Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 26. nov, 2018 13:25

Wormie skrev:Rygtet er også at Klopp går efter en "top top" Angriber til sommer (altså en af de dyre drenge), og ikke vil købe nogen spillere i Januar han ser 10'er fremtiden i Ox.
Hvem kunne det være?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 26. nov, 2018 14:00

Jesper skrev:https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Alli.html
Det må da være bare en smule interessant, det her! Ej, vi er jo ikke rygtet til ham, men for mig at se vil han være en drømmespiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ville elske at se Eriksen i Liverpool. Han passer som hånd i handske. Og så tror jeg sådan set på, at han kan fortsætte på top top niveau til, han bliver 35 år. Han mister hurtighed og løbestyrke med alderen, men kompenserer bare med sin vision og teknik.

Men er Eriksen ikke efterhånden i den kategori, hvor Klopp ikke køber fra? Jeg kan kun se følgende destinationer for Eriksen:

PSG, Juventus, Barca, Real, City

Nuvel vi har jo landet VvD og Allison for verdensrekordbeløb, så man skal jo aldrig sige aldrig....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 26. nov, 2018 15:34

Jesper skrev:https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Alli.html
Det må da være bare en smule interessant, det her! Ej, vi er jo ikke rygtet til ham, men for mig at se vil han være en drømmespiller.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Interessant at se den liste - og så tænke på, hvor overlegen Coutinho havde været til sammenligning. Hans stats går kun fra midten af september 2017 til og med december 2017, hvor de nævnte spilleres stats løber fra august 2017 og helt frem til før weekendens spillerunde.

På Coutinho's korte tid har han alligevel formået at snige sig ind på listen for flest scoret mål. Jeg er overbevist om, at de alle sammen havde været voldsomt distanceret, hvis Coutinho stadig havde været Liverpool-spiller.

Ikke så meget ment som et "Øv, hvorfor er han her ikke mere" indlæg, men mere som et "Wow, hvor var han reelt vild!" indlæg.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 26. nov, 2018 15:42

AJJ skrev:
Men er Eriksen ikke efterhånden i den kategori, hvor Klopp ikke køber fra?

...

Nuvel vi har jo landet VvD og Allison for verdensrekordbeløb, så man skal jo aldrig sige aldrig....
Jeg tror man skal passe på med at konkludere at Klopp ikke er villig til at købe spillere når de opnår en stor nok stjernestatus. Han har reelt kun sjældent været i en position hvor han kunne købe en gigastjernespiller, simpelthen fordi Dortmund, Mainz og Liverpool ikke har været attraktive nok.
og ja Klopp viste jo netop med van Dijk og Allison at han er villig til at gå all in på enkelte spillere og så stole på at resten af holdet kan levere.

Der er et problem i og med at nogle af de største stjerner har krav og forventninger og hvor de skal spille på banen og hvor meget de behøver at arbejde defensivt, om de skal spille hver kamp osv. Men det er jo en analyse Klopp et al må lave ved hver transfer og gå i dialog med spilleren om hvor han ser sig selv på holdet og vurdere om de køber en holdspiller eller en der spiller for sig selv.

Jeg tror ikke Klopp siger nej til Eriksen bare fordi han har sat settings til "very difficult" i sit Football Manager. Hvis Eriksen gerne vil indgå som en del af holdet og arbejde begge veje og alle de ting, så tror jeg da Klopp er meget interesseret. Så er der prisen og spørgsmålet om Klopp føler at han ville kunne forstærke holdet mere ved at bruge de penge et andet sted. Men igen er det jo noget man skal vurdere ved alle transfers.
Imellem Oxlade og Shaqiri kan jeg godt forstå hvis Klopp er tilbageholdende med at bruge 80-100 millioner pund på Eriksen, hvis han vel at mærke har en anden spiller i kiggerten der kan forstærke os på en anden måde.

Men det er nok for tidligt at falde dom over om vi har mest brug for Icardi, Eriksen eller de Ligt. Indtil videre i denne sæson er det vel Eriksen, men kun snævert foran Icardi. Men når Keita, Fabinho og Shaqiri er spillet bedre ind på holdet og vi har fået systemet bedre op at køre, så ser det måske anderledes ud.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » mandag, 26. nov, 2018 16:21

Kelly skrev:
Wormie skrev:Rygtet er også at Klopp går efter en "top top" Angriber til sommer (altså en af de dyre drenge), og ikke vil købe nogen spillere i Januar han ser 10'er fremtiden i Ox.
Hvem kunne det være?.
kunne være sjovt med Mauro Icardi
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 26. nov, 2018 17:59

Wormie skrev:
Kelly skrev:
Wormie skrev:Rygtet er også at Klopp går efter en "top top" Angriber til sommer (altså en af de dyre drenge), og ikke vil købe nogen spillere i Januar han ser 10'er fremtiden i Ox.
Hvem kunne det være?.
kunne være sjovt med Mauro Icardi
Eller Dybala.

Har ikke set det rygte nogle steder, men hvis det skal være en angriber med årene foran sig, så er Dybala og Werner vel de mest åbenlyse.

Lige nu har jeg dog svært ved at tænke på, hvad der kunne være interessant til sommer. I forhold til nye spillere, så er jeg mest interesseret i at se Brewster, som vel snart kan se lyset for enden af tunnellen ovenpå sin skade.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 26. nov, 2018 19:05

texy skrev:
Wormie skrev:
Kelly skrev:
Wormie skrev:Rygtet er også at Klopp går efter en "top top" Angriber til sommer (altså en af de dyre drenge), og ikke vil købe nogen spillere i Januar han ser 10'er fremtiden i Ox.
Hvem kunne det være?.
kunne være sjovt med Mauro Icardi
Eller Dybala.

Har ikke set det rygte nogle steder, men hvis det skal være en angriber med årene foran sig, så er Dybala og Werner vel de mest åbenlyse.

Lige nu har jeg dog svært ved at tænke på, hvad der kunne være interessant til sommer. I forhold til nye spillere, så er jeg mest interesseret i at se Brewster, som vel snart kan se lyset for enden af tunnellen ovenpå sin skade.
Brewster bør være klar her til Dec. Spørgsmålet er bare hvornår. I hvert fald som jeg kan læse mig til det.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 26. nov, 2018 19:36



Mange penge for en spiller vis kontrakt udløber i 2020.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 26. nov, 2018 19:48

YNWA! skrev:

Mange penge for en spiller vis kontrakt udløber i 2020.
? Hvem.

Vel ikke hvis han er pengene værd.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 26. nov, 2018 20:35

Pulisic er i mine øjne endnu ikke en spiller, der hører til i £70M kategorien. Det scorer han slet ikke nok mål til endnu, og han har derudover mistet sin startplads i Dortmund.

Hvis Klopp siger, athan skal hentes - også til den pris - så er jeg ikke i tvivl om, at han bliver til en £70M spiller. Mindst.

Men lige nu er han blevet overhalet indenom af Jadon Sanchez. Og måske til dels også Bruun Larsen.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 26. nov, 2018 20:37

liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:

Mange penge for en spiller vis kontrakt udløber i 2020.
? Hvem.

Vel ikke hvis han er pengene værd.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Pulisic. Ved ikke hvorfor de tweets ikke virker. De fungerer fint for mig.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 26. nov, 2018 20:40

YNWA! skrev:
liverpoolfc86 skrev:
YNWA! skrev:

Mange penge for en spiller vis kontrakt udløber i 2020.
? Hvem.

Vel ikke hvis han er pengene værd.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Pulisic. Ved ikke hvorfor de tweets ikke virker. De fungerer fint for mig.
Det ved jeg heller ikke. Ved ikke om det er fordi det kører gennem tapatalk? På mobilen. Men kan i hvert fald ikke se det.

Den er svære med Pulisic. Som der bliver skrevet ovenover, så er han ikke sikker start 11 mere. Han laver ikke mange mål og heller ikke assist. Spørgsmålet er også om han vil være tilfreds på bænken, med mindre han skal overtage pladsen fra en af de andre der kan risiker at blive solgt.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 26. nov, 2018 23:23

Pulisic har haft to muskelskader i denne sæson og har derfor været ude i to omgange af henholdsvis 17 og 15 dage. Med sådanne muskelskader, så kommer man altså ikke lige op i omdrejninger med det samme ligesom man skal spilles langsomt ind igen. Det er derfor svært at vurdere præcis hvor i hierakiet han står i Dortmund.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 26. nov, 2018 23:30

Mads T. skrev:Pulisic har haft to muskelskader i denne sæson og har derfor været ude i to omgange af henholdsvis 17 og 15 dage. Med sådanne muskelskader, så kommer man altså ikke lige op i omdrejninger med det samme ligesom man skal spilles langsomt ind igen. Det er derfor svært at vurdere præcis hvor i hierakiet han står i Dortmund.
Der er helt klart potentiale til noget større eller stort. Det er bare et spørgsmål om at indfri det. Men 700 mio pt. vil være en dårlig handel at bruge så mange penge på. Så skal der kigges langsigtet og sælges ud af vore egne talenter.

Det er sjældent en USA spiller slår for alvor og vildt igennem, der er i hvert fald ikke mange af dem, men lad os se hvad der sker.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 27. nov, 2018 08:57

liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Pulisic har haft to muskelskader i denne sæson og har derfor været ude i to omgange af henholdsvis 17 og 15 dage. Med sådanne muskelskader, så kommer man altså ikke lige op i omdrejninger med det samme ligesom man skal spilles langsomt ind igen. Det er derfor svært at vurdere præcis hvor i hierakiet han står i Dortmund.
Der er helt klart potentiale til noget større eller stort. Det er bare et spørgsmål om at indfri det. Men 700 mio pt. vil være en dårlig handel at bruge så mange penge på. Så skal der kigges langsigtet og sælges ud af vore egne talenter.

Det er sjældent en USA spiller slår for alvor og vildt igennem, der er i hvert fald ikke mange af dem, men lad os se hvad der sker.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Vi har en del spillere udlejet og på U23 på mellem 20-22 år, som vi alle går og ser til, men de er jo milevidt væk fra Pulisic på 20 år.
Wilson beholder jeg meget gerne, men man vil vel kunne få ca. halvdelen af de 70 mille hjem ved at sælge spillere som: Kent, Ojo, Woodburn, Ejaria, Allan og Awoniyi ?
Spillere som Sturridge, Origi og Markovic forlader os med stor sandsynlighed til sommer, og dermed vil der være gjort mere end plads til Pulisic' løn.

Jeg synes, at ovennævnte Liverpooltalenter har fået lang tid til at vise, om de kan slå igennem, og det er vel kun Wilson som for alvor overbeviser. Det kunne være en kækommen lejlighed til at ryste talentposen, få nogle andre lidt længere frem i lyset og nogle nye ind.
Vi har så stadig Wilson, Camacho, Curtis, Solanke, Brewster, Grujic og Nat Philips som de dér 20-22 års "talenter", man håber på, og så er der vel et nyt kuld på vej fra U18 ?

Besvar