Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ
Indlæg: 2421
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 08. jan, 2018 19:54

texy skrev:
AJJ skrev:Der er panik herinde, når man kan mene, at Sanchez er en no-brainer mv. :shock:
Jamen, så er det jo afgjort.

Du har en fremragende evne til latterliggøre folks holdninger, uden at gide at gøre dig den umage, at argumentere hvorfor.

Hvorfor er det et udtryk for panik, at foreslå at købe en spiller, der i samtlige sæsoner op til denne har out-performet Coutinho på mål og assist stats? Endda markant. En spiller, som muligvis kan hentes langt under markedspris, fordi han er transferfri til sommer?

Er du ikke rar at indvie os andre i, hvad du mener er den rette vej at gå. Ingen indkøb, fordi det er et udtryk for panik at handle kort efter man har solgt en dygtig spiller? Indkøb af en anden spiller end Sanchez - hvem? Indkøb til en anden position, fordi du ikke mener, at Coutinho var så vigtig for os, som jeg og andre mener?

Eller føler du bare, at debatten er sjovere, når sætter dig på den høje hest og påpeger alle de fejl, du kan se hos os andre derfra?
Det kom for hurtigt og forkert ud, beklager!

Jeg har bare meget svært ved at forstå, at man kan se Sanchez passe ind i det projekt, Klopp har gang i. Han er 29 år og færdigudviklet som spiller, nogle vil sige, han har toppet, han er ikke en hold-spiller, han har attitudeproblemer. Han har angiveligt splittet omklædningsrummet i Arsenal. De fleste gad ikke juble med ham sidst han scorede. Han er en fandens dygtig spiller, ja. Men en Klopp-spiller? NEJ

Jeg tror på det projekt, Klopp er i gang med. Han er vores største signing. Hvis han vil have Lemar og det først kan blive til sommer - so be it. Om det giver os pokaler, ved jeg ikke. Men det har indtil nu i hvert fald gjort det sjovt at være Liverpool fan igen. Og derudover - jeg kan ikke se nogen alternativer.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 08. jan, 2018 20:44

AJJ skrev:
texy skrev:
AJJ skrev:Der er panik herinde, når man kan mene, at Sanchez er en no-brainer mv. :shock:
Jamen, så er det jo afgjort.

Du har en fremragende evne til latterliggøre folks holdninger, uden at gide at gøre dig den umage, at argumentere hvorfor.

Hvorfor er det et udtryk for panik, at foreslå at købe en spiller, der i samtlige sæsoner op til denne har out-performet Coutinho på mål og assist stats? Endda markant. En spiller, som muligvis kan hentes langt under markedspris, fordi han er transferfri til sommer?

Er du ikke rar at indvie os andre i, hvad du mener er den rette vej at gå. Ingen indkøb, fordi det er et udtryk for panik at handle kort efter man har solgt en dygtig spiller? Indkøb af en anden spiller end Sanchez - hvem? Indkøb til en anden position, fordi du ikke mener, at Coutinho var så vigtig for os, som jeg og andre mener?

Eller føler du bare, at debatten er sjovere, når sætter dig på den høje hest og påpeger alle de fejl, du kan se hos os andre derfra?
Det kom for hurtigt og forkert ud, beklager!

Jeg har bare meget svært ved at forstå, at man kan se Sanchez passe ind i det projekt, Klopp har gang i. Han er 29 år og færdigudviklet som spiller, nogle vil sige, han har toppet, han er ikke en hold-spiller, han har attitudeproblemer. Han har angiveligt splittet omklædningsrummet i Arsenal. De fleste gad ikke juble med ham sidst han scorede. Han er en fandens dygtig spiller, ja. Men en Klopp-spiller? NEJ

Jeg tror på det projekt, Klopp er i gang med. Han er vores største signing. Hvis han vil have Lemar og det først kan blive til sommer - so be it. Om det giver os pokaler, ved jeg ikke. Men det har indtil nu i hvert fald gjort det sjovt at være Liverpool fan igen. Og derudover - jeg kan ikke se nogen alternativer.
Hvad er en Klopp spiller i dine øjne?
We need a new Fowler...

AJJ
Indlæg: 2421
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 08. jan, 2018 23:08

nikand skrev:
AJJ skrev:
texy skrev:
AJJ skrev:Der er panik herinde, når man kan mene, at Sanchez er en no-brainer mv. :shock:
Jamen, så er det jo afgjort.

Du har en fremragende evne til latterliggøre folks holdninger, uden at gide at gøre dig den umage, at argumentere hvorfor.

Hvorfor er det et udtryk for panik, at foreslå at købe en spiller, der i samtlige sæsoner op til denne har out-performet Coutinho på mål og assist stats? Endda markant. En spiller, som muligvis kan hentes langt under markedspris, fordi han er transferfri til sommer?

Er du ikke rar at indvie os andre i, hvad du mener er den rette vej at gå. Ingen indkøb, fordi det er et udtryk for panik at handle kort efter man har solgt en dygtig spiller? Indkøb af en anden spiller end Sanchez - hvem? Indkøb til en anden position, fordi du ikke mener, at Coutinho var så vigtig for os, som jeg og andre mener?

Eller føler du bare, at debatten er sjovere, når sætter dig på den høje hest og påpeger alle de fejl, du kan se hos os andre derfra?
Det kom for hurtigt og forkert ud, beklager!

Jeg har bare meget svært ved at forstå, at man kan se Sanchez passe ind i det projekt, Klopp har gang i. Han er 29 år og færdigudviklet som spiller, nogle vil sige, han har toppet, han er ikke en hold-spiller, han har attitudeproblemer. Han har angiveligt splittet omklædningsrummet i Arsenal. De fleste gad ikke juble med ham sidst han scorede. Han er en fandens dygtig spiller, ja. Men en Klopp-spiller? NEJ

Jeg tror på det projekt, Klopp er i gang med. Han er vores største signing. Hvis han vil have Lemar og det først kan blive til sommer - so be it. Om det giver os pokaler, ved jeg ikke. Men det har indtil nu i hvert fald gjort det sjovt at være Liverpool fan igen. Og derudover - jeg kan ikke se nogen alternativer.
Hvad er en Klopp spiller i dine øjne?
Tja med tanke på, at gennemsnitsalderen for 9 af de 11, der startede i CL-finalen for Dortmund, var lidt under 21, da de blev købt af Klopp, og at alle, han har signet i Liverpool, har været max 25 - så er det typisk ikke en spiller på 29 år....Og det er typisk vist heller ikke en såkaldt "etableret stjernespiller", som vil behandles som en sådan.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 08. jan, 2018 23:18

AJJ skrev: og at alle, han har signet i Liverpool, har været max 25 - så er det typisk ikke en spiller på 29 år....Og det er typisk vist heller ikke en såkaldt "etableret stjernespiller", som vil behandles som en sådan.
Dijk er 26½ år ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ
Indlæg: 2421
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 08. jan, 2018 23:23

Thommo skrev:
AJJ skrev: og at alle, han har signet i Liverpool, har været max 25 - så er det typisk ikke en spiller på 29 år....Og det er typisk vist heller ikke en såkaldt "etableret stjernespiller", som vil behandles som en sådan.
Dijk er 26½ år ;)
Roger ;)

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 09. jan, 2018 00:09

Er også enig i, at vi burde forsøge os med Alexis.

Smid 30-40 efter ham, han er alt hvad vi står og mangler efter min mening. Folk tænker måske det er for dyrt for en spiller der er fri til sommer. Muligvis, men han er stadig billigere end Lemar, og hvad sker der når Lemar bliver så god, som vi håber? Så bliver han solgt.

Sanchez:

- Hurtig
- Målfarlig
- PL Proven
- Aggressiv, med og UDEN bold
- Verdensklasse
-("Barca vaccineret") :clap:

Samt, at han hverken er låst i CL eller FA cuppen i den her sæson. Også svækker vi direkte en stor konkurrent til top 4 ved, at styrke os selv - Nobrainer.

Ja, jeg spørg faktisk mig selv: Liverpool, hvad fanden venter I på? :dontknow:

Arsenal må være villige til at forhandle, så de ikke står til sommer og får ingenting.


Tror jeg på Klopp går efter ham? Desværre nej, grundet hans alder og at han er færdigudviklet.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 09. jan, 2018 05:30

Glem ALT om Sanchez han tager til Manchester, byen med midlerne til et kommende engelsk mesterskab, og et genoprettelse MED Pep.

Det er vidst kun, de spinkle håb der kan se Sanchez bidrage med de samme ting som Coutinho, men tvivler virkelig på denne handel er under opsejling,

Men men Liverpool hentede Van Djik som fravalgte Chelsea og Man City, så ALT i dagens kurs er ikke bare (money, money, money')

Gå nu hellere efter en kvalitets målmand i Jan Oblak plus en Thomas Lemar til sommer, end Alexis Sanchez.

En ekstra hurtig og fleksibilitet på kanterne samtidig en målmand der redder de nødvendige points i ligaen samt i CHL.
Get fucking in.
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13763
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. jan, 2018 08:19

Pochettino vil ikke tvinge Kane til at blive i spurs.

https://www.msn.com/da-dk/sport/fodbold ... spartandhp

Vil han tvinge Dele Alli?

Hvad med at smide et bud på ham? Han er Liverpool fan, vi var tæt på at sikre ham for en del år siden, og han vil dominere PL de næste 10 år. Smid et bud på £75 m, og se hvad spurs siger til det.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 09. jan, 2018 09:25

Hr. Drejer skrev:Pochettino vil ikke tvinge Kane til at blive i spurs.

https://www.msn.com/da-dk/sport/fodbold ... spartandhp

Vil han tvinge Dele Alli?

Hvad med at smide et bud på ham? Han er Liverpool fan, vi var tæt på at sikre ham for en del år siden, og han vil dominere PL de næste 10 år. Smid et bud på £75 m, og se hvad spurs siger til det.
Det kan man da lige så godt, eller 110 for Kane eller sælge lidt ud så vi kan byde 200 for dem begge.

jeg tror jeg ved hvad de siger: "142" :army5:

I Bloodred Podcast for et par dage siden havde de også en god pointe at vi skulle smide et bud på Sanchez, ligesom Arssenal gjorde på Suarez, som en "det ok, vi kan godt snuppe ham og tilbyde det skridt op han er ude efter", bare for at minde dem om hvem der er bedst.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 09. jan, 2018 09:26

Jan Oblak - har i fulgt ham tæt? Eller er det primært fodboldmanager stats? eller hvad?

Jeg har ikke fulgt ham tæt, men ud fra hvad jeg kan se på diverse videoer med ham, så er han en fantastisk shotstopper, men svag i feltet og generelt dårlig til at time sine løb ud i feltet. Han virker ikke imponerende med bolden ved fødderne. Syntes egentlig generelt han minder meget om det vi har.

Jeg er ikke så dommedags i forhold til hvad vi har, som så mange andre - men dermed ikke sagt, at jeg ikke gerne vil have bedre. Selvfølgelig vil jeg det. Jeg havde håbet at Karius kom til og var overbevisende bedre, men tværtimod så har han været pinligt ringe. Oblak tror jeg, hvis han kommer til, og det jeg har kunne se på youtube med har står til svarende, vil være nogenlunde på niveau og måske lidt ringere det første stykke tid, da det at dominere feltet er langt sværere i PL qua fysikken kontra PD, og det ser jeg som foruroligende, når han ser svag ud på det i PD.

Sanchez - Der er så vidt jeg ved ingen rygter om ham til os, så kan slet ikke forestille mig at han kommer, men han er imø en drømmesigning.

Jeg håber på en eller anden måde, at vi slet ikke forsøger at erstatte Cou, men forsøger at hente noget der kan noget helt andet. Vi kan imø ikke blive andet end skuffet over noget der skal forsøge at være Coutinho.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 09. jan, 2018 10:27

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-14129433
lidt mere rygtebørs:
Rakitic og Ceballos

begge er vel midtbanespillere der kan tilføre lidt at Coutinhos playmakerisme, men samtiddig også fylder lidt mere så vi ikke ofrer den defensive struktur fuldstændig, som det er sket et par gange med Coutinho i denne sæson.

Ceballos er jo en god kandidat alene fordi han kommer fra Sevilla's lokal rivaler Betis (fra Sevilla), så han er nok helt med på ideen om at vi ikke skal have flere dumme uafgjorte og finale nederlag imod de rød og hvidstribede lige foreløbig. Ej og så er han bare et godt køb fordi hans værdi ikke ligefrem er steget siden hans skifte til Real.

Rakitic er vel lidt en analog til Sanchez, bare lidt længere tilbage i banen. Der er ingen tvivl om at han er en god spiller og vil kunne spille i systemet og hjælpe klubben fremad, men vi er også bange for at vi lover høj løn i fire år til manden og så begynder alderen at melde sig snart.

Jeg tror begge spillere vil pynte på holdet, de kan selvfølgelig få det svært ved at starte fast når Lallana kommer op i omdrejninger, men der er nok lige et par kampe endnu før det sker. De vil helt sikket give os nogle mere kreative muligheder på midtbanen og det mangler vi lidt. Og ja Isco ville være bedre.

Og så er der selvfølgelig Lemar sagaen :dontknow: han kan nå det endnu.

Kent ind og måske ud på nyt lejeophold, jeg kan godt lide Kent han spillede rigtig godt i preseason, håber næsten at vi sælger Markovic og beholder Kent lidt som back-up, medmindre vi også hiver Origi hjem eller køber en ny fløj.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 09. jan, 2018 12:23

Jeg anser det slet ikke for muligt, at vi kan hente Sanchez. Men det er stadig den tanke, som jeg bedst kan lide at lege med.



Det var sådan nogenlunde samme regnestykke, som jeg havde gjort mig, hvis vi havde været i stand til at hente ham til sommer. Måske endda £40M i sign-on fee.

Nu er det jo ikke mine penge, men med £105M i banken for Coutinho, så ville jeg faktisk stadig mene, at vi gjorde en god handel, hvis vi betalte Arsenal de £30M for ham, som de efter sigende forlanger for at lade ham tage afsted i januar, og så oveni stadig gav ham et sign-on fee på £30M . og så en kontrakt, der matchede den, som Coutinho havde.

Regnskabet ville efter min opfattelse lyde på +£45M (samt eventuelle kommende add-ons) uden nedgang i trup-kvalitet.

Bare så andre ikke behøver at lave udregningen, så svarer £30M i sign-on fee til ca. £145.000 om ugen i 4 år.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 09. jan, 2018 12:47

texy skrev:Jeg anser det slet ikke for muligt, at vi kan hente Sanchez. Men det er stadig den tanke, som jeg bedst kan lide at lege med.



Det var sådan nogenlunde samme regnestykke, som jeg havde gjort mig, hvis vi havde været i stand til at hente ham til sommer. Måske endda £40M i sign-on fee.

Nu er det jo ikke mine penge, men med £105M i banken for Coutinho, så ville jeg faktisk stadig mene, at vi gjorde en god handel, hvis vi betalte Arsenal de £30M for ham, som de efter sigende forlanger for at lade ham tage afsted i januar, og så oveni stadig gav ham et sign-on fee på £30M . og så en kontrakt, der matchede den, som Coutinho havde.

Regnskabet ville efter min opfattelse lyde på +£45M (samt eventuelle kommende add-ons) uden nedgang i trup-kvalitet.

Bare så andre ikke behøver at lave udregningen, så svarer £30M i sign-on fee til ca. £145.000 om ugen i 4 år.
Texy, du har selv altid været fortaler for coolness. Ved ikke om det lige er det ord, du har brugt, men hvis man ser det over en bred kam igennem de sidste år, så vil jeg betegne dine overvejelser som værende det. Nu synes jeg ærligt talt, du mister lidt coolness og tænker ekstremt kortsigtet. Det KAN være at han ville få til at komme i Cl igen til næste år, men der er da så absolut ingen garantier. Måske vil han skabe uro i truppen, og så er vi stærkere som vi står nu. Det er jo helt og aldeles vanvittige summer, du foreslår, når man indregner sign-on fee for en spiller, som er 29 år og kontraktløs om lidt. Og i forhold til dit Coutinho regnestykke, så skal man også tænke på, at giver man ham en kontrakt på 3-4 år, så har han jo ikke den store værdi bagefter. Coutinho har hele tiden repræsenteret en kæmpe værdi. Jeg siger ikke blankt nej til ham, men aldrig for de vanvittige summer. Så synes jeg vitterligt at de re-investeringer vi skal foretage os skal ses i lyset af at vi vil stå langt, langt bedre stillet som køber til sommer, hvor markedet bare er enormt meget større. og lige nu, så vil vi blive udnyttet så groft, fordi klubberne ved derude, at vi har enormt med penge. Jeg var bestemt ikke for Coutinho-salget, men sket er sket og det der definerer os nu, det er at vi tænker os godt og grundigt om. Det tror jeg faktisk allerede vi har gjort, hvorfor jeg er ret så sikker på, at vi lige nu ikke er desperate for at købe hvad som helst til hvilken som helst pris. Og det understøtter jeg 100%. Og jeg ved, at det er et sats, da det betyder enormt meget om man er med i Cl eller ej ift at tiltrække spillere, men det sats synes jeg er værd at tage. Pengene kan kun bruges en gang, og jeg tror virkelig stærkt på, at hvis vi er forbandet gode på næste sommers transfervindue, så har vi et meget, meget stærkt udgangspunkt til årene der kommer.

Jeg forudser, at der er MANGE der til sommer vil sige: "Hvad sagde jeg!". Ok, fair nok, men det er let at være bagklog, uanset udfaldet og lige står klubben overfor nogle store, definerende valg og her er det bare uendeligt lettere at være skrivebordsdirektør end manden der for alvor skal tage beslutningerne.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 09. jan, 2018 14:14

Hr. Drejer skrev:Pochettino vil ikke tvinge Kane til at blive i spurs.

https://www.msn.com/da-dk/sport/fodbold ... spartandhp

Vil han tvinge Dele Alli?

Hvad med at smide et bud på ham? Han er Liverpool fan, vi var tæt på at sikre ham for en del år siden, og han vil dominere PL de næste 10 år. Smid et bud på £75 m, og se hvad spurs siger til det.
Bedste ide i år.

Hent Alli. Det vil sgu være en god signing og en statement om at vi er bedre end spurs.

Han vil desuden passe fint ind i vores system.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. jan, 2018 14:34

ilusio skrev:
Hr. Drejer skrev:Pochettino vil ikke tvinge Kane til at blive i spurs.

https://www.msn.com/da-dk/sport/fodbold ... spartandhp

Vil han tvinge Dele Alli?

Hvad med at smide et bud på ham? Han er Liverpool fan, vi var tæt på at sikre ham for en del år siden, og han vil dominere PL de næste 10 år. Smid et bud på £75 m, og se hvad spurs siger til det.
Bedste ide i år.

Hent Alli. Det vil sgu være en god signing og en statement om at vi er bedre end spurs.

Han vil desuden passe fint ind i vores system.
Send Steven Gerrard ned for at fiske ham. Gerrard skylder ift at få fat i Dele Alli ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar