Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 12. aug, 2014 15:13

Hvilke ønskespillere udover Firmino, Draxler, Bony, Eto'o er for LFC tilgængelige ? Skal jeg diskutere et køb af Eto'o ønsker jeg at vide alternativet. Jeg tror også som det er nævnt i tråden at BR forestiller sig at en 9,5 angriber eller kantangriber er bedst for holdet.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zalcos » tirsdag, 12. aug, 2014 15:16

nikand skrev:Hvilke ønskespillere udover Firmino, Draxler, Bony, Eto'o er for LFC tilgængelige ? Skal jeg diskutere et køb af Eto'o ønsker jeg at vide alternativet. Jeg tror også som det er nævnt i tråden at BR forestiller sig at en 9,5 angriber eller kantangriber er bedst for holdet.
Er Bony og Eto'o ønskespillere?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » tirsdag, 12. aug, 2014 15:19

Jesperrosendal skrev:Som jeg har skrevet meget hen over sommeren, så er det en joke af dimensioner hvis vi ikke henter en angriber som direkte erstatning til Suarez! At vi tilsyneladende nu har holdt samtaler med Etoo gør kun joken endnu større, hold kæft hvor er det dog uambitiøst og strider imod ALT hvad vores transfer strategi har været de seneste par vinduer!

Han er over the hill og kommer ALDRIG tilbage til fordums styrke, manden er 33!!!! (Hvis ikke mere)!!!!!

Nu er der kun lidt over 2 uger tilbage, og stadig ingen venstre back og stadig ingen angriber! KOM NU!!!! :wall: :wall: :wall: :wall:

Borini ryger nok væk, hvorfor det trækker ud aner jeg ikke, men han afventer jo nok angriber situationen ligesom alle os andre, og hvis ikke vi får nosset os sammen og henter en ny, så bliver han da selvfølgelig!

Sturridges skadehistorik er ikke den bedste, lad os nu sige han er væk i et par måneder ligesom sidste sæson, så står vi med Lambert og Borini, det er da seriøst skandaløst!!!!
Helt enig. Lambert og Borini er bare ikke godt nok og mit bud er at de 2 ikke laver 10 mål tilsammen for os i den kommende sæson. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Men nej. Hvis vi vil noget i år, for alvor, så skal vi have en angriber mere ind og vel at mærke en fra øverste eller næst-øverste hylde!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 12. aug, 2014 15:22

Imo er Firmino ikke en spiller jeg kunne se var uden for værdi i forhold til FSG. Han skulle da ikke koste mere en 15-20 mio pund. Det er godt nok mærkeligt han ikke er købt for længst.

@Harvey

Det er os svært at sige hvor mange mål de laver når man ikke ved hvor meget de spiller. Holder Sturridge sig fit hele sæsonen kommer Lambert til at lave vel ca 8-10 mål er mit bud, men får han derimod meget spilletid kunne Lambert nemt lave 15 kasser. Og han laver samtidig mange assists, og skaber utroligt mange chancer, i følge statistikker i hvert fald.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 12. aug, 2014 15:24

Jesperrosendal skrev:Som jeg har skrevet meget hen over sommeren, så er det en joke af dimensioner hvis vi ikke henter en angriber som direkte erstatning til Suarez! At vi tilsyneladende nu har holdt samtaler med Etoo gør kun joken endnu større, hold kæft hvor er det dog uambitiøst og strider imod ALT hvad vores transfer strategi har været de seneste par vinduer!

Han er over the hill og kommer ALDRIG tilbage til fordums styrke, manden er 33!!!! (Hvis ikke mere)!!!!!

Nu er der kun lidt over 2 uger tilbage, og stadig ingen venstre back og stadig ingen angriber! KOM NU!!!! :wall: :wall: :wall: :wall:

Borini ryger nok væk, hvorfor det trækker ud aner jeg ikke, men han afventer jo nok angriber situationen ligesom alle os andre, og hvis ikke vi får nosset os sammen og henter en ny, så bliver han da selvfølgelig!

