Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » lørdag, 06. jan, 2018 23:00

Ved ikke om det er skrevet andre steder men Bein Sport fra Frankrig skriver at Mahrez skal til lægetjek imorgen.
En handel til 55 mill euro.
Igen bare noget fra twitter. Jay Riley har har bla delt den. Han havde tidligere en ret god ide om transfere. Ved ikke om han stadig har det

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 06. jan, 2018 23:10

Belloni skrev:Ved ikke om det er skrevet andre steder men Bein Sport fra Frankrig skriver at Mahrez skal til lægetjek imorgen.
En handel til 55 mill euro.
Igen bare noget fra twitter. Jay Riley har har bla delt den. Han havde tidligere en ret god ide om transfere. Ved ikke om han stadig har det
Bein sports skulle vist ikke være skide troværdige. Men det kan jo være det rammer rigtigt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. jan, 2018 23:11

Hvis Mahrez erstatter Coutinho, så har vi fanme gjort en dårlig handel!!!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

JonasOJ
Indlæg: 3
Tilmeldt: lørdag, 06. jan, 2018 21:26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JonasOJ » lørdag, 06. jan, 2018 23:17

Hr. Drejer skrev:Hvis Mahrez erstatter Coutinho, så har vi fanme gjort en dårlig handel!!!
Jeg er MEGA ærgelig over Coutinhos afgang, men vi får en erstatning med samme antal mål og flere assists i PL (for et dårligere hold) + han er tilgængelig i CL. I mine øjne tæt på den optimale erstatning med et plus på 90 mio.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 06. jan, 2018 23:19

Belloni skrev:Ved ikke om det er skrevet andre steder men Bein Sport fra Frankrig skriver at Mahrez skal til lægetjek imorgen.
En handel til 55 mill euro.
Igen bare noget fra twitter. Jay Riley har har bla delt den. Han havde tidligere en ret god ide om transfere. Ved ikke om han stadig har det
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. jan, 2018 23:21

JonasOJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis Mahrez erstatter Coutinho, så har vi fanme gjort en dårlig handel!!!
Jeg er MEGA ærgelig over Coutinhos afgang, men vi får en erstatning med samme antal mål og flere assists i PL (for et dårligere hold) + han er tilgængelig i CL. I mine øjne tæt på den optimale erstatning med et plus på 90 mio pund.
Han har ikke spillet i en storklub, så han kender ikke det kæmpe pres der hviler på ham lørdag efter lørdag.
Men han har selvfølgelig vundet PL, så han ved hvad der kræves for at vinde.
Teknisk er han på et klart lavere niveau end Coutinho.

Men jeg har det lidt sådan, at vi sælger en Ferrari og erstatter den med en Ford. Ikke optimalt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 06. jan, 2018 23:23

JonasOJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis Mahrez erstatter Coutinho, så har vi fanme gjort en dårlig handel!!!
Jeg er MEGA ærgelig over Coutinhos afgang, men vi får en erstatning med samme antal mål og flere assists i PL (for et dårligere hold) + han er tilgængelig i CL. I mine øjne tæt på den optimale erstatning med et plus på 90 mio.
Uha det lyder som et BR regnestykke:)

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. jan, 2018 23:28

Velkommen til JonasOJ.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

JonasOJ
Indlæg: 3
Tilmeldt: lørdag, 06. jan, 2018 21:26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JonasOJ » lørdag, 06. jan, 2018 23:29

Oomph242 skrev:
JonasOJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis Mahrez erstatter Coutinho, så har vi fanme gjort en dårlig handel!!!
Jeg er MEGA ærgelig over Coutinhos afgang, men vi får en erstatning med samme antal mål og flere assists i PL (for et dårligere hold) + han er tilgængelig i CL. I mine øjne tæt på den optimale erstatning med et plus på 90 mio.
Uha det lyder som et BR regnestykke:)
fokus er det helt rigtige sted ;) 142 (plus bonusser) minus 55 giver vel groft 87?. Jeg kan sagtens have regnet forkert. Min pointe var nu mere et forholdsvis stort plus og en okay erstatning for en spiller der bare VILLE væk :)

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 07. jan, 2018 00:51

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 07. jan, 2018 00:53

YNWA! skrev:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 07. jan, 2018 00:58

YNWA! skrev:
Whether it's a good deal for #LFC all depends where they go and spend that money. Wooow sikke da en ekspert udtalelse. Han er godt nok en itk´er. Selv amalie kunne fyre det der af, håber næsten han skrev fra tønden, og bestemte sig for at skulle spilde andres tid, mens han sked. Han får ubetinget penge pr tweet, og ikke for kvaliteten af indholdet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Phil
Indlæg: 11
Tilmeldt: søndag, 19. feb, 2017 12:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Phil » søndag, 07. jan, 2018 02:06

