Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 16. jan, 2018 11:03

Til dem der siger, at Sanchez er afdanket... Det er jo helt sort. Javist, det har ikke været hans bedste sæson på et dårligt Arsenal-hold, men han har trods alt scoret lige så mange mål som Coutinho og et mere end Mané. Og så er han lige fyldt 29 år. Han er hverken afdanket, i sin karrieres efterår eller noget andet.

Fremragende køb af Utd.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 16. jan, 2018 11:21

fatter ikke vi ikke er inde for Aubameyang, og arsenal har budt 45 mil pund?

Klopp må mene at Firmino og aubameyang ikke kan spille sammen på toppen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 16. jan, 2018 11:26

Aggerdoo skrev:Til dem der siger, at Sanchez er afdanket... Det er jo helt sort. Javist, det har ikke været hans bedste sæson på et dårligt Arsenal-hold, men han har trods alt scoret lige så mange mål som Coutinho og et mere end Mané. Og så er han lige fyldt 29 år. Han er hverken afdanket, i sin karrieres efterår eller noget andet.

Fremragende køb af Utd.
Ikke til £350.000 om ugen - det er crazy. Skulle vi betale det, vil det smadre hele lønstrukturen på holdet og formentlig skabe en uharmonisk stemning. Han er god og jeg kunne godt se ham i LFC - men fanhyleme ikke til den løn.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 16. jan, 2018 11:26

Her er et skriv fra John Cross vedr. Sanchez

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... 1506676007

Overhovedet at sammenligne med Suarez og Cou's sidste tid hos os er jo på den baggrund helt hen i vejret...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 16. jan, 2018 11:34

Wormie skrev:fatter ikke vi ikke er inde for Aubameyang, og arsenal har budt 45 mil pund?

Klopp må mene at Firmino og aubameyang ikke kan spille sammen på toppen.
Klopp mener nok nærmere at han ikke vil af med Salah på toppen?
Hvis vi spiller med to angribere, så skal kanterne vel en tand længere tilbage. det er ikke så slemt hvis Firmino kommer ind bagved angriberen i en hængende angriber rolle, det er måske hans bedste plads :dontknow: , men det vil stadig være et lille hop tilbage for Salah og Klopp skal så ofre en midtbanespiller.
Jeg kan egentlig godt forstå hvis Klopp hellere vil gemme pengene til eventuelle midtbaner og målmænd.

Men går Aubumeyang for 45, det virker mærkeligt, bare at skifte Dortmund ud med Arsenal er en tvivlsom karriere beslutning pt. Det virker godt nok vildt, hvis han skulle gå for så lidt, midt i sæsonen. Og Dortmund er kun en sejr væk fra anden pladsen, men også kun 3 point ned til 10. pladsen i ligaen... Jeg tror mindst han koster 80 i det her vindue.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 16. jan, 2018 11:43

Filos of Isk skrev:
Wormie skrev:fatter ikke vi ikke er inde for Aubameyang, og arsenal har budt 45 mil pund?

Klopp må mene at Firmino og aubameyang ikke kan spille sammen på toppen.
Klopp mener nok nærmere at han ikke vil af med Salah på toppen?
Hvis vi spiller med to angribere, så skal kanterne vel en tand længere tilbage. det er ikke så slemt hvis Firmino kommer ind bagved angriberen i en hængende angriber rolle, det er måske hans bedste plads :dontknow: , men det vil stadig være et lille hop tilbage for Salah og Klopp skal så ofre en midtbanespiller.
Jeg kan egentlig godt forstå hvis Klopp hellere vil gemme pengene til eventuelle midtbaner og målmænd.

Men går Aubumeyang for 45, det virker mærkeligt, bare at skifte Dortmund ud med Arsenal er en tvivlsom karriere beslutning pt. Det virker godt nok vildt, hvis han skulle gå for så lidt, midt i sæsonen. Og Dortmund er kun en sejr væk fra anden pladsen, men også kun 3 point ned til 10. pladsen i ligaen... Jeg tror mindst han koster 80 i det her vindue.

Ville spille Tror jeg ville spille

Firmino - Aubameyang - Salah
-------------mane---------------
---------Ox-----------Can-------
-Robert--VVD--Matip---Gomez-
----------en målmand-----------

Mod de små og mod de store

Firmino - Aubameyang - Salah
-------------Gini---------------
---------Ox-----------Can-------
-Robert--VVD--Matip---Gomez-
----------en målmand-----------

Det ville også give mulighed for rotation på de foreste pladser lige som vi gjorde i december. så vi altid har kvalitet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 16. jan, 2018 11:50

Filos of Isk skrev:
Wormie skrev:fatter ikke vi ikke er inde for Aubameyang, og arsenal har budt 45 mil pund?

Klopp må mene at Firmino og aubameyang ikke kan spille sammen på toppen.
Klopp mener nok nærmere at han ikke vil af med Salah på toppen?
Hvis vi spiller med to angribere, så skal kanterne vel en tand længere tilbage. det er ikke så slemt hvis Firmino kommer ind bagved angriberen i en hængende angriber rolle, det er måske hans bedste plads :dontknow: , men det vil stadig være et lille hop tilbage for Salah og Klopp skal så ofre en midtbanespiller.
Jeg kan egentlig godt forstå hvis Klopp hellere vil gemme pengene til eventuelle midtbaner og målmænd.

Men går Aubumeyang for 45, det virker mærkeligt, bare at skifte Dortmund ud med Arsenal er en tvivlsom karriere beslutning pt. Det virker godt nok vildt, hvis han skulle gå for så lidt, midt i sæsonen. Og Dortmund er kun en sejr væk fra anden pladsen, men også kun 3 point ned til 10. pladsen i ligaen... Jeg tror mindst han koster 80 i det her vindue.
Aubumeyang er virkelig god, har selv set ham live et par gange, men problemet med ham er, at han notorisk skaber problemer omkring sig. Både ift trup og omklædningsrum, men også ift interne regler som klubben generelt har sat op. Han har ikke en høj stjerne i Dortmund, på trods af alle hans mål. Og det ved klubberne jo godt rundt omkring, hvorfor prisen er som den er, tænker jeg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 16. jan, 2018 11:59

Hold kæft det er langt ude, at mange herinde på den her hvem skal ind (til Liverpool FC) og så snakker man om et Alexis skifte til fucking Scum. ARE YOU KIDDING ME? DET ER SÅ HOVEDLØST OG VIRKELIG EN SPILLER, SOM ER SÅ HUMOR SPILLER DER VIRKELIG SKAL MALKE SINE SIDSTE PENGE I SLUTNINGEN AF KARRIEREN...

Alisson fra A's Roma, er blevet nævnt i rygterne til at komme til Liverpool og der er meget snak om Mignolet er urolig i klubben (om han vil væk og have fast spilletid) muligvis på en lejeaftale.. Og give Danny Ward chancen, da Klopp har ikke fuldt tillid til målmændene. Jeg vil dog få gode drømme, om en målmand der har større potentiale og skabe klubben i en god forfatning.
Så til sommer:
Naby Keith, Thomas Lemar og Alisson (måske Jan Oblak, hvis Klopp vil knække hans frikøbsklausul... ) :love3: :dance:


Men men, sjovt at folk herinde er i tvivl om top4, når Liverpool lige har smadret det mest succesfulde europæiske hold på Anfield Road. Der er intet, som ser skidt ud pt selvom Coutinho er væk. Resultaterne og flyvende spil kommer da ind til en god 10/10
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 16. jan, 2018 12:36

DAGGER! skrev:Hold kæft det er langt ude, at mange herinde på den her hvem skal ind (til Liverpool FC) og så snakker man om et Alexis skifte til fucking Scum. ARE YOU KIDDING ME? DET ER SÅ HOVEDLØST OG VIRKELIG EN SPILLER, SOM ER SÅ HUMOR SPILLER DER VIRKELIG SKAL MALKE SINE SIDSTE PENGE I SLUTNINGEN AF KARRIEREN...

Alisson fra A's Roma, er blevet nævnt i rygterne til at komme til Liverpool og der er meget snak om Mignolet er urolig i klubben (om han vil væk og have fast spilletid) muligvis på en lejeaftale.. Og give Danny Ward chancen, da Klopp har ikke fuldt tillid til målmændene. Jeg vil dog få gode drømme, om en målmand der har større potentiale og skabe klubben i en god forfatning.
Så til sommer:
Naby Keith, Thomas Lemar og Alisson (måske Jan Oblak, hvis Klopp vil knække hans frikøbsklausul... ) :love3: :dance:


Men men, sjovt at folk herinde er i tvivl om top4, når Liverpool lige har smadret det mest succesfulde europæiske hold på Anfield Road. Der er intet, som ser skidt ud pt selvom Coutinho er væk. Resultaterne og flyvende spil kommer da ind til en god 10/10
Kan kun referere til mit indlæg på forrige side. Lige præcis det der argument er i mine øjne totalt ubrugeligt.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 16. jan, 2018 12:57

Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Wormie skrev:fatter ikke vi ikke er inde for Aubameyang, og arsenal har budt 45 mil pund?

