt skade i hans første sæson hos os, som holdt ham ude i 7 kampe i december-januar, men optrådte derudover ellers stabilt for os.

Og Klavan har nærmest aldrig haft en skade.

Det er altså reelt to spillere, som man KAN regne med igennem et stramt program, hvis Lovren, Sakho eller Gomez er skadet.

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Men Höwedes er bare en helt anden liga end Klavan. Det kan godt være vi kan regne med, at Klavan holder sig skadesfri gennem hele sæsonen. Men er han en vi kan regne med har niveauet til at kunne erstatte Matip og Lovren? Sidste sæson viste i hvert fald, at han, trods et par gode kampe mod bland andet Everton, var langt fra at have niveauet til et hold der vil kæmpe med om toppladserne. Det vil jeg mene at Höwedes har.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 27. aug, 2017 10:16

Skribenten her forventer, at vi ender op med VvD og Ox'en, når transfervinduet fløjtes af. Han udelukker dog ikke et køb af Naby Keita, da der er en lille krølle på den historie :D

https://www.sportskeeda.com/football/wh ... fer-window

Ift lejeaftaler, så ville det give god mening med Origi og Kent, hvis de altså garanteres spilletid i gode klubber, og hvis vi kunne få en lejeaftale med forkøbsret på Renato Sanches, så ville det heller ikke være helt tosset.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 27. aug, 2017 22:10


For mig virker det mere og mere til, at vi leder efter en Coutinho-afløser. Rygter om Lemar, Ox, Sanches...

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » søndag, 27. aug, 2017 23:12

Nu skriver han jo netop, at det ikke har noget med Cou at gøre (underforstået erstatning). Husk på at vi i forvejen var ude efter en midtbanespiller i form af Keita.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 27. aug, 2017 23:13

Jeg har indtryk af at Lemar også er en hurtig kant, eller er jeg forkert på den? Jeg så Monaco 2-3 gange sidste sæson, så jeg kender dem ikke så godt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 27. aug, 2017 23:14

AJJ skrev:Nu skriver han jo netop, at det ikke har noget med Cou at gøre (underforstået erstatning). Husk på at vi i forvejen var ude efter en midtbanespiller i form af Keita.
Lemar er kant for det første. For det andet tror jeg ikke på, hvad nogen journalister skriver vedrørende Coutinho. Jeg tror kun at ejerne i virkeligheden ved, hvad situationen er med ham.

Jeg indrømmer at jeg ser spøgelser overalt hvad angår Coutinho.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. aug, 2017 09:17

Niels K skrev:Skribenten her forventer, at vi ender op med VvD og Ox'en, når transfervinduet fløjtes af. Han udelukker dog ikke et køb af Naby Keita, da der er en lille krølle på den historie :D

https://www.sportskeeda.com/football/wh ... fer-window

Ift lejeaftaler, så ville det give god mening med Origi og Kent, hvis de altså garanteres spilletid i gode klubber, og hvis vi kunne få en lejeaftale med forkøbsret på Renato Sanches, så ville det heller ikke være helt tosset.
Jeg syntes godt nok at vi er lidt tyndt besat på kanterne, Salah og især Mané gør det rigtig godt og det vil gøre det meget nemmere for andre at gå ind og erstatte hvis den ene bliver skadet. Men indtil videre har vi jo brugt Firmino som 3. kant, men Firmino(sat Sturridge ind) er også vores første andriber. Og jeg syntes ikke rigtig at the Ox er løsningen og jeg tror heller ikke han er nem at lokke med en rolle som altmuligmand. Men ok hvis Woodburn er foran Kent så er udlån af Kent en god mulighed, men så syntes jeg stadig vi mangler en, som jeg troede skulle være Origi. Markovic kan selvfølgelig komme ud af ingenting :headbang:, han er en mere naturlig kant, men han har manglet evnen til at komme rigtigt ind i feltet, det har Origi til gengæld vist at han kan.

Anyways god Keita krølle, den er jeg vild med. og VvD er jeg også ret vild med, ham ind og transfervinduet går fra et lidt på det jævne til at være rigtig godt.

Jeg skifter mening hveranden dag ang. Ox, han kan nok slå Wijnaldum af holdet og gør han det bliver han jo et rigtig godt køb, men alle nyindøb er en risiko også selvom de har PL erfaring. Jeg tror lidt på ham, fordi han er også er bedre i pasningsspillet og dermed er vi mindre afhængige af at Coutinho og Henderson spiller hver kamp. Jeg syntes dog ikke at Wijnaldum og MIlner rigtigt fortjener at blive er stattet, de kæmper hårdt for det og spiller godt, det kan ramme dem på selvtilliden og så vinder vi ikke noget i bredden ved at hente Oxen.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » mandag, 28. aug, 2017 10:59

Må indrømme jeg ikke helt forstår idéen med Oxlade-Chamberlain. Han har udtalt, han foretrækker at spille centralt. Han vil altid gøre det bedste for holdet, men langsigtet vil han gerne spille centralt. Chamberlains helt klare spidskompetence er i mine øjne hans fart. Hans teknik, pasningsspil, spilintelligens og evner som afslutter er ikke meget over middel hvis overhovedet og i hvert fald ikke bedre end det vi i dag har centralt.

Vi kunne sagtens bruge hans fart på fløjen. Men han er ikke bedre end Salah og Mané lige nu, så det vil være i rollen som back-up. Vi har brug for bedre bredde i kategorien hurtige fløje. Det har enorm stor betydning for vores offensiv, når vi er amputeret på dette område. Men Oxlade, som jo egentlig får godt med spilletid nu og kan få en med vores øjne meget høj løn, vil han være tilfreds med den rolle, vi kan tilbyde ham, som vel ikke er meget anderledes end den nuværende hos Gunners? Jeg tvivler.

Lemar forstår jeg bedre. Han kan vikariere for Salah og Mané på fløjen, selvom han ikke har helt samme fart i støvlerne, og så kan han i langt højere grad presse de andre spillere på den centrale midtbane end Oxlade kan det i kampen om pladserne i startopstillingen. Han er bedre end Oxlade i det hurtige småspil, bedre på dødbolde og bedre afslutter.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » mandag, 28. aug, 2017 11:17

mawope skrev:
Lemar forstår jeg bedre. Han kan vikariere for Salah og Mané på fløjen, selvom han ikke har helt samme fart i støvlerne, og så kan han i langt højere grad presse de andre spillere på den centrale midtbane end Oxlade kan det i kampen om pladserne i startopstillingen. Han er bedre end Oxlade i det hurtige småspil, bedre på dødbolde og bedre afslutter.
Meget enig i denne observation. Jeg har set en del fransk fodbold gennem tiderne, da jeg har fulgt Lyon tæt de seneste tolv år, og Thomas Lemar ville i mine øjne være et interessant køb af dimensioner. Han er - modsat Mane og Salah - ikke en traditionel kant eller indvendig angriber, der primært lever på hurtige antræk, dybdeløb eller træk ind i banen for at søge afslutningen. Han er temmelig alsidig og kan spille såvel centralt som på kanten. Det giver endvidere en mand mere til bredden på kanterne, hvis Origi enten bliver solgt eller udlejet. Jeg tror sagtens, at Lemar kan spille sig på vores midtbane - ikke desto mindre, fordi han besidder mange af de samme kvaliteter som Coutinho og Lallana. Jeg håber på et køb :flag5:

kloppokoppo
Indlæg: 24
Tilmeldt: torsdag, 04. aug, 2016 22:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kloppokoppo » mandag, 28. aug, 2017 11:26

Må indrømme jeg ikke har set Thomas Lemar udover CL slutspil sidste sæson. Kan det tænkes at han kan hentes ind til en venstreback? Han ser ud til at have farten og kvalitet i aflevering og indlæg. Synes stadig Moreno ser usikker ud på backen og hvor meget tid får han til at bevise sig værdig?

Besvar