Jeg synes at folk herinde er meget hurtige til at drage konklusioner. Ja Coutinho har igennem de seneste sæsoner overordnet set været vores bedste spiller og han vil helt sikkert blive savnet. Tidspunktet vi sælger ham på er heller ikke optimalt, og jeg var meget overrasket over at vi allerede lod ham gå nu, eftersom vi brugte så meget krudt på at beholde ham i sommers. Problemet med Coutinho er dog, at han tydeligvis ikke havde nogen intentioner om at blive selvom det betyder, at han nu skal sidde og se Champions league på tribunen fremfor at være stjernen på vores meget talentfulde, unge og efterhånden forholdsvis stabiltpræsterende hold. Jeg tror derfor ikke klopp og ejerne har set anden mulighed for at sælge ham nu, og jeg mener derfor ikke at man skal se sig sur på klubben men i stedet erkende at Coutinho VIL væk, og at han så har gjort det på denne måde, betyder at han aldrig rigtig vil blive set tilbage på som en klubhelt i modsætning til andre spillere der også er skiftet væk så som Alonso, Suarez og Agger.

Vi har på papiret fået et rigtigt stærkt hold på næsten samtlige af vores pladser, hvor vi kan smide en Lallana eller Oxlade ind på Coutinhos plads og stadigvæk se rigtig godt ud. Der hersker dog ingen tvivl om, at der skal købes en erstatning hvor jeg her selv har set mig lun på en håndfuld spillere, hvoriblandt nogle er mere realistiske end andre: Isco, Asensio, Fekir, Lemar og Mahrez. Især de 3 første ser jeg en del ligheder til Coutinho, da alle har en verdensklasse teknik, god 1v1, sublime pasninger, godt overblik og samtidig alle har et godt slutprodukt. De har alle også en alder, hvor de stadigvæk kan udvikle sig og som Klopp kan være med til at gøre til reale verdensstjerner. Især Isco er dog nok uden for vores rækkevidde, men med tanke på vores projekt, Klopp-effekten og den store mængde af penge som vi har fået for salg, skal man aldrig sige aldrig.

Købet af Van Dijk ser ligeledes ud til at være et super match, og han kan forhåbentlig blive den leder vi har skreget efter de sidste mange sæsoner. Keita kommer til sommer og ham har jeg ligeledes en rigtig god fidus til. Salah har taget ligaen med storm, Firmino har vidst at han kan score mål og Mane skal nok snart komme tilbage til topform igen.

Derfor mener jeg kun at vi mangler en verdensklasse målmand, en defensivt orienteret midtbanespiller, hvis/når Can smutter og så en fuldgod erstatning for Coutinho, før at vi faktisk kan være med i kampen om titlen og helt fremme i Champions league.
Disse spillere kan vi næsten købe for pengene fra salget af coutinho, og dermed også min point med at vi nok skal komme os over tabet af ham, selvom det lige nu gør ondt. Andre står dog bagi kulissen og er klar til at tage over for ham.

Fremtiden ser stadigvæk meget lys ud for Liverpool!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 07. jan, 2018 08:28

Hvis Man City vil byde £25M for Sanchez, så bør vi byde £30M.

1: Fordi vi virkelig godt kan bruge ham.
2; For at lade ham og hans agent kende vores interesse, når han til sommer er transferfri.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... m-11810625

Arsenal sælger alligevel ikke i dette vindue.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 07. jan, 2018 08:41

@Phil

Vi er nu en enkelt skade til Salah fra at stå med samme offensive udfordringer, som vi gjorde i de første måneder af 2017. Det er ikke en hurtigt draget konklusion,men blot et faktum.

Jeg er træt af at læse, at Liverpool, FSG og Klopp var nødt til at indse, at Coutinho VILLE væk. So what? Det prædikes konstant at ingen spiller er større end klubben. Men det er lige præcis, hvad man gør alle spillere til, når man går med til at sælge dem med risiko for negativ indflydelse på sportslige resultater, selvom de har 4 år tilbage på deres kontrakt. Coutinho var åbenbart større end Liverpool. Ligesom Suarez var. Og Sterling. Og Torres. På samme måde som vi med de handler også satte en fed streg under, at vi selv anser Chelsea, Man City og Barcelona for større end Liverpool. Og yderligere gjorde vi det tydeligt, at vi ikke har nogen reel intention om at indhente dem, eller tro på at det kan lade sig gøre.

Det er pinligt. Og det bliver kun pinligere af, at man ikke kunne præsentere sit bud på en afløser samtidig.
Kloppite

Besvar