Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 19. jan, 2018 19:41

DAGGER! skrev:-----------------Salah-----Firmino(Solanke)------Mané(Lallana)


---------Can/Keita----Gini/(Hendo)-----James/NY/Lallana

----Robbo/Moreno/Milner------Van Djik-----Lovren/(Klavan)-----AA/Gomez.

-----------------------------NY MÅLMAND/L.Karius----------------------

Den her formation 4-3-3 aka 4-3-1-2 osv.
Drømme kan blive til virkelighed(Who Knows?):
Jan Oblak.(Evt. gå efter en billigere Alisson i AS ROMA)
James Rodriguez.(Alternativt gå efter Rihaz Mahrez fra Leicester), men tvivler på Klopp vil gå på kompromis med "hans Liverpool mandskab", som tingene sker lige nu.
Keita(Er købt)
Forlænge med Emre Can.

Ganske ubehagelig hold, som kan SLÅ ALLE HOLD i verdenen/Europa p.t.
Det er ikke ret store drømme du har, når du drømmer om et hold med Wijnaldum i og Lovren startopstillingen.

Tror heller ikke Robertson og Gomez/Trent går over i kategorien ‘ubehagelige’ for andre hold...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 19. jan, 2018 20:22

Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev: Men det giver jo kun mening hvis vi ikke skal betale en halv Coutinho for ham.
Så længe det er en halv af den Coutinho vi købte og ikke den Coutinho vi solgte, så er det sgu en ok pris :-p
Det er nemlig helt rigtigt, først ville jeg også skrive halv VvD, men så passede Cou bedre med prisen i artiklen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 19. jan, 2018 21:32

Aggerdoo skrev:
DAGGER! skrev:-----------------Salah-----Firmino(Solanke)------Mané(Lallana)


---------Can/Keita----Gini/(Hendo)-----James/NY/Lallana

----Robbo/Moreno/Milner------Van Djik-----Lovren/(Klavan)-----AA/Gomez.

-----------------------------NY MÅLMAND/L.Karius----------------------

Den her formation 4-3-3 aka 4-3-1-2 osv.
Drømme kan blive til virkelighed(Who Knows?):
Jan Oblak.(Evt. gå efter en billigere Alisson i AS ROMA)
James Rodriguez.(Alternativt gå efter Rihaz Mahrez fra Leicester), men tvivler på Klopp vil gå på kompromis med "hans Liverpool mandskab", som tingene sker lige nu.
Keita(Er købt)
Forlænge med Emre Can.

Ganske ubehagelig hold, som kan SLÅ ALLE HOLD i verdenen/Europa p.t.
Det er ikke ret store drømme du har, når du drømmer om et hold med Wijnaldum i og Lovren startopstillingen.

Tror heller ikke Robertson og Gomez/Trent går over i kategorien ‘ubehagelige’ for andre hold...
Vågn nu lige lidt op fra drømmeland... Det lader simpelthen ikke til at du helmer førend vi har 22 mand der ville kunne starte inde i en champions League finale. Bak nu lidt op omkring holdet og deres vej mod succes - istedet for at ønske udskiftninger. Overvej om det ikke er lettere at finde et andet hold at støtte, end at skifte alle de spillere ud du ønsker...

Unlucky...

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 19. jan, 2018 21:32

Aggerdoo skrev:
DAGGER! skrev:-----------------Salah-----Firmino(Solanke)------Mané(Lallana)


---------Can/Keita----Gini/(Hendo)-----James/NY/Lallana

----Robbo/Moreno/Milner------Van Djik-----Lovren/(Klavan)-----AA/Gomez.

-----------------------------NY MÅLMAND/L.Karius----------------------

Den her formation 4-3-3 aka 4-3-1-2 osv.
Drømme kan blive til virkelighed(Who Knows?):
Jan Oblak.(Evt. gå efter en billigere Alisson i AS ROMA)
James Rodriguez.(Alternativt gå efter Rihaz Mahrez fra Leicester), men tvivler på Klopp vil gå på kompromis med "hans Liverpool mandskab", som tingene sker lige nu.
Keita(Er købt)
Forlænge med Emre Can.

Ganske ubehagelig hold, som kan SLÅ ALLE HOLD i verdenen/Europa p.t.
Det er ikke ret store drømme du har, når du drømmer om et hold med Wijnaldum i og Lovren startopstillingen.

Tror heller ikke Robertson og Gomez/Trent går over i kategorien ‘ubehagelige’ for andre hold...
Vågn nu lige lidt op fra drømmeland... Det lader simpelthen ikke til at du helmer førend vi har 22 mand der ville kunne starte inde i en champions League finale. Bak nu lidt op omkring holdet og deres vej mod succes - istedet for at ønske udskiftninger. Overvej om det ikke er lettere at finde et andet hold at støtte, end at skifte alle de spillere ud du ønsker...

