Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 13. aug, 2014 21:21

Niche skrev:
Smitse skrev:
Belloni skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis vi skal have en topangriber, så skal der snart ske noget. Jeg tror det ville være vanskeligt at lokke en angriber væk fra en topklub, lige op til vinduet lukker. De skal også finde erstatning. Måske vi skulle have lagt £5 M. mere på bordet, for at overtale Lille til at Origi skulle komme til Liverpool i denne sæson. Det kan vise sig at have været den bedste og billigste løsning.

Men mit bedste bud på en Rodgers spiller og som er en mulighed, er Jackson Martinez.
Enig. Gad vide om flere klubber afventer forskellige handler går igennem, så det kan starte en domino effekt.
Tror helt sikkeret at der er nogle klubber der bare venter på at købe en spiller før de sælger en anden....

Tænker at PSG venter på at købe Di Maria før de sælger Cavani...
Jeg tror nu mere, det er Lavezzi de vil af med, men ham vil jeg faktisk også hellere have til Liverpool end Cavani. Ikke fordi Lavezzi er en bedre angriber, men fordi han passer bedre ind i konceptet imø.

Jeg syntes klart Carvani passer bedre til. Han laver flere mål og arbejder megahårdt. Jeg mener ikke vi behøver en dribler. Og så har han mere fysik.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. aug, 2014 21:27

Surf skrev:
Jesper skrev:Tænk bare på den berømte Torres/Carroll-aften. Den har vel indirekte medført 10.000 indlæg.
Ah ja. Den husker jeg, fordi jeg sad lykkeligt uvidende i en bus på vej til et fransk skisportssted. Da vi ankommer om morgenen, efter en nat stort set uden søvn, møder jeg en bekendt der er manure fan, der fortæller mig om nyheden. Har aldrig set så smøret et grin før. Helt igennem forfærdelig morgen.
Jeg føler med dig. Virkelig
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » onsdag, 13. aug, 2014 21:35

Jesper skrev:Det gode af den her venten, det er vi kan få klassisk transferaften på den sidste dag, hvor helikoptere er i brug, spillere bliver afvist på træningsanlægget og Harry R hygger sig. Og vi sidder med en kold derhjemme og venter i spænding! Tænk bare på den berømte Torres/Carroll-aften. Den har vel indirekte medført 10.000 indlæg.
Det var satme underholdende. Sad fra jeg kom hjem fra job indtil vinduet lukkede. Deadline Day på SKY er fantastisk.
Liverpoolfc.tv var nede i nogle timer op til/ efter Carroll købet.
Har ikke oplevet andre gange der har været så vildt

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 14. aug, 2014 07:45

Just because :lol:



texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 14. aug, 2014 11:44

Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 14. aug, 2014 11:49

texy skrev:
Det lyder da fornuftigt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 14. aug, 2014 11:53

Cynwal skrev:
texy skrev:
Det lyder da fornuftigt.
Ja, det synes jeg faktisk også.
Kloppite

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 14. aug, 2014 11:56

Brendan Rodgers' syn på niveauet af vores indkøb:
“It’s a huge indication of the progress of the club, a really good symbol of where the club is at".
“We have made huge strides in the last couple of years. That ability to attract top players is great".
Lad os bare sige at jeg har et andet syn på vinduet end den gode manager, men jeg er enig i at vi har set en fremgang. Al respekt til Konoplyanka, men Lallana og Markovic er "større" signing selvom jeg har svært ved at se de skulle være "top players". Lad os håbe Rodgers får ret og med CL at vi virkelig øger interessen for klubben ude iblandt spillerene i fodboldeuropa.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 14. aug, 2014 12:04

Ifølge nogle aviser (liverpoolecho m.fl.) har BR nu vendt sig mod G. Rossi fra Fiorentina.

Han har haft en god sæson for Fiorentina og besidder vel også nogle ok kvaliteter (udfra det jeg har set) :
God teknik
God link up spiller, løber godt
Søger ofte i dybende og deltager i opbygning (fint hvis Sturrigde ligger på top)
Kan vel spille angriber alene og som støtte, samt off. midt.

Han er 27, men har en lidt broget skadesfrekvens, mener han knæ har givet problemer flere gange. Pris skulle være ca. 185, hvis der overhovedet er hold i noget.

Jeg er sådan lidt la la , god sæson men kan han overføre det til PL (kan ikke helt bruge hans Man u til så meget, da det ligger mange år tilbage).

Men jeg mener dog vi skal have en mere ind i front så ? Rossi kan måske være lige så god som Bony

Omvendt kan man blive i tvivl om, om vi reelt jagter flere spillere eller det bare er aviserne/os der mener vi mangler en angriber.
Personlig tror jeg ikke der kommer en angriber og modsat hvad BR siger, så kan vi stadig ikke tiltrække de store navne - tror faktisk aldrig LFC har været et emne for Cavanni, Falcao, Lavetzzi, Reus.

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 14. aug, 2014 12:21

Ååååååååååh nej.. ikke endnu en italiener :D U

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » torsdag, 14. aug, 2014 12:38

Cynwal skrev:
texy skrev:
Det lyder da fornuftigt.
Det lyder ikke bare fornuftigt - det lyder næsten for godt til at være sandt. Romero var Argentinas førstemålmand ved VM og gjorde det aldeles godt. Som jeg ser det vil han sagtens kunne udfordre Mignolet.
Liverpool Football Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 14. aug, 2014 13:10

Det kunne godt tyde på der kommer en målmand mere og en angriber. Det vil gøre truppen komplet :D :D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 14. aug, 2014 13:18

Kelly skrev:Det kunne godt tyde på der kommer en målmand mere og en angriber. Det vil gøre truppen komplet :D :D
At vi har brug for netop forstærkning/konkurrence på de to positioner, er for åbenlyst. Men komplet nej. Så skulle vi have en helt klassisk 6er i vores trup, som var en naturlig aftager til Gerrard. Og det har vi ikke. Can er eksempelvis en 8er.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 14. aug, 2014 13:27

Jesper skrev:
Kelly skrev:Det kunne godt tyde på der kommer en målmand mere og en angriber. Det vil gøre truppen komplet :D :D
At vi har brug for netop forstærkning/konkurrence på de to positioner, er for åbenlyst. Men komplet nej. Så skulle vi have en helt klassisk 6er i vores trup, som var en naturlig aftager til Gerrard. Og det har vi ikke. Can er eksempelvis en 8er.
Ofte enig men jeg tror BR har en anden opfattelse.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 14. aug, 2014 13:31

Kelly skrev:
Jesper skrev:
Kelly skrev:Det kunne godt tyde på der kommer en målmand mere og en angriber. Det vil gøre truppen komplet :D :D
At vi har brug for netop forstærkning/konkurrence på de to positioner, er for åbenlyst. Men komplet nej. Så skulle vi have en helt klassisk 6er i vores trup, som var en naturlig aftager til Gerrard. Og det har vi ikke. Can er eksempelvis en 8er.
Ofte enig men jeg tror BR har en anden opfattelse.
Det kan han godt have, for man kan spille med andre typer og systemer kan kompensere for defensiv ubalance. Logist set er det nok også først en prioritet næste sommer. Men derfor synes jeg nu stadigvæk vi mangler sådan en type
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar