Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 28. aug, 2017 11:27

kloppokoppo skrev:Må indrømme jeg ikke har set Thomas Lemar udover CL slutspil sidste sæson. Kan det tænkes at han kan hentes ind til en venstreback? Han ser ud til at have farten og kvalitet i aflevering og indlæg. Synes stadig Moreno ser usikker ud på backen og hvor meget tid får han til at bevise sig værdig?
Han ville være en fantastisk spiller at få ind.
Bør der ikke stadig hentes midterforsvarer?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » mandag, 28. aug, 2017 11:31

mawope skrev:Må indrømme jeg ikke helt forstår idéen med Oxlade-Chamberlain. Han har udtalt, han foretrækker at spille centralt. Han vil altid gøre det bedste for holdet, men langsigtet vil han gerne spille centralt. Chamberlains helt klare spidskompetence er i mine øjne hans fart. Hans teknik, pasningsspil, spilintelligens og evner som afslutter er ikke meget over middel hvis overhovedet og i hvert fald ikke bedre end det vi i dag har centralt.

Vi kunne sagtens bruge hans fart på fløjen. Men han er ikke bedre end Salah og Mané lige nu, så det vil være i rollen som back-up. Vi har brug for bedre bredde i kategorien hurtige fløje. Det har enorm stor betydning for vores offensiv, når vi er amputeret på dette område. Men Oxlade, som jo egentlig får godt med spilletid nu og kan få en med vores øjne meget høj løn, vil han være tilfreds med den rolle, vi kan tilbyde ham, som vel ikke er meget anderledes end den nuværende hos Gunners? Jeg tvivler.

Lemar forstår jeg bedre. Han kan vikariere for Salah og Mané på fløjen, selvom han ikke har helt samme fart i støvlerne, og så kan han i langt højere grad presse de andre spillere på den centrale midtbane end Oxlade kan det i kampen om pladserne i startopstillingen. Han er bedre end Oxlade i det hurtige småspil, bedre på dødbolde og bedre afslutter.
Er sådan set ikke uenig, men hvis de priser der bliver nævnt er rigtige har jeg svært ved at tro på at vi betaler 600-700 mio dkr for en back-up :shock:

Men på den anden side så bliver der masser af spilletid til alle hvis Klopp holder fast i at man skal have en pause efter 4-5 kampe.

Og hvis vi køber Lemar for næsen af Arsenal har vi da virkelig gjort ondt på dem inden for en uges tid :lol:
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 28. aug, 2017 11:35

Repsej skrev:
mawope skrev:Må indrømme jeg ikke helt forstår idéen med Oxlade-Chamberlain. Han har udtalt, han foretrækker at spille centralt. Han vil altid gøre det bedste for holdet, men langsigtet vil han gerne spille centralt. Chamberlains helt klare spidskompetence er i mine øjne hans fart. Hans teknik, pasningsspil, spilintelligens og evner som afslutter er ikke meget over middel hvis overhovedet og i hvert fald ikke bedre end det vi i dag har centralt.

Vi kunne sagtens bruge hans fart på fløjen. Men han er ikke bedre end Salah og Mané lige nu, så det vil være i rollen som back-up. Vi har brug for bedre bredde i kategorien hurtige fløje. Det har enorm stor betydning for vores offensiv, når vi er amputeret på dette område. Men Oxlade, som jo egentlig får godt med spilletid nu og kan få en med vores øjne meget høj løn, vil han være tilfreds med den rolle, vi kan tilbyde ham, som vel ikke er meget anderledes end den nuværende hos Gunners? Jeg tvivler.

Lemar forstår jeg bedre. Han kan vikariere for Salah og Mané på fløjen, selvom han ikke har helt samme fart i støvlerne, og så kan han i langt højere grad presse de andre spillere på den centrale midtbane end Oxlade kan det i kampen om pladserne i startopstillingen. Han er bedre end Oxlade i det hurtige småspil, bedre på dødbolde og bedre afslutter.
Er sådan set ikke uenig, men hvis de priser der bliver nævnt er rigtige har jeg svært ved at tro på at vi betaler 600-700 mio dkr for en back-up :shock:

Men på den anden side så bliver der masser af spilletid til alle hvis Klopp holder fast i at man skal have en pause efter 4-5 kampe.

Og hvis vi køber Lemar for næsen af Arsenal har vi da virkelig gjort ondt på dem inden for en uges tid :lol:
Fik Arsenal ikke blankt nej fra Monaco? Hvis så bliver det nok ikke nem handel for os og slet ikke nu hvor Mbappe nok også "sælges"... håber ikke vi endnu en gang, banker hovedet mod muren.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » mandag, 28. aug, 2017 11:40

Oomph242 skrev: Fik Arsenal ikke blankt nej fra Monaco? Hvis så bliver det nok ikke nem handel for os og slet ikke nu hvor Mbappe nok også "sælges"... håber ikke vi endnu en gang, banker hovedet mod muren.
Mener udtalelsen fra Wenger var noget i retning af at handlen var død. Der er blevet spekuleret i, om det var en taktik fra Arsenal i forhandlingen.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » mandag, 28. aug, 2017 11:58

kloppokoppo skrev:Må indrømme jeg ikke har set Thomas Lemar udover CL slutspil sidste sæson. Kan det tænkes at han kan hentes ind til en venstreback? Han ser ud til at have farten og kvalitet i aflevering og indlæg. Synes stadig Moreno ser usikker ud på backen og hvor meget tid får han til at bevise sig værdig?
Det tror jeg ikke, men det kan selvfølgelig ikke udelukkes. Jeg tror, han er tiltænkt som erstatning for Coutinho på sigt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. aug, 2017 12:26

Repsej skrev:
mawope skrev:Må indrømme jeg ikke helt forstår idéen med Oxlade-Chamberlain. Han har udtalt, han foretrækker at spille centralt. Han vil altid gøre det bedste for holdet, men langsigtet vil han gerne spille centralt. Chamberlains helt klare spidskompetence er i mine øjne hans fart. Hans teknik, pasningsspil, spilintelligens og evner som afslutter er ikke meget over middel hvis overhovedet og i hvert fald ikke bedre end det vi i dag har centralt.

Vi kunne sagtens bruge hans fart på fløjen. Men han er ikke bedre end Salah og Mané lige nu, så det vil være i rollen som back-up. Vi har brug for bedre bredde i kategorien hurtige fløje. Det har enorm stor betydning for vores offensiv, når vi er amputeret på dette område. Men Oxlade, som jo egentlig får godt med spilletid nu og kan få en med vores øjne meget høj løn, vil han være tilfreds med den rolle, vi kan tilbyde ham, som vel ikke er meget anderledes end den nuværende hos Gunners? Jeg tvivler.

Lemar forstår jeg bedre. Han kan vikariere for Salah og Mané på fløjen, selvom han ikke har helt samme fart i støvlerne, og så kan han i langt højere grad presse de andre spillere på den centrale midtbane end Oxlade kan det i kampen om pladserne i startopstillingen. Han er bedre end Oxlade i det hurtige småspil, bedre på dødbolde og bedre afslutter.
Er sådan set ikke uenig, men hvis de priser der bliver nævnt er rigtige har jeg svært ved at tro på at vi betaler 600-700 mio dkr for en back-up :shock:

Men på den anden side så bliver der masser af spilletid til alle hvis Klopp holder fast i at man skal have en pause efter 4-5 kampe.

Og hvis vi køber Lemar for næsen af Arsenal har vi da virkelig gjort ondt på dem inden for en uges tid :lol:
hvis han også kan spille centralt så er han potentielt andet valg(indtil Lallana er tilbage) på 3 pladser(to kanter og offensiv midt) og hvis han spiller godt nok nupper han jo Salahs plads. Samtiddig har han en gylden mulighed for at blive vores nye 10'er hvis Coutinho skifter f.eks. om et års tid. han er en ung spiller med stor tro på egne evner, han er nok ret sikker på at han kan spille sig til en vigtig plads på holdet inden for et års tid.

Og ja Klopp regner helt sikkert med at aktivere flere spillere tidligt end sidste år, jeg tror han fortrød at han syltede Moreno så meget fordi han så var helt ude af kampform da Milner blev udmattet og samtiddig var vi pressede på resultater så vi havde ikke tid til at få Moreno tilbage i kampform.

ang. prisen så er det jo gået lidt som med plottet i Game of Thrones, det giver ikke mening halvdelen af tiden længere. medierne gætter jo nok også ret meget selvom de skriver noget andet. Men nej det er vildt mange penge for en backup, men det tror jeg skal ses i lyset af at han er så ung og så vil han jo få chancer fra dag 1, han starter nok bagved Salah i køen, men Salah nok ikke være ret træt før Lemar står der. Og som Mané spiller skal vi passe godt på ham, så han bliver nok skiftet ud rigtig ofte i denne sæson(især når vi fører 4-0).

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 28. aug, 2017 12:55

kloppokoppo skrev:Må indrømme jeg ikke har set Thomas Lemar udover CL slutspil sidste sæson. Kan det tænkes at han kan hentes ind til en venstreback? Han ser ud til at have farten og kvalitet i aflevering og indlæg. Synes stadig Moreno ser usikker ud på backen og hvor meget tid får han til at bevise sig værdig?
Men problemet med Moreno er jo at han er en omskolet kant, der mangler placeringsevne som følge deraf og mangler også lidt højde. Lemar vil stå med samme problem, foruden at han har mulighed for at blive kant i PL(Tottenham f.eks. burde også være interesserede, Arsenal ER interesserede) så det ville være et kæmpe sats for Lemar at prøve at blive back frem for at skifte til et hold hvor han får spilletid på sin foretrukne plads. Som der også er mere prestige i at spille på. jeg gad da ikke at spille back, hvis jeg var 21 år og spillede fast kant for Monaco.

Så det ville også være et kæmpe sats for os at hente Lemar, for rigtig mange penge og satse på at han skal operere på backen, for der er stor risiko for at han aldrig bliver en lige så god back som Moreno, om så Maldini blev hans personlige træner.

Jeg tror Morenos evaluering foregik på træningsbanen i løbet af sidste år. Klopp er en leder og ikke en sur chef, han vurderer at Moreno forbedrer sig og derfor får han nye chancer fordi Moreno også har nogle kvaliteter der langt hen af vejen opvejer hans mangler.

Hvis vi skal skifte Moreno ud så skal vi finde en mere naturlig venstreback.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jensemand » mandag, 28. aug, 2017 14:35

bah jeg lod mig lige rive med....
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 28. aug, 2017 17:32


Oxlade tæt på Chelsea, skriver Sky. Det er jeg personligt lettet over.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 28. aug, 2017 17:36

Aggerdoo skrev: Oxlade tæt på Chelsea, skriver Sky. Det er jeg personligt lettet over.
Det er jeg godt nok også, navnligt hvis alternativet er Thomas Lemar. Det sagt, så tror jeg dog at Oxlade Chamberlain kunne komme ind på et hold der fungere og snuppe den RWB fra Moses selvom han stinker i samme rolle for Arsenal. Også har Chelsea jo trods alt et noget andet forhold til penge end Liverpool.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » mandag, 28. aug, 2017 17:37

Aggerdoo skrev:
Oxlade tæt på Chelsea, skriver Sky. Det er jeg personligt lettet over.
Please be true! Please be true!
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 28. aug, 2017 18:28

Hvis det betyder at vi får Lemar er det jo meget godt. Hvis ikke, er det noget skidt.

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 28. aug, 2017 18:30

Mads T. skrev:Hvis det betyder at vi får Lemar er det jo meget godt. Hvis ikke, er det noget skidt.
Jeg synes nu også godt, vi kunne have brugt Oxlade. Han er stadig ung og har et stort potentiale.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 28. aug, 2017 21:34


Lykkes vi ikke med Lemar kan det måske tænkes at vi matcher Chelseas bud på Oxlade?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 28. aug, 2017 21:49

Aggerdoo skrev:
Lykkes vi ikke med Lemar kan det måske tænkes at vi matcher Chelseas bud på Oxlade?
Det er jeg ret sikker på at vi gør. Det bliver vidst en sindsyg afslutning på det her vindue :shock:

Besvar