Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 22. dec, 2018 22:44

Thommo skrev:Hvis Werner ser hvor lidt spilletid Shaq får, i forhold til hvor godt han gør det med den spilletid, kan jeg godt forstå hvis han bliver syd for grænsen indtil videre, Werner sidder med en royal straight flush, så han venter vel(RealM tænker jeg ). Jeg er fan af tillid til offensive spillere, da de "lever" af den tillid, men er bare ikke fan af blind tillid, som Klopp har til de tre, men er dog enig med dem som mener at stillingen er svær at argumentere imod. Offensiven har bare været middelmådig en stor del af sæsonen, men stadig får de 3 en 11´er plads.
Shaq starter inde mod Newcastle

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. dec, 2018 22:55

Thommo skrev:Hvis Werner ser hvor lidt spilletid Shaq får, i forhold til hvor godt han gør det med den spilletid, kan jeg godt forstå hvis han bliver syd for grænsen indtil videre, Werner sidder med en royal straight flush, så han venter vel(RealM tænker jeg ). Jeg er fan af tillid til offensive spillere, da de "lever" af den tillid, men er bare ikke fan af blind tillid, som Klopp har til de tre, men er dog enig med dem som mener at stillingen er svær at argumentere imod. Offensiven har bare været middelmådig en stor del af sæsonen, men stadig får de 3 en 11´er plads.

Shaqiri har vel aldrig været ment som andet end en super sub. Samt tror han befinder sig rigtig godt i rollen, han ligner ihvertfald sådan en.

Werner ville med tiden får rigeligt med spilletid. Samt allerede nu være en direkte konkurrent til Firmino der nærmest ikke konkurrence pt. Har. Origi og Solange er ikke gode nok og Sturridge vil nok ikke holde til mange kampe af 90 minutter.

Jeg synes også nu vores offensiv score rimeligt med mål især når man tænker på vi spiller mere henholdene og ikke bare konstant med fuld fart over stepperne. En dygtig kreativ midtbanespiller tror jeg dog kunne gøre vores offensiv noget bedre.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. dec, 2018 23:38

Oomph242 skrev: Shaqiri har vel aldrig været ment som andet end en super sub. Samt tror han befinder sig rigtig godt i rollen, han ligner ihvertfald sådan en.

Werner ville med tiden får rigeligt med spilletid. Samt allerede nu være en direkte konkurrent til Firmino der nærmest ikke konkurrence pt. Har. Origi og Solange er ikke gode nok og Sturridge vil nok ikke holde til mange kampe af 90 minutter.

Jeg synes også nu vores offensiv score rimeligt med mål især når man tænker på vi spiller mere henholdene og ikke bare konstant med fuld fart over stepperne. En dygtig kreativ midtbanespiller tror jeg dog kunne gøre vores offensiv noget bedre.
Jeg havde store forventninger til Shaq, og de er indløst på langt færre minutter end jeg regnede med, jeg forventede naturligvis de 3 holdt noget nær samme niveau som sidste sæson, så de var næsten urørlige, det er bare ikke sket i den verden jeg lever i, så derfor forstår jeg offensive spillere tænker 4-5 gange inden de skriver med LFC. Jeg skrev for lidt tid siden jeg er ligeglad med hvem LFC signer til offensiven, for det er alligevel til bænken. Det er der ikke rokket ved.

Ved ikke om jeg bliver igen kaldt idiot for det synspunkt, som jeg blev kaldt i Salah tråden. Personligt er jeg ikke for at kalde folk idiot, bare pga man er uenig.....Man virker ....i mangel af bedre, ekstremt udfordret mentalt, når man begiver sig ud i de termer. Efter min mening altså.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. dec, 2018 23:45

Thommo skrev:
Oomph242 skrev: Shaqiri har vel aldrig været ment som andet end en super sub. Samt tror han befinder sig rigtig godt i rollen, han ligner ihvertfald sådan en.

Werner ville med tiden får rigeligt med spilletid. Samt allerede nu være en direkte konkurrent til Firmino der nærmest ikke konkurrence pt. Har. Origi og Solange er ikke gode nok og Sturridge vil nok ikke holde til mange kampe af 90 minutter.

Jeg synes også nu vores offensiv score rimeligt med mål især når man tænker på vi spiller mere henholdene og ikke bare konstant med fuld fart over stepperne. En dygtig kreativ midtbanespiller tror jeg dog kunne gøre vores offensiv noget bedre.
Jeg havde store forventninger til Shaq, og de er indløst på langt færre minutter end jeg regnede med, jeg forventede naturligvis de 3 holdt noget nær samme niveau som sidste sæson, så de var næsten urørlige, det er bare ikke sket i den verden jeg lever i, så derfor forstår jeg offensive spillere tænker 4-5 gange inden de skriver med LFC. Jeg skrev for lidt tid siden jeg er ligeglad med hvem LFC signer til offensiven, for det er alligevel til bænken. Det er der ikke rokket ved.

Ved ikke om jeg bliver igen kaldt idiot for det synspunkt, som jeg blev kaldt i Salah tråden. Personligt er jeg ikke for at kalde folk idiot, bare pga man er uenig.....Man virker ....i mangel af bedre, ekstremt udfordret mentalt, når man begiver sig ud i de termer. Efter min mening altså.

Men hvis Shaqiri er bedst som indskifter og metoden virker, hvorfor så ændre det?

Jeg kan heller ikke se, hvem i truppen som skulle kunne udfordre vores 3 i front på nuværende. Så start opstillingen giver vel lidt sig selv. Om man kan lide Salah eller ej:).

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 23. dec, 2018 00:01

Shaq har været bedst af de 3 fremme, som jeg ser det, også når han er startet inde, jeg skriver ting som jeg ser, ikke hvordan alle andre ser det, andre ser tingene som flertallet ser det, for ikke at stå uden for(og derfor jeg bliver kaldt idiot naturligvis). Det jo derfor jeg ikke er fan af han starter ude, alle LFC spillere har været bedre end Firmino denne sæson, men han starter non stop. Mane og Salah har da også kun spillet på 60-80%, og får lov til det. Så lige netop derfor forstår jeg spillere ikke vil til LFC når de i forvejen er i en god klub(Leipzig), LFC fremfor Stoke er et lidt lettere valg som jeg ser tingene.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 23. dec, 2018 08:56

Jeg tror at Shaqiris begrænsede spilletid også skal ses i lyset af at han stadig er ved at lære den defensive struktur og presspillet at kende. Derimod er han fantastisk når han kommer ind og får lov at spille uden ret meget defensivt ansvar.

Så vi skal også give det lidt tid. Når vi ser hvor god Robbo er i dag, så virker det jo også, på overfladen, helt tosset at han var flere måneder og en skade om at overhale Moreno i hierakiet. Men han skulle jo lige arbejde lidt på løbemønstrene og sine indlæg.

Jeg er ved at blive lidt overbevist om at Werner ville være god fordi han både kan spille venstrekant og spidsangriber. Især det første var jeg lidt i tvivl om for 1,5 år siden.

Jeg tvivler dog stærkt på at Klopp risikerer at rokke båden midt i sæsonen og venter sandsynligvis indtil sommer med at lave nye indkøb.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TobyLfc » søndag, 23. dec, 2018 10:05

Nu lyder jeg måske lidt skør, men med snak om at hente Timo Werner ind kunne det ikke være en ide blot at hente Danny Ings tilbage fra Southampton, han er igang med en rigtig fin sæson hos dem (6 mål i 12 PL kampe).

God nok? Eller skal vi have noget nyt ind.
Billede
"YNWA"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 23. dec, 2018 10:24

TobyLfc skrev:Nu lyder jeg måske lidt skør, men med snak om at hente Timo Werner ind kunne det ikke være en ide blot at hente Danny Ings tilbage fra Southampton, han er igang med en rigtig fin sæson hos dem (6 mål i 12 PL kampe).

God nok? Eller skal vi have noget nyt ind.
Problem 1 - som en venlig forumista gjorde mig opmærksom(fowler89) på i vores “udlånte spillere tråd”, så er Ings allerede solgt og har skrevet kontrakt med Soton fra sommer, men de lejer ham blot indtil 1. Juli. Så det ville kræve at vi købte Ings fri fra dem på en eller anden måde og muligvis overtale Ings til at skrive under på en ny kontrakt.

Problem 2- Ings er ikke hurtig nok til at erstatte andre roller end Firminos. Werner derimod er hurtig nok til både at spille på Manés venstrekant, Salahs angriberplads i 4-2-3-1 systemet og kan selvfølgelig også spille Firminos angriberplads i 4-3-3 systemet, hvis han er klog nok.

Så Werner ville kunne få spilletid fra flere pladser imens han forsøger at spille sig opad i hierakiet på holdet og være et godt og lidt anderledes alternativ til Firmino på bænken.

Ings syntes jeg ikke spiller over forventning i Soton. Han har bare den fordel at han ikke længere har Firmino foran sig i køen.
Allerede sidste sæson så vi at Ings var kommet godt tilbage fra skaderne og var en god erstatning for Firmino, problemet for Ings var bare at Firmino er en evighedsmaskine der kun har brug for få pauser og som meget sjældent er skadet. Og Ings kunne ikke rigtigt noget Firmino ikke kan. Sturridge har teknik og mere naturlig målnæse, Solanke og Origi er mere atletiske end Bobby. Ings er 1:1 samme type, bare lidt mindre fysik og lidt langsommere og ikke helt så skarpe driblinger.

Men det er ikke fordi jeg syntes at vi har et kæmpe Werner-formet hul som skal udfyldes, men han ville give os nogle muligheder nu og her samtidig med at han på længere sigt vil kunne gøre sig fortjent til en af pladserne allerøverst i hierakiet.
Vi er i den heldige situation at holdet er rimeligt komplet og vi ikke har store huller. Imø mangler vi primært en hurtig, teknisk dygtig og højrebenet offensiv spiller der helst er i start 20-erne. Men det er slet ikke akut og kvaliteten af spilleren er vigtigere end om han er kant, angriber eller 10’er.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 23. dec, 2018 11:24

Thommo skrev:
Oomph242 skrev: Shaqiri har vel aldrig været ment som andet end en super sub. Samt tror han befinder sig rigtig godt i rollen, han ligner ihvertfald sådan en.

Werner ville med tiden får rigeligt med spilletid. Samt allerede nu være en direkte konkurrent til Firmino der nærmest ikke konkurrence pt. Har. Origi og Solange er ikke gode nok og Sturridge vil nok ikke holde til mange kampe af 90 minutter.

Jeg synes også nu vores offensiv score rimeligt med mål især når man tænker på vi spiller mere henholdene og ikke bare konstant med fuld fart over stepperne. En dygtig kreativ midtbanespiller tror jeg dog kunne gøre vores offensiv noget bedre.
Jeg havde store forventninger til Shaq, og de er indløst på langt færre minutter end jeg regnede med, jeg forventede naturligvis de 3 holdt noget nær samme niveau som sidste sæson, så de var næsten urørlige, det er bare ikke sket i den verden jeg lever i, så derfor forstår jeg offensive spillere tænker 4-5 gange inden de skriver med LFC. Jeg skrev for lidt tid siden jeg er ligeglad med hvem LFC signer til offensiven, for det er alligevel til bænken. Det er der ikke rokket ved.

Ved ikke om jeg bliver igen kaldt idiot for det synspunkt, som jeg blev kaldt i Salah tråden. Personligt er jeg ikke for at kalde folk idiot, bare pga man er uenig.....Man virker ....i mangel af bedre, ekstremt udfordret mentalt, når man begiver sig ud i de termer. Efter min mening altså.
Der er nu ingen i dén tråd, der kalder der en idiot, Thommo. Du må dog forvente skarpe reaktioner, når du selv skriver i så skarp en tone om en spiller, de fleste af os er utrolig glade for.

Det gør du sådan set igen, når du skriver, at alle LFC spillere er bedre end Firmino, og du må undskylde, men for mig er det decideret vrøvl. For det første anerkender du overhovedet ikke Klopp's kompetencer, når han temmelig sandsynligt har Firmino som en af de 4 første på holdkortet. Før Alisson, VvD og Salah var han ubetinget først på holdkortet, og det vil sige, at du måske skal finde artikler frem, der fortæller om Firmino's arbejdsbeskrivelse, da han skal udføre det job, han får besked på, og det er ikke primært at score mål, så din analyse af ham er helt sikkert baseret på et forkert grundlag.

Samtidig har han længe været min favoritspiller, selvom konkurrencen efterhånden er blevet hård for ham, og derfor bliver jeg også provokeret af dine voldsomme udmeldinger.

Jeg tror ikke, vi er mange mål efter sidste sæson på samme tid, og det samme gælder for de 3 forreste.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 23. dec, 2018 11:32

Niels K skrev:
Thommo skrev:
Oomph242 skrev: Shaqiri har vel aldrig været ment som andet end en super sub. Samt tror han befinder sig rigtig godt i rollen, han ligner ihvertfald sådan en.

Werner ville med tiden får rigeligt med spilletid. Samt allerede nu være en direkte konkurrent til Firmino der nærmest ikke konkurrence pt. Har. Origi og Solange er ikke gode nok og Sturridge vil nok ikke holde til mange kampe af 90 minutter.

Jeg synes også nu vores offensiv score rimeligt med mål især når man tænker på vi spiller mere henholdene og ikke bare konstant med fuld fart over stepperne. En dygtig kreativ midtbanespiller tror jeg dog kunne gøre vores offensiv noget bedre.
Jeg havde store forventninger til Shaq, og de er indløst på langt færre minutter end jeg regnede med, jeg forventede naturligvis de 3 holdt noget nær samme niveau som sidste sæson, så de var næsten urørlige, det er bare ikke sket i den verden jeg lever i, så derfor forstår jeg offensive spillere tænker 4-5 gange inden de skriver med LFC. Jeg skrev for lidt tid siden jeg er ligeglad med hvem LFC signer til offensiven, for det er alligevel til bænken. Det er der ikke rokket ved.

Ved ikke om jeg bliver igen kaldt idiot for det synspunkt, som jeg blev kaldt i Salah tråden. Personligt er jeg ikke for at kalde folk idiot, bare pga man er uenig.....Man virker ....i mangel af bedre, ekstremt udfordret mentalt, når man begiver sig ud i de termer. Efter min mening altså.
Der er nu ingen i dén tråd, der kalder der en idiot, Thommo. Du må dog forvente skarpe reaktioner, når du selv skriver i så skarp en tone om en spiller, de fleste af os er utrolig glade for.

Det gør du sådan set igen, når du skriver, at alle LFC spillere er bedre end Firmino, og du må undskylde, men for mig er det decideret vrøvl. For det første anerkender du overhovedet ikke Klopp's kompetencer, når han temmelig sandsynligt har Firmino som en af de 4 første på holdkortet. Før Alisson, VvD og Salah var han ubetinget først på holdkortet, og det vil sige, at du måske skal finde artikler frem, der fortæller om Firmino's arbejdsbeskrivelse, da han skal udføre det job, han får besked på, og det er ikke primært at score mål, så din analyse af ham er helt sikkert baseret på et forkert grundlag.

Samtidig har han længe været min favoritspiller, selvom konkurrencen efterhånden er blevet hård for ham, og derfor bliver jeg også provokeret af dine voldsomme udmeldinger.

Jeg tror ikke, vi er mange mål efter sidste sæson på samme tid, og det samme gælder for de 3 forreste.
Firmino er en af de bedste i verden og vil gå direkte ind på holdet hos mange top klubber i England, Spanien, Italien og Tyskland.

Det samme gælder faktisk for Shaq og han er total undervurderet. Nu er det bare sådan, at vi har kæmpe succes med vores nuværende 3 og derfor er de selvskrevet.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 23. dec, 2018 11:37

Seneste nye rygte, Lorenzo Insigne til klubben og i konkurrence med Chelsea.

Er ikke den store fortaler for ham. Havde hellere set en yngre model. Han er 27 og næsten 28.

Dog lavet 10 mål allerede nu i sæsonen og 7 af dem i serie a og 5 assist i serie a.



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 23. dec, 2018 12:03

liverpoolfc86 skrev:Seneste nye rygte, Lorenzo Insigne til klubben og i konkurrence med Chelsea.

Er ikke den store fortaler for ham. Havde hellere set en yngre model. Han er 27 og næsten 28.

Dog lavet 10 mål allerede nu i sæsonen og 7 af dem i serie a og 5 assist i serie a.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja, vi ved jo dybest set ikke, om vi skal forfølge en bestemt transferstrategi, men det ser ud til, at spillerne ikke skal være mere end 25, hvis vi betaler store summer for dem.
Insigne vil vel koste det samme eller måske mere end fx. Timo Werner, og selvom Insigne er i sin bedste alder, så er Werner vel lige så god, og så har han bare alderen på sin side og så det, at han er tysker som vores træner.
Jeg vil dog personligt ikke have noget imod at vi engang i mellem hentede en spiller, der var i dén alder, da de kan have større impact med det samme og bringe noget erfaring til truppen.
Det må dog gerne være en robust type som Milner og Shaqiri så chancen for, at de kan holde længere end andre er større, og at det ikke er den relativt høje "fodboldalder", der giver forøget risiko for skader osv.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 23. dec, 2018 12:31

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:Seneste nye rygte, Lorenzo Insigne til klubben og i konkurrence med Chelsea.

Er ikke den store fortaler for ham. Havde hellere set en yngre model. Han er 27 og næsten 28.

Dog lavet 10 mål allerede nu i sæsonen og 7 af dem i serie a og 5 assist i serie a.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja, vi ved jo dybest set ikke, om vi skal forfølge en bestemt transferstrategi, men det ser ud til, at spillerne ikke skal være mere end 25, hvis vi betaler store summer for dem.
Insigne vil vel koste det samme eller måske mere end fx. Timo Werner, og selvom Insigne er i sin bedste alder, så er Werner vel lige så god, og så har han bare alderen på sin side og så det, at han er tysker som vores træner.
Jeg vil dog personligt ikke have noget imod at vi engang i mellem hentede en spiller, der var i dén alder, da de kan have større impact med det samme og bringe noget erfaring til truppen.
Det må dog gerne være en robust type som Milner og Shaqiri så chancen for, at de kan holde længere end andre er større, og at det ikke er den relativt høje "fodboldalder", der giver forøget risiko for skader osv.
Enig. Er dog sikker på han kan bidrage positivt med mange mål. Håber bare ikke det er fordi man har planer om, at sælge en anden af de 3 forreste. For mon vi kan holde på dem for evigt.

Tænker alligevel han kan spille langt flere pladser en Werner. Men Werner ryger til Bayern.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 23. dec, 2018 12:46

liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:Seneste nye rygte, Lorenzo Insigne til klubben og i konkurrence med Chelsea.

Er ikke den store fortaler for ham. Havde hellere set en yngre model. Han er 27 og næsten 28.

Dog lavet 10 mål allerede nu i sæsonen og 7 af dem i serie a og 5 assist i serie a.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Ja, vi ved jo dybest set ikke, om vi skal forfølge en bestemt transferstrategi, men det ser ud til, at spillerne ikke skal være mere end 25, hvis vi betaler store summer for dem.
Insigne vil vel koste det samme eller måske mere end fx. Timo Werner, og selvom Insigne er i sin bedste alder, så er Werner vel lige så god, og så har han bare alderen på sin side og så det, at han er tysker som vores træner.
Jeg vil dog personligt ikke have noget imod at vi engang i mellem hentede en spiller, der var i dén alder, da de kan have større impact med det samme og bringe noget erfaring til truppen.
Det må dog gerne være en robust type som Milner og Shaqiri så chancen for, at de kan holde længere end andre er større, og at det ikke er den relativt høje "fodboldalder", der giver forøget risiko for skader osv.
Enig. Er dog sikker på han kan bidrage positivt med mange mål. Håber bare ikke det er fordi man har planer om, at sælge en anden af de 3 forreste. For mon vi kan holde på dem for evigt.

Tænker alligevel han kan spille langt flere pladser en Werner. Men Werner ryger til Bayern.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Jeg tænker Barcelona måske snart har brug for en ventrebenet afløser for Messi. Det bliver ikke nemt at holde på Salah, hvis de igen kommer rendende.

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bøgvad » søndag, 23. dec, 2018 23:08

Så skal de som minimum vente til 2020 ellers koster det dem 750 mio plus Salahs værdi. Så det er vel 2 mia..

Besvar