Klopp må mene at Firmino og aubameyang ikke kan spille sammen på toppen.
Klopp mener nok nærmere at han ikke vil af med Salah på toppen?
Hvis vi spiller med to angribere, så skal kanterne vel en tand længere tilbage. det er ikke så slemt hvis Firmino kommer ind bagved angriberen i en hængende angriber rolle, det er måske hans bedste plads :dontknow: , men det vil stadig være et lille hop tilbage for Salah og Klopp skal så ofre en midtbanespiller.
Jeg kan egentlig godt forstå hvis Klopp hellere vil gemme pengene til eventuelle midtbaner og målmænd.

Men går Aubumeyang for 45, det virker mærkeligt, bare at skifte Dortmund ud med Arsenal er en tvivlsom karriere beslutning pt. Det virker godt nok vildt, hvis han skulle gå for så lidt, midt i sæsonen. Og Dortmund er kun en sejr væk fra anden pladsen, men også kun 3 point ned til 10. pladsen i ligaen... Jeg tror mindst han koster 80 i det her vindue.
Aubumeyang er virkelig god, har selv set ham live et par gange, men problemet med ham er, at han notorisk skaber problemer omkring sig. Både ift trup og omklædningsrum, men også ift interne regler som klubben generelt har sat op. Han har ikke en høj stjerne i Dortmund, på trods af alle hans mål. Og det ved klubberne jo godt rundt omkring, hvorfor prisen er som den er, tænker jeg.
hmmm, måske, vil det så sige at hvis Coutinho ikke havde nægtet at spille så havde vi fået 175 for ham?
Eller havde vi fået 200 mill for Suarez hvis han ikke prøvede at spise modstanderne?

Altså hvis hans attitude er så svær at arbejde med at han er så billig på trods af så mange mål... Så må vi jo bare holde os LAAAAAANGT væk.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 16. jan, 2018 13:51

Kan godt være det er usandsynligt, men hvad med at smide et bud på Mkhitaryan :shock: :shock:

United har åbenbart travlt med at prøve at skippe ham af, klopp har vist han kan få det bedste ud af ham i Dortmund, han kan dække flere offensive pladser, tror han vil kunne trives som en fisk i vandet og lave et have af assists til de 3 foran.

Ved det er kontroversielt med et skifte mellem United og Liverpool...... men er han ikke lige hvad vi mangler til at fylde hullet efter Coutinho ??
YNWA

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 16. jan, 2018 13:52

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:
Filos of Isk skrev:
Wormie skrev:fatter ikke vi ikke er inde for Aubameyang, og arsenal har budt 45 mil pund?

Klopp må mene at Firmino og aubameyang ikke kan spille sammen på toppen.
Klopp mener nok nærmere at han ikke vil af med Salah på toppen?
Hvis vi spiller med to angribere, så skal kanterne vel en tand længere tilbage. det er ikke så slemt hvis Firmino kommer ind bagved angriberen i en hængende angriber rolle, det er måske hans bedste plads :dontknow: , men det vil stadig være et lille hop tilbage for Salah og Klopp skal så ofre en midtbanespiller.
Jeg kan egentlig godt forstå hvis Klopp hellere vil gemme pengene til eventuelle midtbaner og målmænd.

Men går Aubumeyang for 45, det virker mærkeligt, bare at skifte Dortmund ud med Arsenal er en tvivlsom karriere beslutning pt. Det virker godt nok vildt, hvis han skulle gå for så lidt, midt i sæsonen. Og Dortmund er kun en sejr væk fra anden pladsen, men også kun 3 point ned til 10. pladsen i ligaen... Jeg tror mindst han koster 80 i det her vindue.
Aubumeyang er virkelig god, har selv set ham live et par gange, men problemet med ham er, at han notorisk skaber problemer omkring sig. Både ift trup og omklædningsrum, men også ift interne regler som klubben generelt har sat op. Han har ikke en høj stjerne i Dortmund, på trods af alle hans mål. Og det ved klubberne jo godt rundt omkring, hvorfor prisen er som den er, tænker jeg.
hmmm, måske, vil det så sige at hvis Coutinho ikke havde nægtet at spille så havde vi fået 175 for ham?
Eller havde vi fået 200 mill for Suarez hvis han ikke prøvede at spise modstanderne?

Altså hvis hans attitude er så svær at arbejde med at han er så billig på trods af så mange mål... Så må vi jo bare holde os LAAAAAANGT væk.
Mekanismerne bag priser skal jeg ikke gøre mig klog på og sammenligningen med Coutinho er nok lidt søgt. Jeg videregav bare de meldinger der kommer fra Dortmund og de fanfora der er omkring den klub. Og grunden til jeg nørder en smule i Dortmund, er, fordi jeg har været i Dortmund et par gange og har sympati i den retning.
Jeg synes som sagt han er klasse. Jeg har dog en smule svært ved at se ham score mål på samlebånd for Arsenal, da jeg ikke kan se ham have samme succes med deres spillestil.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 16. jan, 2018 13:57

Redtothebone skrev:Kan godt være det er usandsynligt, men hvad med at smide et bud på Mkhitaryan :shock: :shock:

United har åbenbart travlt med at prøve at skippe ham af, klopp har vist han kan få det bedste ud af ham i Dortmund, han kan dække flere offensive pladser, tror han vil kunne trives som en fisk i vandet og lave et have af assists til de 3 foran.

Ved det er kontroversielt med et skifte mellem United og Liverpool...... men er han ikke lige hvad vi mangler til at fylde hullet efter Coutinho ??
Interessant tanke. Umiddelbart passer han jo godt til Klopps form for fodbold. Men jeg synes helt klart, at han er bedst på 10’eren, og sådan en spiller vi jo ikke rigtigt med. Desuden er jeg lidt nervøs ved, om han kan finde sit tidligere niveau. Han har jo stort set ikke præsteret for United.

Men det bliver nok heller ikke aktuelt.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 16. jan, 2018 14:04

DAGGER! skrev: Men men, sjovt at folk herinde er i tvivl om top4, når Liverpool lige har smadret det mest succesfulde europæiske hold på Anfield Road. Der er intet, som ser skidt ud pt selvom Coutinho er væk. Resultaterne og flyvende spil kommer da ind til en god 10/10
Sikke et håbløst argument. Sad bare og ventede på, at nogen ville begynde den snak...

Selvfølgelig har vi stadig et godt hold, når alle rammer dagen. Det er der vel ingen der har været i tvivl om. Men problemet med Coutinho-afgangen og den måske manglende afløser er, at vi i den grad har fået svækket bredden og mulighederne for at veksle taktikken og opstillingen. Hvis Mané eller Salah bliver skadet, står vi i en skidt situation på de positioner. Ox er klart bedst på central midt og er ikke ret målfarlig, mens Lallana er langt fra sin tidligere form. Og med PL, FA Cup og CL på programmet i løbet af de næste måneder, har vi i den grad brug kvalitetsbredde, hvis vi vil holde fast i top 4 og præstere i de andre turneringer.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 16. jan, 2018 14:06

Aggerdoo skrev:
Redtothebone skrev:Kan godt være det er usandsynligt, men hvad med at smide et bud på Mkhitaryan :shock: :shock:

United har åbenbart travlt med at prøve at skippe ham af, klopp har vist han kan få det bedste ud af ham i Dortmund, han kan dække flere offensive pladser, tror han vil kunne trives som en fisk i vandet og lave et have af assists til de 3 foran.

Ved det er kontroversielt med et skifte mellem United og Liverpool...... men er han ikke lige hvad vi mangler til at fylde hullet efter Coutinho ??
Interessant tanke. Umiddelbart passer han jo godt til Klopps form for fodbold. Men jeg synes helt klart, at han er bedst på 10’eren, og sådan en spiller vi jo ikke rigtigt med. Desuden er jeg lidt nervøs ved, om han kan finde sit tidligere niveau. Han har jo stort set ikke præsteret for United.

Men det bliver nok heller ikke aktuelt.
Er helt enig i han ikke levere hos United, men tror det er mere fordi han ikke passe til den spillestil de praktisere, nøjagtig ligesom Mata heller ikke passe ind hos dem, der er begge spillere der trives bedst når de har spillere foran der laver en masse løb, og det er der bare næsten ikke i United


......Ox ................Can............
.............Mkhitaryan................
Salah.......Bobby.........Mane.......

Og han har altså førhen leveret masset af mål og assist fra wing i begge sider, siger ikke han kan spille hver kamp, men kan se en masse muligheder i at have ham truppen
YNWA

Besvar