Sturridges skadehistorik er ikke den bedste, lad os nu sige han er væk i et par måneder ligesom sidste sæson, så står vi med Lambert og Borini, det er da seriøst skandaløst!!!!
Nu har vi jo trods alt Sturrigde, som, med Suarez ude af billedet, er PLs nuværende topscore. Det betyder at vi ikke behøver at smide 3-500m efter en superangriber, da han nok kommer til at spille alene i front.
Og mht. Eto'o så betaler vi jo heller ikke for ham, hvad han kostede da han var bedst, så forventninger til ham er nok noget nogen andre end dem du refererer til. Det må i øvrigt også forventes at han kommer for en kort periode, så der er ikke nogen der forventer han rammer noget højere niveau på sigt. Nogen gange må man tage hvad man kan få desværre. Som reserveangriber er han, naturligvis til den rigtige løn, helt fin indtil videre.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 12. aug, 2014 15:35

Harvey skrev:
Jesperrosendal skrev:Som jeg har skrevet meget hen over sommeren, så er det en joke af dimensioner hvis vi ikke henter en angriber som direkte erstatning til Suarez! At vi tilsyneladende nu har holdt samtaler med Etoo gør kun joken endnu større, hold kæft hvor er det dog uambitiøst og strider imod ALT hvad vores transfer strategi har været de seneste par vinduer!

Han er over the hill og kommer ALDRIG tilbage til fordums styrke, manden er 33!!!! (Hvis ikke mere)!!!!!

Nu er der kun lidt over 2 uger tilbage, og stadig ingen venstre back og stadig ingen angriber! KOM NU!!!! :wall: :wall: :wall: :wall:

Borini ryger nok væk, hvorfor det trækker ud aner jeg ikke, men han afventer jo nok angriber situationen ligesom alle os andre, og hvis ikke vi får nosset os sammen og henter en ny, så bliver han da selvfølgelig!

Sturridges skadehistorik er ikke den bedste, lad os nu sige han er væk i et par måneder ligesom sidste sæson, så står vi med Lambert og Borini, det er da seriøst skandaløst!!!!
Helt enig. Lambert og Borini er bare ikke godt nok og mit bud er at de 2 ikke laver 10 mål tilsammen for os i den kommende sæson. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Men nej. Hvis vi vil noget i år, for alvor, så skal vi have en angriber mere ind og vel at mærke en fra øverste eller næst-øverste hylde!
Jeg er med Harvey her. Vi får ikke en der kan erstatte Suarez´ 30+ mål, men vi skal have en der er god for ihf 12-15 stykker til at supplere Sturridge, ikke mindst fordi vi må forvente skades-/træthedspauser til ham i sæsonens løb. Lambert/Borini bør imo kun være vores 3./4. valg.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 12. aug, 2014 15:45

zalcos skrev:
nikand skrev:Hvilke ønskespillere udover Firmino, Draxler, Bony, Eto'o er for LFC tilgængelige ? Skal jeg diskutere et køb af Eto'o ønsker jeg at vide alternativet. Jeg tror også som det er nævnt i tråden at BR forestiller sig at en 9,5 angriber eller kantangriber er bedst for holdet.
Er Bony og Eto'o ønskespillere?
for BR må de være det siden vi muligvis investere i dem. Ikke for mig; det er Reus, DI Maria,
We need a new Fowler...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 12. aug, 2014 16:14

Min fornemmelse siger mig det ikke lykkedes med en klasseangriber. De ved at netop en klasseangriber koster bare kassen big time, det skal de være villige til at smide.
Moreno ind og en klasseangriber kom nu. Hent Carvani eller Reus.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 12. aug, 2014 16:23

Kelly skrev:Min fornemmelse siger mig det ikke lykkedes med en klasseangriber. De ved at netop en klasseangriber koster bare kassen big time, det skal de være villige til at smide.
Moreno ind og en klasseangriber kom nu. Hent Carvani eller Reus.
Gør du det bare for at irritere mig nu?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 12. aug, 2014 16:31

Kelly skrev:Min fornemmelse siger mig det ikke lykkedes med en klasseangriber. De ved at netop en klasseangriber koster bare kassen big time, det skal de være villige til at smide.
Moreno ind og en klasseangriber kom nu. Hent Carvani eller Reus.
Er det noget du tror kan lade sig gøre økonomisk, eller er det ønsketænkning?

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » tirsdag, 12. aug, 2014 16:52

Jesperrosendal skrev:Som jeg har skrevet meget hen over sommeren, så er det en joke af dimensioner hvis vi ikke henter en angriber som direkte erstatning til Suarez! At vi tilsyneladende nu har holdt samtaler med Etoo gør kun joken endnu større, hold kæft hvor er det dog uambitiøst og strider imod ALT hvad vores transfer strategi har været de seneste par vinduer!

Han er over the hill og kommer ALDRIG tilbage til fordums styrke, manden er 33!!!! (Hvis ikke mere)!!!!!

Nu er der kun lidt over 2 uger tilbage, og stadig ingen venstre back og stadig ingen angriber! KOM NU!!!! :wall: :wall: :wall: :wall:

Borini ryger nok væk, hvorfor det trækker ud aner jeg ikke, men han afventer jo nok angriber situationen ligesom alle os andre, og hvis ikke vi får nosset os sammen og henter en ny, så bliver han da selvfølgelig!

Sturridges skadehistorik er ikke den bedste, lad os nu sige han er væk i et par måneder ligesom sidste sæson, så står vi med Lambert og Borini, det er da seriøst skandaløst!!!!
Sidste år kom der jo 4 mand ind på den sidste dag, så alt kan ske endnu :-) Men jeg håber self også på en back (Moreno) og en angriber.
Justice for the 96! <3

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 12. aug, 2014 16:54

OBI-WAN skrev:
Kelly skrev:Min fornemmelse siger mig det ikke lykkedes med en klasseangriber. De ved at netop en klasseangriber koster bare kassen big time, det skal de være villige til at smide.
Moreno ind og en klasseangriber kom nu. Hent Carvani eller Reus.
Er det noget du tror kan lade sig gøre økonomisk, eller er det ønsketænkning?

Ønsketænkning. Moreno tror jeg på. SÅ bliver det nok Eto.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 12. aug, 2014 17:45

Eto'o... Ej, come on. Den mand er godt nok faldet voldsomt i niveau. Så hellere tage chancen med Remy. Selvom begge dele er ganske uambitiøse i min bog.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » tirsdag, 12. aug, 2014 18:41

OBI-WAN skrev:
JTN skrev:Har han motivationen og kan han affinde sig med sin rolle, kan jeg sagtens se det som en ok løsning i et halvt til et helt år. Især i CL-kampene kan han måske gøre en forskel qua hans erfaring og målnæse. Jeg ser ham også som en ok spilstation i det tætte pasningsspil. Hurtigheden mangler han dog, og det trods alt et stort minus, som vi jo allerede anker Lambert for.

Jeg begynder at tro, at en ekstra angriber aldrig har haft særlig høj prioritet efter Lambert. Måske har planen hele tiden været at lave systemet om og nøjes med tre angribere i Sturridge, Borini og Lambert. Det vil betyde, at vi har fulgt en transferstrategi, hvor vi har købt ind til den nye formation snarere end at lappe på hullet efter Suárez. De seriøse rygter tyder da også på en reaktiv tilgang, hvor vi først for alvor begyndte at blive linket til en spiller (Remy) efter Sunderland-buddet på Borini. Jeg tror ikke det er spredehagl. Angriberpositionen er bare ikke så højt på prioriteringslisten. Personligt ser jeg gerne en opgradering i forhold til andetvalget, men hvis den rigtige spiller ikke er tilgængelig, så håber jeg vi væbner os med tålmodighed.
Jeg tror at den position er højt prioriteret også efter Lambert men meget svær at dække. De rigtige målfarlige hænger ikke på træerne og/eller er for dyre. Så der er vi uenige. :)
Fair nok, det er jo også bare tankespind, da vi jo næppe finder ud af, hvad der sker bag kulisserne. Men uanset om det var meningen, at vi skulle have en angriber fra starten eller ej, så er faktum, at markedet for brugbare angribere ikke er særligt stort. Blot for at underbygge min tese om den lave prioritering af en (stjerne)angriber så var Bartomeu (Barcelona) jo for nylig ude at sige, at kontakten til Suárez allerede var der før VM, så jeg antager, at klubben i hvert fald på dette tidspunkt er begyndt at overveje livet efter Suárez. Det kan jo være, at Lambert er købt ind på den baggrund, fordi man samtidig begynder overvejelsen om at vende tilbage til Rodgers "foretrukne" opstilling for dermed at gøre sig mindre afhængige af at købe en angriber til at spille fast som erstatning for Suárez. I så fald er det smart tænkt af klubben, da markedet har været helt ad helvede til mht. angribere. Hvis planen til gengæld har været at hente en angriber ind som erstatning for Suárez fra dag ét, er jeg tilbøjelig til at give jer kritikere af vores formodede transferstrategi ret, for så har vi over to måneder til at finde den rette uden held. Dog ville begge scenarier have været løst, hvis vi bare havde fået Alexis Sánchez, suk...damn gooners

Bartomeus udtalelser kan findes citeteret her: http://bleacherreport.com/articles/2153 ... p-bartomeu.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 12. aug, 2014 18:52

JTN skrev:
OBI-WAN skrev:
JTN skrev:Har han motivationen og kan han affinde sig med sin rolle, kan jeg sagtens se det som en ok løsning i et halvt til et helt år. Især i CL-kampene kan han måske gøre en forskel qua hans erfaring og målnæse. Jeg ser ham også som en ok spilstation i det tætte pasningsspil. Hurtigheden mangler han dog, og det trods alt et stort minus, som vi jo allerede anker Lambert for.

Jeg begynder at tro, at en ekstra angriber aldrig har haft særlig høj prioritet efter Lambert. Måske har planen hele tiden været at lave systemet om og nøjes med tre angribere i Sturridge, Borini og Lambert. Det vil betyde, at vi har fulgt en transferstrategi, hvor vi har købt ind til den nye formation snarere end at lappe på hullet efter Suárez. De seriøse rygter tyder da også på en reaktiv tilgang, hvor vi først for alvor begyndte at blive linket til en spiller (Remy) efter Sunderland-buddet på Borini. Jeg tror ikke det er spredehagl. Angriberpositionen er bare ikke så højt på prioriteringslisten. Personligt ser jeg gerne en opgradering i forhold til andetvalget, men hvis den rigtige spiller ikke er tilgængelig, så håber jeg vi væbner os med tålmodighed.
Jeg tror at den position er højt prioriteret også efter Lambert men meget svær at dække. De rigtige målfarlige hænger ikke på træerne og/eller er for dyre. Så der er vi uenige. :)
Fair nok, det er jo også bare tankespind, da vi jo næppe finder ud af, hvad der sker bag kulisserne. Men uanset om det var meningen, at vi skulle have en angriber fra starten eller ej, så er faktum, at markedet for brugbare angribere ikke er særligt stort. Blot for at underbygge min tese om den lave prioritering af en (stjerne)angriber så var Bartomeu (Barcelona) jo for nylig ude at sige, at kontakten til Suárez allerede var der før VM, så jeg antager, at klubben i hvert fald på dette tidspunkt er begyndt at overveje livet efter Suárez. Det kan jo være, at Lambert er købt ind på den baggrund, fordi man samtidig begynder overvejelsen om at vende tilbage til Rodgers "foretrukne" opstilling for dermed at gøre sig mindre afhængige af at købe en angriber til at spille fast som erstatning for Suárez. I så fald er det smart tænkt af klubben, da markedet har været helt ad helvede til mht. angribere. Hvis planen til gengæld har været at hente en angriber ind som erstatning for Suárez fra dag ét, er jeg tilbøjelig til at give jer kritikere af vores formodede transferstrategi ret, for så har vi over to måneder til at finde den rette uden held. Dog ville begge scenarier have været løst, hvis vi bare havde fået Alexis Sánchez, suk...damn gooners

Bartomeus udtalelser kan findes citeteret her: http://bleacherreport.com/articles/2153 ... p-bartomeu.
Problemet er vel, at Sturridge nok ikke kan klare mere end max 30-35 kampe. Lambert og Borini er sku utrolig svage kort, at stå med
når han er ude... Tror desværre at det ender sådan, BR virker ikke til, ville af med Borini..

Besvar