Unlucky...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 20. jan, 2018 00:10

pingel skrev:
Aggerdoo skrev:
DAGGER! skrev:-----------------Salah-----Firmino(Solanke)------Mané(Lallana)


---------Can/Keita----Gini/(Hendo)-----James/NY/Lallana

----Robbo/Moreno/Milner------Van Djik-----Lovren/(Klavan)-----AA/Gomez.

-----------------------------NY MÅLMAND/L.Karius----------------------

Den her formation 4-3-3 aka 4-3-1-2 osv.
Drømme kan blive til virkelighed(Who Knows?):
Jan Oblak.(Evt. gå efter en billigere Alisson i AS ROMA)
James Rodriguez.(Alternativt gå efter Rihaz Mahrez fra Leicester), men tvivler på Klopp vil gå på kompromis med "hans Liverpool mandskab", som tingene sker lige nu.
Keita(Er købt)
Forlænge med Emre Can.

Ganske ubehagelig hold, som kan SLÅ ALLE HOLD i verdenen/Europa p.t.
Det er ikke ret store drømme du har, når du drømmer om et hold med Wijnaldum i og Lovren startopstillingen.

Tror heller ikke Robertson og Gomez/Trent går over i kategorien ‘ubehagelige’ for andre hold...
Vågn nu lige lidt op fra drømmeland... Det lader simpelthen ikke til at du helmer førend vi har 22 mand der ville kunne starte inde i en champions League finale. Bak nu lidt op omkring holdet og deres vej mod succes - istedet for at ønske udskiftninger. Overvej om det ikke er lettere at finde et andet hold at støtte, end at skifte alle de spillere ud du ønsker...

Unlucky...
Hva så, Karl smart? Du er hurtig på tasterne sådan en fredag aften.

Jeg påpeger skam bare ganske tilfældigt, at vi at der er et godt stykke vej fra Gini, Lovren mv. til mit drømmeland. Hvis det er de spillere du drømmer om er det jo super dejligt.

Dine andre mærkelige, umotiverede pointer vil jeg bare lade hænge.

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 20. jan, 2018 10:43

Aggerdoo skrev: Hva så, Karl smart? Du er hurtig på tasterne sådan en fredag aften.

Jeg påpeger skam bare ganske tilfældigt, at vi at der er et godt stykke vej fra Gini, Lovren mv. til mit drømmeland. Hvis det er de spillere du drømmer om er det jo super dejligt.

Dine andre mærkelige, umotiverede pointer vil jeg bare lade hænge.
Det er helt i orden, og godt ord igen - nogle gange går det lidt hurtigt ;-)
Men jeg tror simpelthen at du kommer til at være evigt skuffet som Liverpool-fan, hvis ikke der er plads til Gini, Trent, Robertson og Gomez i dit drømmeland - Lovren har ikke plads i nogens drømmeland vil jeg dog håbe og tro...

God lørdag

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. jan, 2018 12:44

pingel skrev:
Aggerdoo skrev: Hva så, Karl smart? Du er hurtig på tasterne sådan en fredag aften.

Jeg påpeger skam bare ganske tilfældigt, at vi at der er et godt stykke vej fra Gini, Lovren mv. til mit drømmeland. Hvis det er de spillere du drømmer om er det jo super dejligt.

Dine andre mærkelige, umotiverede pointer vil jeg bare lade hænge.
Det er helt i orden, og godt ord igen - nogle gange går det lidt hurtigt ;-)
Men jeg tror simpelthen at du kommer til at være evigt skuffet som Liverpool-fan, hvis ikke der er plads til Gini, Trent, Robertson og Gomez i dit drømmeland - Lovren har ikke plads i nogens drømmeland vil jeg dog håbe og tro...

God lørdag
Jeg har det også rigtig fint med disse spillere på vores hold. Mon ikke shitty synes, at de slog sig temmelig hårdt på Robinson og Gomez bortset fra 1 enkelt situation. Hvis man ikke kan se, at der er fremtid i Gomez, Trent og Robinson, så er jeg om ikke andet glad for, at man ikke er spejder i vores klub, og så er jeg rigtig glad for udviklingsdelen af vores spillere, som Klopp mestrer.
Giv nu Lovren en chance med Virgil som makker, og Gini er stærk at have i enhver top-trup.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. jan, 2018 12:51

Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev: Men det giver jo kun mening hvis vi ikke skal betale en halv Coutinho for ham.
Så længe det er en halv af den Coutinho vi købte og ikke den Coutinho vi solgte, så er det sgu en ok pris :-p
Ja, så er det vist det, man kalder en no-brainer ;)

Jeg ønskede virkelig - var det i 2014 - at vi ville hente ham, og jeg synes, han er utrolig dygtig. Det er vel ikke tilfældigt, at han skiftes lidt mellem RM og BM ?
Klopp kører jo ikke kun med et system, så han skal have forskellige muligheder i angrebet, og jeg synes James passer vældig fint ind hos os.
Derfor mangler vi stadig en kant, selvom jeg også tror, at han ville gøre det fint med den udgangsposition.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 20. jan, 2018 15:32

Niels K skrev:
Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev: Men det giver jo kun mening hvis vi ikke skal betale en halv Coutinho for ham.
Så længe det er en halv af den Coutinho vi købte og ikke den Coutinho vi solgte, så er det sgu en ok pris :-p
Ja, så er det vist det, man kalder en no-brainer ;)

Jeg ønskede virkelig - var det i 2014 - at vi ville hente ham, og jeg synes, han er utrolig dygtig. Det er vel ikke tilfældigt, at han skiftes lidt mellem RM og BM ?
Klopp kører jo ikke kun med et system, så han skal have forskellige muligheder i angrebet, og jeg synes James passer vældig fint ind hos os.
Derfor mangler vi stadig en kant, selvom jeg også tror, at han ville gøre det fint med den udgangsposition.
Jeg har svært ved at vurdere hvor hurtig han reelt er, om han kunne spille kanten.
Eller om det er en plads på midten der ville klæde ham bedst.
Uanset hvad, så bliver han kørt hårdt på træningsbanen i et par måneder inden han får meget spilletid, hvis Klopp henter ham ind.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 22. jan, 2018 10:44

http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/21/li ... -for-roma/

Allison gjorde det vist fint imod Inter. Han er en keeper vi nok er ude efter, medmindre Karius viser kæmpe forbedringer.

Men vi skal jo lige have sæsonen overstået før vi går helt amok i sommer transfers, det optimale er selvfølgelig at have hele transfer porteføljen overstået inden første juli, så holdet kan forberede sæsonen sammen og de nye kan starte lige så godt som Salah gjorde.

Oblak er nok stadig target 1, men hvis Real skal have ny keeper kan det jo være at de eller Chelsea/Scum også jagter Oblak og PSG er altid et wildcard. Så intet er sikkert.

Nu må vi se om Klopp siger Oblak or nothing, eller om han har 4-5 keeper targets og så tager han den han bedste han kan få. Det kommer nok an på hvordan Karius klarer sig som første keeper nu han får et run og opbakning fra Klopp kan det være at han får selvtilliden bygget lidt op og får åbnet en kanal ned til hans godt gemte, men potentielt meget store, potentiale.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 22. jan, 2018 11:11

Aggerdoo:
Når du er så kritisk, så hvordan har du det med Liverpool er ubesejret i 18'kampe, og dit kritik er ikke henliggende på målmandsposten hvor du må være tilfreds med Mignolet og Karius. Wtf?

Gini gjorde det ellers fremragende mod de kommende mestre i sidste weekend. Og du er så snævre synet på LIverpool holdet, at du slet ikke kan se talentet og klassen i Klopps hold i medgang eller modgang. Vågn selv op, og LIverpool kan stadig nå at top præstere i CHL og ligaen med de her spillere, selvom Coutinho er væk (som var din store drøm imø) han er væk, men Liverpool eksisterer stadig og spiller skam ikke dårligt...
You'r Never Walk Alone. ///

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » mandag, 22. jan, 2018 11:59

DAGGER! skrev: Gini gjorde det ellers fremragende mod de kommende mestre i sidste weekend.
Gini har flere gange spillet fantastiske kampe - men der er længe imellem dem, og han har endnu ikke præsteret to ovenpå hinanden. Derudover var det ikke en fantastisk kamp han spillede imod ManC, men en god og solid kamp. Det kan jeg også godt stille mig tilfreds med, hvis han kan levere det niveau hver gang. Desværre er det ikke hans jævne niveau, men nærmere hans topniveau, som han kun sjældent hiver frem.

Jeg håber da, at han, som mange andre i truppen, er i en opadgående kurve og at han kommer til at gøre Klopps job meget svært, fordi han spiller så godt, at han er svær at undlade.

Men lad ham nu lige spille to gode kampe i streg, før vi skamroser ham.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 22. jan, 2018 12:48


Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » tirsdag, 23. jan, 2018 20:19

Hvor er der dog få troværdige rygter om spillere til Liverpool.
Er det virklig kun Van Dijk ind og Couthino ud, eller hvad tænker i, sker der mon noget i de sidste dage?

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 23. jan, 2018 21:20

rnh skrev:Hvor er der dog få troværdige rygter om spillere til Liverpool.
Er det virklig kun Van Dijk ind og Couthino ud, eller hvad tænker i, sker der mon noget i de sidste dage?
Ja da - Sturridge kan være på vej ud.

Besvar