Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. maj, 2019 16:15

Robbie_God_Fowler skrev:Nu er der jo ingen af os som kender til planerne for dette transfervindue, men jeg så gerne at vi fokuserede på at forstærke vores offensiv før vi smider boksen på indkøb til forsvaret. Gomez/Matip er en virkelig god backup - Gomez niveau fra efteråret er endda fuldt på niveau med De Ligt.

De 60 millioner pund De Ligt formentlig koster bør investeres på en international klassespiller som kan vikariere for Mane, Salah og Firmino i front. Dernæst skal der fokuseres på gardering på venstre back før vi tænker indkøb til midterforsvaret.

Ovenstående er selvfølgelig set ud fra det scenarie, at vi ikke ender med samme store transferudlæg som sidste år.
Jeg vil også sige at hvis vi kun skal købe en spiller, så ville jeg nok vælge en offensiv en af slagsen. En der er tættere på Mané og Salahs niveau end Origi og Shaqiri er. (Kunne godt være en anden type).

Men når det så er sagt kan man jo overveje om ikke de Ligt bare er den bedste fodboldspiller vi har mulighed for at købe.
De 60 millioner er jo kun brugt bedre hvis de bruges på en(eller flere) spiller(e) der er markant bedre end Origi, Brewster, Shaqiri og/eller Oxlade-C.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 19. maj, 2019 20:30

J. Maddison?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 19. maj, 2019 22:14

liverpoolfc86 skrev:J. Maddison?

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Jeg tror han skal inkubere et år eller to mere i Leicester inden han måske bliver klar til Liverpool.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 20. maj, 2019 00:24

Hvad mener du?in
kubere ved Danish (WD) Af Forklaret:

==Dansk==
Verbum
Inter: infl » da|verb
at udruge eks. æg.
Bøjning
Inter: da-verb » inkuber|inkubere|inkuberer|inkuberede|har/er|inkuberet
Synonymer
*udruge

Ud fra google går jeg ud fra han skal udklækkes som LFC potentiale, men fatter bare ikke man så ikke skriver skal udvikles endnu mere. Hvis det er det du mener, hvis han skal blive bedre til at udruge æg, er jeg på herrens mark....Eller derude hvor prins henrik gik og skød enhjørninger og sæler, for at blive i det fine hjørne. Og når han nu er færdig med æg kan han jo starte med at komme i nærheden af Shaq´s niveau, efter min mening. for han er ikke i nærheden, men er også stadig stor fan af Shaq som blev misbrugt i stor stil i denne sæson...Altså efter min mening.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 20. maj, 2019 07:27

Han skal vokse lidt mere som spiller inden han er klar.
/
Det ville ikke skade hvis han fik lidt mere hår på brystet
/
Han har talentet, men det skal også dyrkes.

Det kommer selvfølgelig lidt an på rollen. Men jeg syntes at han gasser lidt ud i 2. Halvleg af de Leicester kampe jeg har set i denne sæson.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 20. maj, 2019 08:27

Forslag til og beskrivelse af nogle lovende backs derude:

https://anfieldindex.com/40632/liverpoo ... art-2.html

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 20. maj, 2019 09:13

Filos of Isk skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Nu er der jo ingen af os som kender til planerne for dette transfervindue, men jeg så gerne at vi fokuserede på at forstærke vores offensiv før vi smider boksen på indkøb til forsvaret. Gomez/Matip er en virkelig god backup - Gomez niveau fra efteråret er endda fuldt på niveau med De Ligt.

De 60 millioner pund De Ligt formentlig koster bør investeres på en international klassespiller som kan vikariere for Mane, Salah og Firmino i front. Dernæst skal der fokuseres på gardering på venstre back før vi tænker indkøb til midterforsvaret.

Ovenstående er selvfølgelig set ud fra det scenarie, at vi ikke ender med samme store transferudlæg som sidste år.
Jeg vil også sige at hvis vi kun skal købe en spiller, så ville jeg nok vælge en offensiv en af slagsen. En der er tættere på Mané og Salahs niveau end Origi og Shaqiri er. (Kunne godt være en anden type).

Men når det så er sagt kan man jo overveje om ikke de Ligt bare er den bedste fodboldspiller vi har mulighed for at købe.
De 60 millioner er jo kun brugt bedre hvis de bruges på en(eller flere) spiller(e) der er markant bedre end Origi, Brewster, Shaqiri og/eller Oxlade-C.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er også enig i prioriteringen, men jeg tror nu, at vi har rigeligt med ressourcer personalemæssigt til at kunne holde flere end en gryde i kog. Jeg anser de Ligt som værende et generationstalent, og han ville klæde vores forsvarsrække. Han er makker med VvD på landsholdet, og det bør tælle som en kæmpe fordel i vores forhandlingssituation, at de Ligt får den vel suverænt bedste lærermester ved siden af sig, der taler samme sprog osv, osv.

Jeg er helt med på og selv flere gange skrevet, at vi har virkelig dygtige midterforsvarere, men vi kommer ikke uden om, at vi særligt dér har været udfordret på skader. Jeg synes, at Lovren må hænge i en tynd tråd med alle hans skader. Hans løn er høj, og det er hans alder også ved at være - særligt sammenholdt med skaderne, og vi kan tilsyneladende få nærmest det halve af, hvad de Ligt koster for Lovren.

Alt efter om vi vil sælge spillere som Migs, Lallana, Lovren, Wilson, Grujic, Camacho og Origi, så kan jeg få øje på spillersalg for mellem 60-185 mille, så der bør være råd til det hele.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. maj, 2019 09:55

Hvis vi har muligheden for at købe verdens største forsvarstalent, så skal vi selvfølgelig slå til. Alt andet ville være tosset. En mulighed som denne kommer meget sjældent.

Jeg har hørt rygter om at Lovren er til salg for £30 M. Sælg ham, og betal £30-40 M. ekstra. Om 5 år kan det vise sig, at de penge er de bedste vi har betalt for en transfer. Jeg er enig i at vi også skal have noget mere offensivt kvalitet. Helt sikkert. Men jeg synes ikke det er et spørgsmål om enten eller.

Mignolet er til salg for £15 M. og både Moreno og Sturridge ryger på en fri, og det skaber luft i lønbudgettet. Jeg er ikke nervøs for vores økonomi. Vi skovler penge ind; vi tjener tykt på PL og CL, og vi får nye sponsorer ind,og de smider også lidt i kassen. Klubben er i en meget gunstig position - både mht til manager, spillere og økonomi, og hvorfor ikke udnytte det, og hente en af verdens bedste forsvarstalenter?

Som Thommo (den rigtige fra Liverpools heydays) sagde, så er vi nødt til at 'smede mens jernet er varmt'. I vores storhedstid købte vi også ind hver sæson for at foregribe begivenhedernes gang. Vi skal ikke vente til problemet opstår. Et køb af de Ligt og med Gomez ombord, så er vi sikret på den position langt ud i fremtiden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » mandag, 20. maj, 2019 10:05

Hr. Drejer skrev:Hvis vi har muligheden for at købe verdens største forsvarstalent, så skal vi selvfølgelig slå til. Alt andet ville være tosset. En mulighed som denne kommer meget sjældent.

Jeg har hørt rygter om at Lovren er til salg for £30 M. Sælg ham, og betal £30-40 M. ekstra. Om 5 år kan det vise sig, at de penge er de bedste vi har betalt for en transfer. Jeg er enig i at vi også skal have noget mere offensivt kvalitet. Helt sikkert. Men jeg synes ikke det er et spørgsmål om enten eller.

Mignolet er til salg for £15 M. og både Moreno og Sturridge ryger på en fri, og det skaber luft i lønbudgettet. Jeg er ikke nervøs for vores økonomi. Vi skovler penge ind; vi tjener tykt på PL og CL, og vi får nye sponsorer ind,og de smider også lidt i kassen. Klubben er i en meget gunstig position - både mht til manager, spillere og økonomi, og hvorfor ikke udnytte det, og hente en af verdens bedste forsvarstalenter?

Som Thommo (den rigtige fra Liverpools heydays) sagde, så er vi nødt til at 'smede mens jernet er varmt'. I vores storhedstid købte vi også ind hver sæson for at foregribe begivenhedernes gang. Vi skal ikke vente til problemet opstår. Et køb af de Ligt og med Gomez ombord, så er vi sikret på den position langt ud i fremtiden.
Jeg dropper det indlæg jeg var ved at skrive.... du har lige skrevet det!

Ind med De Ligt!

:clap:

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 20. maj, 2019 10:59

Og Ryan. Så er forsvaret på plads de næste 8-10 år.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 20. maj, 2019 11:02

Enig i betragtningerne om de Ligt. Hvis vi antager, at han bliver verdens bedste de næste 10 år, så er det om at slå til. Men det er selvfølgelig er vurdering, om man tror på det.

Forhåbentlig kan vi sidde om nogle år med et bugnende trofæskab og se tilbage på, at vi i sin tid overvejede at spare pengene til købet af de Ligt blot for at kunne hente en bedre backup end Origi eller Brewster. Noget der i det store perspektiv kan forekomme at være en ligegyldighed.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » mandag, 20. maj, 2019 11:27

Rip

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 20. maj, 2019 11:42

Helt forventeligt og meget fornuftigt ift. de Ligt.

Selvom flere herinde lige pludselig troede, vi var blevet City - og kunne fyre £65 millioner af til en plads, hvor vi ikke har brug for forstærkning.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 20. maj, 2019 11:50

AJJ skrev:Helt forventeligt og meget fornuftigt ift. de Ligt.

Selvom flere herinde lige pludselig troede, vi var blevet City - og kunne fyre £65 millioner af til en plads, hvor vi ikke har brug for forstærkning.


Jeg forstår så ikke, hvorfor nogle mener at vi IKKE har brug for erstatning.

VvD får alle der spiller ved siden af ham til at spille bedre, selv Lovren ser god ud ved siden af VvD - en fantastisk egenskab, men jeg har endnu til gode at se Gomez, Matip eller Lovren spille på et niveau der tilnærmelsesvist er godt nok når de ikke har selskab af VvD.

Der vil komme behov for at hvile VvD og han vil unægteligt også få en skade eller to, og jeg er ikke overbevist om nogle af dem kan udfylde hans sko.

Det ville De Ligt bedre kunne i min optik plus han har en alder der gør ham til ideel arvtager for VvD, som dog har mindst 5-6 år på toppen endnu.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 20. maj, 2019 13:00

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Nu er der jo ingen af os som kender til planerne for dette transfervindue, men jeg så gerne at vi fokuserede på at forstærke vores offensiv før vi smider boksen på indkøb til forsvaret. Gomez/Matip er en virkelig god backup - Gomez niveau fra efteråret er endda fuldt på niveau med De Ligt.

De 60 millioner pund De Ligt formentlig koster bør investeres på en international klassespiller som kan vikariere for Mane, Salah og Firmino i front. Dernæst skal der fokuseres på gardering på venstre back før vi tænker indkøb til midterforsvaret.

Ovenstående er selvfølgelig set ud fra det scenarie, at vi ikke ender med samme store transferudlæg som sidste år.
Jeg vil også sige at hvis vi kun skal købe en spiller, så ville jeg nok vælge en offensiv en af slagsen. En der er tættere på Mané og Salahs niveau end Origi og Shaqiri er. (Kunne godt være en anden type).

Men når det så er sagt kan man jo overveje om ikke de Ligt bare er den bedste fodboldspiller vi har mulighed for at købe.
De 60 millioner er jo kun brugt bedre hvis de bruges på en(eller flere) spiller(e) der er markant bedre end Origi, Brewster, Shaqiri og/eller Oxlade-C.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er også enig i prioriteringen, men jeg tror nu, at vi har rigeligt med ressourcer personalemæssigt til at kunne holde flere end en gryde i kog. Jeg anser de Ligt som værende et generationstalent, og han ville klæde vores forsvarsrække. Han er makker med VvD på landsholdet, og det bør tælle som en kæmpe fordel i vores forhandlingssituation, at de Ligt får den vel suverænt bedste lærermester ved siden af sig, der taler samme sprog osv, osv.

Jeg er helt med på og selv flere gange skrevet, at vi har virkelig dygtige midterforsvarere, men vi kommer ikke uden om, at vi særligt dér har været udfordret på skader. Jeg synes, at Lovren må hænge i en tynd tråd med alle hans skader. Hans løn er høj, og det er hans alder også ved at være - særligt sammenholdt med skaderne, og vi kan tilsyneladende få nærmest det halve af, hvad de Ligt koster for Lovren.

Alt efter om vi vil sælge spillere som Migs, Lallana, Lovren, Wilson, Grujic, Camacho og Origi, så kan jeg få øje på spillersalg for mellem 60-185 mille, så der bør være råd til det hele.
Det kan sagtens være at vi har pengene til det hele, men nu var prioritering kommet ind i diskutionen og derfor kom der den del med.

Sælger vi Migs, Lovren og Origi så tvinger vi også os selv til at skulle købe tre gode spillere på de positioner og de koster sandsynligt alle tre mere end hvad vi sælger for.

Besvar